Új hozzászólás Aktív témák

  • freddirty

    senior tag

    válasz kigyi_23 #452 üzenetére

    A jobban hypeolt f2p játékok indulásánál mindig ez lesz. Egyszerűen ez egy önálló üzlet amit el kell tartania a saját bevételeinek. A játékosok nagy része ki van éhezve a single player content-re mert azt gyártani a játékiparban drága és kockázatos. Az indulás első hónapjában a játékosok nagy része lenyomja az első 30-50 óráját, kap egy jó kis story-t, majd megunja és továbbáll látva, hogy mennyi multielem és farmolás állna előtte ha maradna. És ez így van jól, ezekre a játékosokra semmi szüksége a készítőknek. Nekik a maradék 5% kell akik rákattannak, hajlandók farmolni vég nélkül, altokat kreálnak, vesznek ingame currency-t, cosmetic shitet. Emiatt van rogyásig a játék lassan elérhető contenttel, hogy minél tovább tartsák benn ezeket a játékosokat. Ha túl sok szervert kreálsz induláskor akkor kihaltak lesznek pár hónap múlva és össze kell vonni ezeket.
    Szóval jól van ez így. A techika meg még nem tart ott hogy ilyen komplex szerverek kihasználják az elasticity-t a felhőben. Az sokkal egyszerűbb feladatokra van.
    Vszleg én is a többséghez tartozom, kijátszom a tartalmat amíg kényelmesnek érzem de ha már nagyon belassul akkor bye. Már most megérte, teljesen jó a történet és a tartalom pedig még csak most értem el 40-es szintre.

    fred

Új hozzászólás Aktív témák