-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz cappa72 #165192 üzenetére
Dehogy van az kihegyezve! Habár EcoBoost, szóval...
De mondjuk egy 1.5T Civic eleve erősebb, és még abban is van potenciál.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz cappa72 #165196 üzenetére
Egyébként a Jazz FB-csoportban is a napokban volt téma a csipsz. Linszter Péter szerint -akinek az oldalát linkeltem az előbb - a Bosch ECU-k is írhatók, pedig úgy tudtam, hogy nem, de ahogy egy másik tag is rávilágított, az i-DSI-nél az a baj, hogy 8 gyertyás létére csak az első 4 van vezérelve, a hátsók tulajdonképpen csak úgy vannak, úgyhogy szerintem nem kizárt, hogy ellendolgoznának, és a végeredmény rosszabb lenne.
szerk.: A hátsókról ráadásul simán le lehet húzni a stekkert, a motor olyankor kicsit jobban remeg, de abszolút hibamentesen jár tovább.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz cappa72 #165169 üzenetére
"...ütközésmegelőző/figyelmeztető is van benne, de azt inkább nem próbálnám ki ténylegesen." - pedig valószínűleg előbb utóbb ki fogod, ha akarod, ha nem! Eleinte nekem extra sokszor jelzett be, sőt, többször fékezett olyankor is amikor megindítottam egy előzést. Nem mondom, h centizem a többi autót, de gyakran elég közel megyek hozzájuk. Na ezt annyira nem tolerálják az ilyen rendszerek.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #165177 üzenetére
400Nm@1900-3300 és mellé 190Le@3500-4000. Papíron 1614 kg és 8,4 a 0-100 de érzésre nem megy nagyot lendületből sem. Persze jó a zajcsillapítás meg nagy a tér, így csalóka érzésre.
1.5T az oké, kollégámnak is az van Kuga kasztniban, ő is elégedett vele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz cappa72 #165268 üzenetére
Én nem húznám nyomaték fölé, mert akkor meg leszedni lesz majd szívás. Esetleg ha ismerni a pontos nyomatékait a csavaroknak akkor azzal a nyomatékkal végigmenni rajta hátha visszalazultak picit.
Aztán bekenném külsőleg odavaló pasztával, hátha az megoldja. Ha olyan jellegű szerelés kell neki vagy nagyon ereszteni kezd akkor tömítéscsere.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz cappa72 #165268 üzenetére
Nem érdemes ráhúzni. Azzal kockáztatja az ember, hogy tönkre teszi a tömítést és akkor még rosszabb lehet a helyzet. Ha nagyon zavar akkor a következő olajcserekor le kell venni és új tömítést kell berakni, majd nyomatékra húzni. Persze ha már lent van érdemes kitakarítani a teknőt
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz cappa72 #165271 üzenetére
Milyen autóról van szó? Egyébként ha idősebb kocsi, akkor egyszerűen már elöregedett a tömítés és azért ereszt. Biztos jó lesz a paszta, de azt felületre találták ki ahogy képen is látod. Ha éppen csak gyöngyözik én nem foglalkoznék vele, néha letörölni aztán kész. És majd olajcserekor szakszerűen megcsinálni. A paszta árából már kijön a tömítés is. És amúgy sem hátrány ha egy idősebb autónál kitakarítják a teknőt
Persze ha folyik orrán száján akkor meg kell csinálni Nem szabad a környezetbe engedni semmit.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cappa72 #165285 üzenetére
Nem tudom,.melyik lenne jobb, traktorra mi klingeritnek mondott fajtát tettünk (talán azbeszt miatt gyakorlatilag már nem az). Parafa formája nem stimmelt, szóval nem tudok véleményt mondani róla, előtte a gumi tömítés pedig eldeformálódott, nem bírta az olajat Klingerit kapható lap formában, otthon is lehet vágni belőle.
-
szimi57
őstag
válasz cappa72 #165328 üzenetére
A gyertyáim szép tiszták, nem lehetetlen, hogy a hengerfejnél, szelepeknél is dolgozik. A szivattyúnál, a befecskendezőknél nem tudom van-e valami jótékony hatása. Fogyasztást nem hasonlítottam össze. 1.8-as benzines motorral szerelt BMW-nél per pillanat az átlagfogyasztásom 6.8 pálya nélkül 6-25 km-es távokkal. Pályán 6 alá lemegy betartva a határokat. Teljesítménynél volt olyan érzetem, mintha virgoncabb lenne. Van, akinek bejön, van, aki ki sem próbálja csak legyint. A legtöbb gyártónak van valamilyen adaléka üzemanyaghoz, motorolajhoz. Meg kell próbálni egy flakonnyit. Bemérni szinte lehetetlen a fogyasztást. Esetleg egy üres pályán, ahol senki sincs, ha viszel magaddal üa-ot egy kannában és mérőedényt.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz cappa72 #165459 üzenetére
Csak ne felejtsék el majd kivenni, amikor megint 400 Ft felett lesz a literenkénti ára...
bbubby00: Hát, talán az NCt már tudnám vezetni is, korábban sikeresen belepréseltem magam egy nyitott NAba. Csukott tetővel esélyem se lett volna a ~2 méteres magasságommal.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
válasz cappa72 #165838 üzenetére
"A járdán általában tilos kerékpározni! Lakott területen csak ott szabad járdán kerékpárral közlekedni, ahol az úttest kerékpáros közlekedésre alkalmatlan, és akkor is csak a gyalogos forgalom zavarása nélkül és legfeljebb 10 km/óra sebességgel. Fontos még tudni, hogy amennyiben egy úton tilos kerékpározni, az nem jelenti azt, hogy akkor ott a járdán szabad kerékpározni, kivéve 12 éven aluliaknak főút mellett."
"Járdán tilos kerékpározni! Kivétel ez alól a 12. évnél fiatalabb gyerek, mivel főútvonalon még nem kerékpározhat, így a párhuzamos járdán haladhat, legfeljebb 10 km/h sebességgel. Lakott területen csak akkor szabad a járdán kerékpározni (legfeljebb 10 km/h-val), ha az úttest kerékpáros közlekedésre alkalmatlan (például földút). A hivatalos értelmezés szerint az, hogy az úttesten nagy a járműforgalom vagy tábla tiltja az úttesten a kerékpáros közlekedést, még nem jelenti, hogy szabadna a járdán tekerni."[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
#89309696
törölt tag
válasz cappa72 #165848 üzenetére
Plusz a nyomaték. Az autót is egyenesbe hozza kis gaz. En is csak kis fokozaton tudok lassan biciklizni vagy megállni es tartani magam lancfeszitessel, nagy fokozatban nem. De a legerősebb az valoban a giroszkóp hatás ami a keréken van, csak van mellette mas is. Persze egyensulyerzek se árt.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #166221 üzenetére
Ha nincs hallhatóan szar hangja akkor mehetsz tovább. Egy csomó egyéb hiba van ami miatt ezt a hibakódot dobja. Tibi pont erről beszélt a legutóbbi OBD-s videójában.
-FreaK- : Milyen autót vegyek topikba való ez, ott vagy jó helyen. A flood amúgy is tilos (ugyanzt megkérdezni több topikban).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz cappa72 #166227 üzenetére
Semmi baja nem lett, főleg ha hangja se volt még. Gyújtáshangot észreveszed, mert olyan hangot ad főleg gázadára, mintha szétmenne valami a motorban, de magasabb vízhőmérséklet is árulkodik róla.
Mondjuk az a check engine lámpa tényleg mindenre jelez, fojtószelep állás, lambdaszondák, gyújtás, főtengely/vezérműjeladó, EGR stb., a gépet rádugva derül majd ki vagy menet közben élő adatot nézve melyik ad rossz jelet.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz cappa72 #166395 üzenetére
Hja, ez is egy lehetséges probléma ami megkeserítheti az életedet. De nekem inkább az állandóan "mocskos" fényes felületek okoznának fejtörést - mivel eléggé rend és tisztaságmániás vagyok. Magamat ismerve egy új A6-osban óránként törölgethetném át az érintőkijelzőket.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz cappa72 #166500 üzenetére
Autószerelő szerintem, a villamosságis nem kifejezetten ezzel foglalkozik.
A kopogási hajlam terhelésre és magas fordulatra nő, tehát az normális, ha akkor jelentkezik amikor.
Meglehet próbálni kicserélni a szenzort vaktában, gondolom nem kerül vagyonokba. Vagy az autószerelővel diagra kötni és nézni élő adatot.
Esetleg ha kiürült a tank akkor teletölteni százassal, valaki szerint ez is megoldja, de ugye ez nem javítás, csak tüneteltüntetés.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz cappa72 #166500 üzenetére
Egyik se. Ilyen jellegű hibával simán jobban jársz ha autódiagnosztikára viszed a gépet. Én a C corsával jártam úgy, hogy 200e Ft összegben cserélgetett ezt-azt az autószerelő és még mindig nem javult meg a gép. Megelégeltem, elvittem Érdre az injektor.hu-hoz, egy délelőtt alatt 50e Ft-ból megtalálták és elhárították a hibát. Drága a diagnosztika, mert alapból vagy 30-40e Ft, de rohadtul örültem volna ha elsőre oda viszem...
(amúgy egy a tankon belül(!) elrepedt benzincső okozott olyan hibát, hogy hidegen nem indult az autó, csak nagyon-nagyon nehezen)
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz cappa72 #166514 üzenetére
Ha nem lehet adatot gyűjteni akkor jön a tapasztalat meg a szervizháttér. Nekiállnak kézzel beméregetni egyesével minden szenzort és megnézik az adatbázisból, hogy az megfelelő értékeken belül van-e.
Szerencsére a régebbi kocsikon kevesebb szenzor is van, a tünetekből meg még lehet szűkíteni is. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz cappa72 #166616 üzenetére
Köszi skacok.
Nem akarok még arra gondolni, hogy egyszer le kell bontanom, az azt jelentené, hogy felnőttek. Én meg megöregedtem. Mondjuk szintenként minimum 1,5 méter a belmagasság, illetve felül a háztető gerince majdnem méter magasan van, biztosra mentem, hogy jó sokára legyen ez az időpont.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
BigBlackDog
veterán
válasz cappa72 #167499 üzenetére
Majd csak egyszer meglesz a tuti kombináció.
-
nagyúr
válasz cappa72 #167513 üzenetére
Na, ma kipróbáltam az aldis nyomatékkulcsot.
Mivel ilyenem még sosem volt, arra gondoltam, hogy úgy kell működne, hogy ha elérek egy bizonyos forgatónyomatékot - 60Nm, amit beállítottam a tekerővel -, akkor racsnizik (márminthogy nem engedi tovább forogni a kulcs fejét).
Próbából a keréknél használtam, gondoltam az erősebben vagyon meghúzva 60Nm-nél.
És nem racsnizott.
Most vagy én vagyok gyenge(elméjű), vagy nem működik megfelelően.
Szerintetek?@(#167547) BigBlackDog
Sajnos nem csinált olyat.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Qtya123
őstag
válasz cappa72 #167549 üzenetére
Na akkor tegyük itt tisztába a dolgokat, mert fals információkat kaptál, de nagyon.
Amit belinkeltél nyomatékkulcs az nem fog se racsnizni, se kattanni (se nem állítható a fejének a forgásiránya, mivel fix). Ez egy torziós nyomatékkulcs. Ott van a skálázás rajta, meg felette a hegyes vaspálca, aminek a hegye mutatja, hogy épp mekkora nyomaték van.
Amikor elkezded meghúzni a csavart, akkor hajlik a szár és az elhajlás mértéke mutatja a skálán, hogy épp mekkora a nyomaték. Tehát addig húzd, amíg az általad kívánt értékig hajlik meg a cucc. Semmi nem fog kattanni, meg jelezni, csak a szemed.
Ez egy fapados cucc, nem a legprecízebb, de kerékcseréhez nagyjából nyomatékra húzni tökéletesen megfelel.
A lekattanós eleve teljesen máshogy néz ki és máshogy működik. Ott te állítod be a nyelét csavarva a rugó előfeszítettségét és a fej "lekattan" ha elérte a nyomatékot. Teljesen máshogy is néz ki: [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- nVidia tulajok OFF topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- World of Warships
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Filmvilág
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest