-
GAMEPOD.hu
A játék hivatalos oldala
A MWO a Piranha Games által fejlesztett Free to Play (ingyenesen játszható, de mikrotranzakciós) játék. A játék a Crysis 2-ből ismerős CryEngine 3-t használja, szóval meg lehet majd izzasztani vele a legkeményebb vasakat is.
Leginkább a World of Tanksra hasonlít a játék rendszere. Ingyenesen játszhatsz majd, de bizonyos bónuszokért (speciális mechek, XP boost stb.) fizetni kell.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ptech
őstag
Arra trial mechek arra azért jók, hogy össze lehet velük szedni pár milka c-billt, amiből szép kis light-med (comm, jenner, hunch) laserboatokat lehet összerakni, amik termelik a milliókat elég szépen.
Én tegnapelőtt játszottam vele kb két órát, igaz premade csapattal, de 100M+ c-bill, 15k XP jött össze.Szerintem nagyon jól eltalálták a balance részét a dolognak, pl egy jól összerakott jenner az atlasok rémálma. Szóval megfelelő játékstílussal és skillel nem számít, hogy milyen mech-ed van.
[ Szerkesztve ]
-
Ptech
őstag
Mindennel nem, és nem is minden konfigban. Egy atlas pillanatok alatt szétkap egy heavy de akár egy assault mechet is, ha tudod hova kell lőni.
A nagyon gyors lightokkal viszont meggyűlik a baja, ha egyedül kapják el. Egyszerűen nem elég manőverezhető, és a torso twist sem elég gyors hozzá, hogy igazán hatásos legyen ellenük ha közel tudnak jönni. Más kérdés, hogy nem szabad közel engedni őket. Itt jön be a skill. -
Ptech
őstag
Timber Wolf / MadCat majd akkor lesz, ha elkezdődik a klánok inváziója. Amúgy a játék a BattleTech eseményeket követi majd, 1047 évvel eltolva, tehát jövőre lesznek klán mechek is.
Amúgy egy SSRM Catapulttal szét lehet tépni egy Jennert aki azt hiszi, hogy könnyű préda vagy. Meg szinte minden mást is, csak jól kell helyezkedni
Nekem kb így néz ki a SSRM Cat-om:
2 MPulse
4 SSRM 2
4 t SSRM ammo
2 JJ
355 XLHa van olyan balek light ami közel jön mert LRMboatnak néz, akkor annyi neki. A 355 XL motorral kb 95 a végsebesség, plusz ott a JJ, így nem nagyon tud elszökni. Viszont ha mégis megpróbálja, és hátat fordít, akkor széttépi a SSRM pillanatok alatt
-
Ptech
őstag
A trail mecheket nem tudod piszkálni, viszont nem kell rájuk költeni semmit, javítani sem kell őket.
Ja, amit senki sem szokott megtalálni: weapon groupokat úgy tudsz beállítani, hogy a kurzor billentyűkkel tudsz lépegetni köztük, és a jobb oldali CTRL-al tudod módosítani őket. -
Ptech
őstag
Most hogy már nincs NDA, mindenhol MWO hirdetéseket látok a neten. Mondjuk már ideje volt, kezdett ártani a játéknak a hosszú titkolózás.
-
Ptech
őstag
Lassan többeknek megjöhetne a kedve hozzá. Főleg hogy elkezdődött az open beta, a játék teljesen ingyenes, és elég szépen néz ki.
-
Ptech
őstag
Játékstílustól függően szerintem ilyesmik amit az elején is össze tudsz spórolni belátható időn belül:
Light:
Comm2D - 3x SSRM2 lightvadászásra, felderítésre, LRMboatok felidegelésére
Jenner7D - 3x SMLAS, 1x TAG 2x SSRM2 kb ugyanaz mint fentebb
Med:
Hunch4SP - Akár gyári konfiggal, vagy SSRM2-t a SRM6 helyett. Jó kis brawler build, elég nagyot ütsz ahhoz, hogy az egyel nagyobb súlycsoporttal is fel tudod venni a versenyt ha ésszel csinálod, és az egyetlen Hunch, amiben lézerek (egy kivételével) a karokon vannak, így sokkal könnyebben és pontosabban tudsz velük célozni, mintha a torzódon lennének.Innentől meg játékstílus kérdése, meg hogy mire jön össze a pénz.
A következő lépcső amit mindenképp érdemes kipróbálni az a CatA1 6xSSRM2-vel, ez kb a légycsapó build a lightok ellen, amíg nem csinálnak valamit az armor laggal.
-
Ptech
őstag
Az ECM-et OPnak találták, azért nincs kinn még. (höhö, az ARTEMIS-t tesztelték egyáltalán? ) Most toltam 5 menetet a CatC1F-emmel, vicc az egész. Mondjuk csak premade csapattal játszom, de így is 900-1200 dam, 2-5 kill egy gomb nyomva tartásával. Szóval jelenleg vicc. Egy AWS9M-et 2x 4 kör LRM15-el végeztem ki 100-ról...
Imho hülyeség volt kihozni ECM nélkül, ill a PPC-nek is megadhatnák a szokásos zavaró hatást. Az legalább a PPC-t is javítaná egy kicsit, úgy talán még értelme is lenne felrakni, mert jelenleg a MG meg a Flamer felett van egy hajszállal hasznosságban..
[ Szerkesztve ]
-
Ptech
őstag
Harmadik személyes nézet nem lesz, ezt leírta a lead dev; inkább a szimulátor irányba akarnak menni. ezért nem.
LRM-eket nerfelni fogják:
-Reduce LRM damage
-Fix LRM 'arc'
-Increase Artemis missile spread -
Ptech
őstag
Mondjuk azt is meg lehet vele csinálni, hogy felraksz 4x SSRM2-t meg 2x LRM15-öt, és akkor a lightok sikítva fognak menekülni. 180 és 270m között meg mind a kettőt tudod indítani.
Ebbe meg a full Streak buildbe kell egy 300 körüli XL viszont, különben baromi nehéz közel kerülni és ott is maradni. Az viszont maga majdnem annyi mint egy Catapult, ~5M Cbill.
Csapatot nem feltétlenül nehéz találni, én a Reddit MWO Mumble szerverén szoktam lógni, ott elég sok emberke van szinte minden időben.Grat az őstagsághoz
-
Ptech
őstag
irányításra van valami jó tipp?
Figyelj oda a torso twist-re, azaz nem mindig arra mész amerre nézel ugye. Arra is érdemes figyelni, hogy nem tudsz azonnal megállni, és irányt váltani. Illetve sokkal jobban tudsz kanyarodni, ha lassabban mész, érdemes visszavenni a sebességből ha gyorsan vagy élesen kell kanyarodnod. Jó ha tudod, hogy hol vannak rajtad a kritikus fegyverek, figyelj oda, hogy ne tudják könnyen letépni őket. A trail mecheket nem tudod fejleszteni, mint a megvásároltakat (ott van jobb gyorsulás, lassulás, gyorsabb torso twist, jobb hőledás, meg még sok minden más amit XP-ért megvehetsz)Missle-k hogyan működnek? Értem ez alatt a lock, cover, ilyesmiket (ha jól láttam 3féle lock van üres 3szög, teli, meg még valami közelről...)
Az LRM és SSRM lock ugyanaz gyakorlatilag. Használj fedezéket ha befogtak, és érdemes AMS-t is vinni, legalább egy tonna ammoval. Ha senki nem lát rád és fedezékbe vonulsz, érdemes lehet egy shutdown-t nyomni (alapértelmezetten P gomb) és ekkor azonnal elveszítik a lock-ot. Amúgy a Mech-ed 25%-a kell hogy kilátsszon fedezék mögül, hogy a lockolás elkezdődjön. Ha nem tudod elkerülni a rakétákat, akkor fordítsd a legtöbb páncéllal rendelkező oldaladat feléjük, hogy eloszlasd a sebzést a Mecheden.Amíg nincs elég C-bill saját mech-re addig csak a trial-okkal lehet menni?
Ha nem akarsz pénzt költeni, akkor igen. Spórolj össze valamire ami neked bejön (pl Jenner7D, Hunch4SP) és fejleszd is öket.Kezdésnek érdemes lesz valami lézerboatot venned, ott nem kell költened a lőszerre, ezzel sok pénzt meg tudsz spórolni.
Később meg azzal is lehet játszani, hogy kikapcsolod az auto repair és auto refit-et, mert minden meccs után 75%-ra feljavít és feltölti a lőszert is a játék. Viszont ha kritikus részekre kaptál be sebzést akkor inkább javíttass, nem vicces amikor rögtön kilőnek a meccs elején -
Ptech
őstag
Nem muszáj LRM a Cat-ra sem, van SSRM(A1), 4x SSRM/2x LRM15(A1), laserboat-2x LRGLAS, 2x MEDLAS(C1), GaussCat(K2), sőt AC/20Cat(K2) és még több variáció is. LRM igazából a leghatékonyabb akkor ha rendes premade csapattal játszol, és egy light folyamatosan rajta van a célponton, így nem esik le a lockod.
-
Ptech
őstag
Az ARTEMIS LRM-re és SRM-re hat, SSRM-re nem.
Alg: A Trial CatC1 elég vicces a két tonna LRM ammojával, gyakorlatilag használhatatlan mindenre. Nincs elég ammod az LRM támogatáshoz, a 4 MEDLAS meg nem sokat ér egy lomha és minden fejlesztés nélküli trial mechben, pláne hogy mind a négy torzóra van szerelve ugye, így sokkal szarabb célozni vele.
Peat: Igen, ez még mind csak IS technológia, semmi klános finomság nincs még. A fejlesztők igérete szerint a Battletech történetet fogja követni a játék is, olyan ütemben, ahogy ott történtek a dolgok. Jövő tavasszal lesz a klánok invázója, és akkor már elérhető lesz az a technológia is. Úgy mecheket addig is folyamatosan hoznak be (azt hiszem két hetente érkezik egy mech) és megcsinálják a frakciókat is, lehetőséged lesz egy csoport ügyéért és hadműveleteiben játszani.
[ Szerkesztve ]
-
Ptech
őstag
Az nem igazán okés.
Más: A No Guts No Galaxy szerint lesz külső nézet. ~23. percnél. Fura, eddig nagyon ellene voltak..
-
Ptech
őstag
Én is remélem, mert ezzel lesüllyed a játék a MW4 szintjére. Fedezék mögül leskelődés, az ellenfél előre becélzása, jumpjet, tüzelés, és vissza fedezékbe mielőtt vissza tudna lőni. Ezzel nagyon sok taktikai és csapatelemet megölnek a játékban, nem is beszélve a játékélményről amit az első személyes nézet ad.
Zárt bétában egyszer felmerült a dolog, le is lettek hurrogva a fejlesztők miatta. -
Ptech
őstag
Az a kezdetektől van, mivel csak az engine-t kell ismerni.
Hardpoint megkötés a mech egyes részeire van, vannak rakéta, lézer és ballisztikus fegyverek, és a mechek különböző részei általában csak egyet fogadnak ezekből. Viszont van egy csomó variáns, ami közül tudsz válogatni, mindegyiknél más elrendezésben vannak ezek a hardpointok. A neten van egy halom táblázat ezekről.
Amúgy egy fejlesztő gyorsan beszámolt róla, hogy nem mindenhol lesz harmadik személyes nézet:
"for me, first person is the way mechwarrior is meant to be played. I was actually really against 3rd person for a long time. I'm beginning to realize that was a mistake. Originally in closed beta, first person was for the really hardcore fans. The most complex thing for new player is the torso aspect, believe it or not. At E3 or some trade show, a totally new player steps up to the game and moves his mouse, seeing the screen movement he expects that he's moving that way like any other shooter. They don't realize why they are running in place. of course, what they don't realize is that they're running into a building, and it's just that little aspect of torso which is the number one hardest thing for new users. The only way to truly show people what's happening in the game is 3rd person."
"the tanker anology helps a little bit, but you can tell people they're driving a tank all day long and it doesn't really sink in. why is world of tanks so damn easy to play? It's cause you're staring at your tank. you can see which way you're driving. The biggest concern I had with 3rd person was I didn't like the peeking around corner thing. but there' sno denying that if we want MWO to acheive the next level of players is that we need 3rd person"
"First and foremost, we're totally caucausing what the hardcore player base wants. If you don't want to play 3rd person and you don't want to play 'against' people in third person, we're making that an option. think of third person like a training camera. if for the first few hours, someone gets to view 3rd person camera angle that teaches them how the mech functions, and then a few hours into the game they pop into first person to experience the more advanced aspects of the game, the mercenary aspects, the CW aspects. think, 'here's how we train people how to play the game.'"
_stick_: funfact: a Flamer több hőt csinál neked mint a célpontnak, így elég haszontalan..
[ Szerkesztve ]
-
Ptech
őstag
A 4SP-nek imho majdnem tökéletes a gyári loadout-ja, esetleg a két SRM6-ot kicserélheted SSRM2-re ha gondolod, ezzel eltűnik a két célkereszt gondja. Szerintem nem érdemes sniperkedni vele, arra ott a gausspult, de ha gondolod próbáld ki mondjuk 3-4 LL-el meg egy halom DHS-el. Gauss nem nagyon játszik, mert nincs ballisztikus hardpoint a 4SP-n, a PPC meg elég gyér sajna.
-
Ptech
őstag
A legviccesebb meccseket még a korábbi 8 fős premade időkben játszottuk. Caustic-on pl elbújtunk a G5 közepén lévő móló alá, vagy csak a fák mögé a bázisnál, egy light kivételével, és shutdown. Amikor 2-3-an már ott voltak a bázison, akkor mindenki bekapcs, és egyesével szétkaptunk mindenkit. Másik premade ellen persze nem működne, de egy ideig jó vicc volt.
Tegnapelőtt meg négy trial Cicada-val rohangásztunk az ellen bázisára, 1.2M Cbill 30 perc alatt -
Ptech
őstag
Sajnos a lag armor lég durva tud lenni. Talán még EU szerver is lesz, bár ezt nem tudni biztosan. A gyorsabb mechek elé kell célozni. Te úgy látod, hogy eltaláltad folyamatosan, pedig éppen hogy csak áthúztad rajta a sugarat. Elvileg hegesztik, meg fel is vesznek fel netcode írásra embereket. Mondjuk még mindig nem olyan durva, mint anno a MW4 multiban, ahol voltak olyan idők, hogy mindenki MEDLAS-t volt kénytelen használni, és akkor is gyakran 5-6 mechnyivel a cél elé kellett lőni, annyira lagolt az egész..
-
Ptech
őstag
Csapatjátékot nem játszunk randomokkal, mert abból csak megőrülés van.
Én a cReddit csapattal szoktam játszani, van Mumble szerver ahova fel lehet ugrani játszani ha nem ismersz senkit akkor is, de komolyabb csapatok is vannak a casualtól a heti kétszeri gyakorláson keresztül az esport vonalig minden. -
Ptech
őstag
válasz cskamacska #189 üzenetére
A new player experience most lett eléggé felfuttatva. Kapsz ~8.5M extra cbillt az első 25 meccsed során, a trail mechek 100% cbillt és XP-t is adnak minden meccsen, nem tudsz pénzt veszíteni mert nincs semmi repair, rearm költség. Tutorial valóban nincs még most sem.
Aki meg csapatjátékot egyedül akar játszani az ne csodálkozzon ha szenvedés neki a játék, amúgy a hivatalos fórumon is van vagy 5 TS szerver ahova akárki felugorhat csapatban játszani. -
Ptech
őstag
válasz AlexWolf #198 üzenetére
Szerintem gyakorlatilag mindegy, mondjuk nem fedi az MMO kategóriát, még ha a community warefare aktív lesz is, nincsenek meg a klasszikus MMO jegyek mint a kereskedelem, craftolás, nyílt világ, stb.
Ha benne van az első hsz-re hivatkozás a címben, akkor meg azt is lehetne ápdételni, mert már nem zárt béta van, simán lehet regisztrálni és játszani kérdőívkitöltés és várakozás nélkül.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.
- Dell Latitude 7420 Aluminium i5-1145G7, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill, NBD
- Dell Latitude 5421 i7-11850H, 32GB DDR4, 1TB NVMe, FHD IPS, HUN Vil.Bill. Új Állapot, NBD