Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
KubanitoS
veterán
válasz Vinyard# #7549 üzenetére
+ Shepard kék szeme, ami mással nem megmagyarázható.
A három befejezés közül a destroy-nál nincs egyedül kék indoktrinált szeme, a másik két befejezésnél, már olyan a szeme, mint Tim-nek és Sarennek volt. Ez sem lehet véletlen, hiszen a programozók csinálták ilyenre a szemét, de valamiért csak az első két befejezésnél.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Vinyard#
aktív tag
válasz KubanitoS #7551 üzenetére
Hát, ezt én inkább óvatosan kezelem. Persze, ez így leírva igaz, csakhogy a jellegzetes kis köröcskéket tartalmazó kék szem csak azután látható mindkét szóban forgó befejezésnél, miután Shepard arca "elszenesedett". Erről a Terminator 1 szemműtős jelenete ugrott be rögtön: Az egész kicsit olyan, mintha csak azért válna láthatóvá a jellegzetes kék szem, mert a külső, fedő rész leégett.
Vagyis ezt lehet akár úgy is magyarázni, hogy amikor visszahozták a halálból, már akkor megkapta ezeket a jellegzetes szemeket, és a végén nem történt más, csak eltűnt a fedőréteg, és felszínre kerültek a valódi szemek. Mivel a Destroy endingnél nem "ég le" Shepard arca, így a szemeknek nem is volt lehetősége felszínre kerülni, láthatóvá válni.
Mondjuk ennek valamennyire ellentmond az, hogy ha fullba nyomjuk a kretént (értsd: totálisan Renegade karink van), akkor valódi Terminatoros szemszerkezetünk lesz, ami ugyebár vörösen izzik, nem pedig kék. Szóval ha ezt figyelembe vesszük, akkor mégsem lehetett korábban már kék szeme Shep-nek.
Summa-summarum, bár szimpatikus bizonyíték nekem is, ezt azért szvsz meg lehet más okkal is magyarázni.
[ Szerkesztve ]
-
Vinyard#
aktív tag
Viszont nem "úgy" vannak benne a pöttyök, mint TIM-nél (más a méret, más a pozíció)...a 2 befejezésnél meg pontosan olyan helyre kerülnek, ahol TIM szemében is voltak.
Alapból kék színe lenne, aztán mégis pirosan világít? Miért? Hogyan? És ha mégis ilyen színváltós miújság, akkor miért pont a legvégén vált színt? Szóval ez szerintem majdnem teljesen kizárt...mármint hogy alapból kék színe lenne.
A károsodás miatti színváltozás már elfogadhatóbb magyarázat...viszont még ez sem magyarázza a körök méretének és pozíciójának változását.
Szóval én ezeket kizárnám...akkor már sokkal valószínűbb szerintem, hogy leszarták az egészet, aztán azért lett ilyen, mert "cool".
Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy aki Renegade karival érkezik oda, annál hogy volt ez az animáció...
[ Szerkesztve ]
-
Vinyard#
aktív tag
válasz Vinyard# #7554 üzenetére
Bocs a FLOOD-ért,
Közben megnéztem egy olyan Renegade karinak a befejezését, aki végül a Controlt választotta. Nos, érdekesen oldották meg a dolgot. A pupillák vörössége végig megmarad, viszont ahogy elfeketedik az arca, a vörösen izzó pupillák körül megjelenik a kék írisz, azon belül a TIM-es pozíciókban a kék pöttyök is. (a renegade szemnél a pupilla a vörös, ezzel szemben TIM szeménél a pupilla fekete, csak a széle kék, azon kívül az írisz pozíciójában van egy vastagabb kék nagy kör, abban meg a pöttyök)
Ez kvázi kizárja, hogy színváltós lenne, és azt is, hogy eredetileg kék lenne a színe. Szóval gyakorlatilag azt látjuk, hogy a renegade vörös szemre "rakódik" rá az indoktrinált kék szem. Magyarul ezzel kizárható az, hogy azért lesz ott kék a szeme, mert felszínre kerülnek a halála után "kapott" új szemek.
[ Szerkesztve ]
-
Ryder62
őstag
Látom megint a végéről van szó.
Ami a mese variációt illeti sztem minden idők legnagyobb pofán vágása lenne.
Hogy mire gondolok? Fölépítenek egy világot, egy rendszert, egy univerzumot, fajokkal, bolygókkal, történetekkel stb. A játékos végigjátssza a játékokat, beleszeret a világba, a karakterekbe, elolvassa a könyveket is, a képregényeket is, már már fanatikusan imádja a sorozatot mert szinte a videójátékok Star Wars-a lett. Erre ha azt adnák elő hogy az egész játék, univerzum, karakterek, helyszínek, szóval az egész ME úgy ahogy van egy mese amit a nagypapa mesél az unokájának az akkora arcon csapás lenne hogy több ezer ME fanatikus csak lesne hogy WTF???Mintha kb a Star Warsban lenne olyan hogy a VI. rész stáblistája után egy nagypapa mesélne egy mesét az éppen elalvó gyereknek. Ha ezt Lucas meglépte volna ma már nem élne
Egyébként én érzem úgy hogy a készítők a saját világukat, játékukat szépen tönkre teszik?
Ott a Half Life széria, nagyon jó, a 2-est imádtam minden epizód részével együtt. Fölépítettek egy világot ami beszippantott, érdekelt a sorsa stb. És most hol tartunk? 2007-ben az episode two véget ért egy to be continued-el, és azóta a Valve némán kussol és lubickol a Steammel szerzett pénzben mint Dagobert. Le sem sz@rja hogy a fanatikusok várják a ep3-at vagy egy folytatást. Az évek meg csak telnek és jönnek más játékok, más komplett világgal mint pl a ME. Azóta már annyi más világba szerettem bele hogyha ki is jönne a HL újabb darabja, végig kéne hogy játsszam teljesen az elejétől hogy megint belerázódjak abba az univerzumba.
A ME jött, látott csak épp hogy nem győzött , pontosabban pont a cél vonal előtt 1 méterrel bukott egy hatalmasat. A ME világ megint olyan hogy szépen lassan beleszerettem, ugyan ezt a történetet lezárták, de hogy? Fölépítenek egy világot aztán szépen lerombolták. Why?Szóval mintha a készítők direkt arra pályáznának hogy megvárják míg beleszeretsz a játékba, több ezer másik játékossal együtt és aztán jól pofán b*sznak hogy ébredj.
Mindenesetre a Szelep és a Bio úgy látszik egy hatalmas troll. Értenek a rajongói táboruk létszám csökkentéséhez.
-
-
Malachi
addikt
válasz Ryder62 #7556 üzenetére
bármikor képes vagyok újrajátszani a HL-t, az első résztől. szerintem a valaha kiadott legjobb FPS és semmi a közelébe sem ért eddig. az egész sorozatra értem, mindent egybevetve.
lehet fel is teszem megint, mostanában nincs semmi érdekes a Dio3-ba meg nem akarok belemerülni, nincs annyi időm...
-
icon
senior tag
válasz Ryder62 #7556 üzenetére
Pedig ha belegondolsz, a játék készítői pontosan ezt csinálták...
De a teóriám azt mondatja velem, hogy ez egy mítosz arról, hogy volt egy ember, aki megmentette a galaxist, hiszen játék végi képsorok ugyanazon a bolygón játszódnak, mint ahol a Normandia lezuhant, vagyis jó eséllyel a nagypapa a legénység tagja vagy annak a leszármazottja.Mi pedig főszereplői voltunk a saját verziónkkal ennek a mítosznak, ki mit tett hozzá... a vége meg akár ködös is lehetett, hogy mi történt Shep-pel, hiszen a nyaláb felkapása után a csapatból senki nem tudta, hogy mi történhetett. Elsült a csodafegyver, a Normandia menekülőre fogta, lezuhant egy bolygón, távol attól a Földtől, ahol tán valaki tudja az igazat.
Mi mondanál Shepardról, ha nem tudnád, hogy mi történt, hiszen nem voltál ott?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=icon
-
KubanitoS
veterán
válasz Vinyard# #7552 üzenetére
Volt időm gondolkoznom az általad leírtakon és a következő a véleményem:
Tegyük fel, igaz, amit írtál és Shep szeme azért válik kékké, mert ő pont kezd szépen elolvadni.
A második részben a Cerberus rakja össze Shepardot és beültetnek neki egy kék retinát, ezt pedig elfedik valahogyan, hogy természetes emberi szemnek látszódjon.
TIM-nek ugyanolyan kék szeme van. Mivel ő a Cerberus vezetője, feltételezhetjük, hogy neki is a saját emberei csinálták azt a szemet. Abba most ne menjünk bele, hogy miért volt erre szükség, mi történt vele, meg egyáltalán TIM ember-e, vagy robot. A tény, hogy neki kék szeme van, amikor nála is simán megcsinálhatták volna ugyanazt az elfedést, mint Shepnél. Valamiért nem tették, vagy mégis?
Csak gondolj bele: simán lehet, hogy TIM "szemműtétje" során a szemét rendbe tették és nem volt ilyen kék először. De történt valami, na vajon mi? Nem nehéz kitalálni: a reaperek indoktrinálták.
Csak gondolj Sarenre, akinek szintén kék szemei voltak. Saját maga közli Sheparddal a Mass Effect 1-ben, hogy a reaperek upgrédelték és most már simán erősebb hősünknél. Saren a reaperek bábja az első részben, tehát őt is indoktrinálták.
Az összefoglaló videóban elmondja a csávó, hogy a Bioware imád a szemekkel játszani a játékban, sok minden kiderül az adott karakter szemeiből. Erre felmutatja bizonyítékként a gyűjtői kiadás hivatalos kiskönyvét, ahová ez pontosan le is van írva, ráadásul egy képpel van illusztrálva: TIM-mel és az ő mélykék szemeivel.
Ezek után számomra egyértelmű, hogy elég nagy jelentősége van annak, hogy TIM-nek miért is olyan a szeme, amilyen: a kék szem a három kis pöttyel az indoktrinált személy egyik jellemzője.
A Mass Effect 3 végénél szerintem egyértelmű, miért van kihangsúlyozva, hogy a két "rossz" befejezés során miért is lett Shepard szeme kék, miközben ő maga elég. De ez az "elégés" is kétséges, hiszen ha feltételezzük, hogy a vége csak hallucináció, akkor Shepard marhára nem ég el, nem hal meg. Az elégés ebben az esetben csak egy átvitt értelmű dolgot jelenthet: a reaperek sikeresen indoktrinálták hősünket.
A harmadik "destroy" befejezésénél Shep szeme nem változik, ez tökéletesen látszódik, ki van hangsúlyozva. Ez csak egyvalamit jelenthet: az indoktrináció sikertelen volt. Most lehet azzal jönni, hogy nem volt robbanás, de ismétlem magam: ha ez egy hallucináció, akkor a "kék" és "zöld" befejezésnél sincs semmiféle elégés. Az is árulkodó, hogy a "kék" befejezésnél a Starchild gonoszan mosolyog egy pillanatra, a "zöld" befejezésnél nem látjuk, a "pironsnál" pedig simán elpárolog (amikor látja Shepard mit is akar tenni).
Még egy valamin elgondolkoztam: sokan írják, hogy az EA sürgetése miatt lett olyan a befejezés, amilyen. Ez rendben is van, ezzel nem lehet vitába szállni. Azonban mi van akkor, ha a Bioware rájött, hogy a rövid határidő miatt nem lehet befejezni a játékot méltó módon, ezért vetették be ezt a kis trükköt, vagyis az indoktrinációt és az utolsó tíz perc haluzását. Ez óriási felháborodást váltott ki a játékosokból, de ezáltal a játékl létezéséről még az is tudott, aki nem is tudja mi az a pécés játék, hiszen a játék méltatlan "befejezéséről" szóló cikkek a CNN-re is kikerültek. Ha feltételezzük, hogy a teória igaz, akkor ez telitalálat volt a Bioware részéről, hiszen nem kellett összecsapniuk a játék végét és a DLC-kkel normálisan be lehet majd fejezni a sorozatot úgy, ahogy az megérdemli, kezdve az első történet DLC-vel, amitől seggre ült volna mindenki (ha nem jöttek volna rá addig az indoktrinációra) és a játék ekkor ismét minden hírportál címlapján lett volna (már második alkalommal, ami marketing szempontból enyhén szólva nem rossz), mint az egyik legnagyobb átverés, ami valaha volt a játékok korában, majd ezek után érkezett volna a játék igazi befejezése. Ezt a feltételezést alátámasztja a Bioware által kiadott nyilatkozat is, miszerint a játék "végét" nem fogják megváltoztatni, hanem megmagyarázzák és kiegészítik.
Tudom, ez mind feltételezés feltételezés hátán, de mennyire király lenne, ha megtörténne mindez.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Valty
aktív tag
Üdv emberek!
Nem teljesen témába vágó téma, de nem tudja valaki, hogy a Deception javított változata mikor fog megjelenni?
-
KubanitoS
veterán
-
Polllen
nagyúr
válasz KubanitoS #7563 üzenetére
Nézted, hogy utána milyen meredeken estek az eladások? Ha nem lett volna drasztikus visszaesés, most nem kapálóznának.
Nagyon szép darabszámot értékesítettek, valszeg haszon, de lényegében csak az elején hozta az elvártat. 1 hónap után 50%-s offba került... Nyilván azért, mert már visszahozta az árát és az EA/bioware kisebb haszonnal is beérte.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Lui04
aktív tag
Az a baj azzal amit mondasz, hogy ha ezt mesének szánták, akkor az első részben kellett volna a 3. végén lévő jelenet. "Nagypapa, nagypapa meséld el megint, hogy mentette meg Sepörd a világot! - Jól van, figyelj kis unokám, na az úgy történt....". Mert ez így kb. olyan, mintha Téged meghívnának a tévébe, hogy nyertél 10 millió forintot a joker sorsoláson, majd az ünnepség végén közölnék veled, hogy háháhá át lettél b@szva, mert ez a kész átverés című műsor nem az ötöslottó sorsolás Szóval arra akarok rávilágítani, hogy ha mese, akkor azt az elejétől tudod, hogy mese.
KubanitoS: "TIM-nek ugyanolyan kék szeme van. Mivel ő a Cerberus vezetője, feltételezhetjük, hogy neki is a saját emberei csinálták azt a szemet."
Az evolution képregényben benne van, hogyan kapta a szemét, egy társán keresztül hozzáért egy reaper tárgyhoz.[ Szerkesztve ]
-
Vinyard#
aktív tag
válasz KubanitoS #7560 üzenetére
Egyetértek, de a szemes érvelésedben azt írtad le, amit tudtunk eddig is. A TIM féle kék szemről tudtuk eddig is, hogy indoktrinációs tényező (illetve legalábbis mindenképpen jelzi, hogy kapcsolat van a Kaszásokkal...TIM is akkor szerezte, amikor kapcsolatba került az Arca Monolittal).
A feltevésem meg ugyebár azzal lehetetlenné vált, hogy a renegade szemek máshogy néznek ki, mint az indoktrinált kék szem, és a Control endingben végig megmaradnak, vagyis ott nem azért válik kékké Shep szeme, mert előtűnik neki az igazi, hanem...nem tudjuk miért. Egyetlen értelmes magyarázat az indoktrináció rá.Ami a hozzászólás másik részét illeti: Pont ezen filóztam én is nemrég. Eleve onnan indultam ki, hogy Shepard túlélését eddig soha nem látott, ad hoc energiamező bullshittel magyarázták, meg hogy majd elmondják a DLC-ben...ez ok, de valahogy akkor sem jellemző a Bioware-re, hogy ennyire parlagon hagyjon valamit...vagyis Shep túlélésének magyarázatát csak egy "elvileg" rajongók által kierőszakolt DLC-ben tegye meg. Aztán ott vannak az egyértelmű indoktrinációs bizonyítékok, aztán ott van az, hogy ha a Föld felperzselését ki tudták venni a "Shepard túléli" befejezés animációi közül, akkor a Citadel felrobbanását, ami az általános értetlenséget okozta, már miért nem? (arra is figyeltek, hogy abban a végben a katonák ne perzselődjenek meg) Ott van az, hogy miért emelik ki direkt a CSillaggyerekkel, hogy Shepardnak is vége, ha csinálnak olyan befejezést, ahol túléli...ezt egyszerűen meg lehetett volna oldani azzal, ha ezt szánták a valódi, végleges befejezésnek, hogy nem beszél róla a Csillaggyerek. Shepard úgyis olyan kuka végig, hogy egy ilyen kérdés elmulasztás a részéről fel sem tűnt volna...
Aztán ott van a komm. manager Jessica Merizan, akinek elvileg az a munkája, hogy a vásárlókkal tartsa a kapcsolatot, mégis olyan bullshit dolgokat ír a twitterén, hogy a Csillaggyerek hazudik, azért nem hal meg Shepard, hogy a gethek nem múltak ki, csak mert nem láttuk őket meghalni (itt felmerülhet, hogy ok, de privát twitter, viszont érdekes módon egy csomó minden nem volt hajlandó elárulni, szóval ugyanúgy odafigyel arra a privát twitterre is)...ja meg hogy van egy olyan végigjátszása, amikor igaz az Indoktrináció...na ez is milyen már? Mondja már el nekem valaki, mit lehet máshogy csinálni a játékban, hogy "igazabb" legyen a teória...Szóval a csaj olyan, mintha nem is játszott volna a játékkal, az értelmi szintje meg egy 3 napos zokni szintjét érné el...Ilyen inkompetens arcokat alkalmazna a Bioware komm. managerként?
Aztán ott van az a dolgozó, aki elkottyintotta ezt a fentebbi energiamezős dolgot egy rendezvényen valakinek...aztán meg volt lepődve, hogy felkerült az internetre...2012-ben!
Szóval az egész olyan, mintha tiszta degenerált lenne mindenki, vagy a másik oldalról olyan, mintha csak szándékos ködösítés lenne az egész.Aztán nekem is eszembe jutott az, hogy végülis úgy is lehet igaz a teória, hogy ígéretükhöz híven nem változtatnak a befejezésen, nem kapunk új választási lehetőségeket, nem válik Shepard újra irányíthatóvá...csak extra jeleneteket.Egyszerűen annyit kell tenni, hogy a control és synthesis ending animációit átszerkesztik, újakkal egészítik ki, vagy elvesznek a jelenlegiből, amelyekből összességében kiderül, hogy Shepard meghalt, a csata elveszett, a galaxisnak annyi. Ha nincs elég war assetünk, akkor a Destroy endingnél nagyjából ugyanaz maradhatna, ami eddig...Shepard nem lesz indoktrinált ugyan, de mondjuk Anderson eléri a Beam-et, aktiválja a csodafegyvert, ami letarolja a Földet, és szopóálarc. Viszont ha van elég war assetünk (és így ennek a gyűjtögetése, amire a "kötelező multit" is építették is sokkal több értelmet kapna), akkor nem leszünk indoktrináltak, felébredünk, valahogy elmegyünk a Beam-ig, aktiváljuk a csodafegyvert ami itt valamiért (tetszőleges magyarázat ideilleszthető...pl a Csodafegyver működése függ attól, hogy ki használja, és a legkisebb Kaszáson kívüli pusztítást okozó használatát csak mondjuk olyan akaraterejű ember tudja alkalmazni, mint Shepard...Andersonnál ezért lennének csúnyábbak mondjuk a használat következményei ) nem tarol le mindent, és happy end. Persze itt lehet játszani az animációkkal, mondjuk hogy korábbi döntéseink alapján a gép használatától meghaljon-e Shepard vagy sem...maradandó károsodásokat szerezzen, vagy sem stb.
Persze ha véletlen így lenne, vagy valami ilyesmi lenne végül az EC DLC tartalma, akkor olyan vádak érhetnék a Bioware-t, hogy dehát a játéknak csak egyféle befejezése van, ami után érdemben lehet továbbmenni a játékosnak, ergo hiába szabadon dönthetünk, ha továbbra is akarunk játszani a jövőbeli ME játékkal, akkor csakis egyfajta befejezésre fogunk gyúrni. Ez tény, szóval gyakorlatilag nulla a variációs lehetőségek száma, csakhogy szembe kell nézni azzal a ténnyel, hogy egy jövőbeli ME játék szempontjából, ami nem 6000 évvel a mostani után játszódik, ez az egyetlen értelmes lehetőség fejlesztői szempontból.
Egyszerűen annyira előrehaladottak az események a játék végén már, hogy túl sok érdemi döntési lehetőséget nem lehet beletenni a játékba, mert drasztikusan átírná a jövőképet, ezzel nagyon-nagyon megnehezítve a fejlesztők helyzetét. -
Vinyard#
aktív tag
válasz Polllen #7564 üzenetére
Egen, szépen nyitott a játék, és összességében sikeresebb lesz mint a ME2 (bár szerintem a reklámkampány költségei is többek voltak, nem beszélve a fejlesztés költségeiről),de utána nagyobb ütemben estek az eladások, mint akár a ME2 esetében.
Bár az biztos, hogy olyanok is megismerték a játék nevét, akik korábban semmit nem tudtak róla, az eladásokon ez a 2 botrány (a játék végét érintő, illetve a From Ashes DLC kapcsán kirobbant) inkább úgy tűnik negatívan ütött vissza...már ha van kapcsolat a nagy esések, meg a botrányok között.
-
KubanitoS
veterán
válasz Vinyard# #7566 üzenetére
Azt se felejtsd el, hogyha a teória igaz, akkor az igazi Catalyst-ot még nem láttuk. Lehet, pont ez lesz a DLC-ben, mármint Shep valahogy visszatér a valóságba és aktiválnia kell a Catalystot.
A hozzászólásoddal egyébként egyetértek, a Bioware-nél ebben az esetben valami nagyon nem stimmel. Annyi a logikátlanság stb... de ezt te is tudod. Olyan, mintha zsenikből egyik napról a másikra hülyegyerekek lettek volna.
Lui04: Köszi az infót!
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Vinyard#
aktív tag
válasz KubanitoS #7568 üzenetére
Nem felejtettem el...bár nem részleteztem, nyilván máshogy képzeltem el ezt a gépet, mint egy hologramgyerek
Hát, majd meglátjuk. Alapvetően szkeptikus vagyok, mert nagyon csúnyán kommunikálták le a dolgokat a rajongókkal...ez az artistic vision ...a legalja erre hivatkozni. A baromság attól még baromság marad, csak mert artistic.
Amit nem értek, hogy semmi hír nincs a dologról. A multit nyomatják, ilyen Operation...olyan Operation (túrót érdekli)...semmi más. És már június közepe van.
-
pohár
félisten
válasz tiv83us #7572 üzenetére
juj...
én mostanában a male quarianra és a scorpionra vagyok rácuppanva, olyan fire explosionöket lehet vele csinálja, ihajjGB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
pohár
félisten
válasz tiv83us #7574 üzenetére
ja igen, engi vagyok, az lemaradt... az arc granade pedig kikúrt jó, ilyen jó gránát nincs még egy a játékban
nekem valamelyik nap beadta a vorcha sentinelt, hát nem vagyok annyira elragadtatva
jön a boss, 3 gránáttal megkínálom, tactical scan, 7 golyó a scorpionból, kis incinerate hogy érezze a törődést, nem nagyon csípik
[ Szerkesztve ]
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
Vinyard#
aktív tag
válasz KubanitoS #7576 üzenetére
Hogy mi? A sz@ros wcpapír, amit a szádba nyomtak. (már elnézést)
"BioWare strongly believes in the team’s artistic vision for the end of this arc of the Mass Effect franchise."Amikor hivatalos nyilatkozatot tett valamelyik Biowares nagykutya, mindenhol feltétlen meg kellett említeniük, hogy nagyon büszkék a ME3-ra, és hogy sajnálják, hogy a vége sokakban csalódást keltett, de kérem ez egy motherfucker artistic vision, és különben is kapjuk be...
Senki nem ismerte el, hogy a vége bűnszar lett, egy értelmetlen, logikai hibáktól hemzsegő, inkoherens nulla, hanem szerintük a befejezés egy nagy artistic vision, és velünk van a probléma.
-
nanorambo
őstag
válasz Vinyard# #7577 üzenetére
De aztán ők is beismerték, hogy a két fejes elvonult egy szobába, a csapat többi tagjait meg kizárták a befejezés megírásából. Meg azt is mondta egy két készítő, hogy nem igazán olyan lett a vége, ahogyan először megbeszélték.
Csak azóta ez valahogy el lett felejtve. Hát persze, jön a sok multi DLC, meg az idő ugyebár...Nekem nincs azzal bajom, ha valakinek tetszik a vége. Az viszont már baj, ha valaki lenézi azokat akiknek problémájuk van a végével. Ismerek olyat akinek baromira bejött a játék vége és leszólta azokat akiknek nem (köztük engem is). Ő a "legjobb" befejezést kapta destroy+shepard fellélegzik. AZtán megkérdeztem tőle, hogy édesegyszárószavirágom
figyeltél te a játékra vagy csak végigpuffogtattad? Erre ő persze hogy figyelt. Mondtam neki, hogy nem zavarja -e, hogy a csillaggyerek kijelenti, hogy ha a destroyt választod akkor a szintetikus beültetéseid miatt te is meghalsz. De még is csak ennél a befejezésnél lélegzik fel Shep. Utána csak hümmögött.Nincs bajom azzal, ha valakinek tetszett a vége, csak tudni fogom, hogy nem figyelt oda.
A játék vége logikátlan és a kivitelezés fhos. EZ TÉNYEC DLC: A magyarázat mindenre: SPACE MAGIC!
Ilyen logikai bukfenceket nem lehet magyarázni...[ Szerkesztve ]
-
Vinyard#
aktív tag
válasz nanorambo #7578 üzenetére
Engem sem zavar, ha valakinek tetszik, csak tudja megindokolni, hogy miért...itt átlalában meg szokott állni a tudomány, ha részletesebben belemegyünk a dolgokba.
Persze ennek vica versa kell működni, de én alaposan meg tudom indokolni, miért NEM tetszik. Sajnos.
Ezt a beismerést honnan vetted? Az egyik író beszélt erről, de tudtommal ezt a kinyilatkoztatást hivatalosan cáfolták...mámint, hogy így lett volna. Vagy azóta lemaradtam valamiről? Ha nem, akkor ez sajnos minden, csak nem beismerés.
Azt meg hogy nem ilyenre akarták a végét lehet arra is érteni, hogy alapból TÉNYLEG nem ilyenre akarták...csak miután novemberben kiszivárgott a script, utána kezdtek el kapkodni, aztán más befejezést gyártani...Martin Sheen-t is alig tudták visszahívni (mert nagyon elfoglalt volt, és nem nagyon volt szabadideje), hogy tudjon csinálni új szinkronokat TIM-nek.
Rohadtul kíváncsi lennék, hogy milyen lett volna eredetileg, tényleg. A kiszivárgott forgatókönyvet sajnos nem tudtam elolvasni.[ Szerkesztve ]
-
icon
senior tag
válasz nanorambo #7578 üzenetére
Mondjuk nem az első és nem az utolsó eset a világtörténelemben, hogy két manager elvonul ötletelni minden előzmény ismerete nélkül, és előállnak a Nagy Ötlettel... aztán hogy életképtelen, vagy hogy nem lehet megvalósítani, esetleg nem koherens azzal, amit eddig a cég produktumai által megtapasztalt a nagyközönség, az nem számít.
Főnök utasít, alkalmazott teljesíti...http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=icon
-
Vinyard#
aktív tag
Csakhogy ez a két észlény a játék főfőembere, Casey Hudson és a főfőíró, Marc Walters volt (persze feltéve, hogy igaz a sztori). Ha valakinek mindent tudnia kéne a játékokról a-tól z-ig, azok ők.
Szóval nem holmi 2 manager kezdett okoskodni, akiknek elvileg fingjuk sincs, mi fán terem a Mass Effect. Ráadásul azért nagyon kontrasztos a dolog, mert egészen a befejezésig ez a 2 ember egész jól összefogta a játékot...a végére hülyültek meg? -
icon
senior tag
válasz Vinyard# #7581 üzenetére
Hmmm... lead writer kifejezés nem ismerős valahonnét?
Első rész: Drew Karpyshyn
Második rész: Drew Karpyshyn, Mac Walters
Harmadik: Mac Walters (és senior egy bizonyos Neil Pollner)Szerintem az történt, hogy Karpyshyn kitalált már megint valami döbbenetesen jó történetet,
megpróbálta átvenni Walters több-kevesebb sikerrel, a franchise-t vitte a lendület, és a kiszivárgó befejezés után gőzük sem volt, hogy miképpen kellene befejezni. Így kiizzadták azt amit, szűkös volt a határidő, az se tett éppen jót, meg az sem, hogy félig kellett tán a szálakat elvágni a DLC-k miatt...http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=icon
-
icon
senior tag
Még egy adalék... Neil Pollner az SWTOR írója
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=icon
-
Wizard of Oz
aktív tag
Steam: TheWizard0fOz || Pay no attention to that man behind the curtain!
-
Vinyard#
aktív tag
Tudom melyik részt kik írták. A harmadik rész jelentős része alapján, illetve az általa írt képregények alapján Walters sem egy csődtömeg, még ha esetleg nincs olyan kvalitása mint Drewnak, akkor sem. Ráadásul volt mellette még egy tucat írósegéd...
Egyébként rohadt kevés idejük volt egy új befejezést összedobni. Szerintem a rajongók nagy része ismeri a körülményeket, és nem is azért sipákol, mert szar lett a befejezés, hanem azért, ahogy a Bioware lereagálta a dolgokat....azt, hogy "ez egy kib@szott artistic vision, és fasza meg minden, és különben is milyen jogod van neked beleszólni, hogy mi hogy csináljuk meg a saját játékunkat"
(jogosak lennének ezek a kérdések, ha nem a rajongók vennék meg a tucatnyi franchise-hoz kapcsolódó cuccot, könyvet, DLC-t...de amíg jelentős részben mi finanszírozzuk a munkájukat, azzal a céllal, hogy rajongásunk tárgya még jobb, még több legyen, akkor legalább annyira vegyék figyelembe az embert, hogy konstruktívan állnak hozzá a felmerülő bajokhoz, amennyire a körülmények engedik.--> ez az, amit a Bioware teljesen elmulasztott)Értem én, hogy ott van a Bioware fölött az EA ostorral meg kalapáccsal, végtelen zsebbel meg minden, és amiatt nem lehetett nyíltan beismerni, hogy "srácok, az EA hajtott minket, hogy tartani kell a határidőt, és hát ennyi idő alatt ennyire voltunk képesek, bocsi", de az, hogy a védhetetlen ennyire védik rúgkapálva, szinte már-már sértődötten, az erősen szemet szúrt nagyon sok embernek. Szerintem alapvetően ez a felháborodottság oka. Nálam legalábbis biztosan.
Persze olyan játékot úgysem lehet csinálni, ami mindenkinek tetszik, ez tény, nem lehet mindenkinek megfelelni...de valahogy én úgy láttam a játék vége után kialakult botrány alatt, hogy a Bioware senkinek nem akar megfelelni...max egy shooter fannak, akinek csak az a lényeg, hogy ha unatkozik lövöldözzön párat, nem a világért, meg a sztoriért, meg a karakterek sorsának alakulásáért veszi meg a játékot.[ Szerkesztve ]
-
Воланд
titán
válasz Wizard of Oz #7587 üzenetére
"Woland egy fura sátán, nem Isten ellenfele, hanem afféle küldötte, végrehajtója egy megromlott emberi világban, csak annyi rossz van benne, amennyi itt rátapadt."
-
Wizard of Oz
aktív tag
Amúgy ha jól emlékszem - és javítsatok ki nyugodtan - a kiszivárgott script ugyanezeket a befejezéseket tartalmazta, amiket kaptunk, tehát nem a szivárgás után csapták össze suttyomban, hanem sokkal korábban.
A dark energy befejezés pedig még a franchise elején merült fel ötletként.Steam: TheWizard0fOz || Pay no attention to that man behind the curtain!
-
vitaro
senior tag
válasz Vinyard# #7588 üzenetére
"max egy shooter fannak, akinek csak az a lényeg, hogy ha unatkozik lövöldözzön párat, nem a világért, meg a sztoriért, meg a karakterek sorsának alakulásáért veszi meg a játékot."
Pontosan ez az egyik legnagyobb baj, hogy ez a réteg lett az elsődleges célközönség. Azok, akik az első résztől a sorozattal vannak, le vannak sz@rva. Nagyon is érezni ezt, még RPG módban is szinte csak közönséges átvezető animációkat kapunk, alig van beleszólásunk a párbeszédekbe. Meg megjelenés előtt is sokat hangoztatták, hogy ez kiváló bekapcsolódási lehetőség egy új játékosnak. A fenéket! Mégis ki kezd egy trilógiát az utolsó résszel? Kíváncsi lennék azért, hogy akinek ez volt az első találkozása a ME univerzummal, az mégis mennyit értett a történetből. Már ha érdekelte egyáltalán...
The Arcana is the means by which all is revealed.
-
nanorambo
őstag
"Mégis ki kezd egy trilógiát az utolsó résszel?"
Nagyon jó kérdés. A Bioware pont erre épített és azokat akik az első perctől kezdve itt voltak és értik a történetet, az összefüggéseket azokat nagyban leszarták...
Ez sok mindent elmond. De kb mindenhol ez a helyzet. Más játékok, filmek, ne adj isten könyvek.[ Szerkesztve ]
-
mrhitoshi
veterán
válasz Wizard of Oz #7587 üzenetére
Sokkal értelmesebb befejezés lett volna. Ezt így olvasva, értelmet nyer minden, nem úgy mint a 3. végén.
PS4
-
Televan74
nagyúr
Inkább jöttek volna ki egy mindent lezáró harmadik résszel. És külön adták volna ki a multit.
Akkor legalább látszott volna ,hogy melyik tábor a kifizetődőbb. De összefésülték a két stílust és el is b@szták. Nem tetszik az irány.Csak ne hogy egyszer a káposzta egye meg a kecskét...
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Ryder62
őstag
válasz KubanitoS #7596 üzenetére
Ezen meglepődtél? Én már nem. A Max Payne 3-nál is egy user ott kérdezgetett hogy milyen a multi. Mikor közölték hogy itt nagyban sz@rnak a multira hisz egy full single játék 3. része, a tag beírta hogy őt rohadtul nem érdekli a single csak a multi.
[facepalm]
Szóval erről ennyit. Mi ősjátékosok kihalunk lassan, kitúrnak a kis tizenévesek akiknek csak a multi számít.
-
KubanitoS
veterán
válasz DJNapoleon86 #7598 üzenetére
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vegyes filamentek PLA/PETG/ASA
- Legion 5 15ARH7 15.6" FHD IPS Ryzen 5 6600H RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
- Dell Precision 5550 - CORE I7-10850H 2.70 GHZ/32GBb/2TB SSD/
- Gigabyte Core i7 Gamer PC: i7-9700 / RTX 3060 Ti / 1Tb SSD / 16Gb Ram
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest