-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz rbalint88 #208534 üzenetére
#FocvisChallenge-el az a baj, hogy az én BC-m pontos (a 208-é, a Megané meg többet mutat 2-3 decivel)
Amúgy kb meglennék (hazafelé 50,7km 3,9l megvolt, oda-vissza egyben 4,1re jött ki)
Peeeedig most derült kk, hogy 0,25-0,3-al kevesebb volt a nyomás a hét elején a hűvösebb időben a gumikban; júniusban csekkoltam előzőleg )[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Butuska cselendzs nekem off, a sajátok eleve nem mennek annyit; de főként de semmivel sem akarok egy kézzel 200-220al menni Appal (mék?) még mehetne, de sima polgári verziós kompaktokkal/suvokkal 180 fölé nem megyek; sosem.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #208724 üzenetére
Én azt kérdeztem meg majdnem, mi a ... télit egész évre?
Meg szoktam kérdezni usereket, de még soha nem kaptam érdemi választ.
Így egy évben 360 nap kicsit, vagy sokkal szarabbak, mint egy 4S szett
[Nekem a M3on is a téli szettem télies négyévszakos, október elejétől májusig ez van fent, 2-3 nap olyan mint egy közepes téli, a többi napokon (néha bőven) jobb.][ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz BigBlackDog #208758 üzenetére
Sárban nem túl jó a téli (öntisztulása elég rossz), laza talajon egy télies 4S dettó jó. De még a középnyárias is, sőt, sztem jobb a téliestől. Cserébe aszfalton sokkal acélosabbak mint a téli.
Meg hát vannak Cross gumik is (de egy CC vagy GY is tök jó, több (fél)terepes modellen ez a gyári papucs).
Úgy rémlik a Megane esetén is hasonló gumizási technika volt alkalmazva.Lehet hogy van valami ráció, bár nem ugrik be sok érv emellett, főleg nálunk.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz stickermajom #208770 üzenetére
Azt milyen járművel?
Pár tíz km-en amúgy relatív könnyen összejön, a 100+ km a nehéz része a FC-nek.
szabonagyur: Na igen. Mindjuk ennyire nem tudnék plattnerezni, talán egy csak egy versenyen. 55/80 alá nem megyek, akkor rosszul leszekQru: Féltucat ismerősöm csinálja még ezt,
olcsótélit raknak fel egész évre 3-4 évente. A feke ha esik a hó (évi 0-2 napot felénk), útra se kel amúgy...[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz stickermajom #208813 üzenetére
Mérőszalag, szigszalag/festőszalag, meg egy csavarhúzó, és a műhelyeknél pontosabbra beállítod bruttó 5-6 perc alatt a kettőt. 10 méterre gurulj hátra, és a fényszórón látható (valószínű 1,0%) lejtést (10 méteren az 10cm) állíts be, úgy hogy 0-án legyen a magasságállító (azaz alapon). Ködlámpa 1,3% (és onnatól van is értelme, addig nem szokták érteni mi a töknek ködlámpa, amíg csak 5 métert világít el). Párhuzamosak legyenek az autó hossztengelyével, se szét, se össze ne hordjanak a fénycsóvák.
Nem ugyanoda világítanak, de ennyiből nem látjuk melyik jó. A jobb vszínű nem jó, de lehet még a bal is lentebb visz mint kellene, ezt innen nem fogjuk tudni megmondani.
szerk: Majdnem írtam hogy a 800km nem akkor izgalom egy tankkal, majd rájöttem, hogy a japán kisautókban nem akkora tank van mint a miénkben(50l), hanem 37 liter körül (ahol 1100km nem gond 1 tankkal, bár addig nem szívesen járnám ki a benzint) - úgy azért derék.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Szada85 #208844 üzenetére
Romániában ez még normális előzés.
Átlagos sofőrrel ez még elmegy(nem úgy megye el, hogy fasza gyerek volt a kamionos, hanem párhetente személyautóval is találkozok olyanokkal, hogy a többieknek kell megmenteni a seggét, sajnos egyre több az ilyen), de vannak akiknél ez már tragédiához vezethetett volna.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
#FocvisChallenge
Nem nagyon akar pontos bc-vel lejebb menni (napi munkábajárós csúcsban)
[kép]erik365: Én Wynns szürke mezei vagy a fekete erősebbbtisztítókat preferálom, tizenév alatt sokat eladtunk, jók a tapasztalatok (főleg utóbbival).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #208874 üzenetére
Nekünk a C3nál a csomiajtó lett bontottra cserélve, tárolás/szállítás közben körbe összek..ták . Az alsó sarkok el is hajlottak kicsit
Tipp a szárnyra fényes feketére fújd Tuti nem üt el a szín, sőt, vagányabb.
208 legtöbb változatán fekete; nézegetem, hogy kéne egy ilyen, meg egyenes kipuhoz lökösbetét[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Túmács fán? [pnv M4 C. rénszarvas teszt]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Új Fabia: [link]
"Ami pedig a hosszú távú utazásokat illeti, az alap 40 literes helyett 50 literes benzintartály is kérhető, amivel akár 900 kilométert is elmehet a Fabia egy feltöltéssel. (Nesze neked villanyautó!)" Hahh, kilencáz'... [kép]
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Ahh, most megnéztem, 1 századdal jobb a Cw értéke az új Fabiának (aktív zsaluval, leburkolt futóművel és hassal) mint a mi 2013as 208asunknak, ami magas.
Fel se tűnt idáig a behúzó, de elmegy (nem tudom mért jó így, térérzet?)focvis: Hétfőn viszem külső-belső takarításra.
Így csak 3-4 nap múlva fog megint úgy kinézni a felső zongoralakk.
Ja, amúgy rájöttem, az nem (csak) por, letöröltem picur lábnyomait meg fentről a port múlt héten az eredetileg nedves törlővel, de beszáradt és 'morzsálódott'.dj79: Már más TSI-kkel is megcsináltam . Ha ennél is annyit csal a BC mint szokott a vag-nál, akkor a 3.5 is meglenne vele.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Integrale #208967 üzenetére
Azt hittem magasság és a hasmagasság is nagyobb, de tényleg hasonlóak a Fabiával. Beülve meglepően magas a 208 (kell az a félpanoráma tető); a C3ba sokkal mélyebben ültünk (a max nem érte el az itteni minimumot sztem, de a súlypont is érezhetően lentebb volt, igaz, 10 centi volt a kisfutóműves hasmagassága). Konkrétan az anyósülést hátrébb kel tolnom, mert annak fix a magassága, és zavarja az aurámat a tető/napellenző; pedig 175 cm vagyok. Nem ritka mondjuk más autóknál sem hogy zavar .
Gondolom azért ilyen, mert ezekre az alapokra kellett nekik a 2008-at is megcsinálni.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz brumi1024 #208973 üzenetére
Az egyes C3 teteje szemre hasonló/picit magasabb emlékeim szerint (amúgy 6 centivel magasabb ha jól látom), de seggre (súlypont) nagyon más volt az autó, és sok sok centi van az ülésmagasságban is.
Meg akik beülnek a 208ba, egy részük meg is jegyzi hogy jé, milyen magasan ülnek (anyósülésre). Ebből gondoltam hogy has/magasságban is csak van, de tévedtem jelexerint[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #208984 üzenetére
Nem, itt mások a számok (trip és megtehető). És letöröltem ronggyal
BBD: Majd hétfőn, most csak csökkentettem a szöszt/port
Illetve a kormányt kellett lemosnom, mert picur ahogy hazaértek a Duna partról, a kis koszos mancsával bemászott az ölembe ahogy én is épp hazaértem, és összefogdosta a kormányt, világos, alig lemosható foltokkal tarkítva azt.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Pite challenge: külső belső takarítás után hazaérve ki tudja 5 percig tisztán tartani az autót?
Én elbuktam [kréta]<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
VW fedélzeti rendszer/ergonómia újabb gyöngyszeme.
Mi lehet a képen?<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Caddy, igen, a lényeg, hogy ez az új manuálklíma állítási felület
Aki ezt elfogadta, állítson ezen bármit felénk a kátyús, hepehupás úton.
Komolyan nem értem (pedig programozok hmi-ket) hogy legalább a többiektől nem látták mekkora gombok, körülötte mekkora hely kell? Oktáviábann s horror volt a rádiót kezelni, pedig nagyobb volt a kijelző (egy sorban egymáshoz közel pici gombokkal). Kb mint az érintős telefonok amikor áttértünk kapacitív felületre, és sokan még a styleusos felületet nyomták továbbTúlzásnak tűnhet, de ezt szerintem büntetni/betiltani kellene ebben a formában! Rettentő veszélyes...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz bandus #209161 üzenetére
Manuálklímáshoz speciel pont többször hozzányúlok. Reggel (10-15°) beállítom negyedre, 10 km múlva visszább, majd 20-30km-nél ahogy kezd sütni a nap megint állítom, általában mire beérek addigra letekerem hidegig.
Ha megy a klíma szintén belenyúlkálok, hogy ne jeges levegőt fújjon.Automata klímánál ritkán nyúlok hozzá, fél fok jobbra, fél fok balra.
2o8ba is tapis a rádió (bár van multikormány, úgyhogy 99,5%ban azt használom), de 6 lóbaszás méretű ikon van a rádióadóknak. Octáviában egy sorba volt... izé, sok, de kis hellyel, és mivel a cégeseink nem multikormányosak, így azt nyomkodom, és négyből (út függvényében) 2 vagy 3szor azt is nyomok amit akartam. Biztos jobban meg lehet szokni, deee... a jó és biztonságos nem ilyen. Engem a kézközelítése [szellőzőhöz vagy klímához nyúlok, takarom a tükröződést, stb] felugráló gombos parasztvakítás is zavar, 10+ colon mi a p*csnek elrejteni a gombokat a rádió alatt, amikor egy nyüves sorban jelennek meg amúgy is az ikonok középen?
Tudom, szakmai ártalom miatt vszínű jobban ki vagyok erre hegyezve mit átlagjuzer; de melóban is azt mondom, hogy kb ugyanannyi idő valamit jól megcsinálni, mint szarul.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz bandus #209176 üzenetére
OK, a képen manuálklíma van (autonavigator Caddy teszt)
Láttam már tapis manuálklímát, pontosabban digitklímát, azzal nem volt bajom (ilyen az is, mínusz Auto gomb).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz 6030D #209292 üzenetére
Műűűszakivizsga?
Mi a f*szom az a műszaki?* Jaaaa, azaz adónem, amikor bemész(micsoda hülyeség, akárcsak az eredetvizsgánál, mehetne levelezőn is), és a harmatos fékkel (közúton veszélyesen gyenge, de az eltérés 2 oldal között kicsi, így zöld lesz a mérés) rossz lengéscsillapítójú autót (ami csalás nélkül átmegy a vizsgán, mert mondjuk most [nyáron] 14 éves téligumiban leereszted a nyomást 1.8 bar-ra, és tényleg jót mér), bemattult fényszóróval (így kevésbé feltűnő hogy egyik oldalon felfelé világít, a másikon meg 10 éve el van törve a fényszórót tartó pöcök, így kb5 métert világít csak meg), kiherélt dpf-el, csipszelve, kormolva, nem működő sallangokkal (ablaktörlő hátul, klíma, 4ből 2 elektromos ablak deszkával van kitámasztva, baszakodik a központizár, egyik lámpamagasság állító motor nem csinál semmit mert eltört a pöcök, ködlámpára még vezeték sem megy), itt-ott csak kicsit rozsdásan, csak kicsit kóvályog az úton, de nem még csattognak a futóműelemek, csak pár kiégett izzóval simán, csalás nélkül megy át a műszakin.
Nem fejtem ki a bővebb okait, de ez tényleg átmehet így.
*:Elképzelt történet egy 1.9 dízel B5.5 Passat kombiról.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz stickermajom #209424 üzenetére
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz rbalint88 #209602 üzenetére
Megírtam egy hasonló hsz-t, majd inkább jól nem küldtem el.
Arról nem beszélve, hogy V60 PHEV olyan kombi, hogy semmilyen (már a sima V60 is elég csücskös ugye). De kinek a pap, kinek a papné; kinek a lánya.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Juteszembe, napifogyi: Megane 6,07re jött ki (ahogy csökken a klímázás aránya, csökken ez is).
Tegnap Nyerges-Csömör (Kartfarm) távon oda (feszesebb volt a tempó, kicsit későn indultam) 5,0, hazafelé 4,5l/100km lett a 2o8-al. Hazafelé fasza vasárnapi forgalom volt
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Stylewars_kp #209632 üzenetére
Lagunát kihagynám, Megane (fl) nem rossz, 1.9d-t passzolom. Akár a Kangoora is ránézhetsz. Jók és keveset esznek a benzineseik, sose gondoltam hogy 20 éves autónál még egy legalább 2× annyit futott, drágábban szervizelhetőt vegyek, nem ismerem őket (HDi-ket jobban).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz gergo5991 #209694 üzenetére
Nem rossz, bár jobban preferálom a másik Philips terméket a M3ban (is): [link]
Mosás: Én mindig 1-200-ból lecsapatom samponosmosással (nem hagyom hogy ultradzsuvás legyen, ha dzsuvás idő van, akkor a még nedves autóval begurulok a mosóhoz), a mosóban lévő kefével lemosom extrém
esetben még bedobok egy százast is hozzá, majd 1-200ból leöblítem/vaxolom kicsit a hátulját/oldalát övvonal alatt. Régi videó, de nagyjából látszik: [link][ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Hyundai tucson bekpahassa : [link]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz thomeef #209754 üzenetére
Ha nem rövidtávoztál sokat, akkor simán jó még az olaj. Ha sokat mentél úgy, hogy nem melegedett be a motor, cserés.
barnam_: ha nem indítod be (fél éver), az kb semmi az olajnak.
Izé, 10W40? 0 vagy 5öst tennék az enyémbe inkább.Fasza lenne felénk is ilyen alvázmosó
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
A hideg oldali viszkozitása ha lenne már olyan, akkor lehetne -200 is. Csak még nem sikerült ilyet gyártani. 13-14nél 100°on ne legyen sokkal se vastagabb, se vékonyabb, de nem mindegy, hogy télen 600 vagy 900 a kinematikai viszkozitása. Plusz jellemzően jobb alapolajúak az 5/0-ás hidegoldaliak. Ez a 10W*** meg 20W*** ilyen K európai berögződés szvsz.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Én kőszívű vagyok, beszállás előtt eszünk olyat ami nem maszatol. Ha éhes valaki, megállunk enni meg egy pisiszünetre. #apagenya
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Reggie0 #209790 üzenetére
Én is elindulás előtt eszek.
Elősző hszem helyesebben: beszállás előtt eszünk, és akkor is olyat, ami nem maszatol (croissant, pogi, stb).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #209895 üzenetére
Nemafasztnem... Sok Honda/Toyota eszi az olajat - jellemzően mert fantasztikus félásványi, vastag olajakkal etették az itthoni szervizelések alkalmával. Csodák nincsenek...
10W30?
Miért?Mondomém; az 99% hogy nem fullsynthetic.Srácok, múltkor volt szó az extra műszakira való beküldésről/bejelentésről...
Felebarátomnak hol, hogy tudnék ilyen meglepetést szerezni?!Nem zavar az ültetés, nagykerék, hangos kipu, ledes szirszarok, chippelés... A köcsög cikázó centiző közlekedés már némileg zavar. De a kibebaszott nagy koromfelhő, hogy átlátni nem lehet rajta.
Ezzel nagyon teli a ****. Bárkire, bármire, bringásra, gyalogosoknak, a többi autósnak küldi a remek fekete ködöt. Rohadjon meg az ilyen<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #209915 üzenetére
Benéztem, aszittem az Accordnak a nedüje
Mondjuk (főleg japánoknál) hogy mit engedett meg (akár tizen éve) a gyártó, az sokszor marhaság (nem volt még jobb olaj, így nem írhatták elő). Vagy amivel Toyota/Lexus szokott kiakasztani a 0W20-tól 20W50ig, ACEA vagy néha API szabványok nélkül, csak viszkozitás (így aztán mindenféle szemetet belelocsolnak).
Én mindig az olajválasztókat (technika mai állása szerinti friss infókkal) nézem, mert a könyvekben sokszor nincsenek ott a speckók (gyártói szabványok) - vagy benne sincs, mint pl nekem a M3 esetén!stickermajom: Próbálok ma értekezni az NKH-val, aztán ha lesz pontos infó, megírom.
Qru: Vitaminkúrát kap Bubi? Lesz mérés is?
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz 6030D #209974 üzenetére
Mék motor, 1.4 125?
Há 94 az nem 100
Szép.
Tankolással kíváncsi vagyok mennyire pontos, nekem általában 2-3 deci többlet jött ki az 1.2 tsiknél.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Nincs már abban egy liter kamion mögött se, síkon/oda-vissza nem megy 3,5 valós alá. Szvsz.
Tatán tankoltam (29km), hazafelé 3,7. 4,64/100km lett, hogy ontopik is legyekHolnap viszem nedves belső takarításra a Megane-t, kissé tartok tőle... Van tapasztalat ezzel mit cseszhetnek el? Persze hogy van ülésfűtés. Azt mondják, ha du viszem el, még nedves lesz (de máshogy nem tudom megoldani).
[link]<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz 6030D #209974 üzenetére
Kellene #FocvisChallenge tag, vagy egy google excel a teljesítőknek
Nem ilyen távon gondoltam a fogyasztást csekkolni, csak gontoltam megvan egy kb viszonyítás 10-20 tankolás után mennyire pontos a BC.
Pl Picasso valós -3 - +2 decit írt, rövidtávozás függvényében. Megan 0 - +3, a 2o8 meg gyakorlatilag pontos. (+/-1 deci).
Nálam a tsik pár decivel alá tippelték a valóst. (2-3, max 4 decivel)kisza25: Hagyd a turbósokat, gyere a szívó mezőnybe:
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #210006 üzenetére
Gyáh, küldésre koppintottam feltöltés helyett: [kép]
Vagy indítok PiteChallenget, ami egy tankra (legalább 30 liter, vagy 400km szól a kihívás)
Szívók 1200kg felett 5,5 liter, újabb/könnyebb szívók 4,5. Turbósoknál 5 és 4 liter, dízelekkel 4 és 3,5 , hibridekkel 4l, súlyhatár nélkül[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #210007 üzenetére
Ú, ne legyek kirekesztő...
Phev benzines része mint a hibrideké, ev-k 1400kg alatt 8,5kWh, felette 11kWh.
Finomítási javaslatok jöhetnek[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz cappa72 #210009 üzenetére
Abban nincs olyan sok kihívás, de lehet egy 1500kg feletti kategória és ott 7 liter (turbótól függetlenül). [link]
kisza25: Hát a Tipo nem segít sokat a jó fogyiban, de tréninggel még javíthatsz az eredményeken
Qru: Azzal én se vállalnám. Könnyítés itt a fél tanknyi táv, és egyszeri tankolás is elég. Vannak kutak, ahol kevesebb megy bele, erre pont jók
dokee78: Igen, beleírnám.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Nincs ilyen kikötés hogy sík terep
Legalább 400km belső égésűeknél(EV-k esetén 36kWh bruttó kapacitás alatt 100km, felette 200km) trip utáni telitöltés viszont van, úgyhogy ennek az aktív kihasználásához felfelé trélerezni kell. És lehet olyan pontosan tankolni, mint a röhejes fogyasztásmérős cikkekben (a semmitől több az is, de 150 km random kútoszlopnál tankolva simán 1-2 liter szórás lehet benne!)cappa72Hát csinálhatunk egy szorzót is.
Így motiválóbb/igazságosabb? [Piteféle fogyasztási Challenge]
Sajnos nehéz belőni, hogy legyen kihívás is még benne, főleg az EV kategóriában, ahol pl Kia/Hyundai/Tesla úgy fogyaszt, hogy kb külön kategória kellene nekik és a többieknek.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz brumi1024 #210023 üzenetére
Reszelhetünk rajta... Ha van konkrét érték, jöhet mi lehet reális.
Kona 1.7t, e-UP 1.2t, Model3 1.7t, e-Golf 1.6t, stb. Azért 80-al/városban összehozogatnak 10-12 közötti értékeket, és ha már terjednek a Springek is, oda is kell valami motiváló érték
De Spring/eUP is elég közel eszik a Modell3hoz (mármint hasonló, spórolósabb üzemben), pedig van közöttük fél tonna. SZóval nem tudom hogy lenne jobb, ötletek jöhetnek.Qru: Tripet ugyan általában tankolástól kezdünk, de Bubival kapsz ennyi fórt, már csak 375km-en kell ügyesnek lenned
Halkan jegyzem meg, hogy nem biztos hogy síkon a leghatékonyabbak az autók. Probléma a dombságban/magyar hegyvidéken a jobb fogyasztás kiaknázását honfitársaink szabotálják sajna, így kb este 10 és reggel 5 között lehet lendületesen és takarékosat menni. Vagy a B megoldás hogy nem itthon kell összehozni .
[A 'pumpálós' technikának síkon sztem nincs értelme, hegyen viszont remekül alkalmazható, nekem egy egy tisztább körnél 2-4 deci mínusz szokott lenni a síkhoz képest.][ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Tessék, Bubi és az EV tábor visszajelzései alapján updateltem egy kicsit: [link]
Pumpálós: Gyorsítasz, elengeded, gyorsítasz, elengeded. Vannak plattnerezők akik síkon is tolják, hogy jobb hatásfokú tartományban legyen az autó, de sem a hajtásláncnak nem olyna jó, sem az ember idegeinek, sem a többieknek. Eltekintve a sok baromtól aki bambaságból egy így.
Nade, hegyvidéken már nem is olyan nehéz így menni, és besaccolni úgy, hogy meg-megtolod, hogy minél többet elmenj még motorfékkel, majd az apexen megint lehet neki tolni annyit, amivel kb a kövi csúcspontig jó az ember.
Nem sok különbség van a normál hegymenethez képest, csak ha erre figyel az ember, akkor fele-negyed annyit fogja használni a gázpedált és több lesz a motorfék valószínű.
Pulse and glidebrumi1024: Ne feled, hogy az éves, sokezer km-es átlag, meg egy-egy trip hogy mennyi, az különböző érték! Tegnap 3,7-el mentem haza, de egy literrel több az átlagom. Viszont adott autóknál ott van a fogyasztási eloszlás diagram, ott látszik mi az, amit mondjuk 5-10× is már megcsináltak egy-egy telitöltéssel.
Pl nálam a Megane:
5,7l 7×
6,0 31×
6,3 17×
6,7 5×, stb.
Kihívást akarok, de nyilván nem elérhetetlent; de nem is olyat, amit könnyedén lehet bármikor hozni.
Igen, van pár gyártó/modell, ami sokkal jobban fogyaszt a többinél (tesztek alapján is). De ha a többieknek állítjuk a mézesmadzagot, a Teslások kiröhögnek[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Ja, általában így vagyunk vele, de ahol vannak lefele olyan hosszabb lankásabb részek, ahol nyomni szoktuk a gázt, azt érdemes megreformálni.
Az állandó és kapcsolható összkeréknél nem tudom nem tudom nem túl lágyszívű-e az 5 és 10%... Akik ezt többet nézegették egyes autóknál mennyi többletfogyit okoz, jelezzék ha módosítani kéne.
Amúgy pl én se nagyon tudom a Megane-al megugrani a táblázatos beugró értéket. Nem teljesen lehetetlen(5,56 volt már 656km-re), de arra azért gyúrni kell, meg szerencse is kell hozzá. De hát nem a 2008 as autó(mert a motor már '98óta kínálatban van) konstrukcióhoz igazítjuk a normát, mert 1.2 tce-k már röhögve megugorják (kb fél liter mínusz).
Szívó meg turbós oszlop sztem túlzás már, de ha van igény, akkor szívók kb 4,7, turbósok kb 4,3tól kezdenének.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Nem kell spritmonitorozni, csak tankolásos eredmény, beírásra elég (legalább 400km-re, ev-knek kevesebb).
focvis: Úgy ki ki jártas vagy az állami tender kiírásokban
Bármire nyitott vagyok. Lökettérfogat manapság nem tudom mennyire jó, az ezres szívót veri egy 1.5 csí.
A FC-en meg az optimista BC-k segítenek (valójában is jól fogyasztanak,l a tsi-k csak nem feltétlen annyit ) Meg Qru, kisza meg cappa meg se próbáljákMúltkor a milyen autót topikban felmerült, hogy mennyi a relatív takarékos(pl az 1.6T Sportage); tessék, itt az eléggé takarékos ultimate táblázata
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #210048 üzenetére
A türelem részt értem is, meg nem is. Egyedül lakotton kívül tartom be a 90et, mindenütt másutt 'feltartanak' jellemzően. A forgalmi akadályok jellemzően többet fogyasztanak mint én . Persze ha 70-el mennék lakotton kívül, jobb lenne az eredmény, de ilyet nem csinálok (nincs időm/türelmem, meg kibaszás a többi autóssal) a nagyja a napi 2*1 óra munkába járás. Ahova kicsit sietek, meg ahonnan nagyon sietek
Vismajor, megkezdett tonnánként. Tankolással kell mérni, és legalább 400km után. De biztos szarul írom le, mert sokan benézik
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs