Új hozzászólás Aktív témák
-
cyberkind
félisten
Nálam le is pörgött... Sok alt+tabozással meg társaival együtt, "classic" nehézségen ~10 óra volt nálam, ami szerintem nagyon de nagyon kevés. Jó pár dolog kimaradt, köztük a mellékküldetések Bertone-tól, ami által szintén nem ismerünk meg karaktereket és jó pár helyszínt, illetve a főküldetések is meglettek vágva, de még a megmaradt dolgok is úgy lettek változtatva, hogy nehogy unalomba fulladjon a játék, így ne kelljen az egyik szigetről a másikra átkocsikázni, ahogy azt tettük anno és hasonlók. A sokak által utált verseny egy easy win lett minden fokozaton, max 3 kör, és még így is esnek ki a versenyzők előlünk, azért ez elég gyér szint. És hát a vége, ami anno katartikus volt azzal a bizonyos zenével együtt, itt egy nagy semmi, pedig vártam, hogy ugyanazt a zenét ide is beteszik, de nem. Viszont van bővített ez meg az, ami tényleg giccsparádé, de engem nem zavart. Szóval, így a teljes játék után, és mint hatalmas eredeti Mafia fan, egy 6-ost tudok adni ennek az egésznek, egy korrekt iparosmunka, de semmi több, az irány jó, ez a remake tökéletesen reprezentálja, hogy ez a játék milyen lenne most, amikor boldog-boldogtalan a gaminget választja hobbinak, és nonstop sikerélményt akar, ettől függetlenül az abszolút újoncoknak viszont remek élmény lesz!
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Ha elmész a mapon a vastagabb, főútnak jelölt útra, az is le van zárva, és simán belehetne valamit oda dobni, csak ha nem bővítették a dolgokat érdemben, akkor mégis mit? esetleg az még lehet, hogy fél/1 évig heti/havi rendszerességgel bővítik ezt a Bertone dolgot, meg a speckó kocsikat is.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz Kergeboci #42 üzenetére
Pedig a versenyt egyetlen egyszer próbáltam és csináltam meg, és úgy, hogy nem az első 3, hanem mindenki elment az első kanyar után, mert benéztem a falat. A többi körben is hibáztam rengeteget, konkrétan az utolsó kör, utolsó kanyarjában előztem meg az elsőt, aki utána neki is ment a falnak és kiesett. Mindez classicon, billentyűvel és balkézzel. Persze nekem az eredeti se volt nehéz semmikor, de ez ahhoz képest...
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz gainwardgs #46 üzenetére
Nem több, hanem mind, és ami megmaradt, át van "logikusra" rendezve, nincs Sárga Pete se, és még sorolhatnám.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Jót tett a modernizálás, de ahogy a Capcom megmutatta, méghozzá egy szérián belül, lehet ezt 2 lépcsőben csinálni. A 2. Resident remek lett minden téren, tényleg mestermű, ellenben a 3. csak hozta a kötelezőt és ennyi, na ez is ilyen. Én nagyon elégedett lettem volna, ha a küldetések egyharmada nem hiányzik, és a maradék sincs nagyon átdolgozva, csak max bővítve.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
-
cyberkind
félisten
Nekem az nem tetszik, hogy baba nehézségű classicon is, de még írhatom ide a küldetések megvágását, pl a bankrablásnál csak rabolunk, semmi más, de rengeteg küldetés ilyen, pl Morello se vonatozik... Ezért írtam, hogy nekem 6 pont, mert tudom milyen az eredeti.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Amit még nagyon remélek, hogy a fejlesztők, kiadnak olyan patchet, ami kinyitja a csak küldetésekben bejárható területeket, ne adj' isten még belekerül a vezethető hajó is (talán repülő és a léghajó ), ami most is elérhető, csak rá kell esni. Kicsit olyan nekem ez a játék, mint jó pár kihagyott helyzet.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
-
cyberkind
félisten
Akkor úgy írom, hogy nem annyira változott meg mint a Resident Evil-ben. És szerintem elég gáz, hogy pont ennél a játéknál nem lehetett volna az eredetit kiadni csak mai grafikával, holott pont a Halo-nak sikerült ezt megcsinálni, ahol pedig az egész játékra ráférne egy ilyen kaliberű újragondolás. Én nagyon néha még szórakozgatok free rideban, de amióta kitoltam, kb semmi se vonz, hogy visszatérjek masszívan a játékba, én ennél azért jóval többet vártam.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Az eredetit több mimt 20x végigtoltam, legutóbb most nyáron, így nemhiába vártam mást mint itt is sokan. Persze jó lett, de ha nem ismerném az eredetit lenne a legjobb, meg mondjuk az se volna rossz ha én nem játszok a 3. résszel is 60 órát, mert abból is visszaköszön jó pár dolog. De hát ez van, a Capcom megmutatta, hogy lehet ezt a remake dolgot jól is meg rosszul is csinálni, itt az utóbbi történt.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Azért mert valami tetszik sokaknak, ez nem jelenti azt, hogy az a valami tényleg jó is, meg lehet az jön le, hogy masszív csalódás nekem ez a game, pedig nem így van, de kb ugyanaz mint a Resident Evil 3 Remake, az is sokkal több és jobb lehetett volna, de csak ennyi lett, ettől függetlenül az is jó, csak jobb meg több lehetett volna.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Nemhiába írom a Capcom-ot, ők megmutatták mindkét arcát ennek a dolognak, és amíg a Resi 2 Remake vitán felül mindenben több és jobb lett, addig a Resi 3 nem igazán, erre gondolok sok eseteben. De abszolút örülök a modernizálásnak, mert ez megmutatja maximálisan, milyen is lehetne egy ilyen játék manapság, és még így is bőven jobb és több, mint sok más játék.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Ha toltad az eredetit, akkor az itteni classic az eredetiben lehetne egy easy. Szóval, nem nehéz, nekem max azért volt néhol frusztráló, mert nem tudtam merre van az arra, de egyébként semmi, a verseny meg pláne, bal kézzel elsőre meglett, pedig minden körben hibát hibára halmoztam.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz FoxiestFox #145 üzenetére
Igen, amíg ott egy küldetésre több lehetőséged is volt megoldani, itt csak egy, és gyakorlatilag egy rusholás a játék, se autózni nem kell feleslegesen, se gyalogolni, se semmi olyat, ami nem tartozik a küldetéshez. Emlékszem, anno mennyit szoptam a parkolóházas pályán, most meg rögtön classicon mint forró kés a vajon. A verekedés a régiben már akkor is szar volt, és ez a Sarah utáni küldetésben jött ki, amikor az elején nem lehetett csak baseballozni, jók voltak azok a kihívások.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Na a böriben kapkodtam nagyon, és nem hasaltam el, pedig sokszor közel voltam hozzá. The VR István meg szimplán csak béna, nemcsak itt, mindenben, pont most néztem a DS 1 szenvedést, ehhez is kell skill, mert ennyit szopódni nehéz, hacsak totál nem érti az ember a játékot.
Paranormal Cocktivity
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- PHP programozás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Mesterséges Intelligencia topik
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- További aktív témák...