-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #89309696 #143216 üzenetére
Ritkán szoktam, sőt nagyon ritkán a facebook-ot olvasni, de ma hajnalban úgy alakult, hogy kerestem egy fitness céget, aztán elolvastam pár hírt (is, de már bánom), nos, azok a hozzászólások, hát b+, nem akartam elhinni, ahogy írod is. a butaság akkora fölényben van (már) ebben az országban, hogy csoda, hogy egyáltalán működik...még.
De, pl beleolvasva Renault, vagy bármilyen autós csoportba, mindenhol a tákolás, gányolás a téma. Ritkán olvasok olyat, hogy megrendeltem és megcsináltattam egy normális szakműhelyben.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz stickermajom #143227 üzenetére
Ha ezt 30 évvel ezelőtt írod még oké lenne, de azt a parabolát, kb "ingyé" dobálják már utánad manapság 670 csatornával. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz stickermajom #143234 üzenetére
A szolgáltatósnál ott igen kell fizetni, de azért nem csak az van. Ott van a rengeteg ingyenes, csak rá kell "lőni" az adott műholdra. De mindegy is, mert nagyon durva képek és talán ez lehet az egyetlen olyan, nem is szórakozásnak nevezném, inkább figyelemelterelésnek, hogy miben élnek és mikkel küzdenek meg naponta.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz CactuS #143283 üzenetére
Asszonynak, Leaf van. Engem már a hányinger elkap, ha ránézek, mert konkrétan semmi nem tetszik belőle. Se a színe (fehér), se a külső, se a belső. De olyat tud lépni még ez is, hogy passzíroz az ülésbe. Arra amire meg vettük, pont jó. Bevásárolni, a gyerkőcöket vinni-hozni pont erre tökéletes, de az első amit mondtam neki, hogy nagyon vigyázzon, mert ez nem golf, ami előtte volt,a pedál lenyomásával.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Doki16 #143294 üzenetére
18 októberében vettem, tehát első. Ilyen gagyinak tűnő beltérrel, ami nemcsak annak néz ki, ha nem az is.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Doki16 #143300 üzenetére
Az már második lenne? Kb ennyire érdekel(t) ez a villany téma. Bementünk, megrendeltük, mert neki ez tetszett és ennyi. Hát, én biztos nem vennék még egyszer ilyet, hiába szoftverfrissítések, ha felmelegszik az akku, töltheted egy életen át, mert nem hajlandó gyors töltéssel tölteni. Ez meg ugye nem olyan mint egy mobil, hogy félredobod félórára, ki-be kapcs és visszahűl. Szerencsére mostanában nem volt rá jellemző.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Tsebacsi #143685 üzenetére
Rengeteg a tökölős amatőr is, aki szintén sértésnek veszi, ha tudtára adod a bénaságát.
Naponta tapasztalni, hogy a tanulókra rá sem szól az oktató emiatt. Nekem csak épp nem mondta, hogy a jó anyámat hát gyorsítsak már és tartsam a 60-at, ahol lehet. Anno nem tököltek az oktatók, jól lebaxták a tanulót és addig ki sem vitték városi forgalomba, amíg legalább annyira nem tudott vezetni, hogy ezeket meg is tudja csinálni, ha meg képtelen volt rá, hát meghúzták többször is. PÁV-on meg lehetett gondolkozni, hogy akkor most megtanul vezetni, vagy nem.
Most meg mivan... már szinte az oktatóval együtt megy a pöcsölés mindenhol, a körforgalomnál is. Ha meg ezt "tanulják" meg, akkor meg ne csodálkozz ezeken.
Én már utálok autóba ülni, mármint itt a városban.A körforgalom az a legtöbbnek valami behajtás a pokolba, vagy mit tudom én, de ott a tudomány és sajnos az autója is megáll, hogy mit is kellene csinálni.. Ez nem 80-as 90-es évek már, hogy alig van autó, már lassan nincs olyan időpont, hogy ne legyen azonnal dugó belőle, pontosan az ilyenek miatt.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz CactuS #143705 üzenetére
Tökmindegy mikor ülök autóba, ezeket mindig tapasztalom. Tanulóvezető remegve feltartja forgalmat, mikor átnézek rá, ha sikerül leelőzni, de az oktató szerint ez normális, mert különben tenne ellene, hogy ne 30-40 között pöcsölve feltartanak mindenkit. A körforgalom (mint írtam), az kb olyan, mintha lemennének a térképről, valami olyan helyre, mint valami démoni beláthatatlan fekete lyuk. Nonszensz...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Doki16 #143739 üzenetére
Jah, hát manapság minden a pénzről szól, nyilván. De azért vezetni megtanulni és megtaníttatni sem lenne utolsó dolog, de hiába vesz (vagy vetetnek velük) plusz órákat, ezek szerint a többség ugyanolyan marad a jogsi kézhez vétele után, aztán majd egyszer valamikor ráérez, hogy a redvába is kellene a forgalomban ténykednie, igaz addig kreál "578" dugót.
Ha volna "hely" autózni, pontosabban azoknak, akik vezetni is tudnak és a táblákat is ismerik és egyáltalán gyorsan fel tudják mérni a helyzeteket, akkor nem lenne ezzel gond. De, pl Pécs is úgy beépült, hogy a fél várost bontani lehetne új utak miatt, hogy a rengeteg autós egyáltalán elférjen...nevezzük így. Na most, amikor jönnek ezek mazsolák, mert jönnek és egyre gyakrabban, akkor 1 perc alatt (folyamatos) dugót csinálnak, mert egyébként nem lenne ilyen.
Én péntek délutántól, vagyis, kb mostantól és szombat délelőtt nincs az Isten, hogy autóba üljek és agyfszt kapjak ezek miatt. A vasárnap hajnal, pl bolt nyitásra teljesen frankó autózni , ha már muszáj vásárolni.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz bitpork #143748 üzenetére
Jah értem, de Tsebacsi teljesen jól leírta, hogy mi miatt. Mint írtam már megtettem azokat a lépéseket, hogy ne idegesítsem magam legalább péntek délutántól, szombat délutánig. <<< Ez inkább ilyen sajnálatos/beletörődöm röhögés. Úgy sem tudok tenni ellene. :/ De ha már rádudálnak jogosan többen, legalább azt tanulják meg, hogy annak van alapja, nem is kevés.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Tsebacsi #143753 üzenetére
Hát jah, én is rászoktam feküdni rendesen. Pl az említett körforgalom, de erről szerintem írtam már, vagy lehet máshol. Mindegy, odaérek a Corsa-s nő "seggébe" áll a körforgalomnál, de az totál üres és senki nem jön.
Még egy picit vártam is, aztán hadd szóljon, nyomtam a dudát veszettül, elindul ilyen 10km/ óránkénti tötymörgéssel, de látni, hogy azt sem tudja mit csináljon és végig szenvedtem folyamatos duda mellett mögötte, hogy a második kijárón végre kimehessek. De láttam azt is, hogy a nő mennyire fel volt háborodva, hogy mit képzelek én. OMGEz pontosan itt történt, ahol a piros audi áll, ott állt a nő, tehát ez a körforgalom kotta üres volt, a szemben lévő építkezés akkor már rég befejeződött.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz stickermajom #143755 üzenetére
Jah lehet.
-----Egyébként valóban nagyon szép területet csesztek szét. áhh...A Rókus domb is Pécs meghatározója volt.
Most félbeszabdalták.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz mekker #143789 üzenetére
Amikor ilyen választ/kérdést kapok, akkor mindig felmerül bennem, hogy biztos jó topikba írtam-e és úgy ahogy akartam? Visszaolvasva semmi gond nincs vele, teljesen érhetően írtuk le. Te valamiért egybe vontad, hogy tanulókra dudálunk.
Nem, én azt írtam, hogy egy üres körforgalom előtt álló idiótára dudáltam rá.
A tanulókat meg továbbra se hozzák ki, főleg csúcsforgalmiban, mikor csak feltartanak mindenkiit. Azért van az oktató mellette, azért fizette, hogy segítse, nem az én dolgom. És mégis hogyan? Mutogassam el/át neki, hogy mit kellene csinálni ezzel magamat és másokat is balesetveszélyes helyzetbe hozva, vagy át kellene ülnöm?Engem sem segített senki, viszont mégis azonnal leordította a fejem, ha nem tartottam megengedett városi sebességet.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz mekker #143798 üzenetére
De összemostad a válasz alapján és ez akármilyen szépen van leírva, bizony ez amolyan burkolt személyeskedés, hogy én milyen ember is vagyok. De a kérdésemre válasz nem jött, csak ilyen xarország bullhsit, vagyis akkor ilyen helyzetben ez már ok lehet, hogy nem lehet, és nem is kell megtanítani jól vezetni valakit?.
Viszont, komolyan nem értem, hogy miért engem "találtál" meg, mert egyrészt nem én hoztam fel a témát, csak helyeseltem a többi kollégára, akiket ugyanígy idegesítenek ezek dolgok, és ugyanígy káromkodnak és dudálnak is, mert leírták. De...Ez nem azt jelenti, hogy beülök, vagy beülünk az autóba és már elindulás előtt és amíg le nem rakom az autót, folyamatos káromkodás és dudálás megy, mert olyan, mintha neked ez jött volna le. Nyilván nem, de akkor meg direkt provokáció az egész RE.
Akkor dudálok, ha már a sokadik ilyen helyzet játszódik le előttem és igen, ha egyedül vagyok az autóban és olyan az illető akinek még feljebb is áll, ha odaérek mellé simán megkapja tőlem, hogy az édesanyját üdvözülni fogom, azért mert ő feltart mindenkit 30-40-es pöcsöléssel a belsőben, mert valamikor elkanyarodik majd balra (jobb esetben), vagy csak túl hülye hozzá, hogy kihúzódjon a külsőbe, mert nem verték bele a fejébe, hogy az a sáv legfőképpen azért (is) épült meg, hogy ott lenne a helye, pontosan az általad védett oktató(k) miatt.
Én nem vagyok gyorshajtó, főleg városban és sima úton, csak próbálok, próbálnék úgy menni, hogy tartsam a városi 55-ös, és a kinti max 100 körüli tempómat, de ez már szinte lehetetlen, mert egyre több az autó és vele együtt az ilyen "frankó sofőrök" is. Nem egy olyannal találkozok, aki 90 helyett megy 60-70 között, de amikor beér falu, város etc...ahol 50-re kellene lassítania, ott is megy tovább ezzel a sebességgel.
Az ilyentől azonnal elvenném a jogsit.
Azt nem tagadom, hogy pályán megszoktam küldeni, 150 alatt nem is szoktam menni, de itt sem az a célom, hogy 200-zal levillogjam, mert nekem erősebb autóm van. Pécs-Bóly között meg már az is soknak számít, ha 10 autóval találkozok közben. Lényegében üres a pálya szinte majdnem mindig. Ha meg bemérnek, az már az én gondom, ettől még nem voltam balesetveszélyes másra, csak tempósabbat mentem.Válaszolhatsz erre, de nem hinném, hogy annak lesz értelme, amivel megtudnál győzni, hogy a balesetveszélyes és számomra feltartó autósokra a jövőben ne feküdnék rá a dudára. Pontosan ezek miatt, mint írtam is, vezetek egyre kevesebbet városban. Valahol elég gáz, vagy inkább nagyon is az.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz bitpork #143803 üzenetére
Nem vagyok frusztrált, de sem érted? Én nem ilyen vagyok, hogy állandóan és ezt írtam is, hogy a sokadik és a valóban balfékekre dudalok. Mit nem lehet ezen az egyszerű mondaton megérteni? Ehelyett beskatulyázni a másikat, hogy az 24/7-ben csak őrjöng. Nonszensz...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz bitpork #143815 üzenetére
Nem akartam már erre válaszolni, de fel került ide pár új blődség. Viszont, tényleg ez lesz a utolsó erre, tehát nem arra, hogy a véleményem ne írjam le, kb 3-4 havonta az aktuális napi hülyékről.
Csak tő mondatokban...-Először is, te semmilyen módon nem tudsz engem bántani.
-Ne cibáljam ide Tsea-t, de te/ti a többségre hivatkozva (ide cibálva) nem értetek egyet, holott én csak ő nevét említettem, de többen reagáltak erre.
-Az 55 és a 100 óra szerint biztosan nagyon jól tudod, hogy valóságban, kb mennyi. Hát persze, hogy jól tudod, vagy nem. Büntetési hibahatár, mi? A múltkori óra szerinti 67-re (ahogy írták is itt páran) sem jött semmi. Viszont azt benéztem, ez való igaz, mert hagytam (ki)gurulni az autót. Mindegy, az 55 és a 100 óra szerint az durván messze van büntetéstől.
-Nem tudom miből gondolod, hogy én ezeket a sorokat valami fröcsögős, idegbajosan írom, teljesen nyugodt vagyok. Ide nem tudok érzéseket produkálni, de majd több vigyorit rakok mellé a jövőben.
-És akkor most utoljára... én pontosan azt írtam és fogalmaztam meg, hogy a nem szabályosan vezetők miatt írtam, ez csak te agyszüleményed és beskatulyázásod, hogy én beülök az autóba és amíg le nem rakom, addig ütöm, verem a kormányt káromkodva bárki is kerüljön az utamba.Nem, ez nem így van, mert nem írtam ilyet, de ha ennyire nem megy a szövegértelmezés, akkor csak két lehetőség jöhet szóba.
Az egyik, hogy szándékosan provokáltok, én meg hülye fejjel felültem erre, de mint írtam, többet emiatt nem írok.
A másik, hogy annyira nem értitek a szöveget, hogy már durván nehéz a felfogásotok, akkor viszont nem értem, hogy lehettek az utakon, főleg a volán mögött? Valószinűleg az első lesz a mérvadó, legalábbis remélem, meg azt is, hogy üres körforgalomban sokszor tartson fel valami agyvelőgyulladás, te meg állj ott mögötte és várakozz, vagy dicsérd meg, aztán meg ha tartanád az aktuális sebességet, de időre is mennél, akkor sokan tartsanak fel úgy, hogy azt lényegében semmi nem indokolja, csak tötymörgő balféksége.Szép napot!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Tsebacsi #175576 üzenetére
Nem Eagle fórumtárs volt az? Mintha neki lenne egy Lagunaja a merga mellett és Pécsi is, nem?
Majd 25 ezer hozzászólás után léptem be újra szept elsején, és kb max 5 napot "tekertem" vissza apránként olvasni, nem írni, csak olvasni, de erre most válaszolok..Szóval, ebből egy sem állja meg a helyét. Nincs már amg merci, nincs laguna és bár most "itthon" vagyok, de sokszor írtam, hogy elmegyek, mert nagyon tele a tököm az országgal és úgy is tettem. Szóval már Pécsi sem vagyok, sőt azelőtt sem voltam az, inkább már Bólyi. A merci mellett volt egy másik német izom autóm is, de mind a kettőt eladtam, teljes csöndre vágytam már így 50 év tájékán.
Na nem elektromos személyében, hanem egy Bmw V12 760i, 2020 januári kiadás most a partner. A fogyasztás, ahogy az eddigi autóimnál is, ennél sem érdekel. És nem tatásan vezetem ezt a "hajót". Rögtön elrúgom, ahol csak lehet. Egyszerűen imádom, hogy úgy siklik, mint egy bivalyerős szellem, hang nélkül...
Üdv[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Integrale #177247 üzenetére
Nem tudom, honnan veszed, de az egy egyben az a motor, amit nissan-okba raktak.
Annak köze nincs a renault-hoz. De semmilyen szinten. Tehát most a motorról van szó, nem a többi alkatrészről.
10 évig használtam az autót, egy rakás szervizben voltam vele, sok német Renault-nál is, ezek szerint mind hülye volt, amikor ezt mondták. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ezeket én is olvastam anno, de adtam neki egy esélyt és bevált.
Ha ipari hulladék lett volna, nyilván szétesett volna a motor darabjaira, főleg mert tuningos volt (470nm, 224le), és a legtöbbször 230 felett toltam neki a németeknél. Teljesen más volt járása, a nyomatéka, amikor a xado benne volt, én erről az olajról csak jót tudok írni. Azt nem tudom, hogy írtam-e itt, vagy a renault topikban, de amikor nyugdíjba küldtem a lageszt és kicseréltettem rajta mindent, a turbó, a lánc, a kettöstömegű, kuplung etc... mind olyan állapotban voltak, hogy a szerelő azt mondta, ezt szét sem kellett volna szedni. Egyszerűen nem hitte el.
Nagyon szerettem azt az autót, lehet a 760i előbb döglik meg valamivel alattam, mint a lagesz, ami semmivel és soha, de akkor nagyon pipa leszek.
Mondjuk most biztosan hülyét kapnék, ha dízel hangot kellene hallgatnom. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz pècsimunkás #177266 üzenetére
Én mindig is úgy tudtam - és ezt hangoztatták a szervizekben - , hogy az M9R motor először 2006!-ban a 2.dci Nissan qashqai-ba került. Laguna 3 meg 2007 őszétől kezdték gyártani.
A ph1-ről van szó. Nekem ez volt, én újonnan vettem, gurultam ki a pesti szalonból, 8 millióért, 2009 januárjában a létező összes extrát belekérve. Hogy a ph2, ph3 típusoknál már mennyire volt csak Renault azt nem tudom. Az biztos, hogy én kifogtam egy olyat, amit úgy összeraktak, ha azóta is úgy jártam volna vele, most közel lenne a 850-900 ezerhez.A futóműve kemény, sportos és ezáltal egy fos, de... a magyarországi elcseszett utakra értem, ez az autó pályára való és szerpentineken sport autókat megszégyenítő betapadási tulajdonságokkal bír. Hasonló erőben lévő kombi bmw, vagy passat etc... max annyit lát, hogy a laguna 3 eltűnik előlük, esélyük nincs azokra a kanyarsebességekre, mint a renault-nak.
Szóval ez az autó pályára való, nem városba, főleg nem magyar városba és mivel az ára a béka segge alatt van már régóta, ezért olyanok is egyre többen megveszik, akiknek épen futja rá, de az alkatrész árai viszont durván drágák. Emlékszem, mikor a volvo s90 autóm volt, ahhoz minden olcsóbb volt, mint a lageszhoz. Röhej. Ezért aztán elkezdődik az otthoni tákolás, gányolás, aminek az híre megy, hogy a renault és a francia (megint) szar.
Nem az, csak meg kell venni a gyári alkatrészeket és időben kicseréltetni. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz pècsimunkás #177340 üzenetére
Ez tény, nem városba való, de ha már vesz ilyet a tulajdonosa magyarországon, akkor ezt az autót muszáj elrúgni neki pályán hetente minimum kétszer és 3000 felett legalább fél órán át, mert azt imádják. 6-ban nem lehet, az enyém 130-nál, kb 2100-2200 fordulaton volt...
5-ös ben lehet menni vele 3000 felett 130 körül, hatban az enyém már 180 körül ment, mondjuk - tudom ezt itt sokan nem szeretik- de engem ez sem érdekelt, ha pályára mentem vele MO pályán 160 alatt nem mentem vele.
Egyébként minden baja lesz. A FAP-tól kezdve, az egr és kb minden elkoszolódik, a motornak meg a turbónak idő előtt annyi lesz. A legjobb olaj és légszűrő csere (10 és 5 ezrenként), pályán megküldeni és soha nem lesz baja ennek a motornak.
Szerencsére az enyém gyárilag FAP mentes volt még, úgyhogy ezzel sem kellett törődnöm.
De soha egy kis füst, annyi nem jött belőle, mert... Egyszerűen rendben volt/van a motorja. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Ádám16 #177344 üzenetére
Igen az volt, de a fogyasztás kevésbé, egyáltalán érdekelt, miután megcsináltattam a tuningot. 131-ről 224 lóerőre és 320 nm-ről 470-re, (ATC), mondták is, hogy a fogyasztás is jelentősen vissza fog esni.
És úgy is lett, sőt volt, amikor direkt lemértem, hogy telibe nyomtam, elrúgtam neki 100km-re, majd megálltam és 3 decivel kevesebb ment bele. Egyébként érthető, a jelentős erő többlet miatt, a gázt kevésbé kellett nyomni, hogy haladjon. -
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Tsebacsi #177389 üzenetére
Ez nem neked szólt csak egyetértettem a kollégával, mielőtt teljesen frusztrált állapotba kerülnél, de attól még ez igaz, a legtöbb ember fogyásztásbuzi (lett önhibáján kívül), de...és itt jön a de.
Ez nem lenne, ha - a te szavaiddal élve - nem olyan elbaszott lenne Mo-n szinte minden már, mint amilyen. Főleg az autósok minden szempontból való kizsigerelése.
Ezért teljes mértékben megértem, hogy megy a spórolás az üzemanyaggal is...
------------------------
Viszont az ilyen segghülyéken már baromira feltudom magam cseszni, faxbukon futottam bele. Lidl akciós olaj... Mint írtam a Laguna 3 fenntartása nem olcsó, a legjobb kell neki mindenből és akkor kimegy a világból, erre belefutottam egy ilyenbe, ahol a marhája még büszke is rá, hogy neve nincs filléres olajat rak bele, amitől ez az autó idő előtt megdöglik és akkor jön újra és újra a szar francia.Kb 40 hsz-ben mindenki kiosztotta, pár hsz a sok közül...
Egyébként akinek 2-3-4-5000ft sokat számít az nem kell hogy 1,5-4m közötti autóban üljön. nekik vannak a 20éves járgányok kifejlesztve illetve a tömegközlekedés is értük van.
-------------------
100 szónak is egy a vége itt most komolyan 5eFt differencia a gyárilag előírt olajhoz képest a döntés tárgya. 5db 1000Ft. Szépítheti tisztelt kolléga, meg meg lehet magyarázni ilyen ISO szabvány, meg olyan előírás meg amolyan anyacég.. Ez nálam fillérbaszás level 999 pont.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz ivana #177983 üzenetére
Plusz a könnyebb autókat vezetni is jobb
Elég nagy dögök voltak alattam az elmúlt években, most meg azokhoz képest, kb egy anyahajó, de olyan könnyű vezetni, hogy néha olyan érzésem van, hogy nem is én vezetem.
Vagy valami ilyesmi, normálisan nem lehet megfogalmazni, ahhoz vezetni kell.
Naesztjómegírtam... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz brumi1024 #178013 üzenetére
Értem mit írsz, de én ebből már "kinőttem". Csendre és suhanásra vágyom a pályán, ha odalépek neki akkor 300 körül is ennyi legyen, hogy csend és suhanás, miközben a többiek hirtelen apróvá válnak a tükörben . Az AMG merci gyeplőjét viszont jóval erősebben fogni kellett.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Remekelek28 #178089 üzenetére
Azt neked nem kell kivárni, különben is az eladónak meg 8 napja van bejelenteni az eladást.
Utána bemész a biztosítóhoz a papírokkal és ott is törlik. Meg egyáltalán mi köze van az új tulajdonosnak a te biztosításodhoz? Neki azonnal kell kötni egy újat.
Nem is értem a kérdésedet... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz ivana #178092 üzenetére
Ez elvileg és gyakorlatilag is úgy működik (de nem minden biztosítónál), hogy az okmányiroda az eladó bejelentésekor, a biztosító is megkapja, hogy ekkor és ekkor percre pontosan, ahogy ki van töltve az adás-vételi eladta az autót. Pl okáért tudom, hogy az union-hoz emiatt már nem kell bejelenteni semmit. Ha túlfizetésed van, pl ből 8 hó, mert éves kötelező volt, akkor a megadott számlaszámra visszautalják az összeget.
De még most sem értem, hogy kérdező mire vár? Neki ugyanolyan kötelessége bemenni az egyik kormányizébe az adásvételivel és le/bejelenteni az eladást, ahol alá is kell írnia, amit ott kinyomtatnak, ráadásul neki erre CSAK 8 napja van.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Az öcsém 1 hete adta el az autóját egy szombati este 7 órakor. Hétfőn én vittem be autóval az egyik kormányablakba (pécs uránváros), ahol a gombnyomás után, azonnal pittyeget, hogy mehet is az intézőhöz.
Tehát, amit előbb írtam, csak azért "tudom ennyire" (nevezzük így) mert friss az élmény.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Oké nyilván Pesten más minden, de a kérdező mire vár? Ezt még mindig nem értem. Ráadásul, mint írtam az ő VOLT biztosításához meg főleg mi köze az új tulaj bejelentése, hogy vett egy autót? Semmi, tehát itt valami nagyon nem stimmel, magával a kérdéssel sem.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Remekelek28 #178160 üzenetére
Ezt inkább nem kommentálom, (mert nem így van, mert mi a lóf...üttynek akkor az adásvételi percre pontosan, minek a 8 napos le/bejelentési kötelezettséged és a többi) de az biztos, hogy sok az istenbarma magyarországon, túl sok. Ha ilyen frankó tanácsokkal és infókkal látnak el. Az adásvételin van többek között egy rubrika, az eladás ideje: év, nap, óra, perc, ha azt mindeki aláírta, tanúkkal, akkor onnantól semmi közöd nincs az autóhoz és mint írtam, ezt pl az UNION-nál azonnal lemondható volt.
Na mégis írtam rá, mindegy. Csinálj amit akarsz, pl várj tovább...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen