Új hozzászólás Aktív témák

  • pingwin92

    aktív tag

    Üdv, mindenki!

    OFF:

    A könnyebb olvashatóság érdekében inkább mégis ON-ban hagyom, de amúgy OFF. TL;DR a végén.

    Tudom, talán nem a legjobb helyen járok, ezért az OFF.
    A MIUI / HyperOS és a Mi 11 Ultra topikokban nem kaptam választ, nem is pörögnek annyira, ez meg igen, és elnézve az összefoglalót itt olyanok vannak, akiknek egy sima update custom ROM-on nem nagy kunszt; vagy legalább el tudnak irányítani egy olyan topikba, ahol kapok választ a kérdésemre.

    Szóval egy Xiaomi Mi 11 Prót szeretnék OTA update-elni Xiaomi.eu V13.0.9.SKACNXM-ről Xiaomi.eu V14.0.13.0.SKACNXM-re. Azon túl, hogy ROM-olásban kezdő vagyok, nem én raktam fel a meglévőt (meg a TWRP-t) sem. Így vettem használtan.
    Ezek a ROM-ok már hibridek, így frissíthetők TWRP-ből. És azt is tudom már, hogy van TWRP-m. Hurrá! Először nem tudtam

    A beállítások appban, ahol felkínálta a frissítést, letöltöttem egy közel 5 gigás fájlt. Aztán nem sima Update gomb jelent meg, hanem "Check MD5 and update". Ez nem tudom, mi, de rányomtam. Szerintem lecsekkolta, amit le akart, és mindent rendben talált. Nyilván.. Majd ezt írta ki: "Your internal storage is encrypted. After device is rebooted to recovery, please enter your device unlock password to continue."
    Na, most szerintem – vagyis inkább tudom, hogy – nincs se jelszó, se ujjlenyomat, se semmi beállítva, de még egy SIM kártya sincs benne, hogy ahhoz kelljen valami passcode. Mindegy, leokéztam.
    Aztán kiírta, hogy most a TWRP update-elni fog nekem, és majd kell egy reboot, meg szól, hogy majd válasszam a "Slot A"-t a TWRP-ben, amikor felkínálja.
    Aztán bootolt, és bedobott a TWRP főmenüjébe. Mivel azt mondta, hogy ő majd update-el, csak a rebootra nyomtam. A következő képernyőn lent volt egy ilyen Slot A / Slot B választási lehetőség, rányomtam a Slot A-ra.
    Majd ezen a képernyőn, hogy:
    Changing Boot Slot Complete
    Successful
    kiírta, hogy: