-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Typhoon47
őstag
Pedig fogalmatlan vagy, nem érted a tuti biznisz lényegét.. veszel egy ibizát 100ért ausztriában, ráköltesz egy olajcserét, vezérlést kicseréled meg esetleg ha beszart két szilent a futóműben még kicseréled és kész. Utána mész vele 8e km-et és szépen beírod ide, hogy bizony egy hibátlan autót sikerült venned ennyiért. Victory.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
Pont ma az ebednel errol beszeltunk a kollegakkal. Mindegyiknek diesel van es 3-bol 2 szerint hulyeseg a gyakori olajcsere mert csak szennyezi a kornyezetet. Naluk ugye soha nem jelentkezett semmi ezzel kapcsolatos problema, mert mindegyik uj autot vesz es 3-5evig hasznalja
Meg is válaszoltad magadnak, hogy tökéletesen érthető az érvelésük az ő szemszögükből.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
Valakinek tapasztalat vw T5 2.5 tdi-ről (130pacis) ?
Szeretnék venni egyet 2 héten belül, de kiváncsi vagyok a "betegségeire"..."Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz barack1997 #83176 üzenetére
Köszi szépen
Népítéletet olvasgattam, de összevissza beszél mindenki a típusról...
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz raczger #83202 üzenetére
Régen (amikor még érdekelt a típus, évekkel ezelőtt) annyi ilyet megnéztem, hogy ihajj.. De ami import volt, annak mindnek el lett osztva a futása legalább 2-ővel. Kint még egy 300k-t futott is szép állapotban van.Ha import a kocsi, akkor alvázszámot elkéred, kérsz egy szerviz nevet, ahol szervizelték és ott lekérdezed telefonon keresztül.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
Typhoon47
őstag
válasz Dany007 #83460 üzenetére
A TC meg lehozza nagy cikkben, hadd legyen "példa" a többieknek is... Azért minimum egy bekezdést érdemelt volna, hogy ez így mennyire veszélyes.
Nem tudom én sem mi volt a cikk célja így ezzel... Bemutatta, hogy ilyen épp hogy gurulni képes autók járkálnak köztünk, amit eleve borzasztó így látni, majd semmilyen ellenvéleményt nem formált, hogy esetleg ezt nem kéne erőltetni..Persze Novoth kötelező "fizetett" reklámja is még belefért.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
Feljelent. 30 - 50k lesz. A rendor helyszini a legjobb megoldas, mert altalaban a legkisebb kiszabhatot adja a nyakadra. De igy szopo, mert nem a telefonalas a jsz. ellenes, hanem a "telefon fejhez tartasa" és ezt ők is tudjak, ezért fordulnak utanad.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
Typhoon47
őstag
válasz bitpork #83829 üzenetére
amit becsnepnek adtam és neked is küldtem annak mind a 4 ajtaja, segge ill. a géptető újra lett fújva.. ezért pista nem ajánlotta a megvétet, letettem róla (és pistáról is). amit meg valszeg megveszek az meg itthoni, de még a héten döntök erről, mert már egy hónapja egyautózok..
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz szőröscica #83897 üzenetére
Kozvetetten termeszetesen visszaigenyelheto, okosba.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz Dany007 #84128 üzenetére
Persze. Legrosszabbak a papperek/mammerek. Legtöbb esetben karbantartást soha nem látott ezeréves fosokkal mászkálnak (műszakin puszira áttolt) életveszélyes stílusban. Képzelheted, mikor feljönnek ezek a főfaluba...
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz runner 125 #84386 üzenetére
De rondán vannak telepítve azok a PDC-k
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz !Overdose! #84499 üzenetére
B6 Passat belseje is csalódás.
Az hát, érdekes, hogy mennyire elmarad pl. a B5 megszokott minőségétől.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
Megnéztem ezt a T5-öt a napokban.
Lecsúsztam egy szép holland szervizkönyves T5-ről (neppertől) egy pár nappal ezelőtt, ezért gondoltam megnézem ezt, ha jó akkor megveszem. Lementem elsőre megnézni a kocsit egyáltalán és gurulgatni vele, ahol kiderült, hogy ez is holland import, de nincs szervizkönyve. Na ugye itt egyből felszisszentem, hogy akkor mi a gari, hogy nem tekerted-e ill. márkaszervizbe mikor tudunk menni, mert hogy persze csekkoljuk egyből azt a múltat (olyat, hogy holland nem m.szervízbe hordta volna a kocsiját még nem láttam). Azt mondta, bármikor vihetjük ide a helyi sotyai m.szervízbe, ismer mindenkit ( ), jó fejek..stb, de egyébként ebben ennyi van. A kocsit nem újszerű állapotban volt, ahogy hirdette esztétikailag, de semmi nem javítható.. ill. műszakilag rendben lévőnek tűnt.
Egy pár nappal később foglalt időpontot és visszamentem, adásvételivel, pecséttel.
Átnézték a kocsit, eleinte kicsit mogorvának tűntek a srácok, de a vége felé megenyhültek. Nézegették előttem ugye a gépen a szerviztörténetet, majd ugyan kicsit pofátlanul, de bementem a pultba és én is megnézegettem a bejegyzéseket, a legutóbbi inspekció 2013. dec. 28.ai volt 254.000km-el...Alánézve a kocsinak kiderült, hogy folyik az olaj a kormányműből, de úgy, hogy már a lengőkarokról csöpög, a két oldalsó toloajtó fújva volt és a segge is bár ott nem az egész lemez, lyukas a kipufogó, szgk felniken van, de C-s gumikkal, pár helyen sérült szélvédő (persze ezt én is levágtam) és a pótkerék a kocsi alján úgy megütve, hogy a lemezfelni pereme visszahajlott. ...
Az átvizsgálás idejére a tulaj eltűnt (otthagyta nekem a kocsit a kulcsokkal) és mikor fizetni akartam az átvizsgálásért, mondták, hogy hagyjam, majd a gyerekkel lemeccselik.
Továbbra se értem, mi történt.. ha van egy tekert autóm és tudom hogy tekertem akkor azt hülye lennék szervízbe engedni.. Őt is átkúrták vajon? Ezt a kocsit elvileg a fater cége hozatta be és a főnök jobb keze járkált vele.. Érdekes, a lényeg, hogy msz. és nepper között sok különbség nincs manapság.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz tboy93 #84870 üzenetére
Hát még én, hogy sajnálom. 500km vezetés a semmiért és lazán a pofámba hazudtak... Kár, hogy elment, adtam volna érte egy 1,5 millát (N), mert ez így jelenleg eladhatatlan vagy... esetleg rápirítja valami szerencsétlenre, aki sajnálja a pénzt a szervizes átvizsgálásért.
runner: Eladtam a cégünkből a tgk-t és most kell egy másik helyette. Egyébiránt, be akarom bútorozni és utazgatni vele itt EU-ban.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz VegyesTamás #84873 üzenetére
Ritkán romlik el/kell rajta valamit csináltatni de akkor nagyon mélyen zsebbe kell nyúlni.
Ez így nem igaz. Elromlik az, ugyanúgy mint bármely más hasonlóan felszerelt, motorizált prémium csak nem az első 120k km-en.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
Typhoon47
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux felhasználók OFF topikja
- Nők, nőügyek (18+)
- Autós topik
- Hobby elektronika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Stellar Blade
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Itt a Mobvoi új csúcsmodellje
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest