Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
2.0D azt hiszem, és K-s rendszám, korra tippelhetsz. Futás szvsz. mindegy ezt arra tekerik amerre kéred. Nincs benne félmillió kilométer, de még 300k sem, az alatt meg tök mindegy mit látsz az órában, nem öregszenek ezek látványosan.
Ja, és ez jellemzően interurbán volt használva, Pesten meg csak ritkán-alkalomszerűen, nem fővárosi a tulaj.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
ránéztem a pótkerekemre, és úgy vettem észre elég lapos (érdekes, egy éve még jó volt, úgy emlékszem)
mennyire fújjam fel, ha az üzemi nyomásom a rendes kerekeken olyan 2.2 - 2.3?
kevesebbre, ugyanannyira, vagy többre?
mankókerék amúgy
-
DeFranco
nagyúr
@EQMontoya @neduddki: köszi, akkor ránézek, mennyinek kellene benne lenni
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #85482 üzenetére
A felnire értettem, szerintem alpári ez a belit-kifordítom-ekhós-szekér-kerék.
A BMW-khez nem (sem) értek. Nem is szoktam rájuk izgulni, nekem a '64-70-es Mustang meg a Dodge Viper a vizuális begyere, meg volt valami porsche nem rég az is.
Meg persze a multipla
-
DeFranco
nagyúr
válasz tboy93 #85507 üzenetére
nem olyan időket élünk, hogy akinek van és működik, az eladná
és nem gondolom, hogy ez a helyzet javulni fog, mert ha kikopik ez a generáció szép lassan, az újabbak meg jelen állás szerint sokkal rondábban fognak öregedni 8-14 éves korukra. valahogy akkor is lesz, de tippre könnyebb nem lesz.
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #85565 üzenetére
anyósomnak is 2 literes dízel mazda6-osa van, egy olcsóbb garzon árát már ráköltötték, és bizonyos hibákat már meg sem tudnak csináltatni rajta, senki nem találja a hiba okát
(random elkezd belőle dőlni a füst alulról és társai)
ha nekünk adták volna ingyen (erről szó sem volt amúgy) akkor sem kellett volna
pedig amúgy szeretem azt az autót nagyon
-
DeFranco
nagyúr
Azért lássuk be ez elég gáz. Azt, hogy milyen problémák voltak, nem tudom megmondani, nem szoktunk erről beszélni, azt tudom, hogy volt akkukábellel is gond, olyan is volt, hogy egyéb okból nem indult az autó, olyan is volt, hogy fogta magát megállt, stb., de konkrétumokról, hogy mi volt pontosan a hiba oka, nem meséltek. Meg a csomó szívás, fejvakarás a szerelők részéről, hogy hát, a franc tudja mi baja.
Nagyon megy, nagyon kényelmes, nagyon kellemes autó, de rengeteget kellett a meghibásodásokra költeni.
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #85612 üzenetére
az a biztosító ahol a csaót kötöttem konkrétan nem is szerepelt a kiajánlott listájukban, és 60%-a lett így az éves díjam, mint ami ott a legolcsóbb volt
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #85612 üzenetére
ööö... tisztázat: nem azt mondom, hogy amit kiajánl, az a biztosító oldalán olcsóbb lesz, ilyet nem láttam, de ahogy írtam, olyat már igen, hogy valamit ki sem ajánlott, ami végül olcsóbb lett, mint az ottani lehetőségek.
-
DeFranco
nagyúr
válasz jozefgucci1 #85670 üzenetére
Ezek a behúzómágnes (aminek be kell most húzni LOL) meg az önindító, ezek hol vannak pontosan? Csak hogy tudjam, szükség esetére.
-
DeFranco
nagyúr
válasz H A M M E R #85721 üzenetére
Van aki azt mondja, hogy nem tudja mi a helyzet, körbe kell mérnie, ami egy kereskedőnél elég érdekes, mert amikor átveszi az az autót, szerintem körbe kéne mérnie. Van aki meg egyszerűen elhajt telefonon, hogy mit képzelek, egy 4-6 éves autónál természetes, hogy mindenhol meg van törve/javítva, ha nem tetszik, vegyek újat
Nagyszerű, ha ilyet mond, mert akkor ezekre a helyekre már nem kell elmenni Főleg az utóbbi, azt írd fel, melyik volt, jegyezd meg jól, és messzire kerüld el. Aki csak azt mondja, hogy még nem mérte meg, az csak simán sumákol, mert tudja, hogy volt javítva rajta valami, csak nem akarja megmondani, mert akkor nem mész ki.
Ellenben ez még jelentheti azt is, hogy valamikor ráparkoltak egy oszlopra, és a lökös van fényezve, vagy megkulcsolták az ajtót, és azt lett javítva. Ezektől még simán meg lehet venni az autót, ha szakszerűen volt javítva akkor lényegtelen, és ezt ő is tudja, de azt is tudja, hogy te meg az a típus vagy, aki ha meghallja, hogy egy tenyérnyi folton eltér a réteg a referenciától, akkor már le is csapod a kagylót. Ezért nem mondja meg.
Azért van, ami tetszik, és én nem találtam rajta komolyabb problémát. A kereskedő azt mondja, hogy úgy lehet elvinni szervizbe átnézetni, ha fizetek neki egy összeget a szállításért, plusz én fizetem a szervizt akár kötünk üzletet, akár nem.
Most én úgy képzelem a dolgot, hogy ha a szervizben kiderül, hogy elsumákolt valamit a kereskedő, akkor ő állja a szerviz költséget és nem fizetek neki a szállításért sem. Szerintetek nem ez lenne korrekt? Hogy szokás ezt intézni?Nagyon jó, kiváló, ide sem kell menni Még egy gond letudva. A normális az, hogy a vizsgálatot te fizeted, az általad választott helyen, ő meg nem számol fel semmi szállítási díjat vagy kutyafülét. Fogja fel az utat próbaútnak. De aki egy ilyet beközöl az már alapból akkora szrrgó majom, hogy csak szívnál vele amúgy is.
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #85725 üzenetére
meg egy megfelelő teljesítményű akkut
-
DeFranco
nagyúr
Minden márkahűség nélkül (amúgy is tudjátok, hogy gasztrafan vagyok) ez így ahogy leírod sem triviál amúgy. Astra olcsóbb, talán igénytelenebb is, de közel sem annyival gondozásmentesebb, mint amennyire híre van.
Ismerős mostanában kifejezetten sokat költött a gasztrára, igaz rendbe lett minden rakva rajta, de computer csere befigyelt, motorhűtő venti csere befigyelt, volt motorakadozás is rendesen előtte is az nem tudom hogy lett megoldva meg mi volt az oka, plusz amiről nem tudok (végig magánhasználatban volt, relatíve kevés kilométerrel), típushibák itt is vannak az opel topicot olvasgatva, szóval költeni erre is lehet, fül meg fenék kell hozzá.
Mind a kettő viszonylag egyszerű, minőségi konstrukció, nagyot akartak gurítani mind a kettővel a saját kategóriájában a saját igényeik szerint, mind a kettő kimegy a világból és még úgy kb. vissza is jön, ez kb pariban van.
Ettől függetlenül a gasztra racionális és jó választás, amennyivel olcsóbb, annyival nyújt kevesebbet, és annál olcsóbb fenntartani is, ha valakit ez az adott élethelyzetben kielégít, akkor teljesen OK. De abban a reményben szerintem nem érdemes megvenni, hogy lényegesen kevesebb bug lesz vele, mint egy focussal.
(Ez az alapjárati kérdés vicces amúgy, kezd olyan érzésem lenni, hogy rosszul ülnek a lovon ezzel kapcsolatban, legalább is itthon, jellemzően problémától függően egy tisztítás vagy egy szoft frissítés meg szokta/tudja oldani, ez kifejezetten kis bug.)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #86178 üzenetére
DeFranco a heten dacsiaorszagban kulfoldonebedel (epp a szallason fekszem a tegnapi csoportos etelmergezes maradekaval ).
De azert koszonom a bizalmat jol esik
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz roberto211 #86220 üzenetére
szerintem te siman netto trollkodsz, egesz ugyesen amugy, paran meg beveszik a meset es kesz is a vihar a biliben
(vagy valamelyik tegla kopott a TC-s baratainak, hogy mostanaban sok az ekezese az oldalnak, es onnan jott valamelyik oko bomlaszani )
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Olyan lehet, hogy ha kevés a tankban a benzin, akkor falsot szív a szivattyú?
Egy hetet állt az autó, a BC szerint kb. 30 kilométerre elég benzin van az autóban. Tapasztalatok alapján ehhez hozzá lehet adni kb. 50-et még, de a mutató már simán a nullán fekszik. Mentem vele kb. két utcát, hogy visszaálljak a rendes helyére, és egyszer egy villamossínen áthajtva kettesben, kb. 2k fordulat környékén 2-3x elment a teljesítmény. Nem bakkecskézett, nem rántott be a motor, csak éreztem, hogy megszűnik húzni egy-egy pillanatra. Elég keveset mentem vele, a motor még simán hideg volt, nem volt indulástól egy kilométer sem még. Utána mentem át fekvőrendőrön is, de nem jött elő újra.
Tudom, hogy nem szabad kijárni a tankot, most épp így esett, kérdés, hogy vajon inkább falsot szívhatott, vagy inkább felkapott valamit a tank aljáról.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz MunezXBK #86489 üzenetére
Tippre lehet benne kb. 4-5 liter. (a hátralevő kilométerből kalkulálva)
@AMD Power: a kosz a nagyobb baj (10 éves autónál kb. mindenképpen van tudtommal) ha csak levegőt szívott, az a kisebbik, akkor nyugodt vagyok. Ezért kérdezem, hogy melyik a valószínűbb. Tudom, nincs távjósda, csak úgy kb. ha van valakinek ötlete.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
nyilván mindjárt megyünk tankolni
"csak úgy kb. ha van valakinek ötlete"... hogy mi lehet a gond így értettem
ha nem valami harmadik verzió, bár erre kevés az esély, ha csak valami állat nem rágott el valamit, de akkor szerintem egyszerűen nem menne. annyi volt még, hogy felnyitottam a motorháztetőt, és mivel épp valami tuja vagy fenyő alatt álltam, tiszta száraz fenyőág lett a motortér, de azt nagyjából azért indulás előtt kiganéztam, gondolom annyira azért le vannak védve ott a dolgok, hogy max. a szíj kaphatta volna el, azt a pár egy centis tűlevelet.
-
DeFranco
nagyúr
válasz DeFranco #86494 üzenetére
na, szépen lábujjhegyen elmentem tankolni, szűk 47 liter ment bele, 55 literes a tank, tehát volt benne még kb. 8 liter, nem egy életveszély talán a kosz szempontjából. először csak csorgattam bele szép lassan az első 10 litert hogy ne kavarjam nagyon fel, aztán ment bele teljes gázzal.
utána lábujjhegyen vissza a házhoz (össz 2,5 kilométer oda-vissza), most áll egy fél órát-órát hogy ülepedjen ha van benne valami, aztán megyek egy kört és mindenki derül.
-
DeFranco
nagyúr
válasz blt.62 #86505 üzenetére
Ezeket elvileg a szűrőnek meg kellene amúgy fogni nem? Tudom, hogy csodák nincsenek, de ez van, nagy forgalmú kúton tankolok és mindig egy helyen, ennyit tudok megtenni az ügy érdekében, amit mondasz, el tudom hinni, sajnos kiküszöbölni nem nagyon tudom.
@tomiii.: ezért írtam, hogy tudtommal, csak hallottam ilyenről, meg logikusnak tartom egyrészt a fentiek másrészt a (feltételezem) korrózió miatt, de simán tévedhetek
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #86507 üzenetére
(csak infóadás: azóta kiderült, hogy kb. 8 litér)
a pumpa (vagy más) sérülhet attól, hogy ha ilyen kis kihagyásként levegőt szív? (szerintem csak részben, mert nem olyan volt, mint amikor kifogy az üzemanyag, és elkezd bakkecskézni, sokkal enyhébb volt, csak diszkréten elpilledt egy-egy pillanatra 2-3x)
#86509: köszönöm az infót nem szoktam amúgy ennyire kijárni, fél-negyed tanknál már tankolok, csak most sos helyzet volt
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Hogy néz ki a román tesla?
-
DeFranco
nagyúr
válasz järgenGuRu #87014 üzenetére
Csakkis iggaz MAGYAR!!4!!!4!!!4 hejesírási szabájzattot!!!
(azért örülünk hogy benéztél, majd meséld el a kis barátaidnak is hogy milyen ügyes voltál, hogy megmondtad a tévének a magadét )
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz DeFranco #87090 üzenetére
...meg azért add össze jó előre azokat a tételeket is, ami vásárlás után biztosan vagy szinte biztosan felmerül: átírás, illeték, első szervíz (szűrők, olajak, vezérlés), biztosítás, nagy valószínűséggel gumiszett, stb.
nálam is inkább ezek dobták meg a költségeket, effektív hibára nagyon keveset kellett költeni eddig szerencsére, első szervízre, gumira, némi felszerelésre annál többet, már bőven túl vagyok egy év alatt a másfeles összegen mindennel együtt.
-
DeFranco
nagyúr
válasz LógaGéza #87095 üzenetére
Ahogy a dadogós kolléga mondja, rád tudnék borítani egy vödör keresetlen számot, de szerintem felesleges, egyede válogatja, meg ha most ebbe belekezdek, legalább négyen fognak nekem ugrani, hogy denemúgyvanaz. Valahol a kettő között van az igazság egyébként.
Leszsógorom is megvette úgy az astrát, hogy jaóaz, megyek vele egy fél évet aztán ráér az olajcsere, a kormány ráz de nem baj, megcserélték az első gumikat jobbról balra és viszont, szűrőket meg cserélgessen az asszony a konyhában (a te kereted kétszereséért vett egy h astrát 5Xk kilométerrel). Beletol 3 év alatt 150k-t aztán eladja, ütni-vágni vette a tinédzserkorú toyota után, munkaeszköznek.
Én azt mondom, hogy jóra ne számíts, nagyon az a tapasztalat, hogy jó autót ma nem adnak el, ha el is adnak nem ezen az áron. Amit kiraknak, annak már a torka véres. Egyszerűen nincs pénz itthon, nincs pénz újautóra annak akinek 5 éves van, ezért nincs 5 éves kínálat annak aki lecserélné a 8 évesét és így tovább. Akinek van egy használható autója, nemigen adja el, amíg gazdaságosan üzemeltethető. Előfordul ilyen is, de azt valószínűleg nem te fogod ki, hanem valaki a családból vagy egy nepper, aki már akkor látja a hirdetést, amikor az eladó begépeli.
Persze ki lehet fogni, de ne ebből indulj ki. Vegyetek egy frankó kocsit, nézessétek jól át, és használd egészséggel. Pénz meg legyen a zsebben (vagy apu zsebében, tök mindegy) aztán max elmentek belőle jövőre nyaralni
A kis dízel autóhoz nem tudok hozzászólni, mert nem értek hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #87102 üzenetére
Engem lebeszéltek róla, mi szerint azt ember nem csinálja meg rendesen, nincs az a pénz, valami tosz (rozsda) úgy is marad a vason, akkor meg többet árt mint használ.
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #87111 üzenetére
Tiszta fém esetén persze tiszta sor, hogy OK a dolog, a rozsdán, illetve a rozsdátlanításon bukik. Erre azt mondták nekem, nem is egy ember, hogy vagy magamnak otthon csiszi-csziszi, hogy mindenhol maradéktalanul lejöjjön, aztán mehet rá a rücsi, vagy amit akarsz, vagy el se kezdjem. Mert hogy a csiszi-csiszit nem fogja neked élő ember megcsinálni rendesen, főleg hogy nem is látszik, mert aztán egyből lekenik.
Persze lehet, hogy rosszul tudom, ezek csak hallomásból kapott dolgok, majd kijavít valaki, ha tévedek. Engem is érdekel a téma amúgy, bár az enyémet már szerintem felesleges alvázvédőzni, mert felületi rozsda mindenhol van, de az üregvédelmet meg akarom csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #87119 üzenetére
Véletlenül sem akartam rád dobni a parát, csak ha már volt infóm, hozzátettem a magamét
-
DeFranco
nagyúr
csaxólok hogy nincs benne a multipla [link]
sem a yugo
-
DeFranco
nagyúr
Kibicnek semmi sem drága. Meg itt azért autoszexuális a közösség, itt más szempontok is vannak, mint egy átlag polgárnál.
Autók méretével ugyanez van, itt egy vectrába sem férnek be öten, kettőnek jó talán, ha nincs sok csomag.
Persze IRL szinte senki nem megy évi egynél többször 120 km-es etapnál többet, és azt végigülöd egy c corsában is simán, nem egyszer lett tesztelve (nem is kétszer), meg hűtőt is csak ötévente pakolsz be, de azért egy sharan az alap, ha fel tudsz sorolni három rokont, meg van két sporttáskád.
Persze nem arról van szó, hogy nem lehet nagyobb autót vagy nagyobb teljesítményt venni, és alap, hogy van, akinek tényleg szükséges, mert olyanok a körülményei, csak ez a topic is olyan, mint az összes többi (milyen egeret, monitort, sakktáblát, levegőt vegyek) hogy nagyjából a polc tetejétől a csillagos égig jönnek ajánlások. Ez egy ilyen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Milyen processzort vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Megnyugtató hírek érkeztek az új Battlefield játékkal kapcsolatban
- Milyen videókártyát?
- Házimozi belépő szinten
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen