-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Mágus2 #27979 üzenetére
VAG konszern tudja ezt? Mert annó az E38, az magától nem tudott zárni, de ha zártad belülről 1kilcselésre felhúzta gombot, másodikra nyílt. Renaultnál, meg ~20km-hnál(pont mikor 1-ből rakom 2-be a DCi-t) zár, de első kilincshúzásra nyílik is.
Ja és másik: Én beülök kulcs elfordít, azonnal kp zár on+öv be. Mindig. Ha 1-2 utcát megyek akkor az övet néha nem, de reflexból nyomom mindig a kp zár gombját, még mikor a garázsból állo ki akkor is. De ha mikor kómás vagyok a garázsba bekötöm magam
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
válasz Mágus2 #28142 üzenetére
Az a vicc h Győrben gyártják...és nincs magyar ember aki kilopja a gyárból
Már telefonoztunk Lengyelországba, Angliába és Németországba is vezérlő ügyben. Bontott per pillanat nincs sehol egyező számmal. Az új meg 1500+€ nál kezdődik, ahogy írod.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
Varoz
őstag
válasz Mágus2 #31592 üzenetére
2 hónap alatt 33 ezer km-t ment, hátra fele? Ejjha.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
whitezo88
nagyúr
-
válasz Mágus2 #31604 üzenetére
Ne viccelj van ilyen adatbázis, de még nem találták meg azt a kormányközeli embert aki írna rá egy motort picipézé amit neten lehetne elérni. Amióta van eredet vizsga itt is fotóznak mérnek meg miegymás, csak asszem a szabály szerint erről pór halandó nem tudhat.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Mágus2 #31609 üzenetére
A baj a csodavárás Magyarországon. Sokan nem engedhetik meg maguknak a márkaszervizes javíttatást és átvizsgálást. Ebből következik , hogy sokan nem is engedhetik meg maguknak a vásárlás előtti rendes átnézetést. Még én is aki 2x fizettem az átvizsgálásért ( PoHu 25k, szerelőm, 10+ utazás) belefutok olyanba amit nem tárt fel. El tudom képzelni hogy miken mehetnek keresztül azok akik nagyot szopnak. Marad nekik a csodavárás, ami a kézzelfogható, de bizonyíthatatlan km óra állást jelenti.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
harry
veterán
válasz Mágus2 #31609 üzenetére
Totalcaron mintha azt olvastam volna, elérhetők ezek az adatok - valamilyen ügyfélszolgálati irodában, adott díjért cserébe... ráadásul talán próbáltak is így lekérdezni valami adatot, de mindenki értetlenül nézett rájuk, hogy mit is akarnak. Szóval ez még messze, nagyon messze elmarad a neten követhető és ingyen lekérdezhető adatbázistól.
Másfelől azért az sem tökéletes megoldás. Ha nem márkaszervizbe hordja az ember a kocsit, akkor lényegében legfeljebb kétévente műszakin lenne rögzítve róla mindenféle adat, ami végső soron nem rossz - na de ezekről is hallottunk már olyat, hogy szerviz/műszaki előtt mindig megtekerték az órát, úgy aztán sokat ér, ha mindig a hamis van felírva. Persze, ez azért sokaknak nem érné meg, szóval egyfajta szűrőnek jó.Illetve ezzel a km óra állással én is bajban vagyok, így kezdő vásárló révén. Na meg amúgy is. Az addig rendben, hogy erre nem szűrök, de miben lehet bízni? Nézek szervizkönyvest, de 15év környékén nincs sok, ráadásul ezeket is lehet hamisítani. Vagy vegyem meg a 230-at futottat, mondván, az biztos annyi - na de mi van, ha 350ről tekerték ide? Vagy a 150-esek, mi van, ha tényleg annyi? Mert hát miért ne lehetne, akkor meg már csak jobban járok ezzel, mintha +100 még benne lenne. Nincs egyszerűen biztos tipp, hogy legyen szervizkönyv, vagy a sokat futott tényleg annyi, vagy a keveset futott biztos tekert... sok helyen rá lehet faragni. Marad tehát a kivizsgálás, hisz az állapot a lényeg, bár akkor is jobban örülnék egy jó állapotú 150-esnek, mint egy szintén jó állapotú 250-esnek, mert hát ha megy is, utóbbi csak korábban adja meg magát.
Aztán lehet teszek bele 70ezret 5év alatt, annyit csak kibír kis szervizzel, utána meg eladom, és akkor meg fölösleges ilyen világmegváltó gondolatokkal foglalkozni Persze aztán kéne egy másik, ahol ugyanígy lehet végigjárni ezt a csodás utat...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
-
Zewa
senior tag
válasz Mágus2 #32018 üzenetére
Az általam említett Golfot 50e kapta anyukától, friss jogsi mellé, ennyit bírt.
Hülyeség még a legjobb motorokat is hamar megöli, viszont autóbarát felhasználással egy kevésbé nyerő konstukció is sokat szolgálhat, megbízhatóan.neduddki: Asszondod vegyen mindenki Mazzag6 dezsőt? 1.4 D4D és még sok más is tud hasonlóan kellemes társ lenni a mindennapokban.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
-
alibaba78
őstag
válasz Mágus2 #34020 üzenetére
Mire fel ez a felhaborodas? Honnan tudod, mit fogok kezdeni, amikor hazamegyek? Elso dolgom egyebkent, hogy a lampakat atallittatom, mar le is beszeltem a sogorom szerelojevel. Az elozes pedig helyzettol fugg, ha latok, elozok, ha nem, akkor nem. Problem?
(#34021) Balupapa: Es ez miert baj? Bantja a lelkedet? Komolyan mondom, mar banom, hogy ideirtam.
[ Szerkesztve ]
-
werszomjas
őstag
válasz Mágus2 #34029 üzenetére
1-2 útból vonsz le következtetést?
1-2 út eleve míg magát a kocsit megszokod, a váltást, a másik oldalt.
Mind1 végül is is, én több éves tapasztalatból írom, hogy balesetmentesen tudtam előzni, és még csak veszélyes szituáció sem volt, bár hozzá teszem, türelmes vezető vagyok, ha látom, hogy folyamatosan jönnek, és előttem is sokan vannak, nem kezdek el előzgetni, bal kormánnyal se.
alibaba78> annak utána néztél, hogyan használhatod itthon az autót?? Úgy tudom, komoly szigorítások voltak, pl csak a tulaj vezetheti az autót, és csak akkor, ha angol bejelentett lakcíme van, és akkor sem korlátlan ideig. Mi most a hivatalos álláspont??
Nagy hátránya sztem ezeknek a jobbos autóknak, hogy angliában csak 1évre adnak műszakit, tehát évente ki kell vinni, az oda vissza alsó hangon 4000km, csak a műszaki miatt
[ Szerkesztve ]
üdv
-
whitezo88
nagyúr
válasz Mágus2 #34157 üzenetére
aki ennyiért vesz magának autót, nem minimálbéres. ezenfelül egy 3 éves BMW még nem fog szétesni, 180k km meg nem sok ezeknél (főleg ha tényleg pályás). talán a turbót kell majd pár tízezer múlva cserélni, de közel 7 millióm ha van autóra, legyen ezekre is, azt mondom.
giigz: igen, de ezt már kitárgyaltuk párszor, hogy valamiért 200ig sose mennek el az autók számlálói
[ Szerkesztve ]
-
malysoma
csendes tag
válasz Mágus2 #34601 üzenetére
Hosszú hónapok óta nézegetem az autókat meg olvasgatok minden felé.
Több helyen olvastam/halottam ,hogy az 1.6-s pont azért jobb mert psa és a ford dieseljei igazából nem a legjobbak. Nekem meg igazából az a fontos ,hogy megkerüljem vele a földet, többszőr is egymás után némi gázolaj és olaj utánpótlással.De ha igazad van és jobb az 1.8 ám legyen de akkoris sokkal ritkább és csak a jóisten tudja miféle tákolmányokba botlanék bele. Persze ez igaz az 1.6-ra is de abból jóval több van.
Annyi tapasztalatom van ,hogy hajtottam egy 2004-s 2.0 tdci mondeot. Őszintén szólva az egy ipari hulladék volt. És abban nem psa diesel van tudtommal. A focus egy jóval jobban összerakott konstrukciónak tünik ellenben.
Nézegettem egyébként más márkákat is de a vw-nek a pdtdi motorjai katasztrófálisak állitólag saját tapasztalatom 0.
Francia dizájn háát vezesse akinek 6 annya van.
Fiat és társai...
A japánok nekem nagyon kínaiak láttam a toyotának van 1.4 diesele közel 100 lóval gondolom nagyon hosszu élet tartalmúak.Jól szét offoltam saját magam egy szó mint száz az eredeti kérdésem továbbrais fenn áll.
-
Integra
titán
válasz Mágus2 #35551 üzenetére
nagyon rendes vagy, hogy felhívod a figyelmemet rá, csak a fél életem németországban töltöm, ennek megfelelően autópályákon, és versenypályákon, így remélem megérted, hogy az, hogy szerinted mi van, nem igazán érdekel. mondom, 535d-m is volt, tehát nem kell magyarázni, le is írtam, hogy miben erős az az autó (pont autópályán, utazni). és áldom a napot, hogy már nincsen meg. tudom, nektek álomautó az ilyen überwágen, az ódi meg a merci meg a béjemvé, nekem meg nem. különbözünk.
(és igen, nem számolom már, hány autót vezethettem (munkaköri ártalom volt anno) és a dízelek elől sem zárkózom el, mindent szívesen kipróbálok, tesztelek a mai napig. csak nem kellenek, ás mert megengedhetem, hogy ne kelljen dízelbe ülnöm)[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
válasz Mágus2 #35553 üzenetére
Kihagysz egy fontos dolgot az összehasonlításból (illetve kettőt), a két autó tömege nagyon nem egyforma, és azt sem gondolnám, hogy a kettő közül ne az Audinak legyen magasabban a tömegközéppontja. Az a bő 400 kg differencia az nem sok, hanem rengeteg, utcai autók közt ezt nehéz kompenzálni bármivel is.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!