-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Volt némi garázs-upgrade, átmenetileg 505 ló, 990 Nm. Kár, hogy nem egyszerre. Fehér Golf, csak a szokásos. Elfér, ha a szomszéd is úgy akarja.
-
veterán
Köszönöm Mindenkinek, előre!
Még nem vagyok biztos abban, melyik marad hosszútávon (= pár hónapnál tovább).
Igen, régi ismerős. A VAG topikban tegnap már belengettem.
A Volvo nagyon jó, de most egy állatkodósabb autóra vágytam.
Lesz vele némi tennivaló. Örülök, ha decemberre pöpec lesz.
Pszichiátriai tanácsadáson még nem jártam. Ideje?
Manuális, magyar, gyári fényezés, 67 ezer km. "Enyhén retkes", kisgyermekes , kutyás családtól jött.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz Magnum_ #180739 üzenetére
Ez a 4. ami egyben az első is volt.
Újdonság?
- Nagyon hangos és büdös - nem gyári kipurencer. Megy a piacra, a gyári pedig vissza a helyére.
- 2017.01.02. óta csak automata autóm volt.Kisza: Igen.
MP: Meg kellett vennem, nem hagyhattam ott ebek harmincadjára,
hülyegyerekeknek.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz molnarpeter #180761 üzenetére
Az 500e csini, akár a fakó piros is jöhet. Ha belebotlasz, dobd át lécci!
Szoszo: Kis kezes, könnyű léptű. (Autópályán gázelvételkor szó szerint berezonál a dobhártyád; ha parkettázod, akkor nem bántó. Full maszat a belseje, nagy kárt nem tettek benne. A kormányt összegyűrűzte valaki. Némi horzsolás, stb...)
-
veterán
válasz Magnum_ #180777 üzenetére
Nem kértem ki a véleményét. 🤗
Hívtam szerdán telefonon, hogy vettem egy autót. Meg se kérdezte hogy mit.
Felhívtam újra: nem érdekel, mit vettem?
Ő: Ferrarit?
Ennyire érdekli. Még nem nézte meg. De persze legyen megbízható, kényelmes, stb., elvigye ahová szeretné, tankolás, fenntartás nem érdekli.
-
veterán
Megérkeztem Zegre, az autó nagyon jól fogyaszt autópályán, Auchan puruttya 95-öt kapott Budaörsön (én a kedvenc junk Whopperemet). 8,8; a Volvo PHEV simán 7,5 lett volna, inkább picit több. (Magyarán 1 liter plusz / 100 km.)
A kipufogó viszont pályán maga a rémálom. Martonvásárnál megkérdeztem a feleségemet, hogy visszaforduljunk-e a Volvóért, becsszó' visszafordultam volna, ha azt mondja. Addig sűrű forgalomban jöttünk, 120-140-nél iszonyat módon búg, rezonál a fejed, a mellkasod.160-nál is bőven zavaró még, ~180-tól OK, 200-nál tökéletes. Azaz kb. 3700 rpm felett kellemes. Ennek megfelelően kellett tolni. Nem volt sietős, elsőre inkább szerettem volna kitapasztalni az autót, de muszáj volt lőni neki. A 8,8 nagyon OK, az autópálya végén 9,1 volt. Az országúti részén elfogadhatóbb a hang, ott lendületesen gangoltam.
Szokatlan a manuális váltó, szerencsére nem bénáztam el. Az autó jó, mínusz a kipu és néhány apróság (200-300 ezer Ft költést tippeltem az elején, tartható lesz).
A Volvo egyértelműen jobb utazóautó.Még egy gondolat a kipufogóról: ha ellövöm neki, akkor nagyon jól szól, tiszta racse. (Közepes fordulatú monoton terhelés mellett búg.)
Köszönöm, Norbi!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #180846 üzenetére
Kb. 4 méter girbegurba acélcső a végén egy keresztben álló dobbal. A Volvo belseje patika bézs bőr.
Van tetőcsomagtartóm, de arra 4 métert?
Van vonóhorog. Van ekkora utánfutó? Sosem vontattam még futót. -
veterán
válasz hacki87 #180850 üzenetére
A bajom: a két kereszttartó között kb. 1 méter a távolság. Erre tegyem fel a 4 métert? Egyik végén a dob ami nehéz. A másik végén a katalizátor ami sérülékeny.
Kössek mellé vascsövet? Tényleg tanácstalan vagyok.BBD: Jo lenne, de nem jut eszembe Budapesten kinek van dobozosa.
FF: Nekem volt Vectra B 2.6. Fasza gép, jól megy, 500 (!) rpm-ről elindul.
Viszont a benyát imádja.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz CactuS #180886 üzenetére
Jövő héten. Ha van megoldásod, előre is köszönöm. Nekem rugalmas, a péntek 13:00-16:00 órát leszámítva. Nyilván beszélnem kell a kipufogóssal, ill. az eladóval. Utóbbi elég rugalmas.
@ MP: Kértem fotót a kipuról, okosabb leszek majd (nem otthon van neki sem). Köszönöm az ötleteket.
Igazából nem értem, miért van egyben az egész. Kell a fotó. -
veterán
válasz Tsebacsi #180882 üzenetére
A 8 liter az jó fogyasztás ilyen távon? Autópálya?
EQM: Míg el nem adom. (Most tudok benzinnel, gázolajjal és villannyal is közlekedni.)
Röviden: képlékeny a kérdés, logisztikailag nem egyszerű a kettő autó. A Volvo túl jó, de csapatni nem való.
A Golfot full gyári szintre felhozom, ami eltérés: fekete tükrök lesznek rajta, a tetőn lévő fekete fólia még kérdéses.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rbalint88 #180894 üzenetére
Szeretném először leszerelve látni az egészet.
Ha nem értékes a tuning cucc, úgy felmerült már bennem is, hogy a hátsó dob akár maradhat. (Ha eladható egyben 200-ért, akkor menjen a fenébe. Ha csak 50-et ér, akkor akár megtartom.) A lényeg, hogy ez a hang nem maradhat. Katalizátor nélkül sem maradhat.
Ha a gyári rendszer és a saválló dob kompatibilis egymással, és nem búg/rezonál - úgy tetszene. A szeleppel csak újabb gondot okozok magamnak.
Ma mentem 40-50 km-t, volt hogy inkább üresben gurultam mikor emberek voltak a közelben.
Szerintem is a rendőr volt a hunyó, nem használt megkülönböztető jelzést.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #24845312 #180917 üzenetére
A 90-es évek közepén, második felében visszatérő problémaforrás volt az Opel 1.6 16v (X16XE*) motoroknál az EGR. Nálam is szarakodott. Mondták a szervizben, hogy ki kell kormolni. Én akkoriban csak kikormolós üzemben használtam minden autót, és mégis.
CactuS: Előre is danke sör, ha nem hozható össze, akkor is nagyon köszönöm az elvi segítséget és jószándékot!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #24845312 #180943 üzenetére
Opelből erős voltam egy időben.
X16XEL
95 Vectra, ette az olajat és jól ment
96 Astra, nem ette, nem ment jól - talán a legsz@rabb autóm evör
X20XEV
97 Vectra
98 Astra - szörnyű váltóáttétel, 200-nál 6000 rpm
99 Vectra - gyári Sport felszereltség, nagyon szerettem.
Ezek nem ették az olajat, viszont a 2 Vectrában cserélni kellett az olajpumpát, ill. egyiknek vagy mindkettőnek elrepedt a kipufogó leömlője. Jó autók voltak, mentek és jól fogyasztottak.Volt még 2.6, 2.0T, 1.0, C20XE, 1.9 és 3.0 CDTI. Szerettem őket.
-
veterán
válasz #24845312 #180956 üzenetére
Persze, hogy rövidebb váltót tesznek értelmes mérnökök* egy 1.6-hoz, mint egy 2.0-hoz. És persze, hogy jobban megy a 2.0.
Az 1.6 Astra volt foscsi a nála nehezebb 1.6 Vectra B-hez képest. (De nem ette az olajat.)*És vannak a nem értelmes mérnökök, akik az Astra G 2.0-hoz ugyanazt a váltóáttételt tették, mint a Astra G 1.6-hoz. (100%)
-
veterán
A régi-új Golf 8,53-at kért tankolás alapján. Budaörs - Zeg - temető járás - Budaörs. (A valóságban némileg kevesebb volt, mert az első tankoláskor alábecsültem az üzemanyag igényt, 10000 Ft keretet állítottam az automata kúton, az utolsó forintig belement. BC szerint 8,4 volt.)
Oda 8,8, vissza nagyobb forgalomban 8,1. Haladósan. Nagyon tud búgni, SOS kell a gyári kipu.Ja! Sikerült a Spritmonitoron folytatni a régi bejegyzést / autót. 👍
-
veterán
válasz Csabroncka #181020 üzenetére
Mindennap járok ott, így kiismerem magam, de valóban kaotikus a sávok kialakítása.
-
veterán
Szuper ötletet kaptam egy kollégámtól a kipufogó szállításához: Volvo, tetőcsomagtartó, ráspaniferezve egy 5 méteres "A" alakú alumínium létra. A szélesebb részre fekszik fel a dob.
Nekem tetszik.
A Volvót meg elviszik. :/ A jövő hétig tudom magamnál tartani.
Jó ügynök volt, hiányozni fog. -
-
veterán
válasz ngaba #181275 üzenetére
Ahogy olvastam a cikket, a Saab eladási számai ugrottak be elsőre. Tudom, a Saab nem egy modell, hanem egy komplett márka (9-3 és 9-5), de akkor sem túl fényes eredmények.
Majd a PSA a hónuk alá nyúl.1.0T 3henger, vagy 1.4 szívó? Jó kérdés, de az 1.0T felé hajlok.
-
veterán
válasz Tsebacsi #181311 üzenetére
A megoldás a kivárás. Bár azt gondolom, olyan nagyot nem esik a PHEV-ek ára. Egyrészt magukban is jók, nem a zöld rendszám miatt. Másrészt az utánpótlás java Hollandiából jön, ott pedig egy magyar szabályváltozás miatt nem fog esni az ára, max ide kevesebbet importálnak belőle.
Szívesen kipróbálnék egy GTE-t.
Majd jövőre veszek egyet.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Az utolsó Saab 9-5-nek semmi köze a Spykerhez, 2008. tavaszán láttam élőben egy GM belsős bemutatón.
Más. Fogyi.
A manuális GTI-vel 10,2-es átlaggal jöttem dogozni, igaz nem kora reggel. A DSG-sel 11-12 lett volna.Tegnap este beszéltem azzal aki a kipufogót tette fel rá anno, kiderült, hogy a gyári szoftverhez nem nyúltak. Elég jót lép. A turbótól indul a rendszer, de-cat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!