-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
sutszi
veterán
válasz gzbotii #130764 üzenetére
És mi a baj ezzel? Leírja hogy nullára jönnek ki havonta. Aztán ennyi.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
-
válasz gzbotii #131047 üzenetére
Nagyon kevered a szezont a fazonnal. Vezessen hisz joga van hozzá - hogy jön ez a kocsi állapotához?
Én azt mondom h ne csodálkozzunk már ha az autója olyan állagú amilyen amikor nem tudja a nevét kimondani sem.MOD
És én sem tudom a VAG motorkódjait de azt sem hogy a PSAval közösködne sem
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
z123456789
addikt
válasz gzbotii #131047 üzenetére
(#131047) gzbotii
Ehhez annyit hozzátennék, hogy szerintem manapság már annyi mindent kellene tudnia az autójáról az embernek, hogy talán valahol az aranyközépút ott volna, amikor te is igyekszel a tudásodhoz, műszaki beállítottságodhoz felkészülten menni a szerelőhöz, és a szerelő is igyekezne a tudtodra adni, hogy erről, és arról nem beszéltünk de fontos lenne. Tehát a felelősség nem feltétlenül hárítható szerelőre vagy tulajdonosra, ennek egy közös munkának kellene lennie, amibe mindenki a tudása szerint belead apait, anyait. Mint mikor a dokinak elmondod, mik a tünetek. (Mondjuk az is hasonló cipőben jár, mint az autószerelés. ) Nyilván szakmailag a szerelő ad többet, de mindent ő sem tarthat a fejében, pláne, ha nem márka, világrész specialista, hanem a keletitől az amerikai kocsiig mindent hordanak hozzá.
Szóval a bácsit én ez miatt nem ítélném el így látatlanban. Lehet, hogy nem mondta senki neki, kényelmesen rábízta magát a gumisra, szerelőre, és várta, hogy majd azt jelzik neki ha baj van valamivel. Vagy bármi más lehet a háttérben, a hozzá nem értő fia azt mondta neki, jó az még, mert tájékozatlanul ő is azt hiszi, csak a profilmélység a fontos...akármi.
Az x-sara meg istenem, az én szüleim is a reklámokból tanulnak idegen nyelveket. Ha ott nem hallják, ki nem fogják tudni mondani helyesen.(#131058) kisza25
Amikor vettem az Accordot, nekem is azzal büszkélkedett a tulaj, hogy 236 000 km-nél jár, és ezt a motort Japánban összerakták, és azóta nem kellett szétszedni. Ennek én is örültem, mert azt hittem ennek örülni kell. Aztán most a 360 000-es szerviznél derült ki, hogy valóban nem volt még szétszedve, de még a szelepfedél sem került le soha, hogy hézagot ellenőrizzenek/állítsanak. Ebből következett 3 további probléma:
-szelepfedél tömítés meg volt macskásodva, csere
-szelephézagot állítani kellett
-vezérműtengely el volt kopva, csere
Szóval ha a bontáson azt érted amit feljebb leírtam, akkor ez nem biztos hogy olyan jó.
Ha konkrétan a motor szétszedésére gondolsz, ja akkor az tényleg dícséretes.Ami megfizethetetlen, az meg az hogy a Balatonon laksz.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gzbotii #131088 üzenetére
A merci sem volt tervben. :-)
--------------(#131093) z123456789
(#131094) LZs?!
Nos, lehet, hogy eddig megúsztam és nem vájták bele emiatt a kulcsukkal a névjegyüket, emiatt biztos, hogy inkább végén állok meg valahol, de kb nálam is ugyanaz a helyzet, mint Qru-nál. Mintha én mutatnám, hogy lehet megállni a világvégén, oda áll néhány hülye még így is.
-----------
(#131108) Qru
Komolyan, tegnap annyira bennem volt, hogy beírom, hogy bár a ragasztók tartják össze az egész fost, de a guminyomás az nagyon fontos lehet még így is. :-D
-
válasz gzbotii #131168 üzenetére
Holnap húsvét, már a nagybevásárlást beszélték
Jelenleg a boglári húsbolt elött van 1sávra szűkülve a forgalom, mert az út mindkét oldalán állnak az autók
Reggel gyorsan elmentem megvettem mindent húsvétra már akciósan[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
#89309696
törölt tag
válasz gzbotii #131450 üzenetére
Google maps ugyanez. Vannak helyek amik egyszer csak megváltoznak, gondolom bejelentések alapján amik lehetnek tömeges falsok is ha valakik nagyon unatkoznak, pedig nem történt velük semmi. Erre alapozva félre is tud vinni.
Nem kell messze menni, az emlegetett Tapolcán is van kapásból egy hiba a nagy ingyenes parkolónál. [link]
Ez nem egyirányú, bent a parkolóban van a két út egyirányúsítva, azt is rosszul mutatja. Mikor építették és előtte mikor még nem volt akkor sem volt egyirányú, úgyhogy nem tudom honnan vették. Jelentettem, azóta is olyan. De van mikor éttermek átkerülnek másik utcákba, vagy megjelenik szellemtársa egy étteremnek, bejelölöm, hogy duplikáció vagy rossz az új hely és hónapokba telik mire foglalkoznak vele vagy sose. Bár volt mikor másnapra intézkedtek, de ez egyszer volt, a többi fület nem talált.
Másik mikor a repülőgépről fotózott földutakat valamiért aszfaltozottnak látja és simán elnavigál oda is. Nem feltétlen kell user bejelentés se hozzá. Kedvenceim mikor a magánterületeken lévő utakat is bejelöli automatikusan és navigálni is akarna rajta. Nem igazán akarnak vele foglalkozni, pedig be lettek jelentve mindig. De úgy látszik akkor lenne értelme, ha mi is 30 fals emailről adnánk meg javítást és akkor foglalkoznának vele.[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #131450 üzenetére
....és ezért van nekem még a téli gumi fent. Hazajöttem és Húsvétra újra lehavazott (Hargita) megye szerte a hegyekben. cikk
Ez sorozatban a negyedik havas húsvét.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
#89309696
törölt tag
válasz gzbotii #131497 üzenetére
Én is sajnálom nekem is újak, de arra a kevesebb, mint ezer Km-re amit megyek ezzel a kocsival nyáron, azt a pici távot amit megfut a két város között 90-nel, én nem cserélem le. Négyévszakosból meg még mindig csak a drágák amik igazán jók, majd pár év múlva ha már 15 ezerért kapni lehet tényleg jó négyévszakost akkor majd azt veszek, addig marad a téli egész évben. Nyárit egész évben meg nem fogok használni.
Figyelni kell rá kicsit, de amúgy sima ügy. Vidéken el lehet így kóborolni kis távokat, ha messzebb megyünk nem az én autómmal úgy se.Budapest sportos közlekedésére valóban alkalmatlan a téligumi, ledarálódik egy nyár alatt aztán a következő télre már sokkal rosszabbul tapad. Elsőkerekeken nagyon amortizálódik, a lámpáknál a nagy kigyorsításokat, meg a "nagy" sebességű éles kanyarbevételeket kettesben, azt nem igazán szereti, hallani ahogy darál a lamella hiába van az előírt nyomásnál 0.2 barral több fújva akár, de vidéken nyugodtan elfut ahol nincs az ember valagában hazasiető 300 autós és nem úgy kell kipadlózni minden lámpától, kereszteződésből.
Azt sajnálom a legjobban Magyarországban, hogy nincs normális hegyvidéki területe ahol sokáig hó van és nincs település se ilyen helyeken, pláne nem nagyobb. Nekem az tetszik, szeretek hóban menni, de ez jutott.
-
Coyot
őstag
válasz gzbotii #131566 üzenetére
A rövid tengelytáv terepen a fordulékonyság miatt szokott jól jönni, jellemzően jobb a nagyobb tengelytáv ha szar úton mész vele - rég kijön az eleje a nagy gödrökből mire a hátulja belemegy így nagyobb "lukakat" is át tudsz hidalni vele anélkül hogy jobban megérzéd és veszítenél a kontrollból nomeg a tempóból.
Kirándulósnak amugy egy SJ413 széles hidakkal spirálrugósra alakítva lehet jó - aki persze befér ezekbe a kis autókba. Ez még elég költséghatékony aztán mehet bele az 1.9 tdi ha kell egy kis power
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz gzbotii #131569 üzenetére
Túrázáskor jellemzően nem a méteres letöréseket keresik az emberek, az egy másik sztori. De a felülés ellen a legjobb megoldás ha nem hagyod felülni - lehet hülyén hangzik, de vagy elég lendülettel vagy nem mész bele oda ahol simán felülsz, bármit fel lehet ültetni ha elég béna a vezető. Nomeg ugye nagyon sokat segít az ha tesznek egy 10cm emelést az autó alá
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
#89309696
törölt tag
válasz gzbotii #131569 üzenetére
Tereptől függ, hogy milyen autó jó oda. Ugyanúgy ahogy aszfalton is, nem létezik olyan kocsi ami mindenre jó egyszerre. Nem csak a tengelytáv, nyomtáv ami közbeszólhat, a súlyelosztás, a rugóút, rugó keménység, rugó fajtája, merev vagy nem merev tengely, természetesen a gumi is stb.
Alapvetően két ember szórakozására a Niva, Szamuráj stb. kategória ami a legjobb és legköltséghatékonyabb, kis helyen elfér, jól fordul, amolyan erdő Smartja, nem drága fenntartani (hacsak nem full átalakítás van alatta), multifunkcionális. Ezzel szemben egy Frontera Sport pl. (ez van ismerősi körben) megint nem egy túl nagy autó bár nagyobb ezeknél, viszont borzalmasan kemény és rövidek a rugóútjai (alapvetően aszfaltra tervezett), úgyhogy könnyen kiakasztható bárhol, nem olyan jó terepjáró mint egy Niva, Szamuráj, hiába hasonló méret és felépítés.[ Szerkesztve ]
-
Coyot
őstag
válasz gzbotii #131574 üzenetére
Gondolom a tulaj már tudta mit tud az autó és miket vállalhat be. Én próbáltam általánosságban amolyan túra kategóriára értve fogalmazni valahogy úgy jött le kb ez lehet a hobbi szint. Minden terepre más válik be, de mivel régebben elég aktívan navigáltam off-road versenyeken az alapján mondom hogy ha béna vagy felülteted minden szaron.
Próbáltam már lerugni Pajero-t a murvabányában mikor felült a leereszkedő előtt a peremre olyan helyen ahol bármit fel lehet ülteteni és bármivel át is lehet menni - ügyesség/helyzetfelismerés kérdése.Má' nem
-
#89309696
törölt tag
válasz gzbotii #131574 üzenetére
Sima sárdagasztáshoz erdei utakon arra mondjuk röhögve jó egy 5 méteres pickup is, ha nem kell fél méteres lépcsőkön felmászni vele, meg fák között forgolódni akkor azok is nagyon jók lesznek. Forgolódni már nem lehet velük normálisan, meg mászni se sziklákat, hátul alig van súly, felül stb. Más terepre más autók valóak. Felhasználás függvénye, meg mindenkinél mást jelent az off-road is.
Súlyából adódóan egy nehezebb gép valamennyire még előnyben is van egy pl. Nivához képest egy egyenes szakaszon, egészen addig amíg el nem akad a sár közepén. Onnan már nehezebben hozza ki magát is, meg nehezebb kihúzni is. Itt is érvényes a súly/tapadás (kapaszkodás) mérték, ahogy az aszfalton is a nagyon széles gumi egy idő után rossz lesz, meg az egyre keskenyebb is rossz lesz.[ Szerkesztve ]
-
-
-
#89309696
törölt tag
válasz gzbotii #131700 üzenetére
Micsodaaa? 1.6? Jó lesz azok nagyrésze 1.4-nek is. Hiszen ötezerért nem mindegy mennyit megy el a tankolás után.
Érteeeed, mikor vált a szelep 8500-nál, vágod. Mikor a sarokcsiszoló is lassabban pörög már, az naaaaa. Az életérzés. Mikor a damilos fűkasza köszön Jónapot kívánokot. Érzed ugye. Wutututu.[ Szerkesztve ]
-
válasz gzbotii #131766 üzenetére
130-150-nel szoktam haladni, akkor 3500-4000 körül forog.
Egyben max 140km pályát mentem eddig, mondjuk volt, hogy 1hét alatt ezt a távot 6*
Nem turbós, de #szarolasz
Amúgy az 1,4 T is ugyanez a motor és ugyanennyit is forog, +25 ló mondjuk mókusok azok sokkal többen vannakEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
stickermajom
addikt
válasz gzbotii #131766 üzenetére
99%-ban arra visznek a navik, mert sokkal rövidebb távban, mint körbe az M6-M60. Én speciel nem szeretem. Az aszfalt is elég rossz (bár helyenként már lecserélték), illetve normál időben nagy a forgalom, sok a hülye. Ha Pécsre megyek, akkor inkább körbemegyek az M60-on, ha Pécsváradra, akkor éjjel kénytelen vagyok a 6-oson, a Véméndi elágazás csak nappal jó, éjszaka sok a vad.
@focvies Valamikor útbaejtek egy márkaszervizt, hogy vegyek egy liter olajat hozzá. Most úgyis pihenni fog az autó hétvégén. Vagy még tőlük tudok rendelni.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #131815 üzenetére
Meglepően nagy fékerőt tud produkálni. Egy 10%-os lejtőn is le lehet lassítani elég jól csak a visszatöltéssel. Ha viszont jól rálépek akkor azonnal fog tárcsa
Amúgy teljesen megállni sajnos nem lehet vele. Olyan 5 km/h alatt már finoman elkezd befogni a tárcsa mert az egy helyben álláshoz végig nyomni kell a féket és úgy tartja fizikailag az autót.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz gzbotii #132099 üzenetére
kétszer maradtam üzemanyag nélkül, ebből egy teszt volt
Egyszer már én is kipróbálnám mennyi az annyi, de fosok nehogy kárt tegyek a motorban. A dízeleknél úgy tudom elég nagy galibát tud okozni, ha elfogy a nafta. A benzinesnél nincs így? (Úgy tudom elképzelni, hogy párat teker az önindító amíg a pumpa feltölti benzinnel a rendszert, aztán pöcröf?)
Rekordom eddig 68,5 liter a 70-es tankba. Épp berlinből jöttünk haza, de nem akartam megállni tankolni, mert késő éjszaka volt is mentem volna már aludni. A sebességem az optimizmusommal együtt csökkent 170-180-ról a vége felé már 90-ig Aztán 10 km-re Drezdától nem bírtam tovább idegekkel és kiálltam egy kútra.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Magnum_
nagyúr
válasz gzbotii #132136 üzenetére
Benne volt, ha oszig kibirta volna, leszarom
Bontott motor se lenne rentabilis sajnos, de felhivom.Qru: en mar annak is orulok, ha a szerelo 0ft-ert atveszi es intezi a bontast
Tse: ha 600ert veszek, az is szakadhatna. De ugye nem akartam sokat rakolteni. Mondom, benne volt. Ketsegbe esve nem vagyok, koltozes utan visszaterunk ra. Nekem is van igenyem varosi autora
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
válasz gzbotii #132309 üzenetére
Ja már nem az van rajta amivel kijött a gyárból (golf)
Ma beültem tipoba a jobb 1-be és mondom valami nem stimmel. Lemértem 57 cm széles hely van jobb oldalon, bal oldalon meg 65 cm, aham nem csak érzetre volt kisebb
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Napelem
- E-book olvasók
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen