-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz kisza25 #60887 üzenetére
Amúgy nehéz dolog ezekkel az 5 méter fölötti cuccokkal mélygarázsokban parkolni. Előre kilóg, hátra kilóg és mivel jó 20 centivel szélesebb, mint egy kisautó nagyjából esélytelen, hogy ne nyissák bele az ajtókat két oldalt. A Passat és társai konkrétan kicsinek érződnek mellettük.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Magnum_ #61187 üzenetére
A rakodócsomag extrához jár a zárható kesztűtartó.
EQMontoya: Én is megkaptam már, hogy buszsofőr vagyok, nem fordulok hátra tolatáskor.
Tsebacsi: Köszi a beszámolót. Én egy XE-t nézegettem korábban (menni nem mentem vele), de nagyon nem tetszett, hogy a beltere is kicsit igénytelen anyagokból volt összerakva (nem csak a kategóriájához képest), és egy Golfnak pl sokkal masszívabb, szebb csukódási hangú az ajtaja, ennél már a kilincs megfogásán érződött, hogy erre nem költöttek sokat. Ez megvan az F Pace-nél is? Árban amúgy rendesen az X5/Q7 alatt van, 12 körül indul, 27 körül tetőzik.
-
brumi1024
veterán
válasz B-L-A-C-K #62015 üzenetére
Van ahol igen, változó. A BMW keveset forog, de városban hallani a motorhangot (szemben mondjuk az A3-mal, ami háromezerig néma), autópályán viszont eltűnik a motorhang és 180-ig igazán erős szélzaj sincs. A Kia Vengára emlékszem még, ami autópályán baromi hangos volt a motorhang miatt, mondjuk pörgött is rendesen.
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #62038 üzenetére
Szerintem nem rossz a Sportage. Nekem jobban bejön mint az előd.
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #62266 üzenetére
Engem egy Duster talált meg, néztem egy nagyot, nem tudom mire számított. Szentendrein a háromsávos szakaszon bevágott elém a középsőbe (nem olyan vehemens gyorsulással, mint gondolta), így én mentem a belsőbe és otthagytam. Ezt ő kihívásként értelmezte, és a következő lámpánál nézett és túráztatta a (minden csak nem szép hangú) motorját (főleg az előtte lévő lámpánál start-stoppoló C43 AMG-hez képest). Elmosolyodtam és ráhagytam, 200 méterre volt a következő piros, de ő azért csikorgó kerekekkel indult.
Casco témára: A3 2016, bónusz 2 (cég), 160k/év kötelezőstül.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #62441 üzenetére
+1. Mondjuk az i3 és az i8 műszeregysége is szörnyű a G30, G11 digitálisához, vagy a Virtual Cockpithez képest.
-
brumi1024
veterán
Ezek Ford Taurus Police Interceptorok, már V6-tal, 305 vagy a turbós Ecoboost esetén 365 lóval. Mondjuk az szomorú, hogy a 100 lóval gyengébb és nehezebb 530d G30 hasonlóan megy.
-
brumi1024
veterán
válasz Snoop-y #62552 üzenetére
Megtévesztő a marketing, de tény, hogy ez egy szimpla sávtartó (plusz a kiegészítő biztonsági szolgáltatások, általában egy csomagban lehet kapni őket), semmi más. Az Astratól a Panameraig mindenbe lehet rendelni (nyilván árfüggő szofisztikáltsággal), és léteznek a Tesla félénél fejlettebb rendszerek is (lásd Mercedes E).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz deicide #62614 üzenetére
Jahogyja, akkor boyrészer. Mondjuk a sportosabb keverékek jobban kopnak, meg a használat is sokat számít. Mert a 400 nyúlmókus azért nem olyan extrém, a legtöbb új 2 literes TDI ekörüli értékkel jön, a 3 literesek meg már a 600-700-nál járnak.
(#62615) focvis: Kevesebb a fogyija, mint az enyém, 6.8 a hosszútávú átlag.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz deicide #62943 üzenetére
Merrefele jársz? Nyáron az M7-esen Balatonfele menet többször futottam össze haladó M3-M4-M5-tel (utóbbi kicsit rá is játszott a dologra, látta, hogy érdeklődöm a hang miatt), Porschek is előfordulnak.
Bár szombat éjfél körül Békáson a Szentendrei 90-es szakasz előtti lámpánál egy kifejezetten szép M4 mögé beérve már készültem, hogy lehúzom az ablakot, de legnagyobb meglepetésemre lehúzódott be a busz mögé, hogy elengedjen. Elmentem mellette, ő visszajött, majd a lámpától elindulva vártam, hogy megindul, így gyorsan bementem a busz elé, de legnagyobb meglepetésemre ő visszahúzódott a busz mögé, mert beállt a seggébe (=letolta) egy Lanos taxi. Szerintem a taxisnak fogalma nem volt arról, hogy mit előzött meg.
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #62955 üzenetére
Nekem inkább egy átnevezett CC (főleg, hogy MQB, az ekkora Audik MLB-k), de nem rossz. A belső mondjuk lehetne kicsit egyedibb, a Passat B6 óta ezt toldogatják, én már kicsit unom.
(#62951) szentkuti11: Az is egy érdekes jelenség volt, nem volt sárga, volt 4 különböző dísztárcsája és a tetején a jóakarat tartotta a táblát.
(#62957) deicide: 180-200 körül 99% lemorzsolódik, igen, ezek voltak a kivételek. Az M5-öt követtem egy darabig (feltartotta a forgalom), de az 200-ról is meg tud indulni.
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #63030 üzenetére
Én nem nagyon kaptam 5 körüli ajánlatot Comfortline+ Golfra. A kisebbik 1.4-gyel 6,5 körül volt a listaár, a nagyobbikkal 7,5-nél. De nem volt nehéz eljutni 8-9-ig, ha szóbajöttek olyanok, hogy nagynavi, adaptív tempomat, stb.
Ez így, ismervén az A3 és az A4 árakat elég erős ajánlat. Kár, hogy nálam nagyon nem jött szóba a Merci.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz golfvariant #63077 üzenetére
Versenyeztettük többek közt ezért lett Audi. Ök akartak autót eladni. Ott őstermelői nélkül vol ilyesmi kedvezmény.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #63352 üzenetére
Folyton bántjátok szegényt.
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #63583 üzenetére
A számok alapján annyira nem utolérhetetlen ez a 350Z. 80-ig a nagyobbik 3.0 TDI Q7 hozza a maga 272 lovával a 313-as 350Z idejét, ami azért csúnya. Egy alap S3 pl bármilyen tempóról lehagyja, és nagy eséllyel meglesz az átrepülöd érzés is, mert az S3-ban nyomaték is van 1500-tól.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz mdani01 #63646 üzenetére
Torsen quattronál (Q7) pont nem érdekel az RWD.
EQMontoya: Zeperfes idők, a 350Z adatai reálisnak tűnnek, már csak a részletességükből adódóan, míg a Q7-nél a 4-ből 3 dízelt próbáltam (272, 370 (e-tron), 435 PS), és a próba során nem a fogyasztásmérés volt a cél. Nyilván 100 felett lemarad, meg nem is ugyanarra való a két autó, csak arra akartam utalni, hogy a 350Z-nél azért nem nehéz találni gyorsabb autót.
A szituációra: nem helyeslem, nem is ítélem el, viszont ez az önjelölt rendőrösdit annál inkább. Az ilyen mentalitású emberek, ha ennek megfelelően vezetnek sokkal több balesetveszélyes szituációt generálnak (70-es táblánál 60-nal oktatja a "közveszélyes ámokfutó" óra szerint 80-nal haladót), és most pozitív feedbacket is kapott.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Qtya123 #64257 üzenetére
+1. Egy 95-ben született srácról van szó (aki ennyi év alatt valószínűleg többet tett le az asztalra, mint a kommentelők nagy része, révén világbajnok kajakos volt), álltak egy lámpánál, de egyből jönnek az irigy, végtelenül egyszerű, mélysötét kommentek, hogy versenyzett a bimmerben... Elszomorító az emberi hülyeség.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen