Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz DeFranco #87103 üzenetére

    Több helyen is utánakérdeztél? Azért szerintem ez nem így van. Nyilván alvázvédelem és alvázvédelem között is van különbség, noh meg persze fontos a kivitelezés. Csak olyan helyre viszem, akik lelkiismeretesen leszedik a lökhárítókat, küszöböket, lecsavarozzák alul a vezetékeket, stb. és igényesen, cm2-ről cm2-re fújják le az egészet. Illetve, utána kifújatnám az összes üreget a Mike Sanders féle zsíros üregvédővel. Csikós is ezt használta a Mercinél, még Overdose írta.

    A Honda-n pl. semmiféle alvázvédelem nincs gyárilag. Full sima fényezett lemez az egész alja. Meg is lepődtem amikor alánéztünk vásárlás előtt, de hála ég nincs rajta komoly korrózió. Viszont szerintem ez így továbbra sincs rendjén.
    Aknában múltkor megnéztem a Volvo-t is, az gyárilag le van kezelve ilyen rücskös szürke alvázvédővel, csak jelent ez valamit.

    Szóval, ha korrekten meg van oldva - még időben! - az üreg és alvázvédelem, nem tudom elképzelni, h inkább ártana, mint használna.
    Persze egy elve korrodált felület esetén gyanítom hamarabb lesz szopóág lekezelés után, hisz ha megindul a rozsda, azt nehéz megfogni bármivel is, pláne ha még rászigetel az ember.

    Qru

    Noh igen, de az csak ideiglenes megoldás. Gyorsba lefújták, h ne kezdjen el korrodálni, én viszont az egész autó alját meg akarom csináltatni. Ahogy fentebb is írtam, alánéztem vásárláskor, a legalacsonyabb helyen is (elől) 20cm-es hasmagasság normál felhasználás mellett nem fog leérni, húzásnyomok nem is voltak rajta.

    AMD Power

    Nem tudod kb. mennyiért csináltatta meg az előző tulaj, illetve milyen anyagot használtak?
    Köszi.

    footy

    Köszi. A kérdés hozzád is. Mennyibe csinálták meg, illetve mit használtak?

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák