-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
macilaci78 #242080 üzenetére
Most parkoltam le a Bakáts téren, eddig 18, ezentúl 22 óráig fizetős.
Munez: :/
-
válasz
molnarpeter #242298 üzenetére
Erről jut eszembe, ebben a hónapban nem kell számítsak az olasz csoda elkészültére. 👎 A motorja jó ideje kint van, alkatrész nincs / nehezen szerezhető hozzá (bontott motor nincs), turbó is kuka, az még a könnyebbik eset. Siralmas.
(Privát: Zegre jövő hétvégén megyek, észben tartom.)
-
válasz
molnarpeter #242302 üzenetére
Nekem is feldobta a YouTube, nem néztem meg. Csak legális, Magyarországon lepapírozható megoldás jöhet szóba. Mazda motorban még bizodalmam is lenne.
Snoopy: ipari hulladék, szétmálló dugattyú.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
brumi1024 #242379 üzenetére
Asszem megfejtettem a visszatérően előforduló hibát, hogy elfelejti a komfortmodul az vezető ablak végállását G7-ben.
Akkor jön elő ha indítózás közben (esetleg indítózás után azonnal) húzod le az ablakot. Többször sikerült így előidéznem, hiába a friss, 2-3 hónapos akksi, talán még nem állt fel a rendszer vagy túl nagy terhelést kap az akkumulátor.
Szeretek kibillentett tetőablakkal (napokig be se zárom, garázsban, ill. munkahelyen fedél alatt parkolok, ha beugrok a boltba is úgy hagyom) és lehúzott ablakkal közlekedni, indítózás közben már ösztönösen húznám le bal kézzel. Azóta igyekszem figyelni erre. -
válasz
BigBlackDog #242449 üzenetére
A VAG minimum 20 éve reszeli a közvetlen benzinbefecskendezését, 2002-ben jelent meg a Golf 4-ben az 1.6 FSI. Menetközben volt pár problémás széria.
Szerk: A Lupo 1.4 FSI 2000-ben jelent meg, azaz 22 éve.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Tsebacsi #242487 üzenetére
Én örülnék a területi rendszámnak, látnák rajtam, hogy Keszthelyről jöttem, azért nem tudok parkolni.
(Sosem laktam Keszthelyen, az autó ettől még keszthelyi címen van bejelentve.)
Amúgy ahol nincs területi alapú például: NL, SE, NO, FI, Baltikum, BE, PT, DK, CZ, UK.
Tudtommal megszűnt: IT, FR.
Vicces, hogy Szlovéniában minden falunak saját címere van a rendszámon, egy húzos megyei focimeccs után akár necces is lehet.[ Szerkesztve ]
-
Gyorshajtás VÉDA bevezetése előtt: soxor (10-20 alkalom, ebből 1x jogsi is ugrott)
Gyorshajtás VÉDA bevezetése után: párszor (3-4 alkalom)
Gyorshajtás Waze óta: 1x, Ausztriában
Ittas: 0 alkalom
Parkolás: kb. 5x
Záróvonal: 2x
Jogosulatlan autópályahasználat: 0 alkalom
BKV: 0 alkalom.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
hacki87 #242839 üzenetére
Nem szerettelek volna lelombozni.
A műszaki tesó Vectra C 1.9 húzott dízellel nekem is tán 4,4 volt a minimum Keszthely és Zeg között (dimbes-dombos kanyargós). Illetve egyszer végigmentem az északi parton 5 liter környékén (4,7???), a 2.0 benzinturbóval spontán hoztam ugyanott 5,1-et két héttel ezelőtt [kép]. Igazán autópályán érezte elemében magát, 100 kmh felett "állt össze" az autó, 170-180 tempomattal 7-8 literből elporoszkált.
Kedvenc autóim egyike, hiába nem fogyaszt kiemelkedően. (biztosan top 5). 👍[ Szerkesztve ]
-
válasz
Integrale #242842 üzenetére
Szívóknak mennyi a célérték?
Mennyi legyen? Faterom elkavar stabilan 5 alatt / 5 körül város-országút vegyesben a szívóbenzinessel, igaz csak 8xx kg és 1200 ccm Ignis.Neki ~3 liter lenne a valódi challenge.
A Tiéd nagy kombi és 1.8 liter. (Egy >100 km-es utat kell hozni.)
Legyen 5,0 liter/100 km, elfogadható?(A GTI-vel 4,8 sikerült a fájdalomküszöbömön, kicsi klímával, aztán most 5,1 lett erőlködés nélkül, a végén egy hosszú emelkedővel, klímával.)
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Integrale #242845 üzenetére
Én hidegindítástól szoktam nézni, de persze vidéki indulással jönnek jó számok. Az északi parti gurulás a nyaralóból indult, pár száz méter a 71-es, utána mentem a hétfő délutáni forgalom ritmusában. Rbalint menet közben nullázva alkotott egyszer 3,7-et. (Talán még kamion mögött is csorgott egy keveset
)
Nyugodtan nullázd ki mikor kiértél Budapestről.
-
-
Hááát, ahol van valamennyire releváns tapasztalat, azt abból próbálom levezetni.
A többit a vizeletemre bízom. 🤗Qru: A legjobbam 2.6 V6-tal asszem 7,8 volt (vagy 7,2), majdnem egy egész tankra. De ez ~20 éves érték, azóta mindannyian fejlődtünk.
A challenge-hez elég egy >100 km-es táv. Összehozod.[ Szerkesztve ]
-
Onnan indult, hogy tavaly júniusban Zegről a Balaton déli partján végiggurultam 4,8-cal egy 2.0 TSI Golffal, majd megkértem az 1.4 TSI VAG-osokat, hogy csináljanak egy 3,9-es átlagot minimum 100 km-en.
Ez reális célérték. Volt 1.4 TSI-m és az ~1,5 literrel alacsonyabb fogyasztást tudott több tízezer kilométeres távon. Innen már csak odafigyelés kérdése, hogy tudja-e /akarja-e a t. fórumtárs.A 2.5 boxer, AWD, 4S gumik -> némi tapasztalat és nagy adag hasraütés. Az autó tömege legalább hasonló, és Qru se tegnap vette a jogsiját, össze fogja hozni.
-
válasz
Integrale #242951 üzenetére
Inkább az mint ez, amihez alkatrész sincs, mert volumen autóba nem merték berakni Giovanniék. :/
Oké, nem egy Kraftwerk a GM 1.8 szívó, de biztosan elketyeg. Egyszer vezettem Vectra C-ben, majdnem meghaltam benne, akkoriban épp 3.0 tádéhoz voltam szokva előzésileg ami húzott alapjáratról, emezt pedig üvegelni kellett volna a haladáshoz, úgy vállalható (egy Astrat szépen visz).
Váltót illetően Vectraba az F40 került a kurrens modellekbe. Sorry. 🤗 -
válasz
MasterMark #243203 üzenetére
Nagyobb = korábbi. (Szerintem) Nagyobb előgyújtási szög, benne van a nevében, hogy "elő".
-
válasz
kisza25 #243219 üzenetére
KGFB: B07 36 452 Ft, szintén Balaton, 220 le.
A jég- és viharkár 10 k lesz várhatóan, a cascot holnap számoljuk ki, az unokatesóm szerint nem lesz kevés, nagyon felment és nulláról indul ha indítjuk.Szerk: Nekem évi ~100-at megérne, többet nem. Régebben sokat törtem autót, de ehhez olcsón elérhető a bontott alkatrész.
A digófos más téma, ahhoz nincs semmi, a casco viccesen sok, extrém önrésszel. Annak rúgom / rúgnám / rúgni fogom.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
kisza25 #243231 üzenetére
Ez 1.4 multiair, és nem teljesen ugyanaz mint a többi felsorolt autóban, mert hosszmotoros elrendezésű.
Elfogadom, hogy neked bejön, én soha többé 3F közelébe nem megyek. (Nagyon esetleg Renault RS, ill. az Alpine is tetszik, de azzal félek, hogy hasonlóképpen járhatnék.).
-