- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Ilyen lesz a harc a The First Descendantban
- Diablo IV
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- EA Sports WRC '23
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
- EAFC 24
- Assassin's Creed Odyssey
- PlayStation 5
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Magnum_ #88468 üzenetére
Nincs mérlegelési jogköre. Parancsuralmi rendszer van a rendőségnél, ha tejköd van akkor is ki kell állni mérni ha az elöljárótól ezt kapták parancsban. De szvsz ezt pont neked nem kell magyaráznom...
mod:
Jaffa: Csapj az asztalra és jöhet a 350Z.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #88645 üzenetére
Gratula! Haveroméban 580k km volt mikor eladta (teljesen gyári álapotban (motor, trubó, stb) szóval még van benne pár méter.
mod:
Motion_Blur: Nem csak az alacsony önsúlya de a keskeny gumi miatt is jó havon a Trabi.
Saint: Nem tolom túl a kérdést, majd ha igazán koszos lesz lemosom. Most még egy jó filterrel elmegy.
tboldi: Igen, sor5.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #88710 üzenetére
Ne bánd, az 5 gangos geartronic nem egy tartós konstrukció (a 6-os az ok). Haver is azért adta el az övét mert az automataváltó kezdett benne szarakodni...
Vajbelső nem olyan kényes, a kosz jobban látszik rajta nyilván és némelyik farmer hajlamos nyomot hagyni rajta.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #88733 üzenetére
Ez semmi egy használt autónál.
A gyári szerelésű izzó nálunk 6 évet bírt ki, igaz sokat volt kapcsolgatva a városi használat miatt (azt a xenon nem szereti).
mod:
Lehet állítani. Nekem is kéne rajta állítani mert albaxtak legutóbb az izzócserekor.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #88785 üzenetére
Xenon ilyen, "hirtelen ér véget". Korminál is ilyen, engem eléggé zavar.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Miután eltakarítottam az off tengert:
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #88852 üzenetére
Mondjuk lassan azt egész TC-t indexre lehet tenni...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Morris #88864 üzenetére
Van javított láncfeszítő ha jól tudom azzal elvileg oké lesz a csere után.
A kokszosodás nem user error hanem konstrukciós hiba azt sem úszod meg. A vegyszeres beavatkozás nem ajánlott mert több kárt okoz mint hasznot, a diószórás jó de az 120k körül van (Bögre nem rég csináltatta meg a Jetta 1.4 tsi-jén keress rá itt is írt róla).
mod:
A HF-esedés - ha nem ridegtartáson volt - akkor nem releváns igazából de használt autónál sosem tudni...
Meg inkább csak a 1.8/2.0-ra jellemző a tapasztalatok szerint (főleg az 1.8-ra).[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Magnum_ #88871 üzenetére
Inkább attól függ hol van használva, a sok városi használattal (sok hidegüzem) hamarabb elkokszosodik. Bögre amit vett az ingázós autó volt tehát relatíve keveset ment hidegen azért is volt neki még olyan kevéssé kokszos a szívóoldal.
De itt elég jól összefoglalják a dolgot: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Aha, megvan ez rémlett nekem az 1.4 tsi + vezérműlánc kapcsán: Ugyanaz, harmadáron, más logóval
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #88893 üzenetére
Akkor ott veled van a baj. Zürich-Bp távot nyomtam le egy S60 D5-ben de attól kényelmesebb autóban még nem ültem. Pedig s.ggpróbáztam már pár prémiumot...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Itt egy jó kis PR cikk a BoosterJet motorokról, egész korrekt írás lett: Öt ok, amiért hamarosan turbómotorod lesz (TC)
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Magnum_ #88934 üzenetére
És hány ilyen szétrohadt autó szaladgál itthon (is). Amit eladtunk Puntót azt azért adtuk el, mert szóltak, hogy a következő műszakin már nem fog átmenni. Így még 1 év érvényes műszakival 12 óra alatt elkelt piaci áron úgy, hogy a vevő 1 centit sem ment a kocsival, sőt még be le sem ült csak a szerződés aláírása után. Idén márciusban járt le az a vizsga ehhez képest a mai napig látom itt mászkálni vele a környéken...
Egyébként motorikusan kifogástalan volt, nem ette az olajat, a gumija is jó volt, a hűtő előtte nem sokkal lett cserélve (kilyukad) sőt a komplett fékrendszer is (a csövezése is).
mod:
mdani01: Én egy Lagacy-t néztem meg ott Bögrével de botrány állapotban volt (hirdetési képen persze úgy tűnt hogy egyben van). 2M-ért hirdették de egy durva becslés szerint is kb 1M-t rá kellett volna verni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #88957 üzenetére
Nem feltétlenül, sok cégnél pl van teljesítmény limit. Pl pont Montoya írta ha jól emlékszem, hogy a régi Oktáv RS belefért még a keretbe az új már nem, mert túl erős.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #89012 üzenetére
Az eredeti elnevezés megkeverte a hivatalt. Az mk3-asból csak sedan és kombi volt, az mk4-ből csak sedan és hatchback. De hogy a gyagya amcsik tudják követni a dolgot az mk4-nél a hatchback wagon néven futott. Ezt sikerült a hivatalnak szó szerint lefordítania, így kombiként szerepel a hivatalos iratokban.
No comment...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #89034 üzenetére
De ha rükiben megyek akkor végülis farmotor hátsókerék hajtású...
mod:
Jorus: A H4 is hamar bemelegszik legalább van amikor előny, hogy sz@r a hatásfoka.
focvis: Áá, még most sem. Kormi úgy néz ki mint egy disznó pedig nem rég volt mosva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz barnam_ #89058 üzenetére
"Érdekes, hogy az 5W-40-es olajjal lassabban melegszik be, mint a 10W-40-el. "
Nincs ebben semmi érdekes, azért van, mert az 5W jobban hűti a motort mint a 10W, ezért nehezebben is melegszik be. Az olajpumpád fix szállításra képest az igaz de maga az olaj ha hígabb akkor egységnyi idő alatt többet tud a pumpa áttolni magán (és az egész motoron).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz barnam_ #89073 üzenetére
Nem csak a szintetikussága miatt, hanem mert a viszkozitása is más. Kisebb az áramlási ellenállása a hígabb 5W-nek mint a vastagabb 10W-nek, így kisebb belső ellenállást kell legyűrnie a motornak, tehát jobban veszi a fordulatot is és kevesebb ló/nyúlmókus veszik el. Persze ezek nüansznyi különbségek...
mod:
kisza25: Nem csak november 1-től? Bakker én még simán mentem hólánc nélkül októberben ausztriába...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Boldog karacsonyt!
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #89266 üzenetére
Kormival nekem is megvolt az 1136 km. Igaz 69.4 liter ment bele a 70-es tankba.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Windows 11
- Aliexpress tapasztalatok
- BestBuy topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Ilyen lesz a harc a The First Descendantban
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Yettel topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen