Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
modern
aktív tag
válasz subset #14181 üzenetére
Közben elvittem szerelőhöz (egyébként bátran ajánlom, rendes nagyon) a Xvi. kerületbe..
Diagnosztikára rátette, el is vitte próbakörre.
Elektronikai gondja van.
Hálisten pont tudok hozzá szerezni egy komplett váltót nagyon jó áron, azt mondta, hogy elég csak a másik váltónak az elektronikáját egy az egyben cserélni és semmi gondja nem lesz. Hibára a szelenoid szelepet írta (önmagában 30-40 ezer Ft újonnan), de azt mondta a szerelő, hogy azzal nem 100%-osan oldódna meg a dolog mert lehet, hogy az elektronika alapból hibás és csak erre írja a hibát de valójában az egész meghibásodott. (remélem érthető ) Inkább a komplett elektronika cserét javasolta.
Megjegyzem a diagnosztikára 1 Ft-ot nem kért el (máshol 5-15 ezer Ft)[ Szerkesztve ]
Mobilon hamarabb elérsz: 30/563-1783
-
-Solt-
veterán
válasz subset #14190 üzenetére
A MAF értékei szépen együtt mozognak a fordulatszámmal, tankoltam másik kúton, tankoltam prémiumot, próbáltam tempó adalékot, de a kopogós égés maradt, igaz a prémium gázolaj esetén minimálisan javult a helyzet.
A tempó adalék esetén jártam úgy már nem először, hogy regenerálás kezdeténél EGR hibakóddal szerviz üzemre váltott, de ez még a kitakarítás előtt volt.
www.smart-bus.hu
-
nagyúr
válasz subset #14227 üzenetére
Mondjuk ennek nyilván csak a töredékét kapják a szerelők (sajnos). Szeretném eladni az autót, szerintem nagyon jó áron adom, kicsit emelek a kiszállómon, ha csak ezen múlik (ma meg is emeltem az irányárat). Egy kabrióról van szó, most jön a szezon, el fog menni így is-úgy is. Szerintem jelenleg az enyém a legjobb vétel a Hahun. Volt rá egy komoly érdeklődőm, csináltattunk egy állapotfelmérést is, ezen az apróságon kívül hibátlan az autó. Meg is lepődtem azon, ahogy "áradozott" róla a szervizes srác. Korábban már lealkudták az árát a béka feneke alá, nem is értettem, h miért nem vitték el.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
-
-
Szemi88
tag
válasz subset #14322 üzenetére
Hali!
Részben elmaradtam a válasszal, de az autót csak múlt pénteken hoztam el.
A baj valóban az olajszűrő háznál volt, a két O gyűrűvel volt a baj. Hiába lett kicserélve a gyári méretűre, az sajnos nem oldotta meg a dolgot. Egy Mercedes specialista javasolta a szerelőmnek azt, hogy cserélje nagyobbra az O gyűrűket, akkorára, hogy kézzel ne tudja benyomni a szűrő házat, hanem csak a csavarokkal tudja oda húzatni a helyére.
Ez megtörtént, a hiba pedig meg is oldódott!
Ugye az előző kommentben írtam, hogy a szelepfedél, és az olajteknő tömítés korábban már cserélve lett olajfojás hiba miatt, de ugye most utólag kiderült, hogy az olajteknő tömítés csere felesleges volt (a szelepfedélnél valóban eresztett), ezért a mostani akcióért a szerelő nem kért egy forintot sem. Nyilván nem az O gyűrűktől mentem volna tönkre, de azért néhány munkaóra elment a szereléssel eg a hiba feltárással, mert ugye bontani is kellett pár dolgot ahhoz, hogy a szűrő házat le lehessen venni. Szóval korrekt volt a szerelő.
[ Szerkesztve ]
iphone 14 pro, PlayStation 5, PS nick: Mr_SweetPeaShine
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest