-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz EQMontoya #14573 üzenetére
A motortér és a szélvédő közti műanyag rácsból szív, ami elvileg a géptető fölött áramló levegőből táplálkozik, ha az örvénylést jól csinálták meg, bár torlónyomásra már rég nem játszanak, pláne a rejtett/süllyesztett rács/ablaktörők esetében, inkább a hátsó csatornáknál csinálnak vákuumot, és az szívja kifelé az utastérből, és helyére jön be a rácson át a cúg.
De a géptető fölötti levegő jellemzően nem melegszik fel azért annyira, hogy mire a rácshoz ér már meleg legyen, maximum a peremeinél lévő gumiszigetelés hiányosságai miatt jöhet kifelé a motortérből némi meleg, ami már hozzákeveredhet a rács előtt. Viszont a motortérből itt inkább csak megállás után jön a meleg, menet közben a légellenállás miatt itt a peremnél inkább befelé nyomná a levegőt.
De ki persze nem zárnám teljesen azért.
Német autóknál jellemzőbb a rejtett rács de pl. a Hondánál egy síkban van a motorháztetővel és a szélvédővel. Szóval amazoknál még érthető is lenne, mert a magasabb motortér szint alá tett rács nem a direkt huzatban van. De amiket én láttam autók, mindegyiknél el van választva a motortér, és a beszívó terület.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest