Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Hopkins95 #27 üzenetére
Az azt csináltam emlékeim szerint hogy a nem használt dolgokat kidobálta a ramba ami persze már a kész kikódolt textúra volt így gyorsabban vissza is pakolta amikor kellett anélkül hogy nekiállt volna kódolgatni a háttértárból vagy ram-ból a nyers dolgokat.
Igazából ez szerintem most is megoldható lenne, nem hiszem hogy csak vega specifikus viszont gondolom a vega nagy vramsávszéle miatt volt érdekes hogy gyorsabban tud pakolászni ide oda. Talán vram hiányos környezetben lenne igazán értelme vagy ott ahol maga a játék nem oldja meg normálisan a video ram oda vissza pakolást.
Hátránya az volt hogy rakás ramot zabált mert a komplett vram-ot a sima ramba be kellett tolni hogy oda vissza lehessen másolgatni ami szükséges. Mondjuk akinek eleve van rakás ramja annál legalább ki van használva.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Hopkins95 #27 üzenetére
A HBCC nem optimális a DirectStorage-hez. Eleve a DirectStorage bizonyos elvek szerint hasonlót csinál, mint maga a HBCC, csak nem finomszemcsés formában, és API szinten. Valószínűleg be lehet kapcsolni magát a HBCC-t mellette, de biztos nem fog annyit érni, amennyit klasszikus memóriavezérlés mellett ér.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.