-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bazsesz
őstag
Elkezdtük az OFF-ba, és itt kellene folytatni, hogy meglegyen
Ide kerüljenek hát az autókkal kapcsolatos kérdések, válaszok, képek, infók, linkek, stb
Üdv: Balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
válasz strike-force #42 üzenetére
Jaj, szuzuki liana
-közösbe-
Nemsemi. Elmentem vindózt telepíteni, és ennyi autó itt van
Akkor jöjjön a kedvenc kis Lada 112 autó: Bővebben: link
Lada 110 wankel: Bővebben: link
Üdv: Balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
Belevág a topikba, mint írtam a nyitóhsz-ben
Ide jöhet minden autós kérdés.
Sajna dízelekben nem vagyok otthon, de ha a Te jelölted nézem, akkor a márka az ott van, tutira. De mint mondtam és dieselben nem vagyok nagyon otthon, de biztos lesznek olyanok, akik meg tudják neked mondani a dolgokat.''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
Seat Leonok:
1: Bővebben: link
2: Bővebben: link
3: Bővebben: link
4: Bővebben: link
5: Bővebben: link
Seat Ibiza:
1: Bővebben: link
2: Bővebben: link
3: Bővebben: link
Nissan Skylineok:
1: Bővebben: link
2: Bővebben: link
3: Bővebben: link
4: Bővebben: link
Trabant
1: Bővebben: link
2: Bővebben: link
3: Bővebben: link
Wartburg
1: Bővebben: link
2: Bővebben: link
3: Bővebben: link
Skoda
1: Bővebben: link
2: Bővebben: link
Lada (mi más lenne):
1: Bővebben: link (ez új lada)
2: Bővebben: link(ez is)
(a most következő már nem )
3: Bővebben: link
Kispolszki
Bővebben: link
Mitsubishi Eclipse
1: Bővebben: link
2: Bővebben: link
3: Bővebben: link
4: Bővebben: link
Hirtelen ennyi, jó csemegézést MAjd még keresgélek''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
Huh.
valahol még ott van a Revolution is, amit belinkeltem. Az egy durva dolog
Amúgy meg ''Kalina'' Megntegetem is le a képeket. Mindjárt feldobom a miénkről készült új képeket, amibe szinte minden benne lesz A-Z
No meg a lada jel háttérnek
Üdv: balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
Bővebben: link
Exluzív Lada 112-es képek Ilyent nem lát minden nap az ember''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
Hivatalosan az anyám nevén van. Ha lenne jogsim, akkor használhatnám, amikor akarom, apró megkötéssel (a benzint én fizetem, ha megyek valahova, de ez a legkevesebb).
De nem hiszem, hogy egyhamar az én nevemen lesz, mert nekem fáj a szivem egy autóra, de nagyon. A márkát tudjátok, tipust és kinézetet meg nem mondok, mert elirigylitek tőlem.
Üdv: Balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
Ájájáj
Mit találtam Milyen rajzot
Tuning LADA EVO I: Bővebben: link
Tuning LADA EVO II: Bővebben: link
Asszem ez büntet. Van amúgy itt barcikán egy elég komoly tuning LADA (nem ilyen rajzos), nagyon komolyan néz ki, le is van fotózva
Üdv: balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
válasz _Volkovy_ #153 üzenetére
Nekem is tettszik például a Dodge challanger (asszem az olyan régi, 70-es beli autó, mint amilyen Al Bundynak van a Rém rendes családból ). Csak nekem az a bajom, hogy ha tönkre megy valami benne, akkor fizethetek. A LADA-ban az a jó, hogy ha a motor nem megy széjjel, akkor a legdrágább alkatrész újonnan 4500 forint. Ha lenne pénz sz*rásig, akkor vennék én mondjuk egy dodge challangert, de mivel nem vagyok gazdag, ezért LADA lesz a dologból pár év múlva.
Bővebben: link <- egy ilyent nagyon bevenne a gyomrom. Fekete tükrös, ami mégvonzóbbá teszi. De nem vagyok nagyravágyó, beérem én egy Ladával is. nem fogyaszt, olcsó javíttatás, kell ennél több?''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
válasz _Volkovy_ #155 üzenetére
Láttam a linket, biuck, olyan volt a nagybáttyámnak. Talán pont ugyanilyen, pontosan nem tudom, de azt tudom, hogy hatalmas. Az is jól néz ki. Nekem tettszenek ezek a régebbi dizájnú autók nagyon, meg egy-két új dizájnú. A többi meg olyan, amilyen. Persze ízlések és pofonok, lehet, hogy én azt mondom, hogy a x autó y modellje olyan ronda, mint az állat, valaki meg az anyósát is beadná betonozni, hogy vegyen egyet.
A link, amit odaraktam, azt azért raktam oda, hogy az nekem formára tettszik.''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
válasz #16741888 #157 üzenetére
Mi voltunk Ladával pesti csúcsba, olyanba, hogy baleset volt. Rosszkor mentünk. köbö percenként 10 centit haladtunk, 1 óra volt átérni rajta, onnantól meg ment, mint a karikacsapás 50-60-as tempóval Igaz nem 78-as évjáratú, de nekivágnék egy olyannal is. Bár nem értem, hogy egy pesti csúcsforgalomba mi lehet olyan egetrengető. mész 20-30-cal, oszt annyi.
Üdv: Balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
válasz #16741888 #162 üzenetére
Igen, ez a Ladák egyik tulajdonsága. Ha találsz pesten egyáltalán parkolóhelyet, akkor arra nagy ívben kell rákanyarodni. Ez megmaradt az új Ladákban is, nagy ívben kell kanyarodni rá, de annyi a különbség, hogy itt már van kormányzásrásegítő. Meg egy Ladával nem tudsz olyan kis ívben kanyarodni, mint mondjuk egy Fiat Puntóval. Ez már maga az autók hossza miatt adódik, meg a Ladákon nem lehet a végtelenségig kitekerni a kormányt.
Gondolj bele, hogy például a Lada 112-esnek a két tengely középpontja között 2492 mm van (durván 2,5 méter). A hossza 4170mm (durván 4,2 méter). Namármost a Fiat Punto adatait nem tudom pontosan, de köbö 3 méter hosszú, és a tengelyek középpontja között lehet olyan 2 méter. Parkolni mindig a kisebb autóval könnyebb, de ha megszokod, a nagy se lesz nagy gond Kamionnal is nehéz parkolni elsőre. De már a 9000. parkolás tök simán megy.
Szal ha Te minden nap Ladával közlekednél, és minden nap Te állnál be vele a garázsba, akkor simán menne neked is reflexből, becsukott szemmel is
(Hogy ne úgy tűnjön, hogy nagyképűen mondom, hogy királyul tudok vezetni, elárulom, hogy nincs jogsim, és életembe eddig 400 métert vezettem. Nekem is szokatlan volt, mert a kanyar kissé érdekesen nézett ki )
Üdv: balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
válasz Sick Boy #166 üzenetére
A régi Ladák ettek benzint, az tuti. Egy nagyon jól beállított 1200-es Ladát meg lehetett állítani 6,5-7-nél. Nekünk régen 1200-es körladánk volt (de az igazából még nem Lada, hanem zsiguli volt, az igazi zsiguli, 78-as), 1200-es megfúrva, és 7-nél megállt a fogyasztás. Persze láttam én már olyen 1200-es Ladát, ami nem bírt, csak 50-nel menni, és megette a 11-15 liter benzint is. Annak a motorja úgy szét volt már húzva, mint állat. Rallyautó lett belőle, új motorral
A kormányzás meg igen, az jellegzetesen Lada Bár nekem akárhogy van, egy 1500-ös kockalada az álmom. Tükörfényes fekete festés, szolid első és hátsóspoiler, szolid kis kipufogócső, első izzókba kékes beütésű izzók, aljára meg neon Semmi több nem kéne. Meg megcsinálni, hogy a kaszni meg a motor rendbe legyen, és kész.
Közben fellöktem néhány képet.
Lada 110 versenyautók (a sárga az angyon rulzz) Bővebben: link
Helyi kis tuninglada: Bővebben: link
Üdv: balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
-
Bazsesz
őstag
válasz _Volkovy_ #177 üzenetére
Vazz, hát matrica nélkül csak szenved az autó! (nekünk is van az oldalán, igaz nem NOS-os, meg nem márka, hanem reklám, de van Első ajjtót befedi majdnem teljesen.)
Én a Ladára nem fogok matricákat veni, mert tervezgetek magamba, csak azt nem tudom, hogy hogy ússzam meg a súlyadót meg a biztosítást (pár évig állna a garázsban az autó, amíg fullra ki nem pofozom).''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
válasz _Volkovy_ #186 üzenetére
Mért, nekem tervezetbe van egy kockalada, és semmi vadat nem akarok vele csinálni.
Csak egy tükörfényes fekete festés, egy szolid kis hátsóspoiler (úgy 50 centi magas), egy szolid kis elsőspoilert az első lökhárítótól lefele (bazinagy légbeömlőkkel), egy szolid kis kipufogócsövet (úgy 20 centi széles elég is lenne, kocka alakú, és olyant, aminek a vége felfele hajlik), széles aranysárga alufelnik, mondjuk /35-ös gumi, bazinagy Lada airbrush, természetesen tükörfényes arany színnel, kékes beütésű izzok az elsőlámpába, sárvédőszélesítés.
A motort nem cserélem ki, csak akkor, ha nagyon sz*r állapotba lenne, helyette mondjuk egy TDI motort, ami 3-4000-nél elkezd szebben muzsikálni.
De persze ez a jövő kérdése. Most még megveszem a digitcambe a 256-os memóriakártyát, és onnantól elkezdek gyűjteni autóra. mihelyst lesz félmillám (4-5 év), veszek egy Ladát, és elkezdem a fent leírt műveletek végrehajtását Addig meg itt van a 112-es''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
Megvolt az autónk első szervize. Sajnos a karcot elég húzós áron tudnák rendbetenni (vezetőoldali hátsólemezen van egy szép szántás, thx az elmebeteg állatjának, aki úgy május vége-június eleje (pontosn nem tudom már) végigszántotta. Rohadna le a bele, se betétlap, se egy névjegykártya, se semmi ), annak a lemeznek az újrafestése 25k lenne, mivel elég szép nagy lemezdarabról van szó, meg speciális metálfestés (a szervizes azt mondta, hogy az uránból vagy melyik hegyből bányásszák bele azt a csillogó szemcsét, ami nagyobb, mint az átlagos metálfestékekben lévő, ezért ilyen drága munkadíjjal együtt, de gyári festék. Ha minden igaz, akkor meg lesz valamikor október-november környékén csináltatva). Gondok voltak a csomagtartó lezárásával, kicsit erősen kellett becsapni, hogy lezáródjon, kulcssal meg szinte lehetetlen volt kinyitni. Megcsinálták olyan pöpecre, hogy a kulcsot a két kisújjaddal ki tudod nyitni, meg könnyen le lehet zárni. Továbbá megcsinálták a hátső felfüggesztés furcsa hangját, most már olyan halk, hogy meg se hallod. Kitisztították a féktárcsákat és a dobot. Kicserélték az olajat, asszem vagy Shell-t, vagy Agip motorolajat kaptunk bele. Kicserélték az eltört hátsó szélvédőmosó pöcköt, mivel valami úton-módon eltört. Lecserélték a hátsó sárhányót, ami ki volt szakadva.
Elmondták továbbá, hogy a rajta lévő acélfelni max télre jó használni, ha kerül rá egy normálisabb alufelni normálisabb gumikkal, akkor sokkal stabilabb lesz, és sokkal jobban fog tapadni, stb.
Mondtak viszont egy jó hírt: nem romolhat el benne a hengerfejtömítés, mivel nincs olyan benne, hanem olyan pontosan, precizen vannak összeillesztve a dolgok.
A szervízről:
Az üléshuzatra vigyáznak nagyon, hogy ne legyen semmi baja. Egy védőhuzattal oldják meg. Tegnap volt mosva az autó, és úgy is néz ki. Semmit nem koszoltak össze, semmit nem törtek szét, mintha nem is lett volna a szervízbe az autó. Apám azt mondta, hogy a felnire rácseppent valami, a szerelő első dolga az volt, hogy letörölte. Szervíz után átnézték, hogy nem lett-e valahol koszos, de nem. Aki szereti az autóját, vagy épp ráér, vagy épp kíváncsi, az meg is várhatja, mivel időpontra megy, és 30-60 perc a komplett szervíz. Nagyon korrekt, és gyors szervíz. Vigyáznak az autódra.
Az autó elektronikájáról:
Hát ez beszarás. Rádugták a gépre, és elmondott mindent. Még azt is, hogy volt egy illetéktelen beindításpróba is, de meghiusult (nem lopni akarták, csak anyám elfelejtette kikapcsolni az indításgátlót, és be akarta indítani.)
Szemmel látható jelek, hogy szervízben volt:
A motortérbe lett egy matrica, hogy mikor lett kicserélve az olaj (hány kilométernél), és a szervízkönyvébe bele van írva, hogy mik lettek csinálva.Egy darab olajfolt, egy darab kosz nincs az autón, ami arra utalna, hogy szervízben volt. Ez is a szervíz pozitívumaként szolgál.
Röviden asszem ennyi. Hosszabbhoz meg nincs kedvem, mert agyilag zokni vagyok.
Üdv: balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
válasz Tommmysun #232 üzenetére
Igen, ez a miskolci hivatalos Lada szervízben volt. De tényleg vigyáztak rá nagyon. Védő üléshozattal kezdte az szerelő, aztán mikor lecserélte az oldalajt, elment, és megmosta a kezét. Szal vigyáztak rá.
A külföldi csodákról meg ne is beszéljünk, mert nagyon szeretnék neonokat alá, de magyarországon ez tiltva van (az más tészta, hogy kapni is lehet...). Airbrusht anyámék nem vállalják be 3 hónapos autóra, így maradnak az egyszerű dolgok: sportkipufogó, alufelnik, stb. Majd airbrush megy a saját autóra, vagy hamarosan (április környékén) a saját robogóra
Biztosítást fizetünk, de ha jól tudom nem olyan sokat. De ilyen megszabás van, ha jól tudom, hogy első tulaj x összeget fizet, a további meg y összeget. Hogy melyik a több, azt nem tudom. Emberi logika szerint első tulajnak kevesebbet kellene fizetni, de biztosító szerint...
Mondjuk nekünk még meg se lett az autó, de a biztosítóval problémák voltak. Kiküldtek a 2003-as évre szóló befizetetlen biztosításról szóló felszólítást. Bár igaz, hogy azon ott szerepelt, hogy 2004. áprilisban lett véve az autó, de elnézést kértek legalább.
-------KÖZÖSBE--------
Egy világ dőlt össze bennem. Ma megtudtam, hogy az új Ladákban a szervizes szerint JAPÁN motor van De ezt csak a szervizes mondta, tehát 50%, hogy orosz van benne.
Ezt nekem meg kell tudni, hogy tulajdonképpen milyen motor is van benne. Elektronikája Bosch, az meg nem adja csak úgy oda akárkinek az elektronikát tudtommal.
FELADAT: lécci keressetek már cikket arról, ahol leírják, hogy milyen motor van benne, mert komolyan érdekel. MEgköszönném''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
Nah, kicsit informálódtam. Azt mondják, hogy 1 az 1ben Lada Samara motor.
De apám azt mondta, hogy neki azt mondták, hogy japán motor van benne, meg hogy 3 részből áll a motor, és nincs hengertömítés.
Mért nem mentem el én is szervízre''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
Én meg találtam mindenfélét De többnyire Samara motort találtam, szal nem veszett el bennem a világ.
Bővebben: link <- új képek. Sőt! A digitcamen vannak mégújjabbak, meg videók is. Pénteken veszek memkarit végre, csinálok egy szép nagy videót
Üdv: Balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
Mi bajom a japán motorokkal? Elismerem, hogy mennek, mint állat, meg nem fogyasztanak sokat, de nagyon igényesek. Tönkremegy valami apró alkatrész dobálod ki érte a 10000-reket. Ezzel szembe az orosz szinte igénytelen (pölö hűtővíz nélkül elmész vele a világ végére is), nem fogyasztanak sokkal többet, mint a japánok, és mint ''kollégám'' modta elpusztíthatatlanok. Plusz az alkatrész is viszonylag olcsó. Körlada milyen régi már? Ss még mindig mennek, mint állat (nem az olasz motoros zsiguliról beszélek, hanem már az orosz motoros 1200-as ladákról).
Persze tudom, hogy vannak olyan japán motorok, amik kibakujók. Ha már csak megnézem a nissan skyline-t, annak a motorját egész szépen tudják túrni. Ezzel szembe az orosz nem nagyon túrható, mert nagyon ritkán lesz belőle 1000 paci.
szegény lada mostanában próbál feltápászkodni
Sztem nem kell a Ladát félteni. Ki tudnak ők olyanokat találni, hogy az ember haja az égnek áll. Oroszországba és még néhány országba pölö a mai napig a Lada autók töltik be a rendőrségi autók szerepét. Lehet, hogy nem véletlen... És ebbe a 110-111-112 is beletartozik már. Aztán most ott van a Lada Revolution, ami önmagáért beszél. Sztem ha kicsit összekapna magát a Lada, akkor még lehet a Forma1-be is bejuthatna. Bár ennek nagyon kicsi a valószínűsége, de ahogy lehet látni, hogy miket csinálnak, nem elképzelhetetlen...
Nade hagyjuk, nem akarok én oroszmotor-japánmotor vitába kezdeni, mert abból csak a baj meg a veszekedés lesz.
Üdv: balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
válasz rATdrAgOn #256 üzenetére
Igen igen, csak azt már nem akartam írni Azok is nagyon durvák lehetnek, egyet bevenne a gyomrom.
DE!!!!
Most olvastam, hogy van gyári Lada 110 GTI!
8,5-ös gyorsulás, 215-ös sebesség, 1998 ccm, 150 paci. Abból a 215-ből ha a sajátunkat számolom lesz vagy 240-250 (mivel a miénknek 175 a gyári végsebessége, ennek ellenére 195-tel tudtunk vele menni, Lehet, hogy tudtunk volna tovább is, mert 4500rpm fordulaton mentünk vele 195-öt, de van egy kis probléma a kilométerórával. lent van a link róla, aki megtalálja, kap egy mosolyjelet )
Jövő hét hétfőn meg ismát autópályára lép a Lada, fogok fényképezni ezerrel csak ne essen az eső, mert akkor lassan kell haladni, és nem fogom tudni lefotózni a 190-195 km/h-t.
Bővebben: link
Na itt vannak az óráról készült képek, meg lehet keresni, hogy miért nem mentünk többel 195-nél próbánál, hogy ''ugyan mit bír''''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
1995-ben kezdték el gyártani a Lada 110-et Az volt még a 8 szelepőes, 1,5-ös, 71 pacis motorral felvértezett modell
az meg,hogy mért nem tudnak olyan motort gyártani,mint pl.a németek,japánok,vagy akár a franciák,az a gazdasági helyzetüknek köszönhető
Ez valahogy így van. Ruszkik nem állnak olyan jól, mint pölö a franciák, vagy a németek gazdasági téren. Nekik olcsóbb volt egy ilyen motorkonstrukciót kivitelezni, minthogy egy vadonat újjat kifejleszteni, mert az piszokdrága lett volna, és lehet, hogy anyagi csődbe mennek tőle. Csak gondolj bele, hogy mi pénzbe fájhat egy motor kivitelezése, ami jó is, és nem döglik be 1000 kilométerenként...
amihez én nem értek,talán ha van köztetek egy közgazdász...
Nem kell ehhez közgazdász. Én se vagyok (még) az.
-----Valakinek, aki írt gyároi fogyasztási adatokat-----
1200 kilométeren tankoltunk 72 liter benzint. Ebből úgy ~700 kilóméter autópálya volt, 160-180-as tempóval. Városban többet használjuk, de 7-7,5-nél nem eszik többet. vegyesen meg olyan 6,5 liter körül eszik. ''konfig'' az aláírásban''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
Maga az autó 1040 kilót nyom
Szuzuki tudtommal olyan 6-ot fogyaszt városba a literes, és olyan 700 kiló körül mozog.. Persze, hogy odavág fogyasztásba, de az 1000-res, ez meg 1500-ös Már innen egyértelmű, hogy odavág
Üdv: Balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
válasz Roadkill #282 üzenetére
Hali.
Nem szeretnék nagyon vitatkozni, de lenne egy kis észrevételem. Ha nem gond. Azt elismerem, hogy nem pörög annyira a motor, nem viszi ki olyan hamar a fordulatot, mint mondjuk egy Fiat Puntóé, mert tapasztaltam én is. De attól függetlenül egy 1499ccm-es, 93 lóerős, 16 szelepes motorral miért ne lehetne 190-195 km/h végsebességet kihozni? Én nem azt mondtam, hogy tartósan, hanem hogy annyit bír. Tartósan persze, hogy nem bír annyit (mondjuk 100 km-en). Ha gondolod, előkotrom azt a képet, ahol 180-at mutat az óra, miközben dugig a csomagtartó, 5 utas. Hozzáteszem a háttulja annyira lennt volt, hogy egy kis gödörbe mikor belementünk, a kerék hozzáért felette lévő sárhányóhoz.
A két csomag kávézaccról meg az alábbit mondom:
85 litert tankoltunk bele (két teletank majdnem), és mentünk vele 1357 km-t. 85-öt oszd el 13-mal, vagy 14-gyel, és kijön a fogyasztás vegyesen. Eből körübelül 800-900 kilométer autópálya (M3 meg M7 oda-vissza). Nem kerültünk pesten dugóba, meg sehol sem.
De hozzáteszem nem vitaképpen írtam le ezeket. De ha már a hiszékenységnél tartunk, Szted mi hangzik reálisabbnak: amit leírtam feljebb, vagy hogy egy Nissan Skyline-ból ki lehet nyerni több, mint 1000 lóerőt?
Üdv: Balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
Bővebben: link
Bővebben: link
Üdv: balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
Huha!
Jól olvasom, hogy egy 1500-ös benzinmotorral rendelkező autó átiratása 240000 HUF? Bakke. Szal ha akarok venni egy 1500-ös kockaladát, az azt jelenti, hogy 170-ért megveszem az autót, 240-ért meg átiratom? Vagy ez csak az országba való behozatalra vonatkozik?
Amúgy meg ez tettszik:
''Kizárólag a hengerűrtartalom alapján történik a besorolás, így a különféle motortípusok - Wankel, boxer, kompresszoros, turbós - nem esnek külön kategóriába. ''
Üdv: balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
VW az egy külön kategória. Ahhoz tartozik a Skoda, a Seat, meg asszem az Audi is, de az nem biztos.
GM-hez pölö ilyenek tartoznak, hogy Opel, Chevy, stb.
Oroszoknak igaz, hogy van még mit fejlődniük, de ha azt veszed, hogya Lada GM tag, akkor lehet, hogy fog is.
Üdv: Balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
Egyetértek veled! Énis maradok a Ladánál
---KÖZÖSBE---
Új Nissan Skyline lenne?
Bővebben: link
[Szerkesztve]''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
Megvan a másik szerelmem!
Megvan a cél, hogy mire kezdek el gyűjteni (hosszútávon gondolkodok gyűjtés alatt ). És ez nem más, mint egy Bővebben: link
Igen, egy Mazda 6, méghozzá a kombi változat. Eszméletlenülnagyontutiulbejön a formája, és hogy kombi, az főleg tettsazik. Kicsit sok az már, hogy mindenki veszi a lépcsőshátút, és tuningolja ezerrel, meg akkora hátsóspoilert tesznek rá, hogy leszakad a háttulja. Ez így, ahogy most van (alufelnivel, sötétített ablakokkal) BŐVEN elég lenne, nem kellene nekem több csicsa rá.
Bővebben: link Van azért csomagtere is rendesen.
Most akarom majd megkeresni, hogy milyen para-méterekkel rendelkezik ez a kis járgány.
Üdv: balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
válasz #16741888 #760 üzenetére
Bővebben: link
Ha erre gondolsz, akkor ez nálam nem játszik. Bűnronda, főleg a háttulja. Meg úgy egyáltalán az audi se. NAGYON esetleg még egy Opel Astra Caravan fekete színben az, ami tettszik.
Üdv: Balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
LADA megmarad, mivel hivatalosan nem az enyém, bár ''akkor használod, amikor akarod engedély nélkül'' címszó alatt van. Ez egy ''6-7 év múlva kéne venni egy saját autót'' terv, mert hiába megengedett, nem nagyon akarom anyámék autóját nyúzni.
Csapatásról annyit, hogy nemsokára ki lesz próbálva, hogy kettesbe mennyit bír. Már 4000-res fordulaton is bivaly hangja van a motornak, kíváncsi leszek, hogy milyen lesz még''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
válasz #16741888 #763 üzenetére
Hát lehet akármilyen quattro, meg tárcsafék, akkor is nagyon rondának találom (ettől még másnak lehet, hogy királyul néz ki - ízlések és pofonok). Ez meg olyan szép. Az a sportos pilácsbúra, az a forma... magával ragadott
''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
válasz _Volkovy_ #767 üzenetére
Egészségedre
Tényleg, amúgy a Clio hanyas nektek? 1,4 vagy 1,6? Vagy egyéb? Nem akarsz a belsejéről fényképeket csinálni? mert kívülről már láttam rengetegszer, meg álmomból ha felkeltenek is le tudnám rajzolni, de a belsejéig soha nem jutottam el.''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
Hmm, most lesem csak, hogy a Mazda RX8-ban Wankel-motor van? Most olvastam csak, hogy egy két''tartályos'', 6xx ccm-es változat van benne, és nincsenek hengerfejek, és mittoménmik. Azé azé ez nemsemmi
Onnan kezdett el bennem elindulni a gyanú, hogy lesz Forma Woman, ami Nők által vezetett RX8-akról fog szólni, és ott írták, hogy Wankel.
Üdv: balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
válasz _Volkovy_ #781 üzenetére
1,6???
Nanenmá!!! Annak 5000-nél van a vége? Megy az feljebb is Csak lehet, hogy el van lustulva Segíts egy kicsit rajta
És nincs valamelyik ismerősödnek infraportja? Hogy miért kellenek a képek, azt nem mondom el, mert úgyse hinnéd el
Üdv: Balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
válasz _Volkovy_ #783 üzenetére
Legiszonyatos Lada-fanná avatásom előtt vérbeli Clio rajongó voltam. Megfogott a hátsó dudora De mindig csak kívülről jutottam el magához az akkori ''isten autóhoz''. Most már változott a helyzet, vérbeli Lada-fan lettem, de azért a clio belseje még mindig érdekel egy kicsit
''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
válasz _Volkovy_ #789 üzenetére
Bővebben: link
most kaptam dentől a linket
AMúgy két kamrás RENESIS Wankel van benne, 1308ccm (2×654), ami 192/231 LE. Azért az nemsemmi A VAZ200S meg 1,5-ös, 93.5LE-s. De egy 1,3-as motort sztem turbófeltöltővel se lenne ellenfele LE-ben ezzel a RENESIS motorral szembe. Azért valamit jól kitaláltak ezek''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Bazsesz
őstag
válasz _Volkovy_ #795 üzenetére
Készülj fel! Mazda gyártott még egy 4 kamrás 2616ccm-es (4*654ccm) motort, ami 700 paci és 607 nm. Ja és 1991-ben
Bővebben: link
Keress rá a 26B-vel kezdődő sorra (alulról a 7.)
Üdv: balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sorozatok
- Le Mans Ultimate
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iPhone topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó
- SmartThings Multipurpose Sensor, kontakt, hőmérséklet és vibráció érzékelő, Zigbee kompatibilis
- WiFi + RF433 smart fali kapcsoló 1 csatornás villanykapcsoló (csak fázis, vagy fázis+nulla kötéssel)
- Bontatlan HOBOT 298 ablaktisztító robot
- Hyundai DTB656DG8 6 terítékes mosogatógép