-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Evil Snowman #55517 üzenetére
Havereknak szinten ezres yarison evek ota negyevszakos van, mamauzemre tokeletes. Gondolom anyud nem indul el 30 cm hoban amugy se... normal korulmenyek koze meg jo a negyevszakos.
-
rbalint88
addikt
válasz #64118272 #55632 üzenetére
Ha 78e km alatt megevett ket szett kuplungot es kettostomegut, akkor ott user error van. Vagy agyon van baszva valami kokany chippel es azert eszi. Esetleg allando varosi hasznalat? Ez semmilyen auton nem normalis...
Elektromos problemak miben nyilvanulnak meg? Ujonnan vette? -
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #55906 üzenetére
A te helyedben biztos nem adnám el a civicet, pont az állapota miatt. Kornél szerintem egy éven belül vesz mellé valamit vagy lecseréli vagy panaszkodik tovább Tsebacsi meg csak a nagy lehetőségre vár. legalább te tartsd meg!
Az Alfa remélem hamarosan már megint elkenheti a szátokat és még csak sokat sem szik
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #55936 üzenetére
alapdíj+km-díj, ju nó. ugyanez pesten 1000Ft minimum.
plusz ugye ott van, hogy csomóan hiénáznak, aztán hirtelen 2-3x annyi lesz a viteldíj, mint amennyi kellene legyen, pedig az se kevés. volt egy videó is, hogy a fővám tértől vitették el magukat a deákhoz (kempinski hotelhez) és a 3 taxi három különböző tarifával ment, pedig mindegyik hivatalos, órás taxi volt. 2000 és 6000 között szórtak az összegek és csak a 2000Ft-os viteldíjú adott számlát, milyen meglepő...
aztán csodálkoznak, hogy utálják őket és mindenki üverezik, aki csak teheti. -
rbalint88
addikt
válasz Evil Snowman #55953 üzenetére
se nem japán, se nem német, se nem olasz, akkor kit lehet szidni?
legalább sperres? -
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #56249 üzenetére
Cegnel van ket 1.6 szopobenzines elantra, kurvara nem megy. Oke 7-bol eljarsz vele, de semelyik fordulaton nem tortenik semmi. Ugyesen eldugtak azt a 128 lovat valahova. Van egy i30cw 1.6crdi lp (110lo?), az mar kellemes. Ceges autonak tok jok, de felszereltsegben vannak furcsasagok, plusz ha a sajat penzemen kellene megvenni, akkor azert valami minosegibb belterut keresnek, mind dizajn, mind extrak tekinteteben meg kicsit felemas az osszkep ezeknel. Plusz szerintem atlag maganvasarlonak a kia garanciaja tobbet ad, cegesnek meg a hyundai jobb egyertelmuen a km korlat nelkuli ot evvel.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #56258 üzenetére
OCD topik
-
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #56283 üzenetére
En errol gyorsan leszoktam, mielott sokkot kaptam volna 😂😂😂 suzukinal irnam kb, de szerintem barmi kicsit komolyabb technikanal csak onsorsrontas. Amig ki tudod fizetni addig nem gond a nagy love se, ha meg rezeg a lec, el kell adni es jarni olyannal, ami belwfer a budzsebe. Vagy gyalog, biciklivel. Ahogy nagybatyam szokta mondani, auto es auto kozott sokkal kisebb a kulonbseg, mint akozott, hogy van autod vagy nincs autod. Ha muszaj autozni, mert 20 km preri van a haz korul, akkor jo a swift is, ha csak azt birja el a kassza. Csak ugye sokaknak ez presztizskerdes, de ezt el kell engedni.
-
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #56289 üzenetére
Baszki, az
Bar ha ki kell fizetni a kocsit, akkor majd egy kicsit budasidelowlife lesz, powered by zsiroskenyer[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #56301 üzenetére
Alfa 156. Hengerfejes, ami hiba. 13 ev/300e km utan a turbocsere, kettostomegu, kuplung, lengescsillapitok nalam belefernek a karbantartasba, habar osszegszeruen kurvasok. Plusz van benne okositas is, kevlaros erositett kuplung, hibrid turbo, koni gatlok...
Vilike: azaz nem irom nem faj
-
rbalint88
addikt
válasz KISDUCK #56311 üzenetére
Ez legtomegmeronek tunik es viszonyalg kevesse tunik ugy, hogy ez a gyari helye lenne. A legszuro es a turbo kozotti csoben kellene lennie.
EQM: inkabb 800 lesz, ha mindent beleveszek. Ki lehetne hozni 600-bol is, csak egy-ket even belul mar tobbe kerulne. Suzuki Splasht hasznalok miota all az Alfa, de "amig keszul"-re biztos nem vennek masik autot
-
rbalint88
addikt
válasz barnam_ #56322 üzenetére
Nem utallak a kerdesert, sokat gondolkodtam rajta magam is. Azert jutottam vegul arra, hogy megeri, mert harom misi alatt atulni olyan autoba, ami hasonlo elmenyt ad, nem csokkentene a rakoltes kockazatat, csak meg tobb penzem is all benne. Annak meg nem sok ertelmet latom, mert ennek legalabb mar ertekvesztese nem nagyon tud lenni (nincs hova), ott meg ertekvesztes es varhato ugyanekkora rakoltes is fennall. Ezt meg nagyon szeretem, nagyon jo vele kanyarogni, van hozza minden szare-hugye, ha torne (kiveve gyari xenon, az horror), ugyhogy ha eldobnam, akkor keresek neki egy masik bodet, atcsavarozom a sallangokat es csapatom tovabb. viccet felre teve ez igy felig hobbiauto, 5-10 ev tavlataban teljesen felujitom, aztan megvan a youngtimerem is. Asszony majd kap szep-ujszeru-okos csaladi autot, amire vigyazunk, ezen meg ki tudom elni magam. Addigra meg lemegy a giuliak ara is
Integrale: nekem ugy tunt, hogy a pek berakta a legszurohazba, hogy jojazott.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
szeretne valaki ilyet?
nekem leszezt meg csak találtam és nagyon csúnyán röhögtem.
asszonynak elmagyaráztam, megkaptam a "you moron" nézéstKNorbi:
én ezt a végén pdtdi-vel ismerem, ami aszongya, hogy KLEH-KLEH-KLEH, csak nem találom a képet.hacki87 megfejtette[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Februar 2-t jelolnem meg, addigra talan mar hadrendbe all az alfa a gyari pacimennyiseg kb masfeszeresevel addig csak a suzukit tudom vinni zsinnyegtetni.
P.S. : focvis is el lesz pitsazva #nodpf -
rbalint88
addikt
válasz !Overdose! #56461 üzenetére
de, a gyárban is fordulatról, sőt mi több, ideális fordulatról rúgják el. (ez a miénknél kb 2500).
A gyár nem azt akarja megmutatni, hogy átlag jóskapista mennyi idő alatt jut el 100-ra, hanem mennyit tud az autó. Az enyém a "gyári" setuppal (kezdődő hengerfejesedés, rommá kopott turbó) 1,4-re írva kb 170 ló, fogjaQruaz állama mi Passatunkat, ami 170 lovas DSG-s B6.
200+ lóra megcsinálva talán egy jó rajttal tudja majd a 7 másodpercet.Qru: nyúlmókusok= amennyi neked sose lesz Gyárilag 304Nm, 400 fölé remélem be fog nézni
mondjuk azt még nem tudom, hogy ezt átvinni hogy fogja az útra, legfeljebb a nyári szezonra slickek lesznek az apollok arra leszek még kíváncsi, hogy mekkora sebességnél tekeri még el a kereket -
-
rbalint88
addikt
[link]
a szarolasz kerregős-kormolós szardízel. ja nem. ráadásul a gyári teljesítmény majdnem dupláján... -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #57012 üzenetére
taníts mester!
most már komolyan tudni akarom, hogy hol csesszük el aszonnyal és ti hogy nyomjátok olyan faszagyerek módjára. SZÁMOKKAL. akár itt, akár privátban.
mert akárhogy pörgetem a számokat, nem adja ki a matek az új autót "megtehetem"-re. mondjuk az is más dolog, hogy előbb vennék egy 5 éves passatot, mint egy új guruló budit, de ez részletkérdés.
a lényeg azon van, hogy miből?
plusz lehet én vagyok rosszul bedrótozva, de többet számít a jó kaja, az élmények, mint hogy milyen értékű/presztízsű autóban fonnyasztom a valagam.
meg a másik, hogy sírva adnám ki a másfél milliót a splash-ért, amit most használok, mert egyszerűen semmit nem ad. minden porcikám tiltakozik ellene. inkább egy ráköltéssel járó, 13 éves lenézett autóban ülök, amiben viszont fülig ér a szám. és szerintem aki autóbuzi a szó klasszikus értelmében, az is inkább így tenne. a többiek csak vigyáznak a konzervdobozukra. -
rbalint88
addikt
amíg egy műszaki egyetemen tanító docens (prof alatt eggyel) keres nettó 200-220k körül, addig szerintem nagyon messze lesz a gazdaság felpörgése. mennyire legyen motivált egy olyan ember, aki ilyen lófasz pénzt keres és neki kellene kitermelnie a következő műszaki elitet?
viszont sajnos igaza van a "tőkés" oldalnak is, hogy a termelékenység kurva szar itthon. sajnos az emberekbe beivódott az a mentalitás, hogy csak teljen le valahogy a 8 óra és menjünk haza, közben meg a lehető legkevesebbet csináljuk. ezzel csak az a probléma, hogy aki dolgozna, azt se fizetik meg és nem is feltétlen tud kitörni.
és abba is bele kell törődnünk, hogy soha nem fogjuk utolérni a nyugatot, lehet közeledni hozzá, de ugyanolyan életszínvonal itt soha nem lesz. ide csak a német levetett autója jut, a fizetésének csak a fele-harmada jut, de még mindig sokkal jobban élünk, mint a világ 70%-a.Ironizer: szerintem 40-45 éves kor alatt ma itthon nem igazán realitás egy új autó. de pl szomszédom sem vesz új autót, pedig megtehetné. van két Ferrarija, egy Fisker Karmája, két motorja, csajának egy A Mercije. összérték 40M+. újonnan 120M kb...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Evil Snowman #57164 üzenetére
-
rbalint88
addikt
Na, csak 4 helyen volt elrepedve a hengerfej
Szóval jövő hét csütörtökön még a péniszhosszabbítóval megyek -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #57410 üzenetére
a-a, nagyon minimálisan már a vételkor is fogyott a víz. kellett neki másfél év, 18ezer km és a csipsz, hogy kiforrja magát a hiba.
molnarpeter: a hengerfejes embernél a szerelő által kikísérletezett, megbízható helyen, pontosabbat nem tudok. neked is kellene csináltatni?
-
rbalint88
addikt
válasz Motion_Blur #57588 üzenetére
Na az ilyen koromokado faszszopoknak kene az arcaba tolni ot percig, amit a szarjuk kipuffog. Mindegyik futna utana priust venni, ha tulelne...
Nem vagyok alszent, en is dizellel jarok, huzva is van/lesz, de egy gramm fustje nincs kb. Ha lesz majd par szabad oram lehet el is viszem egy emissziomeresre. Kivancsi vagyok mit fog tudni. Gyanitom, hogy masfelszeres teljesitmennyel is a gyari ertekek kozeleben lesz... -
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #57616 üzenetére
a szakáll az tényleg az arcszőrzetem túlbecslése, de simaképű egy évben max kétszer vagyok borosta 'szt csá.
Skillet: igen, sőt, adott környezetvédelmi osztályoknál meg is van határozva a szilárdrészecske (=korom) kibocsátás határértéke. euro4 még simán hozható DPF nélkül, euro5-höz már kell, ha jók az emlékeim.
ja és neménvótam. szerintem csak tetszett neki az autód
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #57623 üzenetére
Pedig a hatos program azert rejt magaban lehetosegeket
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen