-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz MunezXBK #225387 üzenetére
Nézd a jó oldalát: milyen jó, h nem RS-t vettél! Én viszonylag keveset megyek, és emiatt eddig nem igazán érdekelt, h mennyit fogyaszt az autóm, de ilyen üzemanyagárak mellett már engem is elgondolkodtat a kérdés. Kíváncsi vagyok az autókereskedő ismerőseim tapasztalataira, h ez milyen hatással van a "nagy fogyasztású" autók piacára. Van egy tippem...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz radi8tor #225391 üzenetére
Az, h tankolja még nem jelenti azt, h nem fáj neki. Én múltkor matekoztam egy kicsit az X4-nél, 15 literes fogyi, több mint 100 HUF minden kilométer. És akkor még csak 700 forinttal számoltam literenként. Nekem ez már fájna egy kicsit.
A szervizköltségekről: másfél hónapja vittem egy hármas BMW-t kötelező szervizre, ~130 ezret fizettem. A BMW-t két évente (vagy 30k km után) kell szervizbe vinni. Faterom Kiáját is én szervizeltetem, azt minden évben (!) vinni kell és kb 60-70 ezret szoktam otthagyni náluk alkalmanként. Szóval kb ugyanannyiban van mint a BMW.Munez: Jól hangzik!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Reggie0 #225411 üzenetére
Szó sincs róla, h emiatt spórolósabban kéne vezetni! Sokszor nekem is olyan élményt ad egy erősebb autó, h az minden pénzt megér, és boldogan (nem vicc) locsolom bele a benzint. Akármennyiért. Én nem azért vezetek nyugisabban, h spóroljak, hanem mert legtöbbször ez esik jól. De ha a nyugis tempómmal is ki kéne fizetnem 150-200 forintot kilométerenként az már lehet, h fájna. Egy hónapja keresem az új autómat és nem tagadom, h a fogyasztás is szempont lett a kialakult helyzet miatt. Mondjuk ez nem arról szól, h 5 literes fogyasztású autót keresek, minden autó amit nézek 10 liter felett fogyaszt. Eddig tényleg nem érdekelt, h mennyit, de most már nem lesz mindegy, h 10-et, 15-öt, vagy 20-at eszik-e?! Egyrészt ki tudja, h meddig "élvezhetjük" ezeket az üzemanyagárakat, másrészt nem tudom, h ez mennyire nehezíti meg majd a dolgomat az autó eladásakor (minden autómmal egy évre tervezek).
Más: A Volvo robotszervíze másodpercek alatt észleli a hibákat
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz cOxeR #225437 üzenetére
Azért ez egy kicsit más. Azok az autók szerintem soha nem pörögnek. Az mondjuk valószínű, h most jobban lehet alkudozni rájuk.
Munez: Persze tudom, egész nap figyelem a chartokat. De az sajnos nem sokat számít, h az elmúlt napokban esik az olaj ára. Egyelőre csak oda korrigált vissza az árfolyam, ahonnan kilőtték március 1-én. Nem merném megjósolni, h innen merre tovább.
Qru: Persze, egy céges teljesen más világ. Olyanhoz sajnos még nem volt szerencsém.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MunezXBK #225462 üzenetére
Az korrekt. A TT-ben nincs olyan beállítás ami középre teszi a fordulatszámmérőt? Én mindig így használtam (ettől jobb képet nem találtam):
Arra emlékszem, h eléggé el volt rejtve a menüben ez a beállítás. Nem a "View" gombot kellett hozzá nyomogatni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MunezXBK #225468 üzenetére
Nekem viszont az Android Autót nem lehetett kitenni a műszerfalra. Szóval ha azt megoldották neked, talán ezt is meg tudják.
Gergőke88: Jó kis reggeli képrejtvény! Abban biztos voltam, h japán, de elsőre Nissanra tippeltem. Ha rajtam múlna minden műszerfalon középre kerülne a fordulatszámmérő.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #225500 üzenetére
Itt szerintem max a háború játszik. A másik két opció gondolom már szerződéskötéskor is fennállt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz 6030D #225506 üzenetére
Köszi a tippet! Ha végre sikerül vennem egy autót, fog kapni még egy esélyt. Az az igazság, h korábban el sem jutottam odáig, h megpróbáljam testre szabni. Az Audiban csak kábelen ment - ami eleve zavar engem -, a BMW-ben meg (vezeték nélkül) kétszer indította újra az autó infotainment rendszerét amíg Budapestről Miskolcra értem. Szervizben kapott az autó egy szoftverfrissítést, de utána már ki sem próbáltam, h rendben működik-e?! Én csak a Spotify-t használom a telómról, ahhoz meg nem kell az AA.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MunezXBK #225509 üzenetére
Ismerős, a Note 20U már az én autómnak is túl nagy volt. Az egyik oldala hosszban túllógott a "kereten", de ettől függetlenül töltődött a telefon.
rbalint88 és 6030D: Érdekes amit írtok, nekem egyáltalán nem tűnt fel, h rosszabb lenne a zene minősége. Ettől persze elképzelhető, h igazatok van. Illetve zenelejátszásnál nekem nem hiányoznak a plusz funkciók, elég ha léptetni tudok.
"Egyebkent kiprobalhatnad, hogy szifonnal is bugos-e vagy azzal mukodik rendesen" - szinte biztos vagyok benne, h azzal hibátlanul működik. Csak sajnos én ezer éve androidos vagyok. Bár egyre jobban hajlok rá, h újra adjak egy esélyt az iOS-nek.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
2024 Audi A6 Avant e-tron - New Electric A6 in details - elképesztő, h az Audinál mennyire érzik a kombi vonalat. A belsejére még kíváncsi leszek, a jelenlegi generációnak véleményem szerint az a gyenge pontja.
Van róla cikk is (TC): Audi A6 Avant E-Tron: újra divatba jönnek a kombik?
-
nagyúr
válasz brumi1024 #225720 üzenetére
Rá kellett keresnem az iX-re. Nem mondom, h kicsit sem hasonlít rá, de én nem igazán látom azt az autót az Audiban. A jelenlegi A6/A7/A8 belseje nem néz ki rosszul, a minőség természetesen hibátlan, viszont az ergonómia nem az igazi a sok értőkijelző miatt. Plusz ott van a műszerfal közepén az az óriási, "eltüntethetetlen" zongoralakk felület...
[vilike]: Annyira nem vagyok otthon villanyban, de szerintem már most is vannak olyan modellek.
-
nagyúr
A BMW hatalmas elektromos SUV-ja kevesebbet fogyaszt a Mercedes EQS-nél - azon kívül, h a Merci sokkal áramvonalasabb a BMW több mint 100 kilóval nehezebb is.
-
nagyúr
válasz macilaci78 #225758 üzenetére
Nekem fel sem tűnt.
tboy93: Soha nem volt még kombim, de előbb vagy utóbb biztos, h venni fogok egyet. Bringaszállításhoz nekem különösen jól jönne néha.
cOxeR: Nekem az az érzésem, h a BMW most egy kis előnyre tett szert az i3 miatt.
Magnum_: Nagyon szép!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Attól már kevés nagyobb kombi létezik. Egyébként nagyon bejönnek a Superbek.
rbalint88: Nagyon jó tippek, köszi! Azért vagyok nehéz helyzetben mert most mindenképpen kabriót szeretnék. SUV-ot csak akkor vennék, ha nagyon jó áron adnák. Csak ezért néztem meg pár hete az X4 M-et is. Most már bőven kicsúsztam az eredetileg autóra szánt keretből, egy kicsit hülyén is érzem magamat emiatt. Tök jó lenne ha ki tudnék menni egy autóért, hoznék egy S5 Cabriót ami minden igényemet kielégítené. Holnap megint Szegedre megyek (megint több mint 700km oda-vissza apám autójával ), és ráadásul most csak egy autót tudok majd megnézni.
3L1T3: Gratula! Hibátlan választás!
Egyik haveromnak volt egy piros Golf kombija, azóta is emlegetni szoktam neki - annyira tetszett abban a színben.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
"De sosem neztem vissza ra a parkoloban…" - az mindent elárul.
Más: Valaki tud ajánlani nekem autó előélet ellenőrző szolgáltatót a CarVerticalon kívül?! Megpróbáltam lekérni a holnapi kiszemelt adatait, de nem talált róla semmit a rendszerük. Vissza is fizették a jelentés árát. Még soha nem jártam így. Ingyenes alvázszám ellenőrzés megvolt, látom az autó adatait, extrákat, stb.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz hülyegyerek #226128 üzenetére
A három közül (számomra) egyértelmű, h a Lexus a legjobb választás.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
"180-nal mar nagyon mashogy nezne ki, de meglepne, ha 7l/100km fole menne" - 180-nál biztos, h sokkal többet fogyaszt. Én inkább 9-10 literre tippelnék.
Szerk.: Nem is volt még olyan autóm ami 180-as tempónál 7 literrel beérte volna. Talán a 2.0 TDI A3-as Audim járt a legközelebb ehhez, az 7.5-8 liter körül fogyasztott 180 tempomatnál.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz tboy93 #226524 üzenetére
A Skodában legalább van érintőkijelző. Szerintem az autós Arany Málna-díjat a Toyota kaphatná a Lexus LC-ben bemutatott infotainment-ergonómiai katasztrófáért. Olyan funkciók mint az ülésfűtés/hűtés sem kaptak külön fizikai gombokat, ezeket a funkciókat csak a menüben bolyongva lehet elérni, az amúgy rendkívül hektikusan működő tapipaddal bűvészkedve (menet közben extra kihívás). Ezt az összes tesztelő kiemeli - mint az autó legbosszantóbb hibáját.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz brumi1024 #226533 üzenetére
És tboy93: Jaja, vicc az egész rendszer. De legalább szép a grafikája!
radi8tor: Ugyanezt írtam ide kb egy hete.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #226539 üzenetére
Nincs touchscreen, csak ez az idióta tapipad.
Más: Új magyar városban csapnak oda a zöld rendszámos autósoknak
-
nagyúr
válasz radi8tor #226592 üzenetére
Előbb vagy utóbb ennek úgyis az lesz a vége, h a hibridekről lekerül a zöld rendszám. Utána pár éven belül (miután jobban elterjedtek az elektromos autók) mindenhol megszüntetik az ingyen parkolást.
Snoop-y: Persze nem túl szerencsés, de az csak a kisebbik gond, h csak a menüből lehet elérni ezeket a funkciókat.
cOxeR: Igen.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz EQMontoya #226966 üzenetére
"...nem fajdalmasak azok hetkoznapokra?" - Egy eladó X4 M Competition-t próbáltam 3-4 hete, fájdalmas volt. Szerintem az az autó (a remek magyar utakon) alkalmatlan a hétköznapi közlekedésre. Ja! És nem mellékesen a kemény futóműnek és a 21-es kerekeknek hála már 15e kilométer után több helyen zörgött az utastere. Engem szétgyilkolna idegileg egy ilyen autó.
BigBlackDog: Normális futóművel nem gond a nagyobb felni. Nekem a hármas alatt M Adaptive futómű volt, 19-es kerekekkel. Komfort módban simán elhittem volna, h "ballonos gumikon" és 17-es felniken gurul.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz 6030D #227415 üzenetére
Négyhengeres SL - "szép" új világ. Kész csoda, h a nyolchengeres motorokat is gyártásban tartják ennél a típusnál. Cserébe a C-osztályból eltüntették a hathengeres motorokat is.
Szerintem már csak hetek lehetnek hátra az új (négyhengeres) C63 bemutatásáig... az egy szomorú nap lesz az autózás szerelmeseinek.brumi1024: Nagyon jó döntés! Nem a fogyasztás miatt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #227869 üzenetére
Köszi! Erre már most tudok válaszolni, teljesen más világ! Mondjuk nem is nagyon érdemes összehasonlítani őket, az egy sportos szedán, ez meg egy luxus kabrió. Ez erősebb annál, plusz összkerekes, emiatt azt hittem, h csapatós autó lesz, de nem az. Lehet vele haladni, de valahogy nem esik jól vadulni vele. Ma felmentem a Bükkbe, szokásos útvonal, Sport+ mód, de fél távon visszaraktam Comfort módba, és inkább csak krúzolgattam vele. A futóműve gyengébb mint a hármasnak volt, sajnos a kipufogó sem durrog, de kárpótol érte a hathengeres motor finom duruzsolása. A motorja azért eléggé rendben van. Pont emiatt vettem ezt végül.
brumi1024:
Qru: Köszi! Az szerintem ugyanez a motor lehetett. Elöl szűk? Ez furcsa. Nekem elég tágasnak tűnik. Inkább hátul nincs hely ezekben.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
Nem mindenáron, de eladó lesz.
Qru: Jaja, a szélvédő tényleg viszonylag mélyen benyúlik. Én sem ültem hátul, csak benéztem magam magam mögé. Nem sok lábtér van ott.
Tsebacsi: A hármas is nehéz volt a sok akku miatt (plusz az is defekttűrő gumikon futott), mégis imádtam vele a Bükkben csapatni. A fedélzeti rendszert gyorsan megszoktam, de azért akad pár furcsaság. Igazából elég sok hibája van. Mondjuk lehet, h egy részük user error.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Valahogy így! Igazából nem azért veszem, h keressek rajta, a lényeg, h egy éven belül eladjam, ha lehet veszteség nélkül. Illetve, h minél többféle autót kipróbálhassak. Vásárláskor mindig be van kalkulálva valamennyi bukó, az elmúlt időszakban szerencsére nem buktam egyik autómon sem (thx Covid). Ha fél éven belül eladod, akkor valójában egy ugyanolyan korú, ugyanolyan futásteljesítményű autót dobsz piacra, így meg tudod kímélni a pénztárcádat a nagyobb veszteségektől. Most mondjuk már nem olyan egyszerű ilyen minőségű használt autót találni, ezért is voltam két hónapig saját autó nélkül. És még így is kellett kötnöm pár kompromisszumot. Több ezer kilométert utaztam országon belül, nyolc-tíz másik autót kipróbáltam. Ez most rendesen lefárasztott a végére.
Magnum_: Köszi - bármit is jelentsen ez!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Gitáros topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest