-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SPeti1984 #183032 üzenetére
Legnagyobb baja az évjárat, pár nap múlva már a 15 éves lélektani határon túl esik. Amúgy 800-850 körül szerintem fel lehet dobni (aztán alku átnézés eredménye alapján), alapvetően szép és jó, szín még ezen változtathat érdemben mondjuk. Esetleg szervizkönyv ha volt vezetve nagyjából, vagy megvannak a javítási dokumentumok, pozitívum lenne.
Másik autó keresés ügyében jutott eszembe, hogy ha bevált a márka, akkor az 1.4 TDCI is egy jó motor, céges Mk7 már DPF-es volt, Euro 5, 70 lóval, adalékot nem igényel, egyszer nem láttam még a figyelmeztető lámpát sem a részecskeszűrőt illetően, 200k felett volt benne. Vagy 1.9 SDI VAG vonalon, abban nincs minek elromlani, viszont pár évvel régebbiek - nincs kettőstömegű, turbó, dpf, csak egy örök élet jellegű adagoló.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Schalke #183048 üzenetére
Akármi, korrekt állapotban. Ismerősi körben nincs eladó valami? Ebben a kategóriában hatványozottan nem mindegy, kitől veszed, lényeg, hogy ne rohadjon és minél alaposabb karbantartással rendelkezzen. Már a két szett gumi is óriási spórolás az autó árához képest.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hobizoli #183064 üzenetére
Gofri 1.9 SDI 2003-as, még gyári dobok vannak azon is, középsőnek a külső héja kezd csúnyább lenni. Érdekes módon a flexibilis rész utáni egyenes szakasz már cserés volt, szerintem másodjára 300k km, nálunk jellemzően 30 km-es körök, néha 150-200 körüli is megesik. 1.3 Mjet Grande alját még nem néztem annyira, de gondolkodtam, hogy meg kéne fúrni a dobot a biztonság (meg a víz) kedvéért
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Haverom az 50-ről 105 köbcentire okosított Simsont versenyen járatta be gyakorlatilag (1-2 próbakör utcában előtte és kész), semmi baja nem volt Azóta (nameg flottás autókat látva) nem tulajdonítok akkora jelentőséget neki, jó motor bírja bontóig, onnantól kezdve meg inkább legyen kihasználva az olaj teljes periódusra, használat függvényében. Ilyen szempontból a VAG dinamikus szervizintervallum tök jó dolog, csak úgy kell konfigurálni, illetve beállítani.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csakegymunka #183114 üzenetére
Golf. Ha utána meg szeretnéd venni magadnak, és bontóig hajtani, akkor Toyota.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Soulfly842 #183122 üzenetére
Mennyi a tervezett éves futás, illetve jellemzően hány km-t tennél meg egy indítással?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Soulfly842 #183134 üzenetére
Ezek csak a fékezési energiát használják, max 1-2 km amit villannyal megy el, fogyasztás jó, grátisz automata. Nem egy elromlós fajta, ha biztosra akarsz menni, felújított vagy gariban új csomagra cserélt akkusat praktikus nézni. Ha plug-in amire gondolsz, abból Ampera vonalon nézz körül, elmegy néhány tíz km-t villannyal, hosszú utakra meg ott a benzinmotor, CVT váltóval. 3.5 körül indulnak, Chevrolet Volt ugyanez.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz matyi012345 #183454 üzenetére
Fb-n Avensis csoportba lépj be, van fényszóró javító ember.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #183522 üzenetére
Kell egy chip, vagy Abarth 500 turbó is egy körben
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Soulfly842 #183524 üzenetére
Szerintem vállalható a saját lábon hazahozatal is. Legnagyobb kérdés az odajutás, Eindhoven pl egy rém olcsó reptér, helyijárattal elérhető flixbus szintén fillérekért elvisz, viszont a tömegközlekedés drága (konkrétabban passzolom, nekem a déli oldal és Belgium tájékán van tapasztalatom). Google maps jól mutatja a járatokat, ki lehet kalkulálni, bár valószínű a kereskedő is tud tippet adni. Ha elég hosszú az út, egyben meg is tudsz aludni a buszon, egy esti járattal kirepülve Hazafelé meg legfeljebb egy osztrák matricát veszel, vagy beállítod a fizetős utak elkerülését. Nagyjából 1-1 napot érdemes a ki- és hazautazásra szánni, vagy a másik opció, hogy korán (4-5 körül) elindulsz, és éjszaka érkezel. Svédországból bruttó 2.5 nap alatt értünk haza négy kézzel, nyugis tempóban, későn indulva, kompot leszámítva fizetős utak nélkül, 1900 km-t vezetve.
Plug-in hibrid lesz végül, hogy említetted a töltési lehetőséget? Nemrég került fel egy szép és jó Ampera is hahura, az többet megy villannyal, de kicsit több a kockázati tényező.
Gondolom az eliték az Auto van Beuwenn-nel hozatják a portékát. (Ha még nem merült fel, autó van bőven, igen )
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Soulfly842 #183533 üzenetére
Ha nem plug-in, akkor nincs mód külső töltésre, csak a fékezést hasznosítja, ezért kérdeztem igazából
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Soulfly842 #183538 üzenetére
Érdemes utánaszámolni, melyik verzió hogyan jönne ki anyagilag Ha van vállalkozás, akkor még a nyílt végű lízinggel lehet némi áfát elszámolni, mivel sok céges utad lenne.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Soulfly842 #183570 üzenetére
Az első darab USA import, lásd narancs "csipa" a fényszóró sarkában (szélességjelző). Alvázszám alapján tökéletesen leinformálható, de messziről jött autó lévén alaposabb átnézést igényelne. Illetve az óraállás lehet mérföld. Egyébként Hollandiában is elég gyakran rögzítik az óraállást, szintén jól ellenőrizhető (tellerrapport).
Múltkor erre az Amperára gondoltam [link]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz _adaml21_ #183653 üzenetére
Szvsz inkább közelít az optimális az üzemhez, nincs minden nap sok kevés hideg járás, hanem arányaiban többet megy a motor ideális körülmények közt, azt a pár plusz indítást meg simán kibírja, elvégre jópár éve kiforrott dolog a start-stop is (pl új hajtókarcsapágyak kellettek, ilyesmik). Karbantartás gyakorlatilag sűrűbben jut a motornak, ahogyan átveszi a kilométerek egy részét a villany. Bár igazából meg 10 év múlva derül ki...
Li-ion minden phev gyakorlatilag, én csak sérülés miatti javítást láttam, pedig igyekszem minél több hibrides csoportot követni. Tisztséggel túl vannak tervezve ezek a rendszerek.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz [HUN]Dani #183891 üzenetére
Ha jobban kell a hely, Auris TS hibrid esetleg érdekes lehet még, korrekt kombi, tartós hajtáslánc.
Fordot 2.5T-vel venném. PS-re van olcsó műhely itthon (Katona Jácint), szóval szerintem nem különösebben kell félni tőle rendes olajcserével, viszont a 2.0 EB nyűgösebb motor (1.6 EB problémával nem találkoztam személyesen, 2 literesből viszont elég súlyossal - bár részben talán használatból is eredt, szerintem dízel jobban bírta volna adott esetben). A 2.5 viszont kiforrott Volvo származék, a 2.0 TDCI/HDI is 20 éves motor.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen