-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
escie
őstag
huh, nemtom.
merci? na ez is új!
mesélj!
de itt a 4.2-es..
Bővebben: link
nah, ez a nagy kedvenc. egyszerűen dönölű ez a járgány.
egy időben nekem is gyanús volt Tom Walkinshaw, de ez asszem akkor sima v (fau, hehhe!!).
mert van olyan is, hogy Tom Walkinshaw Racing, ugye?
de akkor ez nem az...I'm back, baby!
-
neduddki
nagyúr
H!I
Nem is ojjan rossz ijejnven fejjel;, csak 10-et tevedtem:- ))))), de a 420-ast legalbb fejben eltanatam, mongyuk azt nem tuttam, hogy azt felfurtak 3 decivel...
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
'Em
csendes tag
Huh!
nem semmi a nyelvezeted, de azért értegettem.
Nos tudom hogy borsos az ára, és csak 5-6 év mulva szeretnék venni :p
És mivel drágák, használtat; a másik oldalról viszont egyszer élünk. Legyen Új!
És bizva az inflácio alakulásában 5 év mulva már elterjednek az 1-2 %-os THM-ek és akkor részletre. DE megér e nekem (facér 26 éves leszek addigra) egy 5-6 millás középkategóriás autó? Jo nekem egy corsa is vagy fiesta (ami újonnan extrákkal is 3,2 milla) de egy alsókategóriás autó már 6 év mulva nem olyan: Zörgő műanygalkatrészek stb. (A mi Escortunknak is 6 év után semmi baja, indul pöccintésre, megy is és amióta megmutatták az oktánszám állító kábelt a fogyasztása se hajmeresztő (1,4 ford: zabál mint állat) de zörgicsélnek a műanyagok jobban érezni az uthibákat, nagyon lágy a rugozás. Mig egy középkategoriás még 8 évesen is tartja magát e téren. De ha veszek egy használt 4 év körüli középkategóriást ( A Mazda 6 amit mondtál borzasztóan tetszik) félek hogy vihetem a rejtett problémákkal. Igaz nem tudom hogy ennél a Weltauto -nál adott garanciák mennyire megnyugtatóak. Meg a másik hogy egy uj autó csak az én élményeimmel gyűlik. Ja és hosszu távon szeretném használni (több mint 10 év)
Netuddki! Melyek fulladnak le, Az összes Turbo diesel vagy csak a a VW TDI-nél volt ez?
Szoval az alapkérdés: Uj kiskategóriás vagy használt középkategóriás
valamint igaz e hogy a francia autók aránylag olcsók és igaz (Citröen, Peugeot 3,3 ért négy éveset kombit, full extrásan 2,0 HDI-val tudok venni egy rahedli hirdetés van ez árban) de ha szervizelem az nagyon drága és az alkatrészek is.
A renaulttól Óckodom mert nagyon egyedi: Egyedi kulcsok, szervíz, de semmit nem zárok ki.
Örömmem várom a részletes véleményeket.
Most nyaralni megyek szoval vagy 2 hét mulva tudom elolvasni, de nagyon örülnék ha ezekre a kérdésekre kapnék némi utmutatást, mert ezeken szoktam rágódni.
Ja és hogy tudok megbízható használtautót venni mikre kell figyelni.
kaptam választ: Sehogy.
Akkor szevasztok és kösz előre -
a_tesz
Korrektor
válasz neduddki #360 üzenetére
na szóval 1.3-as JTD van Fiat, Lancia, DTi néven Opel jószágokban, ugyanezen motor DDiS néven a Suzukiban. 1.4-es PDTDi van a VW-kben és az Audiban. 1.6-os HDi van a Peugeot és Citroën modellekben. valamint mivel az 1.6-os dízelt a PSA a Forddal felesztette ezért a Fordokban is az új 1.6os TCDi vagy micsoda is közös a citroennel és a peugeottal.
csak ennyit akartam...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #366 üzenetére
hi!
De van:- )))) Bővebben: link
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
pweisz
senior tag
válasz neduddki #367 üzenetére
Ez most gunyós volt? Én tényleg kiváncsi lennék hogy milyenek az ilyen kis cm3 -is dizelek. Nekem csak rossz tapasztalatom van dizelel Fordescort 1.6 diselel(szivó) tanultam vezetni, ahoz képest a trabi egy versenyautó. Ugyhogy picit nehezen tudom elképzelni hogy egy disel autó jól menjen, főleg ilyen kis cm3 is motorral. Valaki ült már ilyen 1.3->1.6td motoros autóban?
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #380 üzenetére
HI!
Na nezem eszt a 110 lovast enm pdtdi, de kurvara nem emlexem erre a motorra, mejjik piacra votl ez aposztrofalva, miert szedtek le a 115-osbol 5 lovat, kornyezetvedeelm, ado, biztositas??? vagy egyszeruen csak mas adatokat adtak meg????
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zsoltee10
addikt
válasz neduddki #398 üzenetére
csak vajon az a 163 paci meddig fog dolgozni? kíváncsi vagyok én már nagyon arra, hogy ezek az izmos dízelek mit mutatnak mondjuk 400 ezer km után. mert leeht, hogy a régi dízelek lomhák, de a mi J5 Peugeot-nkban a 2,5D motor már túl van a 450000 km-n, és nincs vele gond, egyszer kellett hengerfejet cserélni gátrepedés miatt.
-
Tacso
aktív tag
válasz neduddki #396 üzenetére
Az Opelek órája valóban túlmér! De az összes központi kijelős Opelnak van egy ''különlegessége'': csak annyit kell tenni, hogy a két gombot egyszerre nyomva kell tartani kb. 5-6mp-ig. Ekkor a kijelző átvált, és az alsó sorban bal oldalt kiírja a pontos sebességet.
No Stress on Cres - I love my Cruze
-
zsoltee10
addikt
válasz neduddki #402 üzenetére
erre gondoltam. nekünk van egy peugeot boxerünk, amit 2 éve vettünk újan 2,8HDi motorral. 300nm, 127 lóerő. megmosolyogtak, hogy milyen gyenge ekkora lökettérfogattól, hiszen a 2.0hdi 136le, stb.
mondtam neki, hogy tegyük egymás mellé a lét motort úgy 10 év múlva 300000km-rel a hátuk mögött.
láttam néhány ilyen boxert ilyen motorral 250+ ezer km-rel. csak a szokásos szervízdolgokat kellett csinálni rajtuk. olajcsere, légszűrőcsere, stb. és még mindig nyomatékosak, mennek mint az állat, nem esznek többet, mint korábban.
a miénkben még csak 71e km van, eddig -lekopogom- nem volt gond az autóval, pedig hetente 2szer-3szor 4,5t össztömeggel közlekedünk vele. -
a_tesz
Korrektor
válasz neduddki #400 üzenetére
az a motor úgy van,hogy a FIAT még azelőtt elkezdett gondolkodni a mocin,mielőtt a részvénycsere a GMmel megtörtént.eztán a GM megkapta a jogot,hogy gyártsa ő is,de a fejlesztés az a fiat érdeme.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
zsoltee10
addikt
válasz neduddki #406 üzenetére
na igen, nem sok személyautó tud megfogni, ha üresen megyek. valszeg a km óra csal felfelé, de a 170-ig skálázott órát leteszi.
azt szeretem, amikor hegynek felfelé mindenki elkezd lassulni, én pedig nyomok egy padlót, és hirtelen utólérem...
volt olyan, hogy csávó rámvillantott, hogy hegynek felfelé húzodjak már ki a szélső sávba, aztán kivágott mellém (90-nel mentünk emelkedő elején). egy darabig jött mellettem, de az emelkedő tetejére én már 110-zel mentem, ő pedig maradt a 80-as tempónál.
kedvencem a piros lámpánál 4es golfban feszítő menőcsávó. aztán zöldnél nyomok egy padlót, és hirtelen a golf eltűnik mellölem. ez Pécsen volt, a srác annyira ideg lett, hogy csontig kipörgetve legalább 80-90-nel húzott el mellettem, de a következő pirosnál megint mellé álltam...
Ja igen a 2.8-as már 1500-tól használható nyomatékot produkál, míg egy 2.0-ás 2000-nél kezd csak megindulni, alatta teljesen erőtlen. de az igazi erő ebben is 2000-nél tör elő, ami 5. fokozatban óra szerint 90km/h környéke, és 110-nél érzem azt, hogy ha most odalépek, akkor ugrik... ~2400-as fordulat. 3700-ig nagyon húz, aztán onnan már csökken a turbónyomás, 4200-nél pedig elvágja az elektronika.
Szóval HDi rulz. -
pweisz
senior tag
válasz neduddki #398 üzenetére
Ezen gondolkodtam hogy a nagyun durván néz ki 3 literes disel, nagyon bonyulult egy cucc, meg kivan a végletekig könyitve, és ilyen általában nem tessz jótaz élettartamnak. Nincsenek még tapasztalatok a 3 lityósal, majd kiváncsi leszek mit lehet majd hallani róla pár év múlva.
-
dimanche
csendes tag
-
dimanche
csendes tag
válasz neduddki #418 üzenetére
Az opel szervizeknél máshogy játszanak az olajjal saját tapasztalatom szerint (már ahová én viszem az autót). Felszámolnak 4 litert és az autóba töltenek 3at. Ha napi 10 olajcsere van, akkor az már pár ezer forint a szerelőnek. Felszámolják a drágább Castrol olajat, de a sima gyárit teszik a vasba, a castrolt meg eladják jó drágán..
Az én ismerőseim is az ömv-t dícsérik, meg még az agip-et is, hogy ott tankolva megtáltosodik az autó..
Nekem sajnos muszáj a mol-nál tankolni benyát , mert kártyával kell tankolnunk a céges vasba és az csak oda jó, hát mit ne mondjak, a pesti kutaknál tankolva sokkal szarabbul megy az ótó..
Köszi a segítséget dízel ügyben, utolsó ótó a nejemé volt ami dízeles, az még a jó öreg adagolós volt, szeretett pisálni ahogy az adagolós mondta, aztán 60 ropiért felújította, de jött a többi gond, ezért gyorsan el is adtuk egy autószerelőnek, az meg azt barkácsol rajta amit akar.. -
rATdrAgOn
senior tag
válasz neduddki #892 üzenetére
Hehe...
Most mondjam azt, hogy ovatosak a csigazabalok?
Biztosan nem lesznek annyira jok az uj dizelek, ezert kicsit rombolni kell a konkurencia imidzsen....
Tudod, Minoseg, Megbizhatosag, Fjord.
Szamomra az is csak egy szaros Szeat, de ez most lenyegtelen.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz neduddki #894 üzenetére
Ize, nezzel be indexen a PSA forumba.
Ez az ottani szleng.
Ami nem hidroscitro, az szeat.
De csak ovatosan nezzel ott szet, ott kerem beteg emberek vannak.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
Bazsesz
őstag
válasz neduddki #992 üzenetére
1-2 k*rvajól néz ki, de a lada, amin merci jel van, a tulaja egy ****************. De jók nagyon úgy alapból
Bővebben: link Lada 112 tuninglámpabúra az 1200-esen jól mutat
De 1-2 tényleg nagyon gáz, de attól még Lada.
Majd az én kis kockatuningom...''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
karib
addikt
válasz neduddki #1872 üzenetére
A Gallardóban valóban az új Audik műszeregysége van, kicsit átszínezve, meg az egyéb kezelőszervek is azonosak. De ugyanígy az Astonokban most már Volvo szerű műszeregységek vannak.
A Phaeton meg bár önmagában nem lesz sikeres, ugyanerre a platformra épül a Bentley Continental GT, illetve a most bemutatott négyajtós változata is - Flying Spur, vagy hogyhíjják?
Sok ilyen átfedés van - a régebbi Astonokban olykor Fiesta-Escort-stb. kapcsolók tűntek fel, vagy a Bentley Arnage-ben is BMW klímavezérlés stb. volt, igaz a szemek elől gondosan eldugva egy míves faborítsá mögé, de simán látszott. Az új Swift meg mintha Opel cuccokkal lenne tele, csak kicsit elmaszkírozva (műszeregység, rádió-klímavez stb.).
De ezek még semmit nem mondanak el a tulajdoni viszonyokrólDepartment of Redundancy Department
-
B.Kox
tag
válasz neduddki #1870 üzenetére
A Skoda Favoritot is ők tervezték... Egyébként a Samara blokk ami a régi 2105 és 2107 továbbfejlesztése nagyon megbízható(atomtámadást is túléli) szal nincs a Porschenek azon semmi szégyellnivalója.
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
karib
addikt
válasz neduddki #1877 üzenetére
Igen, tisztában vagyok a legtöbb tulajdonosi és partneri összefonódással - pl. Renault-Samsung etc. Teljesen értelmes a konszernen belül, sőt akár azon kívüli alkatrészösszevonás. A Porschéról is tudom, hogy kellően VW közeli, emellett viszont ők mindig a függetlenségüket hangoztatják, ezért lennék kíváncsi. Nem a legfontosabb dolog a világon, de hátha mégis valaki tudja itt, mindig jó valami újat tanulni.
Department of Redundancy Department
-
-
escie
őstag
válasz neduddki #2293 üzenetére
''ne juott tovabb a 3dik parkolo autonal:- ((((/''
fu, annyira erős?
erről amúgy eszembejut egy kedves rokonom ifjúkori története. megvette az első autóját, egy zsigát. Miskolcon vette, Edelénybe vitte haza (~25km). az út 3/4-énél, Kazincbarcika előtt már tékás volt a verda, felborult.
hálsten a fickónak nem lett baja.I'm back, baby!
-
Maxxter
senior tag
válasz neduddki #4743 üzenetére
Az F1-es autonak nagyon kicsi lehet a légellenállása, ha kevés a leszorito erö. Vajon mért van több napot egy kaszni a légcsatornákban?
Szerintem az autoknál a gumi gátolja nagy tempot, mert már az nem birja a terhelést. A hülye Ghost Rider-nek volt egy turbos Hayabusa-ja és a gumi 20 perc után szétfoszlott, nem birta azokat a gyorsulásokat amit a motorbol kihozott GH. És még nem is füstölt a gumi sehol.Szponzorokat keresek gyorsulási versenyzéshez és gokartozáshoz :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Philips 4000i AC3858/50 légtisztító
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000