-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz bbubby00 #49553 üzenetére
A hidegen 1500-ról gyorsítás nem egy jó dolog, eléggé terheli a motort mert se nyomaték, se erő nem áll rendelkezésre. Nyugodtan lehet 2,5-3 között váltani a hidegen, kis gázzal. Nálam az automata hidegindítás után el se vált 2700 előtt, 45-50 fokos víztől kezdi fokozatosan lejjebb engedni.
-
Most kicsit rám jár a rúd. A Saab-ban rossz a fűtőventi, azt tegnap vettem egyet, majd jövőhéten valamikor megjön. 2 hete voltam saabadságon, ugye akkor vezettem, élmény volt küzdeni a párásodással.
Erre ma elmentem a szerelőhöz a Mercivel szíjcserére + hűtőfolyadékcserére (csak víz volt benne, még jó), erre megáll a venti ebbe is. Rábasztam egyet, akkor elindult, de ki tudja mikor krepál be ez is. Két autóval ugyan az a hiba, télen, álom.
Lenko: Érzés is kell hozzá, persze. De 1.6 szívó nem ejt egy ezrest ha 2400-nál váltod, 1800-nál már jó az ember, de 1500 körül én sem kínoznám. 1 > 2 be még elmegy, de fentebb már azért kapja a terhelést.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Elektrosokk #49889 üzenetére
Csúcsidőn kívül reális, dugóban állva nem hiszem.
-
válasz MasterMark #49938 üzenetére
Akár itt, de nem art tudni, hogy bevasarlokocsirol vagy csattogos lepkerol van szo. Vagy a markatopikban.
-
válasz MasterMark #49959 üzenetére
Fotengely jelado hibad ott van, az meger egy cseret, nem draga. Utana majd jelentkezz.
-
válasz MasterMark #49962 üzenetére
Igen. Használtan lett véve? Lehet be van ragasztva szig.szalaggal.
-
válasz MasterMark #50049 üzenetére
pasztmek
-
válasz MasterMark #50051 üzenetére
Gyaníthatólag a sok sok év alatt összegyűlt retek, amit a szűrő nem bírt megfogni.
ps: érdemes kicserélni azt is, majd képet dobj róla.
-
-
válasz Tsebacsi #50724 üzenetére
Szerintem is eltalálták nagyon + az UI is jó lett, egy dolog választja el a tökéletestől csak. A rendes kormány-műszerfal elrendezés.
Fura dolog amúgy, hogy akár BMW, Merci stb. minden modelljének a belseje ugyan az, nem úgy itt, szinte mindegyiknek más a belseje, teljesen más műszerek ...
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz BigBlackDog #50930 üzenetére
Egyik transmitter sem fogja elérni a CD minőséget, főleg ha jó hifi van az autóban. Mikrofonnal nekem nem volt gondom.
Gondolkozom fejegységen, de a Mercibe nem akarok rakni átlag fejet, nagyon csúnya az összes, aztán találtam ezt, de drágállom ahhoz képest, hogy mennyit használom a verdát.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
válasz BigBlackDog #50981 üzenetére
Ultel mar repulon? Akar world traveller, akar eu-s, csapnivaló az osszes. 6 ora utan szabalyosan ki kellett hajtogatnom magam, hogy kibirjam a tobbit, 2 orat meg csak csak ki lehet birni benne karomkodva. Ennel a szutykos mav jaguar zold mubor ules egy alom.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
-
-
Nem értem ezeket az alkuszokat, kalkuláltam egy jövő évit, 40,9k + 13k baleseti. Poénból megnéztem a kiajánlott biztosító oldalán közvetlenül, 29,8k + 8,8 baleseti, meg is kötöttem.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
-
-
válasz Kornel #51938 üzenetére
Nekem android fej + rendszámkeretes tolatókamera van. Utóbbi 7k volt, ahhoz egy vezetéknélküli képjeltovábbító mellett döntöttem (3k asszem). Ez a wifis telós dolog bőven nem ér ennyit, az fix.
mycso: Nem tudok hozzászólni, de ezután gondold meg ezt szerintem. http://kiszamolo.hu/mkb-biztositosok-figyeljetek/
[ Szerkesztve ]
-
Megjártuk ma Nottinghamet haverral és az autójával 9-3 SS 2.0t, elnéztünk a Saabos körökben hírhedt noobtune-hoz. Egy 45 év körüli brit fószer, az egyik legjobb programokat írja, Eu-ból már mindenhonnan küldenek hozzá ECU-kat. 40 perc alatt volt kész, ebben a ki-be szerelés és a próbakör is benne volt. 175le/265Nm-ből lett 220le/360nm, kicsit lejjebb is hozta a görbét, 5,4-5,5-nél tolja ki a maxot. 0,6 bar nyomás helyett 1,1-et tölt a turbó, ez a még bolondbiztos tartomány. Poén: 80 fontért csinálja a csávó (29k), még nevettünk is rajta, ő hozta fel hogy vannak vásárlók bőven, mert szarért hugyért adja, márkafanatikus és szereti amit csinál, támogatja a Saabosokat.
Látványosan jobban szedi a pacskert a gép, kb. most érzem rajta, hogy úgy megy, mint az enyém. Szerintem elviszem mérésre legközelebb, mert így érzésre inkább Stage 2 az enyém.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Declare #52153 üzenetére
Van azokban az ABS, de blokkol a kerék, kicsit engedi mozogni, tükörjégen ez ilyen. 1-est meg nos, elég nehéz kapcsolni ha a automata az autó (több, mint valsz, hogy azok), főleg menet közben, R-ről meg ne is beszéljünk, kukázhatod a váltót.
Illetve, ha féken állva kifordított kerekekkel (elég hibás döntés szvsz) is gyorsul, akkor ugyan mit segítene, ha hátrafelé forogna a kerék.
-
-
válasz rbalint88 #52395 üzenetére
Rengeteg ilyen van fent, alin is van, az szallit mo. -ra. Van visszapillantos kijelzos (akkora feluleten nem gaz a felbontas, bar esznel kell lenni), vagy kulon kijelzos szett is. Nekem ugye bent van a 6.2"-es fej, azon megy. De ha nincs ilyen en csak pittyogos radart vennek, az lesz a Merciben is. Allithato a dolese amugy.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Integrale #52638 üzenetére
Nem még. Fura, ha rendszeresen használja az autót ez biztos nem fordul elő, elég sokat állhatott, ha ennyit felhalmozott a kis rágcsáló, na ja és ha akkor beindította már mindegy volt.
Durva egyébként, hogy a vezess.hu mekkora egy hulladék click-bait oldal lett mióta megújult (szar is a dizájn). Az a baj, hogy emellett vannak tűrhető minőségű szakmai cikkjeik is, anélkül már rég kukáztam volna.
-
-
-
-
válasz Remekelek28 #52998 üzenetére
Veszélyesnek nem veszélyes szvsz, bár kötelező otthon, az tény. Amcsiban és az UK-ban sem az, egyik oldalon se láttam semmilyen hátrányát, szürkületkor / előtt felnyomja mindenki. Plusz spórolsz az izzóval is.
-
válasz FIREBLADE78 #53142 üzenetére
Muszaj vele kiallni? Nincs jo modszer, ha ki kell allni beinditod meg leallitod.
-
-
-
-
válasz B-L-A-C-K #53190 üzenetére
Oké, kezd kicsit átesni a túloldalra a dolog. Mi a francért törölgetném az első lökhárítót, láttál már embert letörölni csak az első lököst? Talán azért, mert ott nincs kerék ami felcsapja a dzsuvát.
Sajnálom, megvetendő példa, ne kövessétek, de ezt az autót mióta megvettem csak az eső mosta.
Declare: Elöl fehér, hátul sárga. (ez a kép szeptember 1 )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest