Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Khelben #25389 üzenetére
Nocsak, ha mas szarna le, mar kest tartanal a torkahoz, hogy hogy kepzeli ezt, a szabalyokat senki sem biralhatja felul, legalabbis ezt a hozzaallast latjuk toled.
Indokoltan lehet lassan menni igen, de ez nem indokolt amit irtal, hanem a masik feltartasa, ami teljesen szabalytalan.
Masreszt a biztonsagod pontosan azt diktalna, hogy minel messzebb kerulj a veszelytol es ebben az esetben ez nem azt jelenti, hogy magamra huzok egy kamoint, hanem azt, hogy nyomok egy nagy gazt es otthagyom a fenebe.
(#25391) kw3v865 Szo sem volt megelozesrol, ha Te 90-el mesz meg tud a valagadba menni, ez erosen tachograf fuggo, no meg sok keletinek le sincs korlatozva, mert megbuheraljak, aztan jon a a lakott terulet.
[ Szerkesztve ]
-
degu
senior tag
válasz Khelben #25389 üzenetére
Igen!
A 2m-es tavolsag a ket kocsi kozott tokeletesen elegendo! /Persze...ha parkolnak!/
/Ha jol emlekezem,60 km/o-nal a fektav 33m.Ha mindket kocsi kb egyenlo fekerovel bir,akkor a 2m arra sem eleg,hogy eszrevedd,hogy meghaltal... /verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Khelben #25412 üzenetére
Igazából felénk nem a kamionok a legrosszabbak, azok a kétsávos utakon sietnek nagyon, de itt a 4-esen ha a belsőben csak kilencvennel mész egy kilométert, már jön egy rossz román mikrobusz /természetesen utánfutóval/, vagy használt BMW, Audi stb. olasz, német rendszámmal /eleinte azt hittem turisták, de november decemberben már sanszos volt, hogy nincs felénk ennyi német és olasz, meg néha spanyol is.../ és levillog.. Nem tudom ott a KRESZ része ez a jelzés?
Rick4: az volt benne a személyeskedő, hogy "más meg tudom, hogy nem tudja"
[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Calogero
addikt
válasz Khelben #25493 üzenetére
A Kkt. módosítása következtében a gyermekbiztonsági rendszer, a motorkerékpár-bukósisak és a mobil rádiótelefon használatára vonatkozó rendelkezések megsértése kikerül a Kkt. 20. §-a szerinti közigazgatási bírság hatálya alól. A tervezet 2. §-a szerint ezek a jogsértések az SzR. 54. §-a alapján szabálysértésnek minősülnek. Ugyanakkor az ittas vezetés eddigi szabálysértési alakzata és a megengedett legnagyobb sebesség túllépése átkerül a közigazgatási bírság hatálya alá. A közúti közlekedési előéleti pontrendszerről szóló 2000. évi CXXVIII. törvény tervezett módosítása szerint amennyiben megállapítható, hogy a közigazgatási bírsággal sújtandó közlekedési szabályszegés elkövetője a gépjárművezető akkor vele szemben kiszabott közigazgatási bírsághoz előéleti pont is kapcsolódik. Lényegében ezekhez a szabályszegésekhez amikor még azok szabálysértésnek minősültek kapcsolódtak előéleti pontok, tehát új jogsértés nem kerül a pontrendszer hatálya alá. Attól mert ezek a szabályszegések átkerültek a közigazgatási bírság hatálya alá, társadalmi veszélyességük nem változott, így az előéleti pontok alkalmazása továbbra is indokolt. Másrészt a közigazgatási bírsághoz járművezetéstől eltiltás nem kapcsolódik, így a pontrendszer lehet képes arra, hogy a notórius szabályszegőket járművezetőként kiszűrje a közúti forgalomból.
Forrás: A Kormány
…/2011. (……) Korm.
rendelete
a közúti közlekedéssel kapcsolatos egyes kormányrendeletek módosításáról... (még csak indítvány)Mivel eddig
50-es táblánál 68 után jött a közig bírság illetve 54-67 között van szab.sértés.
Most az utóbbit akarják megszüntetni úgy hogy ezt is közik bírság alá vonják amelynek a minimális összege megmarad 30 000 Ft.Remélem azért mire végleges lesz a rendelet addigra alakul a tervezet. De azért vannak bennek olyanok aminek örülök, pl a Ittas vezetés (a szeszes ital fogyasztásából származó alkohol mértéke 0,80‰ véralkohol-koncentrációt vagy a kilégzett levegőben a 0,40 mg/l-t nem haladja meg feltéve, ha az nem minősül bűncselekménynek) már nem szab.sértés, hanem közig bírság 200 000 Ft-ért.
Ha meg bűncselekmény az már úgy sem közig bírság hanem bíróságra tartozik, annak meg én küldök csekket de nem ilyen apró pénzről.
-
Jadro
veterán
válasz Khelben #25538 üzenetére
Persze, nem egyértelmű a dolog, de ebből is látszik, hogy ez nem életbiztosítás. Elég egy pillanatnyi elnézés és megvan a baj. A motoros még csak gázt sem tud adni, mert menne a belső sávba. Szar lehet ilyen tehetetlenül nézni hogy el fognak ütni.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
kw3v865
senior tag
válasz Khelben #25559 üzenetére
Továbbá parkolódíjat sem fizet, ráadásul nyugodtan száguldozhat, nem kell befizetnie a bírságot (minden bizonnyal részben emiatt is választják a szlovák rendszámot). Rohadjanak meg (ezt nem irígységből mondom). Érdekes módon általában luxusautókat látok szlovák rendszámmal, nem hinném, hogy akinek van pénze egy új Porschéra, nem tudná kifizetni azt a 2-3 milliós adót. Ha meg nincs rá pénze, vegyen olcsóbb autót vagy válaszson alacsonyabb felszereltséget. Ilyen egyszerű. Amire nincs pénzem, azt nem veszem meg.
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Khelben #25554 üzenetére
Igazából a bizonyítási kényszert akarják megspórolni inkább szvsz....
Ha bezárják a kiskaput, utána már könnyebben büntethetnek...
Persze egy szlovákiai lakcímmel például mit is tudnak kezdeni?
Ellenben az, ha az EU tag ország állampolgárától nem tudják behajtani a jogos bírságot, a jogrendszer bűne, vagy a lustaságé....Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
fatal`
titán
válasz Khelben #25567 üzenetére
Hagyjuk már ezt a demagóg dumát... Eleve nem az egészségügybe megy/menne az a pénz.
Inkább arra válaszolj, hogyha ilyen kurva magas a benzin adótartalma (amit nyílván mindenki kifizet) akkor mi a f*szért nincsenek olyan utak, amin nem szakad szét az autó?
[ Szerkesztve ]
-
tbs
addikt
válasz Khelben #25629 üzenetére
Azért műszerek nélkül egy repülőt elvezetni vizuális támpont nélkül gyakorlatilag szerencse kérdése ám... Fly-by-wire repülőknél (gyk. mind az, ami számít) ez fokozottan érvényes, hiszen ott a lapátokra ható fizika sem "érezhető"...
Az első fél perc magasságvesztését valószínűleg észre sem vették...
Ez egy igen szerencsétlen buli volt minden szempontból, a következő firmware-ben benne lesz ez is...
-
#64791808
törölt tag
válasz Khelben #25692 üzenetére
Amit te mondasz, az a jog szerinti elmélet, és az stimmel is. A valóságban viszont a gyakorlat történik.
Tehát megbüntetni a leghátsót fogják a vonatkozó jogszabály alapján. De nem, a balesetet NEM az okozta, hogy a mögötte lévő nem tartotta be a követési távolságot. Az pedig, hogy mért fékezett, a legkevésbé sem magánügy.
De hogy érezd a dolgot: gyere fel Pestre, beülök melléd, és elmegyünk az M1-M7 bevezetőtől a XIII. kerületbe. Ha egyszer is hibádzik a követési távolság az előtted menővel, akkor nekem adod a kocsidat, oké?
...mert vannak, akik a jog alapján ülnek autóba, és vannak, akik tudnak vezetni...
-
nemcso
senior tag
válasz Khelben #25717 üzenetére
Nekem eddíg - lehet csak szerencse dolga, de - semmiféle problémám nem volt kárrendezésnél:
- Lépett elém féktávon belül öreg nénike
- Álló kocsimat "elütötte" biciklivel egy idős néni
- Stop tábla ellenére ugratott elém Mercedes
- Sztrádán az előttem haladó által felvágott teherkötöző műanyag betörte a szélvédőmet (adott lapot, de mint kiderült feleslegesen, a cégautóm biztosítója enélkül is rendezte az ügyet)
- Parkoló kocsimba belefordult egy platós Ford (mivel céges Ford volt, egy kis utánjárásba került, de a cég elismerte a károkozást)
- Parkoló kocsimat 2x is meghúzták, és hagytak cédulát a szélvédőn !!!- Feleségem említett balesete
u.i. : nem egy darab szgk-val történt mindez
[ Szerkesztve ]
Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
deicide
veterán
válasz Khelben #25785 üzenetére
Ettől még az adott szöveg benne van, az, hogy nem tette hozzá, hogy ha tábla megengedi, az inkább csak szőrszálhasogatás, mert azt sem írta, hogy feltétel nélkül, minden esetben be lehet hajtani.
De végül is mindegy, a legtöbben úgyis tesznek a KRESZ-re és a biciklisek között ez a szám elég nagy lehet, a saját élményeimből kiindulva.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
raver
aktív tag
válasz Khelben #25800 üzenetére
Lakott területen mindig figyelek a sebességhatárokra, de néha én is túllépem őket (Pl forgalom ritmusa). És ha túllépem büntessenek is. De azért pár km/h-ért 30 ezer? Egyáltalán nincs arányban a bünti a fizetésekkel. Amúgy a sebességmérést is gusztustalanul csinálják. Ezért háborog a nép...
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10
- Lenovo Thinkpad T490, 14" FHD IPS, I5-8365U, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, garancia
- Féláron! Új Dell XPS 13 9315 Prémium Érintős Profi Ultrabook 13,4" -50% i7-1250U 16/512 UHD+ Iris Xe
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen