-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz
csibor #186307 üzenetére
Ennyiből én vennék egy közepesen jó állapotú Golf 4/Octavia I kombit oldschool adagolós tdi motorral öt kiló körül + adnék neki egy korrekt nagyszervizt.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
printer71 #188220 üzenetére
Nyilván előrelépés lenne egy gyengébb benzineshez képest de ezekkel az 1.3tonna feletti 90-100lovas dízelekkel legfeljebb a fogyasztásod lesz alacsonyabb sok dinamikát ne várj tőlük. 1.9 pdtdi-ből minimum a 131lovas verziót venném azt is valami kisebb kaszniban (fabia ibiza, polo) de még a 150 lovas verziótól sem kell nagyon hasra esni egy 1300kg bódéban.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #188242 üzenetére
Nincs azokkal baj. Gombokból fenntartható gázolajpárán eléldegélő igénytelen igáslovak. Az, hogy a sok tunerjóska hülyegyerek a kétszázért vett negyed évszázados tizedik g
aizdás lerúgott fossal mélytorkozni fog az meg szinte magától értetődik."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
diegho #188249 üzenetére
Ibiza 6L 1.4 pdtdi óra szerinti 100km/h-nál 3,6-3,7 litert fogyaszt rátankolásos módszerrel mérve. Én elfértem benne pedig nem kis ember vagyok. Az 1.4 75lovas pdtdi motorokon nincs részecskeszűrő és kettőstömegű sem.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #188279 üzenetére
Ez van. A piac sebészi pontossággal kíméletlenül beáraz minden használt modellt. Ha valaminek fent van az ára vagy épp ellenkezőleg szart sem ér a piacon az nem véletlen. Amúgy négy-öt kilóért kb. Dunát lehet rekeszteni az 1.4pd motoros autókkal... 1misiért jól felszerelt Audi A2 is akad azzal a motorral nem egy nem kettő.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #188286 üzenetére
Az a helyzet, hogy sztereotípiák sem véletlenül születtek egy-egy gyártóról és/vagy típusról. Nyomhatod a szokásos elvakult digó marketingedet attól még a Stilo akkora bukás volt mint a szar. Kutyának sem kellett az "olasz Golf" (lol). Ha sztereotípia ha nem az olaszok anno keményen megdolgoztak érte, hogy az embereknek egy életre elmenjen a kedve az autóiktól.
#188285: mint ha ennek lenne bármi jelentősége.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
kisza25 #188292 üzenetére
Frászt. A probléma a néhol kritikán aluli összeszerelési minőségben keresendő. Lehet csűrni csavarni a dolgot az minden esetre mindent elmond, hogy az olaszok is alig veszik a saját autóikat. Lancia rég beleállt a földbe mert nem kellett senkinek sem. Vajon miért? Az Alfa felett évek óta rezeg a léc, a Maserati felett szintén. A Fiatnak is jó szarul megy a bolt lassan egy évtizede. A mostani relatív jó Tipo eladások nagyjából annyit érnek mint csonkolt végtagra a sebtapasz. Kétségbeesésükben igyekeznek összeállni mindenkivel pedig a megoldás baromira nem ez. Ha akarnának tudnának egész tartós "minőségi" olcsó autót gyártani (lásd. Panda II) amin kereshetnének de mennek megint a hülye fejük után szépen befelé az erdőbe és ahelyett, hogy a Fiatot erősítenék meg borogatják a halott márkáikba a pénzt. Én nem is keresek már benne a logikát.
"A stilo-t meg a golf ellen küldték harcba, de magas lett az ára"
Ez a mai napig jelenlévő probléma. Pl. a legolcsóbb Alfa Giulia ~10M forint, a Stelvio 12M felett indul. Az FCA-konszern mérhetetlen pénzt beleölt ennek a két autónak a kifejlesztésébe mindhiába. Szép meg jó mindkettő egészen addig míg be nem ülsz. Ott el is megy a kedved tőlük, Mindkettő olyan pici belülről, hogy alig lehet elférni bennük. Amikor egy jóval nagyobb KIA Optimát megkapsz automata váltóval Gold Business felszereltséggel 7év garanciával egy belépő Giulia árából ott nem nagyon van több kérdés. Vagy ha az egy kategóriával nagyobb Sorento dízel motorral automata váltóval a legmagasabb GT Line felszereltséggel nagycsaládos állami támogatás nélkül!! csak néhány százezer forinttal drágább mint a legolcsóbb Stelvio én lehet elgondolkodnék az FCA fejesek helyében, hogy mi merre hány méter. Mert amúgy tuti vennék mindkettőt de iszonyatosan túl vannak árazva. A Fiat Tipo az egy teljesen korrekt kiváló ár/érték arányú őszinte autó. Az nem akar többnek látszani mint ami. Pont az ilyen modelleket kéne ezerrel nyomatni az olaszoknak Szerintem..
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
kisza25 #188299 üzenetére
Én autót hasonlítok autóhoz. szerintem tízből kilenc autósnak mindegy, hogy elöl vagy hátul hajt az autója csak az számít mit kap a pénzedért, igazából semmi más. Ha egy kategóriával nagyobb autót is hazaguríthatsz az alfák árából akkor szerelem ide vagy oda úgy is a józan ész dönt és skippeled az olaszokat. Így viszont baromi nehéz lesz bárkit egy új alfába beültetni. 500-as jópofa de borzalmasan öreg modell már ahogy a Panda is. Ahogy írták is fentebb rég eljárt felettük az idő. A Tipo önmagában viszont kevés. Se alatta se felette nincs semmi a gyártónál. Jó, ott vannak az 500-as különböző torszülött verziói de azokat inkább hagyjuk.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #189847 üzenetére
Kevés autó rajtolt ilyen jót mint ez. A hatvan lábas érzékelőnél a komolyabb összkerekes autók is kaptak tőle egy autóhossznyit minimum.
A komplett mezőnyből talán egy tucat autó tudott jobb hatvan lábat húzni de abba már a csőrös dragsteren át a Kohári szarjáig minden benne van. Szomorú, hogy ebben a lassan negyed évszázadra visszatekintő szakágban még mindig lehetetlen fizető szponzort találni. Hány lelkes tehetséges ember fordult el az egésztől csak emiatt. Mondjuk érthető. A családtól, a megélhetést biztosító vállalkozástól én se venném el emiatt.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #189872 üzenetére
Emlékszem, anno vita is volt ebből timeslipen. Betámadtak szépen a véleményedért.
2010-11 óta széthúzott farpofákkal lefosom a hazai gyorsulási versenyzést. Szökő évente egyszer kimegyek nézelődök fél órát, váltok pár szót néhány régi ismerőssel már ha akad még aki kint van és jövök is el. Rég elmúlt a varázs. Vagy inkább elvették a kedvem az egésztől.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
IMIIKE1998 #189906 üzenetére
Szerintem F Astra. Jellemző rá, hogy annyi van a piacon belőle, hogy két kilóért nem kellett senkinek a 2001-es évjáratú szinte teljesen rozsdamentes légzsákos classic-om. A régi swiftnél biztonságosabb de azért nem szívesen próbálnám ki, hogy mennyivel. Öreg autó ez is. Egyszerű az egész mint a faék tekerős ablak zéró elektronika így nyilván elektromos nyűgjei sincsenek, futóműve remekül tűri az alföldi kátyús fos utakat, alkatrészárai régi swift árszinten mozognak és bontóban is van hozzá minden ami csak kell. A rozsdára kell odafigyelni mert a lakatos a fényező drága de bármi más probléma van vele minden gombokért megvehető bele. 1.4 8v 60ló ezért a kötelezője is marha olcsó. Igazi buszpótló esőkabát.
szerk: Ha valaki nagyon ki akarja maxolni a spórolást rakathat bele lpg-t. Mivel ez még központi befecskendezős motor bruttó 150k-ért átalakítják munkadíjjal pótkerék tartállyal együtt. Onnantól tényleg aprópénzből el lehet vele gurulni.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
IMIIKE1998 #189911 üzenetére
Ha fontos a biztonság az astrát is nyugodtan húzd le a listáról meg kb. az összes kisautót ami csak létezik.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
[CS]Blade2 #189913 üzenetére
Ez igaz is egészen addig amíg egy hasonló méretű/súlyú autóval ütközöl. Viszont ha ütközöl egy manapság divatos magas építésű városi terepjáróval pl. Peugeot 3008-al ami 1,6+ tonna minimum ott egy alacsonyabb építésű 1 tonnás kisautóban ülve te és a családod kerül a broki rossz végére. Egy valamivel nagyobb olcsó autóban (C Vectra, Mondeo, Passat b6... ilyesmik) azért sokkal jobbak az esélyeid. Abban van előtted és mögötted is gyűrődő zóna ami egy ráfutásos balesetnél simán életet menthet.
#189918: Nem feltétlenül de az biztos, hogy a súly sokat segít ha ütközöl.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
#24845312 #189925 üzenetére
A hozzászólásából nekem az jött le, hogy valami olcsó első autót keres az illető. A nevében található évszámból pedig az hogy mindezt friss jogsihoz keresi. Aztán lehet, hogy tévedek.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
IMIIKE1998 #189953 üzenetére
Hat kilóért akad már vállalható állapotú Opel Vectra C is. Az 1.8 benzineseknek nem vészes a fenntartása és mégsem egy kisautó.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
mettyuz #190143 üzenetére
C) Oda kell költözni és hétvégenként hazajárni.
Ha mindenképpen ez kell neked akkor ahogy feljebb is írták: céges autó. Csakis így. Ha nem biztosítanak akkor hagyd a franca az egészet. De szerintem amúgy is. Napi 400+ km az kegyetlen sok.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
gzbotii #190171 üzenetére
A kilencven lovas őskövület adagolós tdi elég hálás jószág ilyen szempontból. Fillérekből bele lehet verni egy kis életet. Recept: nagyobb csúcsok, sdi tengely és egy normális chiptuning. Az adagoló a turbó a kipufogórendszer és minden más maradjon érintetlen gyári és máris megvan közel 140 ló példaértékű görbével. Ez egy olyan százezer forintos tuning amivel nem okádja a füstöt az autó és még nem megy a tartósság és megbízhatóság rovására.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
pècsimunkás #190175 üzenetére
Az a motor hardveres átalakítás nélkül sima ecu remappal 180-190ló között tud maximum, a motor állapotától függően. Volt egy fiatal srác aki lógó orral gurult le a padról mert valami százhatvan-valamennyi ló volt csak az övé. Hozzáteszem hugyozó befecskendezőkkel és halálán lévő turbóval is az volt a prioritás az embernek, hogy a frissen vásárolt homasita tuningos leonjára gyorsan kellett egy chiptuning. Pár hét múlva le is pukkant a turbó az autóról és még neki állt feljebb meg szidta egy fórumon a chipes srácot, hogy a szar program miatt történt. Jól kiröhögte mindenki.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
Coyot #190177 üzenetére
Sosem értettem azt, hogy aki ilyen szinten belemászik könyékig egy autóba az miért nem vesz egy jobbat újabbat erősebbet ami egy sima chiptuninggal ugyanazt tudja. Amit leírtál nem két forint még ha haver(ok) csinál(nak) neki mindent akkor sem. Füstre egyébként is nagyon harapnak a kékek egy két éve és a közlekedési rendőr sem hülye. Felpattintatja cimbiddel a géptetőt ne félj, rögtön tudja hová nyúljon mit nézzen. Onnantól meg... [kép]
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
Stylewars_kp #190382 üzenetére
"Amúgy nem értem, hogy miért fél mindenki ennyire a kettős tömegű lendkeréktől?"
Az emberek fejében az van, hogy évente tönkremegy és csilliárdokért cserélik. Pedig nem. Haverom mostanában cserélt lendkereket a családi csapatszállító Touran-on. (1.9 pdtdi + kézi váltó) Felfelé kerekítve 150k volt a Sachs kuplung készlet lendkerékkel együtt, gyári szettben. Webshopból vette sima átlag userként extra kedvezmény nélkül. Nem para.
(#190395) Biqci Autót és nőt választani tudni kell.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz
Stauffenberg #190712 üzenetére
Tökéletes esőkabát négy kilóért. [link]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
válasz
#34411008 #190724 üzenetére
Bármit is veszel egy tisztességes alváz és üregvédelemmel kezdj. Nem olcsó de eladáskor visszahozza az árát.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
Stauffenberg #190752 üzenetére
Ez egy eldobható filléres autó amit nem kell félteni, hogy meghúznak vagy rányitják az ajtót. Ha kevesebb mint négy kilóért elvárod, hogy egy tizenkilenc éves autón legyen körbe gyári sérülésmentes csilli-villi fényezés akkor te sosem fogsz autót vásárolni. Vagy ha igen akkor biztosan nem négy kiló alatt. Amúgy az eladó helyében én sem költenék rá egy fillért sem eladás előtt. Fényezése egy szar de legalább nem kell félteni, egy pár bontott lámpa meg fillérekbe kerül hozzá de az utángyártott sem drága bele ha valaki feltétlenül ragaszkodik az újhoz. Az 1.2 motor a legjózanabb választás C Corsába. Autópályára sem kevés csak a rövid váltó miatt sokat forog. Ez van. Minden kis benzines ilyen.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
válasz
Pttypang #193050 üzenetére
Ismerősöd lépjen be az Opel - Astra F Adok Veszek csoportba. Árul ott valaki egy bordó ötajtós 1.6i-t 250ezres irányáron. Hagyatékból egy gazdás bácsi autó. Kívül belül körbe van fényképezve + az egész alja is. Az alja javítás, rücsi és rozsdamentes a belseje mint egy új autóé. Rendesen tetszik a kocsi. Ha f astrát szeretne csapjon le arra.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
Paxker315 #193141 üzenetére
Kemény futómű zajos beltérrel kombinálva minden csak nem kellemes. Ilyen autóval büntetés minden megtett méter.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
2010-ig gyártott első generációs Sharan/Galaxy/Alhambra? Olcsó, alapvetően jó konstrukció és van belőle összkerekes is. Bringával szűkös lehet de anélkül simán el lehet benne férni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Ja, meg a szerelők kedvence. Butaság. Nem kell tőle félni. Semmivel sem rosszabbak mint a korabeli konkurens egyterűek.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
7Sony7 #193206 üzenetére
Passz de arra készülj fel lelkileg, hogy tízből kilenc érdeklődő fél-analfabéta tázsvíír lesz akinek dekódolni kell minden második szavát és kapásból a megadott ár egyharmadával fog indítani látatlanban. Hajtsad amíg szét nem esik vagy add oda a családban/rokonságban valakinek. Én is így örököltem egy 2001 év végi 1.4 Classic-ot. El akartam passzolni mert nem nagyon használom meg amúgy is minek két autó de olyan emberek telefonáltak... édes faszom. Rögzítenem kellett volna a beszélgetéseket. Borulnának itt páran a röhögéstől.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
chester99 #193398 üzenetére
Váltóhibás Lupo 3L-t három kiló alatt. Váltóról le kell dobni a robotot kell bele egy bontott tdi pedálsor meg szoftveresen bele kell nyúlni picit a lelki világába a korábbi váltó vezérlés miatt. Se kettőstömegű se részecskeszűrő és három litert kér százas tempónál. Legjobb kétszemélyes ingázós hosszabb távokra.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
Casoli #195408 üzenetére
Audi A2 TDI. Nincs kettőstömegű, nincs részecskeszűrő és alu bódés. 750k körül vállalhatót, 1M-ért már szépet lehet kapni belőle.(#195409) Casoli Ennyi pénzből csak az 1.9 SDI marad. Rémesen lassú de nagyon takarékos és örök mint a nyomorúság. Vagy ha haladni is szeretnél akkor valami LPG-s akármi.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
buci30 #195433 üzenetére
Alapvetően az a probléma, hogy az általad írt keretből pont azok az A4 audik megcélozhatóak amiben elég vacak motorok vannak. Az audi multitronic váltójától meg egyenesen az isten óvjon. Amúgy az A4 B6 egy tök kicsi autó. Miért pont azt szeretnél?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
-
8th
addikt
válasz
Zotyko #195554 üzenetére
A fővárosba én a modern dízeleket nem annyira javasolnám. Egy tök egyszerű benzines Toyota Carina után karbantartás szempontjából szívás az összes. A tíz éves és annál fiatalabb dízel autókban már mindben ott a részecskeszűrő és agyon vannak fojtva a saját kipufogógázukkal így az autót városi rövidebb utakkal kínozva hamar egr és részecskeszűrő problémákkal szembesül az ember. Ennyi idős korukra kerül beléjük 200-300ezer kilométer vagy még több és annál sokkal többet nem bír ki a lendkerék sem. Azt meg kompletten cseréljük kuplunggal együtt és máris 300ezerrel szegényebbek lettünk. Ráadásul hiába dízel a fővárosi forgalomban fel-alá mászkálva nem fog keveset fogyasztani az sem. Ha picit hidegebb idő van egy néhány kilométeres út alatt be sem melegszik a motor rendesen így használva viszont hét nyolc litert simán benyel bármelyik kétliteres dízel. Épp ezért én maradnék benzines vonalon. Néznék valami hengerenként kétszelepes őskövület szívóbenzinest és átalakíttatnám gázosra. Az egyszeri három kilós kiadás (inkább befektetés) a jelenlegi üzemanyagárakkal számolva kevesebb mint két év alatt megtérül. Onnantól a "benzines" üzemanyagköltsége szinte forintra annyi lesz mint ha dízellel járna az ember, de a szervizköltsége a töredéke sem lesz egy dízelének. Nincs szelep és egr kokszolódás, részecskeszűrő, lendkerék, turbó, befecskendező para és szmogriadó idején is közlekedhet az ember nem kell napokra letenni az autót. Nyilván egy szívóbenzines nem olyan dinamikus mint egy turbódízel és gázüzemmel bukja az ember a pótkerék fészket vagy a csomagtér egy részét de ennyi kellemetlenséget én személy szerint bármikor örömmel beáldoznék a nyugodt alvásért cserébe. Egy mankókerék vagy egy defekt javító készlet simán befér bármilyen kombi vagy egyterű autóban a futóbicaj és a babakocsi mellett.
A Volkswagen konszern 1.6 őskövület szívómotorját rengeteg relatív újabb autóba is beszerelték, az a vastag szelepeinek hála jól bírja gáz magasabb égéshőjét. Octavia II Kombi, Golf 5/6 Variant, Altea XL, Touran I, A4 B6/B7 Avant, Passat B6 Variant stb...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
bitpork #195696 üzenetére
Nem tudom mennyire tekinthető hitelesnek de nem néz ki rosszul annak a motornak a gyári görbéje.
Audi A5 2.0 TFSI 190
VW Passat 2.0 TSI 190 (stage2 menü alatt ott a gyári görbe is).Már az alap 122 lovas 1.4 TSI is jó volt anno. [link]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
bbubby00 #196174 üzenetére
"Figyelni kell az uj torvenymodositasokra is. 99utan forgalombahelyezett autonal ha nincs E jelzes a tipusjovahagyasi plaketton, akkor kell COC, vagy TUV-os papir (8oldal kb), kulonben tovabbi 370e forint es egy honap varakozasi ido szakad meg rank, hogy megallapitsa pesten egy ceg, hogy az elmult 15evben mar nemetorszagban rendszammal rendelkezo es tobb muszakin atmeno autonk megfelel-e a magyar jogszabalyoknak."
Mit várunk abban az országban ahol konkrét bukó ok a vizsgán ha kicseréled a trélereden a halványan pislákoló halogén lámpákat minden szabálynak száz százalékban megfelelő ledesekre. Azon pedig egyenesen hiszti rohamot kapnak ha utólag oldalanként felszerelsz egy egy tolatólámpát a tréler sarkaira ami mint egy kilépőfény lefelé!! világít, hogy a vak sötétben ne tolasd le a kaput. Egyszer már megfogadtam, hogy a vas gereben nkh sorompója elé jó nagy betűkkel odafújom, hogy faszerdő de lassan úgy vagyok vele, hogy tényleg meg is teszem.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
BigBlackDog #196180 üzenetére
Egyedi gyártású autószállító tréler, a dokumentációjában nem szerepel a lámpa típusa így olyat teszel rá amilyet akarsz ha az a magyar vonatkozó előírásoknak megfelel.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- További aktív témák...