-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Virágzanak a gyümölcsfák, délelőtt foglalóztam egy kodo-piros ND G160-at, egész jófajtát. Feleségnek reggel mutattam, hogy miket nézek meg ma, apprúvolta, bár max a színébe van beleszólása.
Jövő hét elején megyek érte.
Köszönöm a supportot a "88-as" csapatnak! -
Danke. 😇
Amikor Gergőke aszonta', hogy annyiért ő is elhozza, akkor döntöttem el.
(Ő már 2 hete látta élőben.)
Bár szerintem Németországból olcsóbb lenne, nem kívánom a velejáró hercehurcát, és ez itt volt megyén belül. Egy szombathelyi is a mai program része volt, az nem lett volna nagy kerülő Zegre jövet.
-
válasz
nandow #260390 üzenetére
Ha az Abarth 170 lova elég volt, akkor ennek a 160 lova is elég lesz.
[link] 1015 kg. 120-nál ritkán fogok gyorsabban menni vele, autópályán emberkedni nem ezzel kell.
Anno az Astra F GSi 16V-m lehetett kb. 160 ló (gyári 150 + decat Remus rendszer), ment mint az ökör és úgy szólt mint a 🐗.
Ennek is egészen jó hangja van.pècsimunkás: Külön köszönöm a virtuális pilsnert! 🍻
Búcsúzóul egy valódi fotó a fosmotorosról [kép]. Amíg ment, jó ügynök volt. Kívánom, hogy javuljon meg és legyen jó gazdája.
Köszönöm Mindenkinek!
Revo Top. 🏎 -
válasz
tboldi #260395 üzenetére
Golf / Abarth / MX5 : 450 / 250 / 200 Nm.
A Golf padlógázra megcsúsztatja a kuplungot mikor 2000 rpm táján rendesen betölt a turbó, majd erőből leforog 7000-ig. Mindkettő iparitanuló ahhoz képest.Az feltűnt, hogy gangolni kell vele a haladás érdekében. (A 184 lovas mintha erősebb lett volna alul.) Az Abarth rugalmasabb volt, de azért kopnak az emlékek, 9 hónapja könyökölt le. Ne felejtsük el, nem 1.4 T áll szemben az 1.4 szívóval, utóbbi 2.0.
A Zeperfs-et segítségül hívom, rugalmasság téren jobb az Abarth, amúgy kb. egál. [link]
-
Brembo híján komplett a hülyegyerek-outfit
, minden van. (AA-t teszek bele, az asszem nincs.) Hang is van, nem Monza, de van és egész szépen trombitál.
BTW van egy felesleges "nagy" Brembo betét-szettem, Abarthhoz és MX5 Anniversy-hez való.Köszönöm Skacok!
F_Zolee.
Gergőke88: Az eladó kapacitált, hogy nyomjam ki az ESP-t... no, no. először szokjam meg. Az Abarthon 1x se nyomtam ki, anélkül is dobta a fenekét ha úgy akartam.
Ja! Pici makula is van rajta, pont amennyi ahhoz kell, hogy ne akard vattában tárolni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
szabonagyur #260417 üzenetére
A motort leszámítva az egy qrvajó autó.
Tegnap este nyálaztam utána a mobile-t, de győzött a józan ész, nem kell még egy Waterloo.
A technika ugyanaz, egy gyártósoron készülnek, leginkább az eleje és a hátulja különbözik, az olasz így hosszabb. A belseje is ugyanaz, a kárpitok és néhány apróság másmilyen.
-
válasz
MC Pite #260428 üzenetére
Ma számoltam ki egy cimborámmal, hogy alaphangon kb. 300 ezer behozni egy autót, ő már túl van 4-en és most ismét Stuttgart környékére készül egy ritka darabért. Valamint a honi regisztráció (KPM, adó) díja. Plusz a "cigány élet", ami a kor előrehaladtával egyre nyűgösebb.
-
válasz
Integrale #260440 üzenetére
Szubjektív, nekem az Abarth jött be leginkább a retró rally dizájnnal, próbáltam sima Fiatot tavaly, az sótlan volt, se hang, se power, se sperr.
A Mazda - nekem - szopott gombóc, az RF jobban tetszik, zártan szinte egy mini Corvette, és kevésbé kényes a teteje. Hosszas mérlegelés után szavaztam a vászontetősre, abban jobban átjön a "szabadság érzet".Műszerfal. Emlékeim szerint ugyanaz, annyi különbséggel, hogy az Abarthban piros a fordulatszámmérő és 270-ig skálázott a sebességmérő.
Erősen bízom benne.
#260449 mandleee: Köszönöm! Pár képet csinálok a jövő héten, addig is egy [kép] .
[ Szerkesztve ]
-
válasz
nandow #260462 üzenetére
Nekünk még pont jó - én ~180, feleség ~168. Belülről tökéletesen ugyanakkora mint az elődje. A csomagtartó is a maga 130 literjével.
Boxstert kell venni, az európai emberekre lett tervezve és dupla csomagtartója van.
Topiktalit tavaly javasoltam, érdeklődés hiányában elmaradt. Oda amúgy a csecse Golfommal mennék.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Gergőke88 #260529 üzenetére
A hirdetésben jól néz ki. Gondolom, gépi mosóba hordták, az összekarcolta a lakk piros fényezést. (Mit keres karc a tetején???)
Ez már faceliftes példány, így nem tudok biztosat mondani, nekem gyanús, hogy ez az alap rádió, és ha az alap, akkor nem biztos, hogy rá lehet tenni a CarPlay-t. "Menü" gombot nem látok rajta, az enyém esetén azzal kell belépni az AA/CP funkcióhoz. (Vagy be lehet állítani, hogy automatikusan az AA induljon gyújtásra.)
Ki lehet cserélni a fejegységet okosabbra, figyelni kell, hogy ki legyen kapcsolva a component protection. Szvsz 200 e. takarja.Csapongsz.
-
válasz
MC Pite #260601 üzenetére
Köszönöm! Frissen szervizelt darab. Eneost a Szakál-Metáltól a végső esetben teszek bele, erős averzióm van vele szemben.
Szeretek én is ezt-azt pancsolni a benzinbe, jelenleg VIF megy fél adagban a Golfba. Állítólag közvetlen befecskendezéshez, konkrétan TSI-hez optimális.
-
-
válasz
grizlisandor #260626 üzenetére
Hit, haza, család! 👍
-
Mindenkinek köszönöm szépen a jókívánságokat!
Majd lesznek képek természetesen. Frissen szervizelt, tavaly nyáron kapott vmi japán waxot, gondolom, Fussot. Este tőlem kapott egy alapos kormany, sebváltógomb, kézifékkar és biztonsági öv tisztítást, ápolást.
A gumi az eredeti gyári, Bridgestone S001, limitált mintázattal, idénre jó lesz még. 4 fokban, nedves aszfalton nem remekel. 1x ESP OFF kanyarodtam ki mellékutcából, akkor a buszmegállót céloztam be, szóval ésszel kell.
Térkínálat limitált, nekem még elmegy. Félek, valami telefontartó kelleni fog, nincs elég tároló, a telefon meg röpköd. 🤷♂️
Hirtelenjében ennyi. Egész jól megy.
-
Bézs színűt nem vállalok.
#260762 Gergőke88: Nem akkora ördöngősség:
- övet ütközésig kihúzod
- mosószeres víz + mikroszálas kendő
- 2-3-4x átmosod, átsúrolod a kendővel
- a végén 1-2x átmosod tiszta vízzel és a kendővel
- megszárítod nagyjából (törölközővel, aztán átfűztem a tükrön, kitártam az ajtót, pont jó volt, adtam neki egy kis hősugárzót, ezt napsütéses idővel ki lehet váltani)
- sokat javult a helyzet, azonban utána sem volt 100%-os, ezért jött az ultimate megoldás...
- szilikonspré rongyra, majd azt bedörgölni az övbe, a végén az övre direktben is fújtam belőle, megvártam míg felissza, nagyjából áttöröltem papírtörlővel
- éjszakára kihúztam teljesen, átfűztem a szélfogón, így teljesen megszáradt reggelre a garázsbanTökéletes.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
6030D #260778 üzenetére
A Volvóban probáltam ki először (szűk 4 éve, rohan az idő), működött. Eleinte aggódtam, hogy megfogja a ruhámat a szilikon, de semmi.
Ma reggel már teljes lelki nyugalommal szálltam be és kötöttem be az övet szép ruhában.Arra figyeltem, ne fújjam / kenjem a szilikont az alcantarára (elővigyázatosságból letakartam egy törölközővel), és az autó fényezésére se.
-
válasz
szőröscica #260863 üzenetére
Hozzák vissza a Winklert!!!
-
válasz
Tsebacsi #260867 üzenetére
Tudom.... az újak nem igazán érdekelnek, azok is jönnek mennek.
Nem ugrik be a nickje, a bmw e46-os srác, aki egyszer kijött a Szerémi útra, a beépített ember, ő amúgy egész ügyes, próbál életét lehelni a TC Égéstérbe.
De a Winkler az egy jó értelemben vett hülye volt. Az autókkal kapcsolatos alapfogalmak hiánya mellett.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
cOxeR #260876 üzenetére
Nem tudom, melyik Eagle F1 sorozat az aktuális, nekem 20 éve volt meg az első, a jellegzetes forgásirányos mintával, jól nézett ki, de én se szerettem.
A Golfra vettem idén Michelin PS5-öt (225/40r18), eddig ~700 km-t tettem bele. Búgó hangot ad 110-120 között, valamennyit talán már finomodott, remélem bekopik és abbahagyja.
#260880cOxeR: Már látom, Asymmetric 3.
És igen, Asymmetric 6 az aktuális, azt dicsérik.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
MC Pite #260887 üzenetére
Sok a bajom: nem tetszik, hogy forgásirányos, nincs peremvédő. Észak-amerikai típus kéne. Vagy nem foglalkozom a kérdéssel, kap majd európai nyárit. Ebben a reggeli +4-ben szitál rendesen. (DOT2016, gyári szerelésű BS Potenza S001, a Golfon se remekelt, ott is gyári szerelés volt.)
Felfoghatjuk, hogy így olcsó játék hülye gyerekeknek, hirtelen fékezéskor megnyugtatóbb lenne a jobb tapadás
-
válasz
BigBlackDog #260953 üzenetére
Az akkut kicseréltek már benne?
Sok idegesítő hibát tud okozni egy gyengélkedő aksi, és ez az autó már mindent produkált. Bontóba vele.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Futás, futópályák
- Politika
- Motoros topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Marvel Snap
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!