Új hozzászólás Aktív témák
-
ricsmoka
tag
Ujra kérdezlek Titeket! Miért van az, ha kint minuszok vannak csak langyos levegö jön a fütésböl a legmelegebbre állitva. Ha nincs minusz akkor meleg jön de nem az igazi nagy forro meleg. W203rol van szo. Mi lehet szerintetek?
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz ricsmoka #12053 üzenetére
Nézd, ha nincs keringető motorod, jó a termosztát, akkor csak a hőcserélő lehet a ludas. Pontosabban az, hogy el van dugulva. Lehetnének még a belső terelőlapok is, de azt mondtad, azok is rendben vannak.
Közben én is megtapasztaltam, hogy egy Mercin bármi elromolhat. E havi adag:
- gázpedál
- fűtés keringető motor
- légtömegmérő
- 4 lambda szondaEzen felül olajat cseréltem a váltóban.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Csókolom
tag
válasz ricsmoka #12053 üzenetére
a beallitas ugy van, hogy ahhoz, hogy ne kapcsoljon ki a fütes/legkondi magatol: a hömersekletet beallitani, + a ventillatort (Amin a szamozas 1-töl 6-ig van) 0-rol is el kell tekerni. Aztan "auto" gombot közepen megnyomni. Igy a beallitott hömersekletet a beallitott ventillator befujassal (1-6 fokozatig) fogja elerni. Ha a ventillator tekeröje 0-n all es az "Auto" gombot nyomtad le fog allni a befujas/fütes nehany perc/masodperc utan! Es hideg lesz -a normalis szabalyozashoz az kell, hogy ne kapcsoljon le magatol a fütes.
[ Szerkesztve ]
-
-
Csókolom
tag
válasz ricsmoka #12062 üzenetére
most hidegben
-20 C -fokra es +
-2-2,5 re allitva a ventillatort hasznalom -magasabb fordulatnal fejfajas lenne az eredmeny
-"Auto" benyomva.
Egyebkent az ablakfütes elöl szinten lekapcsol nehany perc/masodperc utan, kiveve, ha a ventillator nem nullan all. Ezt fontos tudni.
A ventillator nyaron is 2-re van allitva (es 22 C-ra), különben elfogyna a tiszta levegö a kocsiban.[ Szerkesztve ]
-
bajzal
őstag
W203-ból melyik a legjobb motor? Fogyasztás meg fenntartási költségek szempontjából? 220 Cdi-t nézem, szépen fogyaszt, jól megy, szép nagy nyomatéka van. Benzinesből a kompresszorosok mennyire jók, illetve hogyan fogyasztanak? Mert olvastam, hogy azért a kompresszorral is lehetnek gondok.
-
Csókolom
tag
válasz ricsmoka #12066 üzenetére
Igen. Az Auto gomb kapcsolja be az automatikus hömerseklet szabalyozast. A cel akkor kb.az a hömerseklet, ami a masik ket gombbal be van allitva. De a ventillator nem lehet nullan (!) különben a szabalyozas kikapcsol = az Auto-gomb elalszik nehany perc utan = a klima kikapcsol.
Varosban dugoban indulas-megallas extrem: melegen benzines 8,5l-t fogyaszt (w203/C 200)
[ Szerkesztve ]
-
czirok000
csendes tag
válasz Templomegere #12056 üzenetére
Az lesz a vége hogy berendelem az új hátsó stab rudat , 24 ezer pezo, ennyi még belefér hogy elmúljon a rekamié hang Szinterezés még nem tudom hogy jó alternatíva lehet e... ezt a rozsdás oldal ha megpucolom ha nem tuti hogy előbb utóbb újra nyikegni fog.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz molnarpeter #12074 üzenetére
Én csupa fura dolgot olvasok tőled. Évekig dolgoztam fémipari vállalatnál. Kizárólag porfestéssel dolgoztunk a kopásállóság miatt.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Kickass
őstag
válasz bajzal #12067 üzenetére
Annyit hozzátennék a fórumtárs véleményéhez, hogy ez sem drágább mint egy hasonló korú Audi/Volvo/BMW. Persze a fenntartást nem egy Swifthez kell hasonlitani.
Vannak aknák amibe bele lehet szaladni ezért egy normális állapotfelmérés és diag elengedhetetlen vásárlás előtt. ja és a dizelek nagy százaléka tekert. -
czirok000
csendes tag
válasz Templomegere #12077 üzenetére
Hétvégén megkísérlem lebontani a hátsó stabot és megpróbálom a szinterezést. Köszi szépen a megerősítést
-
Trident28
tag
Üdv Urak!!
Még mindig lóg a kérdés, hogy mit kezdjek a nem működő ventilátorral az utastérben... Belső keringetésre kapcsolva van némi légmozgás, de a ventilátor meg sem moccan, bármilyen fokozatra állítom. Egy w202 c280 t-model AMG optik-ról lenne szó. Pls segítsetek! Thx!
-"-
-
Trident28
tag
válasz Jim Tonic #12083 üzenetére
Szia!!
Először is köszi! Másodszor pedig fogalmam sincs hol keressem és hogy mi is az.. Annyira nem vagyok analfabéta, de Mercit még nem szereltem, kapcsolási rajzom nincs és jelenleg nincs használatban az autó. Még tesóméknál ment tönkre. Egyik nap még ment, másik nap már nem. Holnap, azaz Vasárnap jobban át fogom nézni, szélsőséges esetben bontom a műszerfalat és kimérem kap-e egyáltalán áramot... Biztosító szekrényben milyen néven keressem a biztosíték helyét?
Köszi! Üdv!
-"-
-
Csókolom
tag
válasz ricsmoka #12084 üzenetére
"auto" tehat klima beallitasnal elöször kb. 20 masodpercig mindig hüt, azutan füt. Akkoris, ha belül hideg van. A klima technikailag igy müködik. Ez ellen nincs mit tenni.
Ha 20 km-nel többet mesz es rögtön meleg kell belül, pedig a motor meg hideg, akkor az "elsö ablak jegtelenitest" /az elsö gomb a sorban hasznalhatod nyugodtan kb. az elsö 4-5 percben -feltetel, hogy a ventillator tekeröje NEM NULLAN all. Ez a megodas rövidebb tavonokon hamar lemeriti az akut de rögtön erezhetö meleget okoz. De kapcsold ki 4-5 perc utan- illetve ha az akku alultöltöttseg a konzolon korabban jelezve lesz. Megegyszer: kb. 2 perc utan magatol lekapcsolna ha a venti nullan van. Illetve nehany masodperc utan a következö körökben, ha ujra benyomnad -pedig az ablak belül meg jeges/paras lehet! Ezt elkerülendö ventillatorgombot a nulla allasrol el kell tekerni! -akkor bekapcsolva marad, amig kikapcsoljak illetve az akku alultöltöttsegi vedelem kikapcsolja
Ha nem rögtön kell a meleg de viszonylag gyorsan:
-ACoff -ot kell benyomni
-Kb. 4-5 perc vezetes utan a ventillatort feltekerni. Ekkor bejön a motorterböl a meleg. Ez a klima nelkül regi/oldi autok fütesi modszere, hamar dög meleg lesz hanyasig, minden szabalyzas nelkül.Es vegül, amikor mar kb. megfelelö hömerseklet van belül kb.10 perc vezetes utan:
-Auto gombot benyomni
-Ventillatort 2-re 2,5-re kell allitani (igyvan, különben az auto-szabalyzas magatol kikapcsolna)
es vezetni - ennyi.[ Szerkesztve ]
-
ricsmoka
tag
-
Lacus1976
újonc
Hello mindenkinek. Érdeklődnek, hogy tud e valaki nekem segíteni. Nemrég vettem egy E 320 CDI. Eddig nagyon bevált. A napokban elkezdet egy olyan játékot, hogy a tempómat nem kapcsol be a kar meghúzására, csak ha leállítom, és újra indítom a kocsit. Ez a probléma felől érdeklődök, mi lehetb a baj?
-
Chal
addikt
2002-es w203-ra szeretnék venni Bosch Aerotwin ablaktörlőt, szerintetek a 3397118933 típusszámú jó hozzá? Ebay és egyéb oldalak listázzák ehhez az évjárathoz is, alkatrészwebshopok csak 2007-től írják.
Más: valami idióta megparkolhatta elől az autóm, mert tegnap arra lettem figyelmes, hogy szét van repedve a rendszámtáblatartóm. Ha már cserélem, akkor valami keret nélküli megoldás felé mennék, biztos jól nézne ki. Hogy szokás ezt szépen megoldani? Átfúrás, netán speckó tartó? Illetve 3M dual lockra gondoltam még, ami egyszerű/szimpatikus megoldás lenne, csak nem tudom, hogy maga a ragasztó rész mennyire bírná az időjárást (a tépőzár rész brutális, azzal jó tapasztalataim annak ).
[ Szerkesztve ]
-
andyTM
senior tag
Sziasztok! Egy gyors kérdés: az A140 és az A160-as fojtószelepe ugyanaz?
[ Szerkesztve ]
-
parkasz
senior tag
Sziasztok!
A Mercedes A osztály (w168) 2002-2004 közötti példányai mennyire megbízhatók, vállalhatóak? Lehetőleg dízelt vennénk. Van e valami ismert típushibája, amire oda kell figyelni? Előre is köszönöm a tanácsokat! -
Razenhell
tag
Sziasztok!
adott egy w202 c220 cdi, kuplung mitől lesz remegős? kinyomó csapágyat kell cserélni? kettőstömegünek csak nincs baja, semmi hang leállitáskor se, inditásnál se, nem remegős.
Köszi előre a segitséget
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen