-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz thefreeman #167518 üzenetére
Milyen kulfoldi? Ha nemet/osztrak akkor szamolj vele, hogy mire megerkezik a bunti a kozvetito irodak kozel megduplazzak mindenfele dijat felszamolva.
Amugy semmi extra nem lesz, objektiv feleloseg alapjan fogjak kiszabni, kb. semmi dolgod sem lesz. Ha megis megkeresik az apadat, hogy ki vezette, akkor a szokasos valaszt kell adni: kozeli rokon volt es nem kotelezheto, hogy tanuskodjon ellene. Igy maradni fognak az objektiv felelosegnel.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz thefreeman #167521 üzenetére
Ha szabalysertesi ugy lesz, akkor siman rokon vezette es nem szabad megnevezni senkit. Ha nem megallapithato az elkoveto, akkor ejtik az ugyet. Nem valoszinu, hogy kozigazgatasi lesz, mert ahogy elnezem a tiltott helyen varakozast kivettek az objektiv felelosegbol. Szoval ne izgasd magad, valoszinuleg a postai levelnel tobbe nem fog kerulni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bulikavagyok #167567 üzenetére
Hat en elobb egy groupamas treningre mennek a hungaroringen, mert nem eloben akarom megtanulni, hogy hogyan driftelek 180-al, annak ellenere, hogy nem is akartam.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bulikavagyok #167610 üzenetére
Nyugi, nemeteknel is ez megy. Lizingelik 3 evig, aztan visszaadjak, mert letelt a gari. Addig nem hal meg az auto, csak fos lesz, de mit erdekli, jon a kovetkezo. Ugyan ilyen okokbol nem kerik az allofutest sem, mert 3 evet igy is kihuz, leszarjak a motor oregedeset.
Amugy egyszeru: van aki hasznalni akarja az autot, nem apolni. Munkaauto, nem szerelem. A kenyelem egyik formaja az is, hogy nem kell a targyak lelkiallapotaval torodni
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bulikavagyok #167612 üzenetére
Najo, de ez sokakat nem erdekel. Tudnam hozni peldanak a millas rugged notebookokat az autoszervizekben. Leteszi ide, oda, csuszkal karcolodik, nem szamit. Munkaeszkoz, nem azert van, hogy karcmentes legyen.
Amugy en legutobb teherautot(<=3.5t) bereltem. Ott volt GPS-es nyomkovetes CAN buszon es a kihagasoknak dijazasa:
- hideginditasnal nincs meg 5mp izzitozas es 2 perc uresjarat: 5000 forint/alkalom
- 120 atlepese 5000 forint/alkalom
- 3000 fordulatszam atlepese 5000 forint/alkalom[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz EQMontoya #167615 üzenetére
Az mas kerdes. A lenyeg, hogy monitorozzak es szamlazzak, szoval van felugyelet.
(#167616) bulikavagyok: Teljesen normalis, en is igy vagyok vele. Amig nem rakod meg hatulrol, addig nem koros Mobiltelobol, laptopbol nekem megvan az osszes korabbi is. De meg szamitogepbol is a 70% megvan.
A Luci nem tul nemetes nev, en inkabb Klaus-nak vagy Petranak hivnam v ilyesmi Esetleg Brunhilda, bar az inkabb robotporszivo lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz grizlisandor #167620 üzenetére
Jaja. Sot van jo kis opensource projekt pl. audi muszerfal vezerlesere CAN buszon keresztul. Tudod allitani a mutatokat, hibajeleket felvillantani, lekapcsolni, stb.. Egy ideig szemeztem vele, hogy a lezeres parkoloszenzor interferencia riasztasat a LED helyett inkabb a sebesseg limiter hibajelevel jelezzem.
-
Reggie0
félisten
válasz Gombinyó #167624 üzenetére
Papiron azok, direkt a legjobb szurokkel veszik Amugy nem kukazzak, elviszik a nepperek keletre, naluk nem lesz szemet. Minden mas az uj tulaj hibaja, miert nem javittatja meg.
Masreszrol ebben az is benne van, hogy rovidek a gariidok, audi is 3 evvel szurja ki a vevok szemet, hosszabban megtartani fejfajas, foleg amiota a csodalatos multitronic es s-tronic valtokat eroltetik.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz tboldi #167639 üzenetére
Hat, azert a choppereket, meg a robogo szarokat nem nehez lenyomni. Igazabol lenyomni se kellene, ha mennenek maguktol es nem pirosnal eloregurulo dinamikus akadalyok lennenek.
Masik otlet az oldalra kinyithato elasztikus sorompo, es akkor muszaj megalniuk a kocsi hatuljanal, ahol kinyilik
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
válasz #89309696 #167651 üzenetére
Hat ja. Ha kihal az enyembol a motor, akkor lehet, hogy egy LS swap bejatszik
(#167653) Qru : Persze, hozhatja. Valtasban gyorsabb, mint az ember, csak nagyobb a hajtaslanc veszresege es hat a gyorsulasban mind a ketto benne van. Viszont a manualnal nem egy versenyzo kepessegeivel merik le a gyorsulast, igy az utobbibol lehet meg faragni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz aero. #167703 üzenetére
Nekem ez a mutatott fogyasztas, kuton nem tudom mennyi, nem szoktam nezni.
(#167707) Szoszo94: Autopalyan en mindig a feken tartom a bal labam, ugy sokkal gyorsabban lehet fekezni. Valtogatni meg nem kell surun. mindazonaltal nagy mazlid van, ekkora sebessegnel mar nem szabad rantogatni a kormanyt. Nagyon konnyu tul nagyot rantani, mert mar 1-2 meter is tul sok es kb. lehetetlen megfogni. A javorszarvas manovert egy auto sem csinalja meg 80 km/h felett, nemhogy 180. Mondjuk en meg sosem allitottam meg senkit, de ha valaki ilyet csinalna, akkor azert megkerdeznem, tole, hogy mennyire gondolta ezt komolyan.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz bulikavagyok #167908 üzenetére
Gondolom valami fiatal lehet...
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz KAMELOT #167865 üzenetére
Mindenhova Ez olyan, hogy hova sietsz 130-al, alig rovidebb idoben, mint 110-el menni, akkor mi ertleme 130-al. Pl Debrecen 20 perccel lenne tobb 110-el, hat mi nekunk az a 20 perc. Majd ha levinnek a palyasebesseget 110-re, akkor meg elmagyaraznam, hogy nincs ertelme 110-el menni, mert ugyanez a tav 90-el, csak 28 perccel tobb, es az sem sok extra.
Amugy palyafuggo is, de Bp-tol tavolodva jelentosen javul a forgalom. Most kanizsara mentem, ugy 150 felett volt a haztol hazig atlag es volt benne egy tankolas es egy kocsimosas is.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz CactuS #168026 üzenetére
Mas szabvanyok szerint epulnek, autopalyan kicsit nagyobbak a kanyarok radiuszai, alig van olyan amiben lassitani kene. Konkretan itt egy sem volt a lehajtot, felhajtot leszamitva.
Palyazni inkabb a 400 meteres dragra hasonlit, mint egy f1-es korpalyara.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz kisza25 #168034 üzenetére
Nyilvan esszel kell menni, veszelyes dolgokba en se megyek bele, meg nem robbanok bele az elottemlevo seggebe, tolom le stb., nem feszegetem a hatarokat se. Relativ gyorshajtast sose csinalok, csak abszolutat. Engem nem fogtok latni 150nel fara csavarodva, mint a bmws forumtars, mert en felnek egy olyan teruleten egyaltan azon az iven kanyarodni annyival, nem hogy meg bukkan es belathatatlan is az ut.
(#168036) stickermajom: Ezt a kumulativ dolgot sosem ertik. Bezzeg a metrot megepitik 4 perc sporolasert, de annyiert gyorsabban ne menjek...
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Tsebacsi #168061 üzenetére
Itthon felujitottak az elozo generacios scs103 kamerakat es azok kerultek az autokban menet kozben merni. Persze az ujabb cam s1 is alkalmas ra, az sem kizart.
Az igazi trukk az, hogy ha zavarod a gps-t, akkor nem tud megmerni, mert a sajat gps sebesseget adja hozza a mert sebesseget(a lezeres meromodul a ket jarmu kozotti sebessegkulonbseget tudja merni).
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
válasz CactuS #168082 üzenetére
Mo-n nem tilos, csak hasznalni.
De a lenyeg h a forgalmi es utviszonyoknak megfeleloen lehet menni, nem kell beloni a sebesseget sehova.
QRU: itthon meg parkoloszenzor se kene h legyen, mint eszkoz nem tiltott, csak a tevekenyseg es csak hatosagi meressel szemben.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz kisza25 #168099 üzenetére
Nem mindenkinek van ilyen hangos kocsija
Regen en se szedtem ossze sok csekket, az elso 10 evben talan kettot kaptam, pedig akkor is igy kozlekedtem. Most viszont besurusodtek a meresek, az elmult 2 evben szerintem 1-2 milkat mar mentett.
(#168102) peterkeT: Annyira tuti, hogy semmit se szamit Egyedul azert csinaljuk ezt, hogy ne jojjon a bunti, de gyakorlati ertelme nincs. A gyorshajtasok 97%-a amugy is relativ gyorshajtas, azaz nem a sebessegkorlatozo tablak figyelmen kivul hagyasa okoz problemat, hanem az utviszonyok felismerese es sebesseg megvalasztasa. Szoval boven eleg azt nezni, hogy ezeken a tablakon hogyan valtoznak a szamok es abbol tudod, hogy mi a kezelo szandeka: mehetsz lassabban, lassits le, stb.. Aztan, hogy az milyen sebesseget jelent a korulmenyektol fugg, az ablakon ki kell nezni es kiderul, nem a muszert lesegetni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #168309 üzenetére
Persze, hogy kevesebbet bocsajt ki. Kisebb nyomas, kisebb homerseklet -> kevesbe reagal az N2. Benzineseknel is ezert kisebb az NOx kibocsajtas.
Egy ilyenre siman ra kell vagni egy utolagos Adblue-t es boldog lesz mindenki.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Steamre tart a Kingdom Hearts sorozat
- Xbox tulajok OFF topicja
- Wise (ex-TransferWise)
- Notebook hibák
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen