Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz [Prolixus] #1367 üzenetére

    A Dragon Age három része azért különlegesebb, mert ott az első felvázol egy globális problémát, a második annak egy városra kivetített kisebb szeletét nagyítja csak fel, a harmadik pedig abszolút elszakad tőle, utána játszódik, a világot is kibővíti a duplájára. Ott is gyakorlatilag ugyanazért kellett kvázi nullázni az előtte lévő eseményeket, mert a BioWare elcseszte a második részt, ahogy a Mass Effect 3-at is és inkább nullázták a sztorit.
    Én azt nem tudom felfogni, hogy kapsz egy játékot, ami nincs számozva, alcímet kap és új alapokra helyezi a világot, de számon kéred, hogy miért nem kapcsolódik szorosan az előzőekhez. Halo-s példánál maradva: ODST, Reach, Wars szerves részei a világnak, de lazán kapcsolódnak csak a fő sorozathoz (John szála). Ráadásul a fő szálnál is most indul be a váltás, de John 117 nélkül is Halo marad.
    Kialakítottál kötődést, végigszenvedted a karakterekkel a háborút és lezártad a trilógiát. Ahogy a Gyűrűk ura is véget ért, a Harry Potter is, minden eposz véget ér, aztán lehúzzák róluk a rókabőrt (Hobbit, Fantastic Beasts) több kevesebb sikerrel.
    Szerintem a legjobb döntés volt, hogy kukázták a trilógiát, meghagyták egésznek olyan csapzottan, ahogy volt. El kell fogadni, hogy sem az Inquisition, sem az Andromeda nem a rajongóknak készült, hanem a sokkal nagyobb konzolos közösségnek. Mert abban biztos vagyok, hogy ez is 100%-ban konzolbarát játék lesz.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • Vistaboy

    veterán

    válasz [Prolixus] #1367 üzenetére

    "DE! Ettől függetlenül egy nagy pofánbaszás az, hogy tökmindegy, kik éltek, kik haltak meg korábban, milyen döntéseket hoztál, amiken urambocsá még sokat izzadtál is, meg egyáltalán, hogy kit vagy mit szerettél meg a Mass Effectből, ebből semmit nem fogsz újralátni az új játékban, az eddigiek alapján."

    Valami ilyesmit akartam én is kihozni, csak nem igazán sikerült jól megfogalmazni - reggel volt még... :DDD

    Ez lenne a lényeg. Nem azt akarjuk, hogy onnan folytatódjon, ahol abbamaradt, hanem legalább pár információmorzsa jusson el hozzánk a korábbi események következtében. Például amikor az első részben liftezés közben a rádióban hallgattuk a cselekedeteink nyomán kialakult híradásokat.

    Legalább pár mondatban megemlíthetnék, amennyiben van mentésünk ME3 végéről, hogy mégis a fontosabb dolgok hogy alakultak és ennek milyen kihatásai vannak a jelenlegi küldetésünkre. Ehhez nem kellene több terabyte-nyi új adat, pusztán csak pár sor szöveges rész...

    (#1361) HáGé: Persze, volt értelme, ha így nézzük, de ez megint olyan, mint a ME3 végén, hogy akkor is teljesen mindegy volt, milyen úton jutottál el oda. Az összes addig elért eredményednek semmiféle kihatása nem volt a végkifejletre, az döntött, hogy a végén a kéket, zöldet, vagy a pirosat választottad. Egyetlen különbség, amikor Shepard a végén "fellélegzett", de így akkor megint hiába táplált reményt azokban, akik esetleg szívesen látták volna viszont őt a folytatásban...

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Új hozzászólás Aktív témák