Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz 8th #189868 üzenetére

    hat meg megvaltoztak a kategoria szabalyok is erosen, most vmi idocellaban kell menni vhogy.... nem is ertem
    mi sem jarunk ki mar kb 4 eve ugy, mint regen, ez a 2016 volt az utolso ev talan

    tavaj meg azelotti evben is max nezonek kimentunk, aztan annyi, sutogettunk kint kis grill kajat magunknak, aztan annyi, iden meg eddig nem is voltam sehol

    annak idejen 8-10 eve ugy volt a kategoria kiiras meg ebben, hogy 1.4T vs 1.6NA
    eloszor a Hondak voltak az elen, volt is a kategoriaban vagy 25-30 Honda Civic/CRX, aztan az egyik evben a sarga meg a fekete PGT kezdett rajtuk felulkerekedni, es egyre inkabb ok adtak cigit a Hondaknak, meg mar egymas ellen versenyeztek le a dontoket is
    kovetkezo evben meg nem valtozott a kiiras, de a Hondakban tobbnyire mar 2.0 CRV motor kerult be, VTEC modkit-l, hogy a VTEC-s hengerfejet rarakva mukodjon a vezerlesvaltas azon a blokkon is, mert a B20-kon nincs gyarilag olajkiallas a VTEC mukodesehez, szoval igazabol egy "csalos" motorral mentek mar
    volt olyan motor, hogy a B16A2 karaktersorbol a motor-valto talalkozasanal levo beutesnel 2 chr sem volt egy vonalban, pedig az gyarilag egyvonalban van, na az mind B16-ra okosba' atutott motorkodos B20-s blokk volt
    mondtam is a haversracnak, hogy figyeld meg, sz.pnak a Hondak, valtozni fog a kiiras.... ugy is lett
    kovetkezo evben mar felhuztak a kategoriat 1.4T vs 2.0NA-ra
    (de kozben evrol-evre egyre kevesebb Honda jart ki mar a kategoriaba is)
    akkor ezzel ugymond "legalizalva" lettek a korabbi evbol azok a 2.0-s cheater motorok
    hat de csak kikaptak akkoris, mert kozben mi is huztunk a toltonyomason vmennyit
    akkoriban ment is a CRXforumon a duma -reg nelkul lehet olvasni... :DDD -, hogy tuti az 1.6-s belso at van fuzve az 1.4-be es a kocsog csalos PGT-k
    mondjak ezt pont ok a csalos 2.0-jaikbol... azert van egy diszkret báj ebben, nem?
    de ezt nem lehet megcsinalni, mert az 1.6-ban 5.9mm-l nagyobb a furat, mint az 1.4-ben az ugyanakkora loket mellett, csak Hondanal a furat az, ami egyezik es a loket valtozik hozza, es ok ebbol is indultak ki... annyit meg nem lehet furni rajta, hogy ezt kiadja
    at kell rakni az egesz motort egyben :DDD (de nem raktuk at)

    aztan ez sem volt eleg nekik az udvosseghez, kovetkezo evben hogy-hogynem megint modosult a kiiras, megint fogyott egy kicsit a mezonyuk, akkor a szivo mar 2.4-g felment, hogy a 7gen Civic TypeR egy 2.0 helyett 2.4-s K24Z3-s Accord TypeS blokkal, es meg azt felokositva cuccokkal mar na majd eleg lesz visszavenni kb 4 ev utan a tront
    az sem volt eleg... ugyhogy a kovetkezo evben inkabb mar ugy modosult a turbos kategoria, hogy a 1400 helyett 1200ccm lett a limit, igy a 1400ccm-sek felfele kerultek eggyel a 2401-4000ccm szivok koze, elkerultek egymastol ezzel kulon kategoriaba es levegot kaptak vegre a Hondak
    azaz pl egy 1290ccm-s mk1 1.3 UnoTie az a BMW E90 S65 4.0 V8 motoros M3 kategoria ellenfele lett, ami pl 414lo alapbol ugy, ahogy bejon az utcarol, meg a Nissan 350Z-370Z meg a hasonloke, amik raadasul RWD-rol indulnak is
    koszi... :U
    a 2.4-s Civic TypeR az meg a Polo 1.2TSI meg a Twingo/Clio 1.2TCE es a Fiat500 0.9T "ellenfele" lett, ami 100 meg 85nyiha
    woooow
    lattal kint olyat valaha ott...? meg nezokent sem volt kint kb

    mondtam is erre a Kohári-nak, hogy ertjuk, hogy szerintuk ekkora potencial van ebben a 1960-s evekbol szarmazo egyvezermutengelyes 8 szelepes Zastava blokkban, meg vhol megtiszteltetes is, hogy ekkora ellenfelnek nezik vele a technikat, de 3x ccm szorzo az F1-ben sincs a turbokra, hiszen 2.4 helyett van a 1.6T-k, ami "csak" 1.5x

    nem volt oszinte a mosolya erre... ;]

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák