Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz MasterDeeJay #3 üzenetére
Semmilyen extra gyorsítást nem támogatnak. Ez a teszt csak az adatátviteli sebességet méri, ami meg a PCI Express csatolótól függ nagyrészt. De nem ez határozza meg a DirectStorage teljesítményét, hanem az, hogy az adott GPU-nak mennyi szabad multiprocesszora marad számításra, ha elkezdett egy csomó adatot kikódolni. Ezt egy szintetikus program eleve nem tudja mérni, mert lófüty, amit terhel a grafikára. A RAM és VRAM közötti adatmásolás egyáltalán nem lesz meghatározó, mert az a teljes feladatkör kis részét teszi ki, és a streaming miatt eleve előre megtörténnek az adatmásolások, hogy ne ez legyen a limitáló.
#2 szmörlock007 : Amíg régen a low->maximum váltás a textúrarészletességben nem jár teljesítménycsökkenéssel, úgy a DirectStorage által majd fog. Szóval ja, ez azt jelenti.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Hopkins95 #27 üzenetére
A HBCC nem optimális a DirectStorage-hez. Eleve a DirectStorage bizonyos elvek szerint hasonlót csinál, mint maga a HBCC, csak nem finomszemcsés formában, és API szinten. Valószínűleg be lehet kapcsolni magát a HBCC-t mellette, de biztos nem fog annyit érni, amennyit klasszikus memóriavezérlés mellett ér.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jesus_Shaves #41 üzenetére
Nem. A Forspoken az single player. Multi nem is lesz benne.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Használ mindkettőt. A DirectStorage lényege, hogy minden ott legyen dekódolva, ahol haszna van. Ezért van benne CPU-s dekódolás is, mert valaminek ott van haszna. Egyedül a GDeflate-et nem támogatja a Forspoken, de van helyette LZ4, és annak dekódolására van írva egy compute shader is. A GDeflate eredetileg a default formátum lenne, csak ugye a DirectStorage megengedi az egyedi formátumot is, ha a defaultot nem tartja elég jónak a fejlesztő. A GDeflate-et elég sokan nem tartják elég jónak. Szinte senki sem használja, amely stúdióról tudni, hogy DirectStorage megoldásra építenek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Forspoken a DirectStorage 1.1-et használja. 1.0-t nem használhat senki, mert az hivatalosan nem került kiadásra. Az egy nulladik generációs verzió volt, amit csak fejlesztésre lehetett használni.
A Forspoken LZ4-es formátumot használ, van benne CPU-s dekódolás, illetve külön compute shader a GPU-hoz. GPU-s dekódolást főleg a pályabetöltésnél használ, mert akkor nincs sok dolga a GPU-nak, így szabadon befogható a számítási kapacitása.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- MWC 2024: Titkok, HMD, Barbie
- Proxmox VE
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Horgász topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...