Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
janos666
nagyúr
Ezt most komolyan kérdezem, nem csak költőien:
Játszott innen valaki a Skyrim-el vagy Borderlands-el? Metacritiscs szerint (critic|user):
Skyrim 94 | 8.1
BL 81 | 7.7
ME3 93 | 4.9Mivan???
A Skyrim is legalább olyan bugos. Sőt, ott vannak kemény bugok amiktől örökre beragad a quest, az ME3-ban inkább csak "viccesen béna" dolgok (ide-oda nézelődő karakterek, stb).
És mivel mindenki a befejezésen pattog: A Skyrim-nek van egyáltalán olyanja? Mert szerintem nincs! Ha mégis annak tekintjük az utolsó main quest végét, akkor az kielégítő lezárása egy ekkora történetnek? Sőt, ott számított bármit is az, hogy mit hogyan csináltál vagy nem csináltál a sok órányi játék során?
Magánvélemény: Lof@szt számított ott se semmi, hisz nincs is mihez számítania, nincs is befejezés, csak egy n+1-edik tök hagyományos sárkánykaszabolás és mehetsz vissza végtelenített radiant AI questeket tolni... ugyan úgy ahogy az is totál mindegy hány quild-nél lettél te a mester, stb.
És ez most nem azt jelenti, hogy nem élveztem a játékot (Skyrim) és most visszakövetelem az életemből azt a két vagy talán három számjegyű órát, amit beleöltem (tehát talán majdnem annyit, mint az egész ME trilógiába mindenféle DLC-kkel együtt...).
De szerintem ha ugyan olyan mércén állítanánk egymás mellé a kritikusok és játékosok által is kedvelt Skyrim-et, mint a játékosok által lehúzott Mass Effect trilógiát, de főleg ha kihegyeznénk a dolgot arra, amit az ME-t szidók a legtöbbet kritizálnak (a lezárás), akkor nagyot koppanna az a sok elégedetlenkedő, aki nem volt képes értékelni az ME lezárást, a Skyrim-el viszont (idézőjelesen) "maximálisan" elégedett volt.
És ez persze csak egy példa, amiben fogtam két hasonló időben megjelent szerepjátékot. De a Mass Effect a maga nemében még egyedibb is, mint a Skyrim. Ha nem lett volna Mass Effect, akkor sohasem játszottam volna egy RPG-vel sem (megjegyzés: kalandjátékból a The Longest Journey, Dreamfall, Syberia 1,2 az alap volt nálam, de az ilyen varázslós, kardozós, sci-fy lövöldözős és egyebek amikbe sok-sok órát bele kell tolni és inventory-t babrálni, questek-kért rohangálni, blab bla blaaa... az ME előtt gondolni sem mertem hogy én ilyennel valaha játszani fogok!), mert ez az akció, kaland és szerepjáték egyveleg vitt rá, hogy kipróbáljam és később nyitottabbá váljak a szigorúbban szerepjátékokra is (következett a DAO, mert a Bioware-ben már bíztam az ME1 miatt, és becsúszott a Skyrim is, pedig régen csak mosolyogtam az Elder Scroll játékok láttán).
És még példaképp jut eszembe, hogy mennyit szidtam én a Borderlands-t, hogy kérem vissza azt a ~32 órát az életemből! Nem a pénzt, az időm sokkal többet ér, mint a játék ára (annyi melóból 6-8 játékot is veszek). Annak is kiváltképp a végével kapcsolatban voltam iszonyatosan felháborodva, hogy egyáltalán nem érte meg így ennyit játszani vele. (A Skyrim-el még megérte, mert menet közben legalább érdekes volt, de a Borderlands csak egy lövölde volt, aminél azt hittem hogy a csöpögtetett story-ból kihoznak valami nagyot a végére. De nagyon nem! Doom-os bosshentelés és kész, szia, ennyi volt.)
És a korábban említett kedvenceim:
A The Longest Journey a 90-es évek vége óta nem fejeződött be. Valamikor 2006-ban jött a közbenső rész Dreamfall címmel, aminek önmagában nem volt semmi értékelhető lezárása, csak pletyka, hogy követik majd a Dreamfallhapters-ek, amit jót "megúsztunk" miután mindenki más belebukott a fejezetes játékokba (pl. Sin Episodes, Half Life 2 Episodes, stb) és hamar letett róla az ipar. Azóta is mentjük megfelé April-t, az első rész szereplőjét miközben Ragnar MMORPG-t fejlesztget már mióta...
A Syberia 2-ben fogjuk rá, hogy véget ért az öreg bácsi meséje, mikor ellovagolt a mamutokkal, de a főhős története azért messze nem lett ott sem véglegesen lezárva. (Jött volna még folytatás, ha van rá anyagi keret, hogy új motort fejlesszenek alá. De így már sohasem lesz.)
Az ME3 pedig olyan amilyen, de szerintem csak arról lehetne vitatkozni, hogy kinek miért tetszik vagy nem tetszik. Nem azon, hogy méltó, nem méltó, jó vagy sz@r. (Hogy sietve összecsapott-e az már megint más, de szerintem nem a kivitelezés a lényeg, hanem a filozófia, ami mögötte áll, és azt szerintem megkaptuk már a színezések előtt, az már csak a végjáték, nem az egész történet mikéntje.)
Szerintem ha végiggondoljuk más történetek tükrében is, akkor nagyon is korrektül le lett zárva a dolog. Ha nem is a legjobb megvalósításban és nem is úgy könyveljük el, mint a játéktörténelem nagyjait, de hogy folyton csak a sz@rt lapátolni rá, az már szerintem túlzás!
Én már komolyan úgy érzem, hogy ez csak valami mesterségesen gerjesztett hype.
Valaki kitalálta, hogy neki nem tetszik a befejezés (olyan kemény indokkal, hogy ő nem akart meghalni, semmi mélyebb gondolat...) és ez gerjesztette a dolgot, hogy utána mindenki kötelezőnek érezze úgy megélni a végét, hogy ne tetsszen neki (akár már megalapozottabban is, de a hozzáállását a korábbi nézet alapozta meg, az plántálta el benne a magját a rosszindulatnak...), aztán beálljon a többiek közé, akik szidják és csapja ehhez hozzá az összes olyan érvet, amit csak fel lehet róni a Bioware-nek a kezdetektől az extrapolált jövőig (még a DA2-t is bekeverve, stb).Aztán majd vagy jól eltűnnek (a Bioware) a semmibe az ilyenek miatt, hogy ami tőlük jön és átlagos, az egyenesen ótvarnak lesz kategorizálva (mint valami kettős mérce), vagy szarásig elbutítják a játékaikat, hogy hátha akkor legalább a buta pistike megérti a végét és akkor legalább ők nem szidják (tehát nem azt mondom, hogy aki szépen megindokolja miért nem tetszett neki annak nincs igaza magára nézve, csak a nagy statisztika javul a buta és elégedett emberekkel a kis számú intelligens elégedetlenkedő mellett...).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
tiv83us
veterán
-
konesz
csendes tag
válasz janos666 #6401 üzenetére
Nem csak az a probléma a ME3 végével amilyen lett, hanem amilyen lehetett volna. Egyrészt le ígérték a csillagokat az égről a megjelenés előtt, másrészt akármilyen ME fan korrektebb lezárást tudott volna intézni.
Írtad is hogy "Szerintem ha végiggondoljuk más történetek tükrében is, akkor nagyon is korrektül le lett zárva a dolog." Mégis milyen történetek tükrében? Szerintem te túl sok Lost-ot nézhettél
A - szerinted - korrekt lezárásról ez a kép mindent elmond: kép
De abban igazat adok, hogy ez az egész dolog túl van reagálva. Bár arra is kíváncsi lennék, hogy ha nem lenne ekkora "népharag", akkor egyrészt mennyibe kerülnének a már bejelentett ingyenes DLC-k, valamint jönne-e egyáltalán Extended Cut DLC?[ Szerkesztve ]
-
Iron Funeral
őstag
-
Eli_Stone
aktív tag
Csak, hogy jól értsem? BW promo kódot akarsz kiváltani vagy konkrétan a pénzért vásárolt BW pontokat akarod elkölteni?
Amúgy az origin kissé bugos és sokszor, ha a játékból próbálsz DLC-t venni hibát dob. ezért a játék elindítása nélkül az origin kliensben kell az ilyen műveleteket csinálni, hogy menjen is.
A több fiók hiba meg esetleg azért lehet, mert mondjuk két különböző email címet használtál a vásárláshoz, és a játék regisztrálásához.De amúgy az EA Support-nál segítenek nekem anno a ME2 angol majd később a ME2 magyar változatánál is volt gondom a promo kódokkal és az EA help szinte azonnal megoldotta nekem csak kértek egy fényképet a lemezről meg a sorozatszámról.
-
janos666
nagyúr
A Lost-ot is utáltam a vége miatt. Pedig arról már az első évad felénél rájöttem, hogy semmi jó nem fog kisülni belőle.
Hasonló okokból nem tudtam értékelni a klasszikus 2001: A Space Odyssey-t sem annyira, mint az IMDb pontszám.
Az ME szerintem messze nem teljesíti túl ezeket (már pejoratív értelemben).
Én számos olyan "fan befejezést" tudok vizionálni, ami felett a fórumozók pezsgőt bontanak, de nekem kedvem lett volna idejönni és napokig sírni, hogy kérem vissza az életemből a Mass Effect-el töltött órákat.
Így hirtelen sokkal jobbat viszont nem igen tudnék összerakni attól, amit ők tettek. (Egyéni preferenciákra simogatni persze, de az csak nekem lenne kicsit személyre szólóbb, neked csak véletlenül tetszene jobban, vagy még annyira sem.)
Az én Director's Alternate Cut befejezésem az lett volna, hogy ott elvágjuk fekete képpel a dolgot, ahol Shepard leül Anderson mellé, mert elájulnak és belehalnak a sérüléseikbe. A ciklusok pedig feltételezhetően peregnek tovább, de mi arról már semmit nem tudunk. Csak pörög a képernyő egyik felén a stáblista, a másikon pedig látjuk a Liara által összerakott időkapszula tartalmát. Ennyi, semmi plusz űrcsata a flotta bukásáról, de főleg nem Stargazer csevej vagy bármi más a végére, CUT.
A nép ezt gyűlölte volna, de nálam a második legjobbként lenne könyvelve.A Theatrical Cut (ha én lettem volna a fejes) pedig valami hasonló a mostanihoz, csak kicsit másképp és közérthetőbben tálalva, illetve lehetőséggel Shepard-nak a túlélésre (ami szerintem egy agyrém, de én is a pénzért csinálnám - főleg ezt a befejezést...) másféle animációkkal a végén, vaskosabb epilóggal (plecsniosztások, tisztelések, emlékmű a citadellában, miegymás, hogy örüljön az átlag ember is).
Ezt én utálnám, csak a casual gamer kedvére lenne, a pénz miatt.A Director's Philosophical Cut pedig ugyan az, mint most, csak ha lehet akkor még egy kicsit elvontabban és szűkszavúbban tálalva, nem mondaná ki egyértelműen a kisgyerek, hogy mi van (ami nem is kisgyermek lenne, csak egy hang egy látomásszerű környezetben), nem rohangászna Joker a színes izé elől, stb (kb. ott lenne vége, hogy beleugrasz a sugárba, kimondod hogy "dögöjjé meg!" vagy egybeolvadsz a géppel, bár nem ilyen markolászós formában...).
De ez a három úgy lenne kiválasztva, hogy milyen módban játszottál (Action, Story, RPG - vagy hogy is vannak, mert én importáltam, így nem láttam...) és milyen főbb döntéseket hoztál (illetve talán EMS szerint), nem ízlés szerint.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
janos666
nagyúr
válasz JamesHun #6408 üzenetére
Mi az AC2elevations konklúziója?
Tömör gyönyör, ahogy felfedik a semmit.
Hosszú utat kellett bejárnom ahhoz, hogy a szent küldetésnek hitt út végén öregségemre belássam, hogy csak egy kis bábu voltam a sakktáblán egy olyan játékban, amit tőlem hatalmasabb játékosok játszanak. Ontottam itt a vért a senki oltárán, de az én harcomnak soha sincs vége, a nagyobb problémákra pedig sem rálátásom, sem ráhatásom. De legalább valaki majd jót szórakozik ha visszanézi a mesémet egy aranyozott almát markolászva.
Ez most egy idézet meredeken máshonnan (kicsit sánta is a környezet és a hangsúlyozás nélkül...), de passzol ide:
I killed mothers with their babies. I've killed great philosophers, proud young warriors, and revolutionaries. I've killed the evil, the good, the intelligent, the weak, and the beautiful. I have done this in the service of His Divine Shadow and his predecessors, and apparently the fun never ends!
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Spectrum
aktív tag
válasz janos666 #6401 üzenetére
Skyrim egy nyitott világú, szabadon bejárható, "sandbox" típusú játék, elsősorban nem a története miatt vesszük meg. Előző részeihez képest mindig jobb lett, többet adott és hozta a korábban megkedvelt elemeket. Nem vártunk mást.
Aztán ott van a bioware, akiket a kiváló történetei miatt szeretünk, lásd Baldur's Gate, Neverwinter Nights 1, Kotor 1, Dragon Age, stb.. Már-már vakon megbízunk abban amit készítenek, eddig nem okoztak csalódást, kivéve talán DA2.
Mass Effect széria egy történetorientált rpg, amit a minőségi sztorija miatt szeretünk. Ha ezt elvennénk belőle, akkor egy gyenge lövöldözős játékká válna. Az egész sorozat alatt hozta az ígért és elvárható szintet, egészen a 3. rész végéig, ami összecsapott, hanyag, gyenge és olcsó megoldásoktól hemzseg. Megjegyezném, hogy -tévhitekkel ellentétben- nagyon meghatározó bárminek a vége, mert egy gyenge sztori is kellemes élményként marad meg egy jól megírt végződéssel, míg egy jó történetet tönkre lehet tenni egy szar véggel.Fentebb linkelt videóban nagyon jól látja a srác, hogy ha nem Bioware lenne a játékra rányomva, akkor nem lenne belőle probléma, mert egy ismeretlen stúdiótól nem fogunk AAA kategóriás történetet várni. Márpedig ezt ők csinálták, méghozzá ezekkel a konkrét ígéretekkel:
- válaszokat kapunk, nem pedig több kérdést
- lesz sztorinak eleje, közepe, vége, nem pedig csak egy "nagy lezárás"
- biztos, hogy nem lesz A,B és C féle vége
- nagy befolyásunk lesz a végkifejletreEz a bizalom elárulása bioware részéről, a metacritic pontszámon ez tükröződik vissza. Még mindig ajánlom az itt linkelt videót, sokkal jobban mondja el, mint én tudnám.
-
Egonyolc
aktív tag
Olyan már volt valakinek, hogy a store-ban próbált vásárolni, de levette a pénzt és nem adott semmit?
Store ki be lépésnél hol meg volt a pénz hol nem, amikor meg volt gyorsan kiléptem a játékból, hátha egy újraindítás használ, de vissza lépésnél lenyelte a 99K-t gond nélkül.
Este 11 kor nem kicsit húztam fel magam. a fórum szerint nem vagyok egyedül... (39 oldal)++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start. +++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
-
hiroki
tag
-
WonderCSabo
félisten
-
Edem05
őstag
-
janos666
nagyúr
válasz Spectrum #6411 üzenetére
A szabadság önmagában semmit sem ér, ha nem tudod kihasználni.
Hiába engednek szabadon egy négyzetkilométernyi homokozóban a szüleid, ha nincs benne szétszórva elég játék és azért is keményen meg kell verekedned a többi gyerekkel.
Sőt, szép lassan céloddá válik maga a verekedés is, és a víztároló medencéd (nem röhög, de én már gyerekkoromban is azt építettem, nem várat ) építése helyett folyton csak püfölsz valakit, szinte meg is feledkezel a terveidről.
És mindezt azért, hogy a végén a leagyalt gyerekek mégse segítsenek neked a tározó építésében és feltöltésében, így addigra besötétedjen és megjöjjön érted az anyukád, mire végre csinálnál ott valamit az összegyűjtött kacatjaiddal.
De nem, akkor már megyünk is haza, a játéknak effektíve vége.
Ismerős?
Lehetsz te Skyrimben 23 féle guild master atyaúristen, a többiek kb. szarnak erre a tényre. Segíteni egyikük sem fog a végén.
Minden quest, side-quest, random radiant AI quest csak önmagáért van, hogy legyen mit csinálnod és úgy érezd hogy jól elvagy.Csak aztán egyszer lebomlik az illúzió és rájössz, hogy ez csak egy átverés, kb. semmi sem függ össze semmivel és leginkább minden quest-line csak önmagáért és az időtöltésért volt.
A követőiddel sem tudsz barátkozni, csak idegesítően tolják ugyan azokat a monológokat.
Nem értem miért nem kettős mérce az, hogy egy Skyrim-nél ez tökre rendben van, hisz amúgy szimplán kardozós játéknak sokkal bénább, mint a Mass Effect szimpla lövöldözős játéknak, a Bioware-nek pedig az évezred storiját kéne letenni az asztalra pikk-pakk, olyan befejezéssel, ami mindenkinek egyformán jó (ami eleve lehetetlen), hogy legalább annyira értékeljék az ME-t mint egy Skyrim-et, ami szerintem sokkal inkább egy törékeny légvár (csak addig jó, míg mész előre, nem nézel hátra és még van előtted az útból - ha már a végére értél és visszanézel, akkor semmi sincs ott, max emlékek, de nem összefüggések), mint homokvár (bocs, homokfalú víztározó medence ), az ME-ben pedig van fellegvár (szó szerint is ).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Malachi
addikt
válasz janos666 #6421 üzenetére
almát a körtével.
skyrim - open world
mass effect - action rpg
a skyrim - bár nem játszottam vele - kb. olyan lehet, mint az Elite volt, nem tudom, emlékszel-e rá. csak hajóztál és kereskedtél és harcoltál és fejlődtél, egy hatalmas világban. igaziból soha nem volt vége. sandbox, open world, ez benne a jó.
a Mass Effectnek pontos története van, ami A-ból B-be tart, az első rész elejétől adott a CÉL, amihez elvileg a harmadik végén érsz el. na, az a cél, az sikerült elég furcsán. ne felejtsük el, hogy belső ellentmondások feszítik még az utolsó 10 percet is. mostanában már nem szólok hozzá, mert mindent elmondtam korábban, meg inkább megvárom a DLC-t. de alapvető tények felett hiba lenne elsiklani. bárhogy magyarázhatjuk, de az ME3 befejezése elhibázott.
-
janos666
nagyúr
válasz KubanitoS #6423 üzenetére
+ (#6422) Malachi
Persze, be tudod bizonyítani, hogy az ég világon semmi hasonló sincs bennük, mert némely szempontok szerint külön kategóriákba sorolhatók egy finomabb skálán, de mindkettő egy szerepjáték, szóval elnézést, ha példaképp hozom ha jobbat nem tudok a saját tudatlanságom miatt, csak próbálkoztam.
Sandbox, sandbox... Itt lentebb is írtam, hogy ha nincs benne elég játék, akkor hiába van szabadság. A sandbox játékba is kellenek kötött quest-line-ok, hogy legyen mivel homokozni. És a Skyrim-ben is van main quest line. Ne mond, hogy az nem jelent semmit és kicsit sem hasonlít úgy általánosságban ahhoz is, ami akár a Mass Effect féle main quest line.
És valamennyi kis szabadságod a Mass Effekt-ben is van. Ha mást nem annyi, hogy a main quest mellett vannak side-questek és gyakran dönthetsz arról is hogy a main quest-eket milyen sorrendben csinálod (ez még kötetlenebb is, mint a Skyrim-ben, ahol fixálva volt egy quest-line üteme, csak az egyes quest-line-ok közt választhattál szabadon).
Ne mond már, hogy az ég világon semmi hasonlóság és jobb híján nem lehet példaképp felhozni őket egymás mellett.
És onnantól kezdve, hogy van main quest line, onnantól az érdemel egy befejezést.
Kapott is, csak szerintem még annyit se, mint a Mass Effet, mégsem sírt senki.
Emiatt kifejezetten én sem, csak most összevetésül nézve példaképp...A Borderlands már tényleg távoli, de az mindig felemlegetem, ha a rossz befejezésre kell példa, mert az nálam örök emlékezetes csalódás volt.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
mrhitoshi
veterán
-
sherlock1
tag
Hát ez az asari justicar nem lett túl jó goildon. A nyílt pályákon nem sokat ér, csak a zártabb, termekkel, folyosókkal teli pályákon jó és akkor is csak az offensive builddel. Defensive build nem sokat ér goldon, annyi a különbség vele, hogy nem 3 lövéstől halsz meg, hanem 4-től. Az offensive build az jó, sokkal gyorsabban meghalnak az ellenfelek, de csak akkor, hogyha benne maradnak a buborékban. A másik probléma, hogy a legtöbben nem tudják, hogyha a buborékban van az ellenfél, akkor gyorsabban meg lehet ölni őket, ha odafutok egy lassú bosshoz, hogy rányomjak egy buborékot, akkor hülyének néznek.
Drell adept simán bealázza.
[ Szerkesztve ]
-
Malachi
addikt
válasz janos666 #6424 üzenetére
látod, nem vagyunk egyformák, mert a Bordert úgy imádom, ahogy van, azóta már kétszer újrajátszottam, megvettem GOTY-ban, meg ami kell. egy kicsikét sem csalódtam benne, mert valahogy a karakterek, a kis hülyülések, a légkör, a millió féle fegyver valahogy olyan egységet alkot, ami elviszi a hátán az egész játékot.
nem tudom jobban kifejezni, a ME folyamatosan építkezett a végéig, egészen az első perctől mindent azért tettél, hogy meglegyen a tökéletes, katartikus végjáték, mert arra készítettek fel - és nem volt végjáték. semmilyen. egy buta beszélgetés egy addig tökismeretlen karakterrel, három választás és egy 20 másodperces cutscene. és még egyszer, a tényleges ellentmondásokat, logikai hibákat se felejtsük el. felesleges itt a részleteken rágódni.
amúgy mindig is azt mondtam, hogy tök jó, ha vannak, akiknek simán bejött az egész játék. irigy vagyok rájuk. tőlem életem egyik legjobb játék élményét vették el ezzel a szánalomkupaccal. de legalább tanultam az egészből. soha többé előrendelés!
-
Eli_Stone
aktív tag
Skyrim? Teljesen más koncepció, összehasonlítani a ME-el olyan mintha a Sims-hez hasonlítanád. Annak se lesz sose vége főleg, ha kikapcsolod az öregedést.
De amúgy a mass effect franchise sajna abba az irányba halad mint a COD, jelentéktelen fél nap alatt végigjátszható SP és utána told a multit. De az, hogy a játékot folyamatosan részről részre összenyomták az elég jól érződik és most nem arról beszélek, hogy mennyi idő alatt játszható végig, hanem a szabad mozgásodat kurtítják meg és tele nyomják cinematic részekkel. Ha megnézed az elsőt alig van cinematic, 2rész már van benne bőven de pont elmegy, 3. rész olyan szinten tele van, hogy szerintem több mint 50%-át teszik ki a teljes tartalomnak. De erről maguk a készítők is beszélnek itt http://www.gametrailers.com/video/composing-mass-backtrack/728925 azt hiszem a második részben azt nem tudom, hogy lehet egyből a második részre ugrani, de ha a végére tekeritek a videót automatikusan átlép. -
L4mie
veterán
Nesztek fájás
[ ]ebben az a jó, hogy csak magyaroknak jó
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
G4ga
őstag
Egy kis multi...
igen-igen nem jutottam ki, 2mpvel csusztam le az idöröl. az utolsö körünk picit bujkálosra sikeredet. mivel a 10.kör targetes volt elfogyott a rakéta
de itt látszik hogy nem minden a 20 karakter. sok balfasszal talalkozok akik azt hiszik övék a világ mert 20 a karakterük, azt már az elsö körbe elvérzik ha egyedül marad... ebben a játékban a 2. körben szált ki egy Inf ( asszem agyon taposták és lelépet ) és egy Vanugard ( szokásos berongyol, agyon csapják azt halal ) mindketten 20 szinten voltak.Csak a Hydrat nyomattam. Mintha buffolták volna az elleneket. Erösebbek lettek szerintem, de lehet hogy csak én érzem igy...
Viszont egyre idegesitöbb a fekvö, stazisból kilövö cannibál, phantom és társai.
Arról ne is beszéljünk hogy többször is bele futottam ma abba hogy a hack mellet van közvetlen respawn, ugy indulva hogy 3 engi rögtön turrettel és pár phantommal megspékelve.
lenne még mit javitaniCheatröl: evvel is egyre többet találkozni. ma pl. nem tudom cheat volt e, de ugy szaladt fel minden feladat ( hack, hatastalanitas, felélesztés ) mintha aládurrantottak volna neki. A sorozat lovo mantisrol már nem is szolva. Ez befolyásolja az én fiokomat, ha igy nyerunk?
[ Szerkesztve ]
-
Edem05
őstag
Na akkor még egyszer: Mass Effect 3: Multiplayer Strategy #3 - Resurgence
Bocsi az előző rossz linkért csak kapkodtam -
pohár
félisten
megkaptam a geth engit, jeee, jó cucc
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
Edem05
őstag
Jó, nem azért írtam. Én is össze gyűjtöttem vagy 600ezer kreditet az új DLC-re, hogy majd abból biztos dob valami új karaktert, de nem dobott helyette vagy 3-4 fegyverem X-es lett. Aztán már úgy voltam vele, hogy nem is érdekel csak veszek Spectre packot és 3x egymás után dobott új karaktert. A két Geth-et meg az új Asárit.
[ Szerkesztve ]
-
TomLion
tag
Én csütörtök reggel bontottam egy premium spectre pakkot, és figyelt benne két geth és egy Krogan Vanguard, meg egy III-as Carniflex. Kicsit örültem.
Azóta szinte semmi az új sniperen kívül, amit még nem próbáltam, mert az én fegyverem a shoti vagy a Carniflex.
Három premium és egy sima spectre pakkot nyitottam eddig, összességében nem panaszkodom.
A Justicart szívesen kipróbálnám, és hálás lennék némi Disciplie updateért, bár a Battlemaster kezében kissé furcsán áll az aszari shottgun szuronnyal[ Szerkesztve ]
''Jobb ma egy XP mint holnap egy Duron''
-
Hajdi
senior tag
Magyar support van az EA-nek? Fél napja keresgélek és semmi
"The Man Who Sold the World"
-
Hajdi
senior tag
válasz FehérHolló #6445 üzenetére
Fórumon belül nem néztem. Nagyon szépen köszönöm!!!
"The Man Who Sold the World"
-
Eli_Stone
aktív tag
Amúgy, ha nem akarsz telefonálni akkor itt az online https://help.ea.com/hu/ vagy még közvetlenebbül https://help.ea.com/tag/troubleshooting
Itt belépsz az Origin/BW accountoddal és már írhatsz is.
jah, ha a második linkre kattintasz és magyar a nyelv akkor a lapalján válaszd ki a magyart.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- LEGO klub
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Politika
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- Hisense LCD és LED TV-k
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
- Belépűszintű Gamer PC Eladó + Monitorral + Billentyűzettel és Egérrel
- XBOX ONE FAT 500 GB gyári tartozékaival, 2 kontrollerrel és 2 játékkal
- XBOX SERIES S KONZOL 512GB-os Játékkonzol - Azonnali termékcsere garanciával
- Vegyes filamentek PLA/PETG/ASA
- Legion 5 15ARH7 15.6" FHD IPS Ryzen 5 6600H RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest