Új hozzászólás Aktív témák
-
Lassú Víz
őstag
válasz Throme #97228 üzenetére
Ahhoz képest, hogy nem nagyon van, felsoroltál kapásból hármat.
Ha olcsón akarod megúszni, vegyél egy 40-150-es telét használtan és cserélj obit amikor kell.
Nekem van 12-100-as objektívem, de kirándulásra kompromisszumos mert nem kicsi, nem könnyű, és a stabi miatt elég energiaigényes is.
12-50: belső zoomos, nem túl acélos rajzolat, de van menne makró képesség is. Ha nem egyedül kirándulsz, portréhoz egy 45-öst még jó magaddal vinni különben a háttér zavaros marad. f6.3 nem igazán fog elmosni semmit.
14-150: kettőbe szedve jobb a képminőség, de középen eléggé rendben van, és ha nem szeretsz objektívet cserélni, akkor lehet jó választás.
12-200, 12-45: nincs tapasztalatom.A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz aginor #97286 üzenetére
"Kimész hajnalban napfelkeltét fotózni, de ahhoz ki kell kapcsolnod a képstabot, beállítani a hdr módot, bekapcsolni/beállítani a sorozatot, önkioldót időzíteni, rögzíteni fénymérést és fókuszt, stb."
M módba eltekered a tárcsát, a többi meg ott van az SCP-nek hívott szuper kontroll panelen. OK gomb, tapival kiválaszt, tárcsával beállít. Az is igaz, hogy én egy jó ideje E-M1-est nyúzok (MkI és II), ott aztán nincs gombhiányVan ennél sokkal nagyobb szívás, amikor az egyik funkció bekapcsolása öt menüvel odébb letilt egy másikat. És már álmodból felébredve is szavalod a gépkönyvet, de nem jössz rá mitől van. Vagy legutóbb negrót fotóztál egy néger szájában egy barlangban, bekapcsoltad az AF segédfényt, de most az FNC-ben fotóznád a légtornászt, és egyszerre három jegyszedő ugrik rád, hogy kapcsold ki.
Ha tudod, hogy mit akarsz fotózni és felkészülsz rá, akkor a helyszínen már nem igazán kell a menüben bóklászni. És ha az A, B, C, D stb menüknek rendes nevet adnának, jóval kevesebb kritikát kapnának emiatt.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz jaanoo89 #97357 üzenetére
"Az biztos, hogy ha kijön felsőkategóriás OM-D, abba már nem merik belerakni ugyanazt."
Deee...
A mobilok olyan darabszámban fogynak, hogy akár minden modellváltásnál új típusú szenzort tudnak beletenni. Ugyanez koránt sem mondható el a fényképezőgépekről.A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz topikk #97407 üzenetére
Már nem emlékszem mikor adta el a Sony a részét, de amíg benn volt nyilván nem hagyta volna, utána meg a forrás ment el a részesedés visszavásárlására. Épp elég volt ahhoz, hogy FF vonalon az Oly ne tudjon labdába rúgni. Hogy tényleg nem is akart vagy csak magyarázták a helyzetet ők tudják egyedül.
Mindenesetre nem ez lenne az első eset, hogy amikor a konkurencia elhúz, ők kiadnak egy közleményt, hogy arra a fejlesztésre nincs is szükség. Pl. emlékszem arra, hogy a 10 Mpixel mindenre elég, ezért ők nem is fejlesztenek szenzort. Azóta 80 Mpixel hi-res módnál tartunk.
Ugyanezt érzem FF vonalon is. Mikor mindenki FF felé terjeszkedik (Fuji MF) mert az átlagembernek elég a telefon tudása, akkor az Olympus rajzolt egy kört, kidobta a 3/4-ét, és tett egy nyilatkozatot, hogy mi a maradék 1/4-nek gyárt gépet. Innen szép nyerni.A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Hi!King #97603 üzenetére
Nem a szenzor teljes felületét, hanem az egyedi pixelméretet kell figyelembe venni. A 40+, 50+ stb megapixel felbontású FF szenzoroknak nincs akkora előnyük zajban mint pl. a 24-eseknek vagy a 20,8-as D6-ban lévőnek.
A másik amire érdemes figyelemmel lenni, hogy a pixelszám növelésével a legfőbb marketing erő, a pixelkukkolás válik értelmetlenné. Képzeljetek el egy 80 megapixeles FF szenzort, ahol f8 az utolsó használható rekesz. Tudom, hogy a telefonok korában mindenki az f0.5-ös szeme éles - füle nincs portréktól fossa le a bokáját, de azért időnként kicsit sikerül kiönteni a gyereket is a fürdővízzel a túlzott mosodával.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz forceberg #97723 üzenetére
Az alap régen még 100 volt.
Hol korlátoz a mostani 200? Én biztosan többször érzem azt, hogy jól jönne az ISO 200 dinamikája és zajszintje ISO800-nál vagy még feljebb. A vízpartra meg ott az 1/32000 záridő. Aztán lehet a videósok teljesen másképp gondolják.A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz forceberg #97735 üzenetére
Pl. 15 éve az E400 Igaz az még DSLR volt.
Mit értesz felrángatott alatt? És ha azt amire gondolok, miért van rá szükség? Töredelmesen bevallom, túlságosan lusta vagyok ahhoz, hogy sötétben keljek egy tájképért, így a hajnali expozíciós adatokkal sem vagyok tisztában.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz forceberg #97748 üzenetére
Van a szenzoron pixelenként egy fotodióda, ami nagyjából el is dönt mindent. Ha telítődésbe megy annyi fénytől, ami az ISO200-as fehér szintjének fele meg, akkor hiába minden, nem lesz ISO100-as alapérzékenység. Persze ott az a ha, a gyártók ezt nem kötik az orrunkra, és nem is diódát lehet venni, hanem egy integrált szenzort. Azt sem tartom kizártnak, hogy amikor kijön egy új szenzor, a fényképezőgép gyártók szándékosan nem hozzák ki belőle a maximumot. Majd az Mk n+2-nél talán.
Nem csak a Hi-res van, bár az E-M1 meglehetősen gyorsan ellövi a sorozatot, hanem van expósorozat is. Persze ahhoz is kell a szélcsend meg a mozdulatlan táj.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Throme #97887 üzenetére
Én az utóbbira tippelek. Jelenleg annyit lehet tudni, hogy majd bejelentenek valamit, amire megéri várni. Amikor mindenki kivár, ki az a felelős vezető, aki azt mondja, hogy nyomjuk meg a gombot és gyártsunk le még n*10000 db kamerát?
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
A "majd bejelentünk valamit amire érdemes várni" az én olvasatomban a fingunk sincs, hogy mit fogunk csinálni, milyen szenzort tudunk venni és kitől. Azért az eltelt egy év alatt legalább kommunikálható koncepciónak kellene lennie.
Nekem is itt a kiépített rendszerem, de mára pontosan tudom, hogy egy A7III + 24-105 f4G a képeim 95%-hoz elég lenne. Sőt valószínűleg egy RX100 VII is. Ha feladja a jelenlegi felszerelés, akkor ilyesmi irányba fogok lépni és el fogom engedni az alig használt obikat.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
-
Lassú Víz
őstag
válasz Throme #98123 üzenetére
Az iso-t vagy a megvilágítást tudod felezni. Elég lesz? Te tudod, hogy mekkora csávában vagy, kell-e a zoom és/vagy a 12-es nagy látószög egyáltalán? Ha nem, ott a Sigma 16 f1.4, Oly 45 f1.8, Sigma 56 f1.4.
Lehet olyan a helyzet, hogy ledobsz két Godox vakut a talpára a szoba két végében és már meg is van a hiányzó fény.
Én nem tudom mennyire kiherélt egy Canon RP, de lehet vele fotózni, és egy 24-105 f4-7.1 kitben Joy akcióban 450k. A JIP jelenlegi mis-másolása, és a Panasonic alibizése mellett még a 230k-t is sajnálnám ebbe a rendszerbe tenni.A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz CharlieFirpo #98132 üzenetére
220volt Még abban sem volt biztos, hogy elég az 1 FÉ előny a kitobihoz képest. Nem csak az ár volt Throme problémája. Tipikus birtoklási vágy, illetve kütyüzhetnék jellegű hozzászólás volt. Nekem is van pár kihasználatlan dolgom ilyen vágyak okán
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz peppe79 #98200 üzenetére
Pedig ez elég egyértelmű. A perspektívát kizárólag a téma és a néző egymáshoz való viszonya határozza meg. Ha ezt elmozdítod, már nem ugyanazt a képet készíted el a két különböző rendszerrel. Innentől kezdve az összehasonlításnak már semmi értelme.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Throme #98217 üzenetére
Engedd el. Úgysem győzöd meg. Tegnap este újra átfutottam Nagy Krisztián fotóelméleti cikkeit a pixinfo-n. Egy részét fel is fogtam, pedig meglehetősen fáradtan vágtam bele. Van egy elméletem, egy M42-es 58 mm-es Helios objektívem, meg egy 60-as rendszerhez tervezett is. Ha lesz egy kis időm megpróbálom igazolni. Vagy cáfolni
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz hibavissza #98229 üzenetére
Mondd már meg kit érdekel, hogy mennyi fény nincs ott, ahol nincs szenzor? De rugózzál nyugodtan azon, hogy ez egy k. sötét objektív, mert az FF szenzorodat (némileg leegyszerűsítve) csak egy 2x-es TC-vel tudja kirajzolni és na ugye. Csakhogy az már egy másik lencserendszer.
Érdekes módon manuálisan fixált iso, záridő és rekesz mellett 60-as rendszerobjektív pont olyan világosságú képet eredményezett mint a filmes 58 mm-es Helios.
Innentől nem érdekel, hogy egy objektív a több fényt szétszórja négyszer akkora területre és kukázza a 3/4-ét vagy a kevesebbet koncentrálja, az érzékelőt ugyanannyi fény érte el mindkét esetben.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz MrChris #98288 üzenetére
Én sem az indexből következtettem ki.
https://prohardver.hu/tema/micro_four_thirds/hsz_98251-98252.html
A többi meg egy fricska a sötét objektív, gyenge szenzor hozzászólásokra. Ha csak ennyire gyenge és sötét, akkor egy darabig jó lesz.
Ettől függetlenül remélem lesz annyi eszük, hogy az új Sony szenzort presztízskérdésből nem egy E-M1x II-be teszik bele, hanem egy (szerintem) nagyobb érdeklődést és profitot hozó következő E-M5-be. Aztán jöhetne az E-M1-be is, csak illeszkedjen hozzá a HLD-9.
[ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz csaabz #98293 üzenetére
A legfontosabb az, hogy kihasználta a szenzort, azaz nem a kép közepéből van kivágva amit látunk. Utána, hogy fekszik az oroszlán ezért kihasználható a kettős stabilizátor, és nem kell az égbe emelni az ISO-t a bemozdulás és berázás mentes képhez.
A megfelelő fókuszpont kiválasztása is fontos, és ha megnézed 100%-on a képet, látod, hogy a fotós sem imbolygott, mert néhány cm az élességi tartomány. Valószínűleg van rajta némi utómunka. Az említett programok között nem véletlen volt a gimp. Rétegkezelést, keverési módokat, maszkolást tudó program, így pl. megoldható, hogy csak ott legyen egy kis plusz élesítés, ahol amúgy is az éles sík van, nem esik szét a kép.Oroszlánról lévén szó, én nem kételkednék a 300 mm-es gyújtótávolságban
Ha a teljes fejet élesre akarod fotózni, ebből a munkatávolságból ilyen gyújtótávolságú objektívvel leginkább fókusz sorozatot tudó géppel érdemes próbálkozni. Ha rekeszelsz ISO emelés és/vagy záridő oldalon leszel gondban, ha tovább rekeszelsz, akkor meg a diffrakció miatt veszítesz az élességből.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz trlala #98302 üzenetére
+peppe79
Pedig egyszerű. A raw konverter és a képszerkesztő is a saját dolgát tudja jól csinálni. Néha előfordul, hogy egyben is megvan a két funkció, de ritka és/vagy drága.
Az előbbiből az utóbbiba a lehető legtöbb információt tiff formátumban lehet átvinni.[ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Hi!King #98314 üzenetére
A gimp fő problémája, hogy destruktív, míg a PS és Affinity korrekciós rétegei nem azok. Biztos vannak olyan guruk, akik tudják, hogy egy új réteget hogyan kell keverni, hogy megegyező vagy hasonló hatást érjünk el, de legtöbben csak szerkeszteni szeretnénk a képeket nem matekozni.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Throme #98475 üzenetére
Nincs. FT 14-54 2.8-3.5 és 50-200 2.8-3.5 van helyette.
A 14-54-et gyakran éreztem kevésnek a távoli végén, így egyértelmű, hogy a 12-40 is az lenne.
A 12-100 tényleg nem kicsi, nem könnyű. Szerintem még az E-M1-re is kéri a portrémarkolatot, így viszont 1,5 kg a felszerelés. Ez nekem már nem a nyakban lógatom kategória.Hogy melyik a favorizált turistáskodni? Nincs jó válasz. Első a folyadékpótlás. Utána aminek marad hely vagy hajlandó vagy cipelni. Amikor a Zenit volt az 58 mm-es Helios-szal, akkor az volt a favorit. Az E-PL1 a 14-150-nel is kedvenc volt, de azért a monitoron lehetett látni a gyengeségeit is.
A következő nyaralásra a 12-100 mindenes, 60 2.8 makró- és a Sigma 56 1.4 portré obi lesz benne az utazó csapatban. Csatlakozik még egy HSS képes vaku derítésre, ha szükséges lenne. Viszont nincs a tervben olyan természetjárás, ahol csak a magunkkal vitt vízre számíthatunk.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz yle_greg #98547 üzenetére
Vizitúrára TG-6 vagy valami ilyesmi. Az átfogás miatt nem aggódnék. Nem kell mindent is lefotózni.
Nyilván lesz olyan madár, amihez épp a 150-400-as kellene a beépített telekonverterrel, de a hangulatot vissza fogja adni egy alapzoom is. A lényeg, hogy neked legyen jó emléked róla. David Attenborough-val úgysem tudsz versenyezni. Ha a madár tyúkszemére vagy kíváncsi, vedd meg 4k-ban tőle.A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz hibavissza #98558 üzenetére
Ha ez így megy tovább, esküszöm veszek egy prémium tagságit b+. Lassan visszasírom Econt.
„Trollkodás”: téma- és közösségromboló provokáció. [link]
Hi!King: Ne etesd!
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz yle_greg #98580 üzenetére
Mennyire vagy gyakorlott vizitúrázó? Vízhatlanság biztosításához hordó, az is leginkább a kenuhoz kötve borulás esetére. Ami nincs kikötve az előbb-utóbb elveszik. A sportszerboltos "vízhatlan" zsákok inkább csak téged nyugtatnak meg az elején, amíg élesben nem teszteled őket.
Én is csatlakozom azokhoz, akik az élményt és az emlékképeket részesítenék előnyben akár egy nyakba akasztott vízhatlan tokban lévő mobillal. Egyébként persze mobilja válogatja, de az egyém IP68-as. Ha annál mélyebbre merül, akkor nem a beázás, hanem az elvesztés miatt kell aggódni.A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz yle_greg #98595 üzenetére
Kezd . Cimboráim sok éves vizitúrás múlttal sem tudták elkerülni a borulást. A borulás pont olyan, mint a motorosnak az esés. Előbb vagy utóbb be fog következni. És olyankor minden megy a maga útján. Ami nincs kikötve azt soha nem fogod megtalálni a meder fenekén.
Barlang: ilyen sok vakus képbe biztos, hogy nem így vágnék bele. 100 m-ig jók a rádiós kioldók és egy csoportra annyi vevő figyelhet, amennyit akarsz. De egymást is indíthatják optikai slave módban a vakuk. Annyira csak nincs eldugva, hogy se a fény se a rádióhullám ne érje el. Szervezel egy csapatot pl. Godox vakusokból, aztán jöhet a "Józsikám, tegyél még 2/3 fényértéket rá!"
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Throme #98606 üzenetére
Hiába a kedves bolti személyzet, a külföldi szerviz már más dolog. Nekem régebben, talán még a cseh szerviz idején az Oly FT 35 f3.5 makróobival volt nagyon rossz tapasztalatom. Valami szétakadt benne a fókusztartomány közepén. Miután visszakaptam 5 kikapcsolást nem bírt ki és megint szétakadt. Újabb kör, kicsit tovább bírta, de megint ugyanaz a hiba. Szóval csak összerakták, nem cserélték a hibás darabot.
Mivel ritkán használtam, közben lejárt a gari, és ez az ismert árakon GTK. Így aztán meg is fogalmazódott bennem, ha valami javítás után jön vissza, azt nem pihentetni kell a táskában, hanem hajtani és témát keresni hozzá, hogy minél előbb derüljön ki, ha sumákolás van a dologban.A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz trlala #98636 üzenetére
Próbáld ki a Topaz AI cuccait (egyébként jók), mindjárt gyors lesz a Workspace
Throme: Luminar 4, röviden: felejtsd el. Workspace-ből csinálsz egy tiff exportot, és az Affinity Photo vagy akár PS (ki mit szeret kifizetni) mindenre is elég. Olivio Sarikas videóit ajánlom. Luminar rendkívül erőforrás zabáló, egy színmenedzsmentet nem sikerült tisztességesen leprogramozniuk.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Throme #98687 üzenetére
Annyira, hogy az E-M1 után a mark II-ből száműzték. Nem mintha a mark I panorámájától hanyatt lehetne esni, még arra sem voltak képesek, hogy a kirajzolt keretbe odategyék az előző kép szélét az illesztés megkönnyítéséhez. Összefűzni pedig csak gépen kívül. A hülye vázspecifikus korlátozásokkal még azt is elérték, hogy a workspace semmilyen E-M1 Mk II-vel készült képből nem csinál panorámát. Gratulálok. Szerencsére az említett programok nem ennyire finnyásak.
A helyedben nem mondanék le a panoráma képről emiatt. Pár expóval több, kidobni ráérsz akkor is, amikor elégedett leszel azzal a bizonyos 12-essel kapott képpel.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz aginor #98716 üzenetére
Az Olympusnak volt 14-35 f2 és 35-100 f2 zoom objektívje. Szerintem jól látják, hogy ezeket ma már képtelenség nyereségesre legyártani, eladni. Abból a méretből, súlyból, árból van FF 2.8 zoom. Akkor minek erőlködjenek? Ráadásul úgy, hogy van 12, 17, 25, 45, 75 fényerős fix.
A videósok igényeihez nem tudok hozzászólni, de őket a Pana igyekszik kiszolgálni, az Olynak nem igazán sikerült időben megérteni a piac videós igényeit, vagy elegendő tőkét tolni a videós fejlesztésekbe.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz yle_greg #98734 üzenetére
Nem jól látod.
E-M1 III + 12-100 f4: 927.990
A7 III + 24-105 f4: 999.890 és még visszakapsz 120.000-et.
Canon EOS RP + 24-240 f4-6.3: 599.890A gyártók talpon akarnak maradni, és lemondanak az extra profitról, hogy őket válasszák. Ma az FF a hívószó, és a crop-os rendszerek minden irányból fenyegetve vannak. Tudjuk. hogy egy E-M1 szolgáltatásaiban agyonveri az RP-t, de ez nem érdekli a felhasználók 95%-át. Vegyük pl. Horváth Dániel Olympus nagykövetet. Manuál beállításokkal szeret fotózni. Hát azt a legalapabb FF géppel is lehet.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz yle_greg #98737 üzenetére
Amiről te beszélsz, az egy másik dolog. Én az n+1 db. proramozható gombról, MyMode beállításokról és egyebekről beszélek. Trapéz kompenzáció, bracketing módok stb. Szerinted a feleséged mennyire fog ilyesmivel foglalkozni, ha a fókuszgyűrű is ellenérzést vált ki belőle?
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Throme #98696 üzenetére
Nyaralás alatt készítettem panoráma alapanyagot. Tapasztalataim:
1. Telefonos sweep panoráma, ha végképp nincs más, de boldogok nem leszünk a végeredménytől. Nyilván az elemi kép is gyengébb, így a végeredmény is az lesz.
2. Olympus workspace eleve kiesik, mert az E-M1 MkII nem jelöli össze a képeket.
3. Affinity Photo: szépen összerakta, egy kicsit még lehetett masszírozni.
4. Hugein: Számomra a legtetszetősebb. A legtöbb részlet itt maradt meg a végeredményben.Utólagosan is csak pár kattintás a panoráma összerakása, nem kell miatta aggódni. Végére egy jó tanács, hiába vízszintes a panoráma (ha az), portré állásban készítsd el a képeket! Jól fog jönni a függőleges mozgástér összefűzéskor.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingatlanos topic!
- Vallás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Sweet.tv - internetes TV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen