Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CPT.Pirk

    Jómunkásember

    válasz #19138560 #6874 üzenetére

    Én fél év kihagyás után most megint tolom a single-t, nem is rossz játék. A h047c meg valami különösen szépre sikerült, csak sajnos a jelenlegi vga-m nem tudja max beállításokban vinni 1080-ban a játékot, legalább is nem txaa mellett. Majd egyszer...

    Ennek a játéknak a multiját is szeretem, elég jó lett.

    szerk:
    Ha már modok, nézd meg mit tudtam kihozni az előző részekből: [link]

    [ Szerkesztve ]

    Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz #19138560 #6874 üzenetére

    Nekem az egyetlen rész, amit félbe hagytam már hónapokkal ezelőtt, és azóta se volt ingerenciám, hogy folytassam. Valahogy túl sablonos a történet eddig, és attól tartok, hogy ezután sem nagyon fog változni. Grafikával, ilyesmivel nincs bajom, de azért vettem meg az előző részeket, mert volt sztori. Gondolom folytatódik az a 21. századi trend a játékoknál is, ami a filmeknél, hogy kiirtották belőlük a történetet és csak a grafika maradt, amit ez egy bites emberek is képesek befogadni.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • CPT.Pirk

    Jómunkásember

    válasz #19138560 #6877 üzenetére

    Thx!

    Szegény andromedának vannak gondjai sebesség terén. Pl. jól fut a játék, de ha Cora-val a Tempesten beszélgetek, akkor beesik a játék sebessége kb 5fps-re. Más karakterrel nincs ilyen gond, miközben Cora-val meg máshol se, mert csapattagnak szoktam vinni Drex mellé.

    Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz #19138560 #6878 üzenetére

    Legfrissebbet használom, azt hiszem 4 bolygót látogattam eddig, azon 2 architect-et már lenyomtam. Majd talán folytatom valamikor, ha egy kicsit több időm lesz játszani, de azért messze van attól a diverzitástól az egész Androméda, mint ami a Tejúton volt egy csomó fajjal, kultúrával, maffiával, Shadow Brokerrel, Asari Commando-val, meg tudom is én még milyen mellékküldikkel. Szinte mindegyik élvezhető volt, most meg totál sablonosak a mellékküldetések, nincs semmi tétjük, nincs chatelés az ellenséggel mielőtt szénné alázod őket, a biotikus támadások is jóval gyengébbek, mint előtte voltak, pl Jack-el csak úgy repkedtek állandóan az emberek, most meg alig sérülnek valamit, és így tovább. Egyszerűen nekem nem üti meg a szintet játékélményben, hiába lett sok új dolog tényleg jó benne, gyakorlatilag a lényegi része olyan, mintha teljesen összecsapták volna.

    Filmek terén az új Alien elég nagy csalódás. Nagyjából átjön, hogy mit akar elérni a rendező, de még ha össze is jönne neki 100%-osan, akkor sem ütné meg az eredeti színvonalát, alaptörténetben meg közelében sincs az eredetinek baromi ostobák benne az emberek. Mint biológus mérnök nagyon sok dolog túlzottan irreális benne ellentétben a régi filmekkel, csak hogy egy példát mondjak, pl az 5kg-os magzat méretű polip fél óra alatt szobányi méretű, több tonnás szörnnyé hízik. Sorozatban nekem a Babylon5 az etalon, és hát megnéztem azóta már nagyon sok scifi sorozatot, de sztoriban egyik se ér még csak a közelébe sem. Az Annihilation-t még nem láttam, de ha az is egy a sok félbehagyott sorozat közül, akkor inkább nem is kezdek bele. Már nem látom értelmét, hogy 1-2 évad után a történet közepén legyen vége, mert elfogyott a keret.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz #19138560 #6885 üzenetére

    Hát ja. Én adok még egy esélyt a Mass Effect-nek, ha lesz újabb rész, de ha az se jön be, akkor inkább hagyom a francba ezt a szériát, és átnyergelek valami más játékra.

    A Prometheus kb. olyan, mintha egy óvodás írta volna a forgatókönyvet, annyira következetlen meg fantázia hiányos. A Covenant egy az egyben ugyanarra a sztorira épül, másodikra már nagyjából átjött, hogy mit akarnak, talán a gonosz mesterséges intelligencia alapötlete sem annyira rossz, de nem az Alien univerzum keretében kellett volna megcsinálni, pláne nem egy ennyire tehetségtelen forgatókönyv íróval. Harmadik esélyt már nem kapnak tőlem ezek a filmek.

    A BSG-t szerettem. Nekem még a Star Trek: Enterprise is bejött, az se volt rossz abból az időszakból. Ránézek erre az Expanse-re, kíváncsi vagyok. :-)

    Buliban hasznos! =]

  • CPT.Pirk

    Jómunkásember

    válasz #19138560 #6887 üzenetére

    Hmm, ki nem volt belé szerelmes...

    inf3rno: Expanse az jó!

    Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

  • maajsz

    senior tag

    válasz #19138560 #6885 üzenetére

    Ha csak mint "első" részt nézzük az MEA egész jó felvezetés. A múlt héten csináltam egy rövidebb playtrut, egyrészt Scottal még nem nyomtam, másrészt kíváncsi voltam milyen plusz szövegek vannak, ha először a main sztorit tolod végig és utána egyebeket. Szóval ha a mellék küldiket elhagyja az ember egész "tartalmas" tud lenni, de sajnos ez a tartalom nem olyan lenyűgöző mint az első rész ami bemutatott ugye egy egész új univerzumot, itt meg ami érdekelt volna, hogy a Kett meg a Remnant honnan jött pont homályba marad.
    Másrészt nem is maga sztori kevés nekem, inkább a karakterek sikerültek túl "casual"-ra meg az RPG elem lett gyenge. Nem vártam volna el különböző végkimeneteleket, az már túl nagy "álom" lenne, de azért a döntések alapján valamelyest változó sztorielemek jól estek volna még ha közben Ryder karaktere nem is változik jelentősen, de ezek már sokat lettek fejtegetve a topikban.
    Hogy a folytatás milyen lett volna, jó kérdés, hisz az egekbe magasztalt ME2 is tulajdonképpen egy nagy sidequest, leszámítva az Arrivalt ami tulajdonképp felveszi a fonalat az első végétől. Ennek analógiájára ha a folytatásban ha nem kapnánk továbbra sem választ, de mondjuk a quarian ill a többi faj bemutatásra kerülne egy pár plusz nagyobb küldetéssel teljesen elfogadható lenne. A bugokat meg animációkat na meg a karaktermegjelenéseket kellene javítani, a harcrendszerrel teljesen jó. Ugyanerre a motorra ez nem tudom mennyi munkát igényelne, de mivel az alapok már megvannak sokkal kisebb költségvetésből is kijöhetne akár. Egy tovább fejlesztett crafting rendszert szívesen látnék, na meg a squadmate equippelhetőséget mindenképp, ami a frostbiteből viszont teljesen hiányzik.
    Sajnálom hogy egy elkapkodott kiadással ekkora hatehullámot generáltak, nevetséges volt ahogy minden jutuber ezen lovagolt a nézettség érdekében, még az is aki soha nem játszott ME játékkal. Közben egy hardcore ME fant nem is a bugok, hanem a gyenge karakterek meg a sok helyen közönséges írás zavart a legjobban. Reméljük tanulnak az esetből.

  • janos666

    nagyúr

    válasz #19138560 #6890 üzenetére

    Az Andomédának mára messze sokkal jobb grafikája van, akár karakter szinten, mint a megjelenésekor.

    Szerintem a bugokon kívül (mikor valami hibából egyértelműen nem úgy nézett ki, ahogy várható lenne, pl. mikor valami '90-es éveket idézően jelent meg minimálisra LOD-olt textúrákkal közelről is) nem változtattak semmit a grafikán (esetleg még a minimális "optimalizálás" tehet olyasmiről, ha valami kicsit másképp fest --- olyan se jobb se rosszabb, csak azonos szinten kicsit más), és ahogy az első pár hónapban nézegettem, azok közül is sok driver hiba volt (akkoriban volt itthon Polaris Radeon és Pascal Gaforce is --- gondolom, mert nem volt idejük a VGA gyártóknak sem felkészülni), vagy máig létező ("eredendő") inkompatibilitás az egyes effektek közt (mint pl. ahogy a Temporal AA elmaszatolja a részletgazdag geometriájú áttetsző effekteket, mint emberi hologramok, ajtók és más gépek előtt is lebegő "holografikus vezérlőpanelek", vagy mikor a Depth of Field "kivágása" kihagyja az áttetsző/átlátszó tárgyakat, mint pl. a sisak üvege, stb --- csupa olyan látványelem, ami a Battlefiled-ekben nincs, így ott viszonylag jól működhet ugyan ez a Frostbite TAA), de ez utóbbi szerintem nem is igazán gond, mert mindig azt vallottam ezekről, hogy "nem baj, ha vannak ilyenek a játékmotorban, kapcsolgassa mindenki ízlés szerint, de részemről a kevesebb több, vagyis csak módjával, ne kapcsoljunk be mindent egyszerre, csak néhányat, ami tényleg jól áll az adott játéknak (és nem okoz bugokat se egyedül, se valami mással kombinálva, amit még jobban szeretnénk bekapcsolni)".

    Persze az olyasmik nagyon kellemes javítások, mint hogy most már a sisaküvegen landolnak az esőcseppek, nem a mögöttük lévő arcbőrön, mint ha elromlott volna a légkondi a ruhában (de az ultrahangos külső felszíni vízlepergető nem). :))
    De azért mernék fogadni, hogy az ilyesmi nagyon keveseknek tűnt fel (<<50%).

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • Dinomano

    senior tag

    válasz #19138560 #6893 üzenetére

    HD ready a monitorom, úgyhogy nagyjából low-medium settings-el el leszek lazán (full HD-ra úgy sem tudom állítani :-P )... Köszönöm a tippet, lekapom a patch-et...

    /(^_^)____7=--- - - >|

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz #19138560 #6878 üzenetére

    Az Annihilation érdekes, szerintem valaki LSD trip közben Lovecraft-et olvashatott, és így született meg a film. Nem tudom eldönteni, hogy jó e vagy sem, nagyon vegyesek az érzéseim. Mindenesetre azóta megnéztem még egy filmet, és még mindig ezen rágódok, úgyhogy valami extra mindenképpen volt benne az átlaghoz képest. Kíváncsian várom a folytatást, hátha kiderül, hogy az idegenek elpusztítják e a Földet, vagy hogy egyáltalán mi a tervük. Az Expanse-t most nézem majd, remélem hozza az elvárhatót.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • janos666

    nagyúr

    válasz #19138560 #6917 üzenetére

    Szerintem még egy-két fizetős story DLC-t is sikeres lehetett volna, ami akár utólag meg is enyhíthette volna kicsit a játék kezdetben túlzottan is lehúzott imázsát. Lényegében csak várni és hallgatniuk kellett volna a visszajelzésekre, hogy mi az, amit mégis szerettek a játékban az elégedetlen kritikák is (mint lentebb is listáztak párat) és azokat meglovagolni (bár azért nem annyira átlátszó rajongó-kenyerező pitiánerség módján, mint a Citadell DLC, hanem mint mondjuk a DAI utolsó DLC-je).

    Nálam a DAI megítélésén is sokat rántott az utolsó DLC (pedig az első DLC gagyi, a második közepes, viszont a harmadik legalább korrektül lezárta a story ezen részét, illetve felfedett annyi rejtélyt, ami értelmet adott az üresség egy részének). Szerintem kb. 1 ponttal felhúzzák a komplett játékot egy 10-es skálán a DLC-i.

    De igen, ugyan így jó lett volna egy viszonylag gyorsan összerakott, de "letisztult" második rész is, ami nem próbál meg újítani semmin, csak lecsiszolni a leggöröngyösebb éleket, egy kikalapált és "letisztult" MEA-t adni csak új story-val. Nem kell látványosan új grafika, merőben más harcrendszer, tucatnyi új fegyver, komplett új csapat és hajó és GUI és ... szóval ne kezdjék megint szinte a nulláról az egészet, csak töltsék meg tartalommal.

    Ez szerintem az egész évtizedet átható probléma a Bioware-nél, hogy minden részben újítani akarnak, de aztán vagy több az új probléma, mint ami érdekes/hasznos újítás, vagy nagyon sokáig kell várni egy új részre (szerintem 3 éven belülre kéne tervezni a közvetlen folytatásokat, különben kiöregszik a célközönség rajongói magja, mielőtt végigfut egy trilógia... főleg hogy néha lesz előre nem látható csúszás is a terven felül). zAz ME trilógiát még viszonylag karban tartották végig, de a DA szérián ez még nyilvánvalóbb, ott gyakorlatilag minden rész egy komplett új játék, aminek csak a neve ugyan az és nagyjából folytatja az alapsztorit, de látványvilágra, harcrendszerre, mindenben teljesen más az íze és az új nem mindig jobb. Közben viszont egyre tovább tart egy-egy DA rész készítése, és úgy tűnik a ME is erre a sorsra jut most, 5 évente max 1 rész jön, de már megint a nulláról lesz újrakezdve, már megint tucatnyi új gyermekbetegséggel még 5 éves ütemben is.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    válasz #19138560 #6923 üzenetére

    Hmm. Eddig nem is kerestem még, de most google-el nem találok olyat, hogy valaki custom mod formában portolta a korábbi részeket az ME3-ba. Van ilyen? :U

    Az ME3 után is van még szerintem némi fejlődés UE3.x vonalon (emlékeim szerint mint ha láttam volna pár kései UE3 játékot meglepően szép grafikával, nagyon sokáig gyúrták azt a motort a készítői), amire tippre még könnyű lehetne migrálni az eredeti készítőknek (Bioware) mindhárom ME részt (náluk megvan miden forráskód és nyersanyag, illetve értenek is hozzá, csak az új motor verzió doksiját kéne átfutni és aztán átrágni magukat a "kód konfliktuson" és az új bugokon). Egyértelmű a grafikai különbség ME1 és ME3 közt és sok csak az árnyaláson múlik, legtöbbször szó szerint az árnyékok elhelyezésén, mert a ME1 borzasztóan kezeli az árnyékokat, főleg az arcokon, míg később nincs ezzel ekkora gond.

    A ReShade azért teljesen más. Nem bánom ki mit rak magának otthon a képre (ugyan úgy, mint hogy miként kényezteti magát vagy barát/nő/jét, de webkamerát nem kérek róla :P), bár azért javasolni szoktam, hogy "a kevesebb sokszor több" (vagy másképp "csak ésszel", vagyis ne vidd túlzásba, szóval ne pakolj rá mindent, amit csak lehet...). Én még a játékokba beépített post-process effektek nagy részét is letiltom (akkor is, ha egy olyan játékot játszom, ami 300 fps-el futna "maxon" is, mert egyszerűen nem szeretem "túlmunkálva", olyan mint a túlretusálás). A legtöbb ilyen effektmámor a DX9 korszakban lett divat, mikor tök olcsó volt ezeket a feltűnő dolgokat rápakoltatni a képre a GPU-kkal, ellenben "valódi, nyers", tényleges grafikai javulást CPU+API limitek miatt már nem nagyon tudtak olyan könnyen produkálni. Szóval magyarul "parasztvakítás" na. Nincs vele nagy baj, én is parasztnak születtem, párat én is bekapcsolok (mármint a beépítettek közül, nem ReSahde, bár nagy ritkán használtam már azt is), de nem akarok teljesen megvakulni. :P

    ---

    Nekem arra volt sokszor ingerem még tavaly, hogy összevágjak egy videót arról, miket kölcsönzött a DAI-ból a MEA, de túl lusta vagyok én ehhez. Aki játszotta mindkettőt, és jó a memóriája, az úgyis mindig látta egy overlay felület szerűen a démonokat a fiend-eken, a zöld breach-t a kék égen, Cory-t az Archon-on, stb. ;]

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák