-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz
DeFranco #80518 üzenetére
HI!
mondtam ma hogy mertek egyseget nevezunk el Rolad:- )))
udv
neduddki
mod; raven12: vmiert ugy erzem hoy az uj jazzt nem igazan veszed meg ennyije
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zsambek
aktív tag
válasz
DeFranco #80588 üzenetére
Szia,
Elvittem a WeSzi Autószervizbe, őt ajánlották. Rádugta gépre, ment vele, és azt mondta, hogy ez EGR kicseréltük az EGR-t, utána pedig még elvitte megjáratni, mert állítólag mielőtt megvettem sok rövid távot ment, és amiatt bekormolódott, és ezért dadog a motor(rángat, illetve a fordulatszámmérő mozog), és nem fogyaszt rendesen (10-11L). Mondta, hogy 1/4 - 1/2 tank-hoz csapassak hozzá egy kis STP szeleptisztítót, és menjek vele egy 100 km-t, 4000-4500-as fordulatszámon. Sajnos sikeresen rosszat vettem, injector cleanert vettem, én hülye, aztán azzal mentem pályán, és nem javult egyáltalán se a fogyasztás, se a dadogás. A héten felhívtam, és akkor mondta, hogy rosszat vettem, és keressek szeleptisztítót, ami sárga.
(amúgy ASTRA H Z16XEP benzin)
Szóval, most megy a keresgélés, hogy hol is találhatok, mert kezd már nagyon bosszantóvá válni, hogy egy tankkal alig megyek el 400-450 km-t.
Viszont a WeSzi-nek egy plusz pont, mivel eddig a márkaszervizben, illetve egy másik helyen lehúztak előtte 90e Ft-val, úgy hogy egyáltalán nem tudtak semmi érdemlegest mondani, csak kábelköteget cserélgettek.. meg a hasonló semmiségek... WeSzi meg nagyon hozzáértőnek tűnik, és remélem a szeleptisztító után azt is kijelenthetem, hogy az is.
zsambek`
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz
DeFranco #80602 üzenetére
valószínű ez lesz, rá is nézetek holnap, vagy holnapután.
amúgy nagyon jó a conti, ajánlom mindenkinek, szombat este végig esőben mentem a régi hármason miskolcra, és olyan volt, mintha szárazon mennék. szóval tapadt, kanyarodott, nem csúszott meg egyszer se, így nem is lassítottam -
zsambek
aktív tag
válasz
DeFranco #80610 üzenetére
Szia,
Ha esetleg nem segítene ez, akkor még futok vele egy kört, és megkérem, h esetleg nézze még azt is meg. De reméljük a legjobbakat, és ez volt a baja, és utána úgy fog suhanni, mint a szél!
Astra H és kettes fóka között vacilláltam vásárlás előtt, de remélem, hogy a végén nem fogom megbánni...
-
Dany007
veterán
válasz
DeFranco #80625 üzenetére
No ez nekem azért újdonság volt!
És sajnos nem volt rendszeresítve kalapács az autóban.
Szerintem nem is egészséges ennyire meghúzni, brutális feszültség lehet ilyenkor az anyag meg a felni meg a menet között. Én is beállítva húztam meg az enyémet anno, de meg nem mondom mennyire volt állítva. Pont úgy, hogy utána kézzel "könnyedén" kiengedtem.Most gondolj bele, itt az anya úgy megvolt húzva, hogy a keresztkulcsba tett hosszabbító rúdra kellett ráugranom(!) a közel 90 kilómmal hogy kilazuljon. Ez biztos hogy nem a normális kategória.
Persze v.színűleg én se tartanám be a minimumot amit előírnak. Egy picit nyugodtan rá lehet húzni. Sőt, utána akár egyből ki is lehet próbálni.@hdman:
Megmondom őszintén, mikor tudatosul bennem, hogy az út szélén kell kereket cserélni az autó baloldalán, akkor azért kicsit bepánikoltam. Pontosan itt álltam meg. Érdemes utcanézetben is megnézni. Itt ezen a kis szakaszon pont nem volt már szalagkorlát, de pár méterrel előrébb meg jött az emelkedő és szalagkorlát újra. Mert gondoltam elgurulok a városig vagy valameddig ahol rendesen le lehet húzódni. De felnin gurulva nem hiszem, hogy 20-30-nál gyorsabban tudtam volna menni. Meg az amúgysem egészséges. Ott pedig tényleg 100-120-szal mennek még a kamionok is. Életveszélyes lett volna ott 20-szal cammogni. Szóval a töltés rész volt az egyetlen esély.@Nkboy:
Érdekes elgondolás, de igazából nem is akartam rángatni a kereket. Bár leengedve tényleg több esély lett volna, de nagyon kint voltam a szélén.
A kamionoktól jobban fostam, minthogy az autó esetleg beleborul az árokba...
@bobsys:
Igen? De ez mondjuk nem autópálya volt, a Fehérvári elkerülő körgyűrű.
[ Szerkesztve ]
-
-
Dany007
veterán
válasz
DeFranco #80651 üzenetére
Szerintem korrekt. Eleve jóval olcsóbb ha az ember magának cseréli a téli-nyári kereket. Itt csak a tárolással lehet gond, de igazából felni nélkül is ugyanannyi helyet foglal a gumi mint felnin. Azt meg valahol amúgyis tárolni kell.
És hosszútávon sokkal jobban megéri, mint évente 2x kiadni 4-5-8 ezer forintot egy cseréért. Ahová be kell jelentkezni, várni stb... Mondjuk ha új a gumi akkor nem árt centrírozni.
Kerékcserét meg akár random parkolóban is el lehet végezni, a hozzávalókkal elvileg minden autótulajdonosnak rendelkeznie kell.Mert ugye nálam csak bosszúságot okozott, de Tiger.huhhhh esetében már súlyos összegeket és nem kis szenvedést.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz
DeFranco #80654 üzenetére
Ööö hát ja, elvileg kéne. Mert ugye minden évben máshová kerül fel a gumi az egyenletes kopás miatt. És akkor ott az eredetileg kimért érték már kuka. Szóval való igaz.
5k? : o Pont azon gondolkodtam vajon mennyibe fájhat egy ilyen... De én olyan 15-25k -ra tippeltem elsőre.
És amúgy minőségileg is korrekt? Nem fog kettétörni valamikor?
Azért 5k-ért sima csavarkulcsot se nagyon adnak, nemhogy ilyet. -
-
hobizoli
nagyúr
válasz
DeFranco #80656 üzenetére
CroVa az az anyaga, gy.k. Crom-Vanadium
ezt is miert nem tudjak emberek rendesen
kb az a szint mint a stillfuresz=lancfuresz, pedig azt is gyart sok mas ceg is, de mindet stillfuresznek hivja egy csomo emberke
meg mint turbos autoknal a leomlo=downpipe, ami a turbo utan(!) van es nem elotte, ahogy azt sokan hiszik szivo autokbol kiindulva, ahol nincs turbo, es ott leomlo az egybol a hengerfejre megy emaitttöbb drón kell ;P
-
runner 125
nagyúr
válasz
DeFranco #80677 üzenetére
Épp ezt akartam írni, de mondom áh, úgysem fogjátok megismerni.
Vas és Gy-M-S -ban is szinte csak így hallani, én is így hívom.
Egyébként ez olyan, mint a Flex. Az is egy márka és a Tixo is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz
DeFranco #80874 üzenetére
> vilie sem fosfranciázott ne kend rá, mert ez is egy marha nagy torzítás lesz akkor.
Nem, ezt elismerem, csak a szajhagyomanyok utjan terjedo marhasagokra kivantam reflektalni.> hogy vedd meg amelyik megtetszik és a szeretet mindent megold a többit meg betömöd pénzzel.
Persze hogy nem, viszont be kell latni, hogy a) a megbizhatosagi legendak nagyreszt alaptalanok, foleg az utobbi 10 evben b) a regi mondas, hogy 'allapotot veszunk, nem evjaratot' inkabb ugy igaz, hogy 'allapotot veszunk, nem evjaratot meg tipust', c) mindenkinek lehet szerencseje es pechje is, ezert olcsok a hasznaltautok, nem masert> nem kéne még belesimogatni a wannabe prémiumérzésbe is
De ez azzal van kapcsolatban, amit en is mondtam, hogy a fenntartasi koltseg nagyjabol aranyos az auto ujkori araval, ennyi.> igen is van különbség megbízhatóságban kategóriák között és kategórián belül is,
Ezzel mit akarsz mondani? Nyilvan van, de ez nem a FFF/nemetauto/japanauto dimenziok menten ertelmezheto. Lasd a lentebbi 307 vs. VW Touran osszehasonlitast -- garantalom, hogy barmelyik magyar forumon a Tourant megbizhatobbnak tartanak, mint a 307-est.@Qru:
Szted mekkora terhelésnek van kitéve egy M5 meg egy 107-es? Kezd el olyan körülmények között használni az 107-est (pl fordulatszám tartomány tekintetében), garantálom hogy rosszabb eredményt kapsz ennél a statisztikánál.Nem hiszem, hogy nem latod, hogy a dolog teljesen irrelevans. Ha veszek egy mobiltelefont es egy kalapacsot, akkor nem mondhatom azt, hogy a mobiltelefon egy fos, mert ha elkezdem kalapacskent hasznalni, akkor szettorik. Mindegy.
Ja, mert ott kolbászból van a kerítés, tudom a csapból is ez folyik... Kár, hogy a kint élő kb 10 ismerős folyton panaszkodik és a fele már hazajött.
En is eljottem, semmi koze ennek ahhoz, hogy hogyan hasznaljak a ceges autokat. Az, hogy a te ismeroseid soforkent hogy vezetnek, megintcsak teljesen irrelevans.[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
válasz
DeFranco #80881 üzenetére
>Ha én odamegyek 3 autószerelőhöz, és megkérdezem, hogy milyen típusú autót látnak a legtöbbet és milyen költséggel járó hibákkal, az nem urban legend lesz, hanem egy egészen releváns tapasztalat.
Nem, dehogy, nem is ertem, hogy gondolod.
.
Egyreszt a szerelonek nincs pontos kepe arrol, hogy milyen aranyban hibasodnak meg az autok, csak arrol, hogy hany autot lat az adott tipusbol. Ez alapvetoen elcseszi az egeszet -- emiatt sokkal jobb pl. az a site, amit linkeltem, mert ott korrigalva vannak ezek a hibak. Az autoszerelo egeszen biztosan tobb Peugeot-t lat, mint mondjuk 7-es BMW-t, mert konkretan sokkal tobb darab van belole.
Masreszt minden autoszerelonek megvan a maga demografiaja, tehat a Hagyarosborond-alson Jozsihoz kerulo BMW-k sokkal rosszabb allapotban lesznek altalaban, mint a II. keruleti BMW-szalonba visszahordottak.
> Persze, lukra mindennel lehet futni de ennek az esélye marhára nem ugyanannyi típusok között árkategórián belül sem.
Persze hogy nem, en csak azt mondtam, hogy semmi ertelme a forumos legendakra meg haverjozsi autoszerelore hagyatkozni, foleg nem a becsuletesnepper-fele marhasagokra, amikor elerhetoek ezeknel jobb adatbazisok is.
Evek ota mondom egyebkent, hogy a 21. szazadban nem adnek erettsegit senkinek, aki nem erti a Bayes-tetelt. Egyszeruen a mai vilagban nelkulozhetetlen minimalis diszkret valoszinusegszamitas, persze lehetne neki adni valami emberkozelibb nevet. Ha valakinek errol nincs kepe, az kb. a modern analfabetizmust jelenti sajnos.
while (!sleep) sheep++;
-
válasz
DeFranco #80890 üzenetére
> A KSH-nak meg kiváló statisztikája van a forgalomban levő autókról típus és kor bontásban.
Amit az autoszerelo (vagy az autoszerelot kerdezok) sulyozottan korrigal. Napersze, ezt is megbeszeltuk
> A Bayes tétellel meg egészen közeli kapcsolatban voltam és tulajdonképpen vagyok még ma is, abban meg van pár éves gyakorlatom hogy milyen kis mintákból lehet következtetni nagy egészekre.
Nem rad celoztam konkretan, ha jol gondolom, szociologiaval foglalkozol/tal, ott vegulis valamennyi szo esik errol, ez teny.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
DeFranco
nagyúr
válasz
DeFranco #80919 üzenetére
@philoxenia: fontos lett volna, hogy ott legyen, mert már régóta cseszi a csőrömet a szöveg tárgya, és szerettem volna, ha landol az üzenet, a további hasonló esetek elkerülése végett, de mindegy akkor, gondolom nem fogod visszarakni
viszont akkor a minden OK-t is szedd ki, mert így lóg a levegőben, köszi
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz
DeFranco #80934 üzenetére
Elkopott az opel
Jottem haza bécsből, a pályán még semmi nem volt, az utolso faluban megálltam tankolni, aztán amikor indultam beszart a kuplung, nem tudtam váltani.
13km-re voltam otthonrol.
A kuplungom már amugy is szar volt, meg már zörög a kettőstömegű is
Hétfőn bontják szét...
Sopron city :)
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
DeFranco #81098 üzenetére
12ft/km közelébe még a 5évesen jóárasítva 1.1ért vett 11évesen 6Kt érő még 3évig megtartom és 0ft súlyadót fizetek éves kötelező 9.000ft, olajcsere évente 9.000Ft, nincs hitel és országúton 4.5 városban 5.2 es átlag, műszaki 19.000ftból abszolválva és 13.000km/év kiskocsi se tud.
De még ha kötelezőt 0Ftra írom sem.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
DeFranco #81113 üzenetére
Persze sok múlik, hogy kp, hitel....
anno hirtelen felindulásból írtam egy legolcsobban fentartható átlag km (évi 15kkm) autóról, [link] kb az is ezt hozza ki, hogy egy évi 12-15kkmel ha mindent belesszámolunk 400.000-500.000ft/év alatt nem jön ki az autó akármit csinálunk.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
zolynet
addikt
válasz
DeFranco #81116 üzenetére
másnak kicsit többe van a fenntartása, mert nem csak üzemelteti: itt leírtam az utóbbi évet ... csak egy rizsraketta
Life is too short to stay stock!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
DeFranco #81358 üzenetére
198k km az sok, szóval ki tudja min van már túl... a kuplunga is kopott volt (fent fogott nagyon). De akkor is. Olyan lötyögős, mintha egy fazék zsírban rángatnál egy fakanalat. Nincs összehasonlítás alapom első kókusz az életemben.
Viszont meglepően jól megy, igaz 3000 környékén tartottam a fordulatszámot.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
DeFranco #81358 üzenetére
Akkor biztos csak azért mert a Hondáéhoz vagyok szokva. Legalábbis nálam az az etalon eddig.
mod:
Még a Subiét is lekörözi. Viszont vezettem B4 Paszujt, annak is nagyon pontos jól kapcsolható volt a váltója. Pedig az is 200k km feletti darab volt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MIUI / HyperOS topik
- Autós kamerák
- VoIP telefonálás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Belekezdeni egy vállalkozásba
- További aktív témák...
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!