Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Moleman

    addikt

    válasz Uyuarasy #6722 üzenetére

    Ez tényleg egy korrekt számla, igen, a légszűrő extra, de a többi a legjobb maszekban sem lenne olcsóbb.

    #6720 nyepi
    Nem, félreértettél, pont ezért mondtam, hogy én is túlárazott vagyok, szerintem a 70-80k nagyon sok. Viszont a külföldi nagyvállalatoknak, akik ezt kifizetik, nekik így is megéri. De az nálunk is előfordul néha, hogy ülök fél napot egy ismeretlen kód fölött, hogy megértsem, mit csinál, és azt nem számlázzuk ki. :K

    Amúgy teljesen megértem a márkaszerviz árképzését, az egyszerű munkákkal lehet tervezni, és úgy kell beárazni az óradíjat, hogy sose legyen veszteséges - lehetőleg még akkor se, ha 8 órát vadászod a kontakthibát. Azt kicsit furcsállom, hogy az ügyféltér "nem produktív" dolgozóit is a szerviz bevételéből kell kifizetni, de gondolom így alakult historikusan.
    (Amúgy tényleg nem produktívak azok a dolgozók. :D Emlékszem 20 éve még mindenhol tök kedvesek voltak, pedig gyerekfejjel, friss jogsival mentem szórakozásból kocsikat próbálgatni. Az utóbbi 10 évben viszont szinte mindenhol nagyon ellenségesek voltak, oda se jönnek maguktól, hogy mi kéne, és a Suzukit leszámítva sehol nem sikerült előzetes időpontfoglalás nélkül tesztvezetni, pedig egy ügyfél se volt rajtam kívül. Érthetetlen. :N)

    De ez egy másik probléma, hogy az átlag magyarnak drága az óradíj, az eredeti probléma részemről onnan indult, hogy annak idején törött patentokkal rakták össze az autómat, ami nettó igénytelenség, még csak időt és pénzt sem spóroltak vele, mert egyrészt filléres alkatrész, másrészt amúgy is cascora ment, nyugodtan kiszámlázhatták volna 10× áron. De örömteli hallani, hogy Nálatok ez nem fordulna elő. Remélhetőleg tényleg nem általános, és csak az én autóim fogták ki azt a 3 márkaszervizt, ahol nem végeztek jó munkát.

  • focvis

    veterán

    válasz Uyuarasy #6722 üzenetére

    Ez a márkaszerviz merre van, már ha publikus?

    f4lcon
    Holnap viszem az MX-et szerelőhöz, ahhoz akihez a Golfomat is, olajcsere, fék, gyári rugók vissza. Normál áron dolgozik, nyugodtan vihetem az alkatrészt, legalább nincs vele dolga - ilyen a hozzáállása.
    Ezért tudom, hogy a Mazda gyári olajszűrőt a Tokyo Roki készíti. [kép] [kép] ,kibontás előtt Densot tippeltem. Olajszűrőből igyekszem gyárit venni [kép] .
    A Suzukiba vettem most Japanparts légszűrőt, a gyári árának 1/10-e volt, hááát... ez elég kis gagyika, nem biztos, hogy beleteszem. A Mann Filter természetesen OK.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák