Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lámafans

    aktív tag

    válasz _adaml21_ #100030 üzenetére

    Garanciális feltételek:
    Az általunk forgalmazott termékekre a törvényben előírt, illetve a gyártó által vállalt garanciaidőt vállaljuk.
    A kellékanyagok kivételével (nyomtatópatron, papír, toner, stb.) minden eszközt legkevesebb 1 év garanciaidővel értékesítünk, azonban számos termék garanciavállalási ideje ennek többszöröse is lehet.
    Az adott termék garanciális idejéről a termék részletes leírásánál a terméklap alján kaphat információt.
    A garancialappal ellátott termékek garanciális igényét a számla másolatával, valamint eredeti garancialappal lehet érvényesíteni. Garancialappal nem rendelkező termékekhez a számla vagy annak másolata szolgál garanciális igazolásként.
    Garancialappal rendelkező termékek esetében a garancialapon feltüntetett szakszerviz az illetékes, egyéb esetben a PCX webáruház.
    Komplett, általunk összeállított számítógépekre az átvételtől számított 3 munkanapon belül teljes számítógép garanciát vállalunk a védőmatrica sértetlensége esetén.
    3 munkanapon túli meghibásodás esetén az egyedi konfigurációra alkatrész garancia vonatkozik. Ez esetben a védőmatrica megbontható és telephelyünkre kizárólag a hibás alkatrészt kell eljuttatni.

    Még1x bocsánat ha lenézőnek tünt az írásom, nem volt szándékomban. De valóban le van írva, ezek szerint nem sikerült kiolvasni a lényeget.

    [ Szerkesztve ]

    Ha kérdésed van , kérlek az adott topikban jelezd, ne küldj szakmai kérdésekről PÜ-t.

Új hozzászólás Aktív témák