-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz cOxeR #223740 üzenetére
Homasitánál vettem falra ragasztóst. Így bármilyen autóval orral, farral koppig állhatok.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz cOxeR #223842 üzenetére
Keresztben van 3 db ragasztócsík, amit lesajnáltam. Kétoldalú üvegszálas ragasztóval tettem fel.
Mióta felraktam az új helyre, bátrabb vagyok.
[kép] [kép] A hátsó sárvédőnél nincs 1 centi, a tükörnél azért megvan. Elöl azért éri a szivacsot.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
troll81
addikt
válasz cOxeR #223840 üzenetére
Nem én sem otthon lakom Mo - n.
Itt is lett programmozva, otthon csak szívás volt meg a nem tudom meg oldani.
Itt egy nap volt 9-17ig és rendes support
Volt hardver hiba mint tomitetlen rendszer kell csovezest javítani.
Kell egy nyomasszbalyzot cserélni.
Kell pár száz km menni és megyek vissza kontroll ra. -
macilaci78
nagyúr
válasz cOxeR #223859 üzenetére
Asszem, elértem a határt, ezen túl már nincs értelme.
A bal oldalt nálam is, ehhez képest legalábbis. Jobbról fal, balról oszlop van. Az oszlopnál ílyen közel a sofőrajtó a 2. kattanásig nem nyilik ki, de nem sok híja.
Viszont előrébb állva az oszlop vastagsága (kb 30 cm) is nekem segít, így bőven sarkig nyitható az első ajtó és voltaképp a hátsó is.
Ellenben ha farral állok be, akkor a légtechnikai cső egyáltalán nincs útban, de a fal miatt nem nyílik teljesen az ajtó.A légtechnikai csövet orral elérem, de a szivacs miatt annyira nem tudok előre állni a lekerekített orral, hogy a cső deformálódjon. Egy tégla Volvoval valószínűleg összenyomnám, mint a fogkrémes tubust.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
gooool
őstag
válasz cOxeR #224140 üzenetére
Milyen szép Koni Kit...
Nekem ma mondták Kárászyék miután felcsörgettem őket, hogy nem tudják tartani a szállítási időt, a rugók, hátsó gátlók itt vannak, de az elsők még egy hónap legalább.
Még jó, hogy a szezonra már egyben akartam tudni a gépet.Gergőke88:
Ez meg az ND alá kvázi "kötelező" Eibach ültetőszett?Üdv, Balázs
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cOxeR #224162 üzenetére
Mennyi és hogyan van emelve, van erről valami build infó? (akár csak az, hogy melyik csoportban volt.) Élném, csak kéne még alá kb rendszámtól rendszámig skid plate vicc, hogy itthon némelyik fekvőrendőr is túl magas, nem hogy lassít, alig lehet átmenni rajta, aztán szürkületben nekilódulva meg egyből odaverődik valami...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cOxeR #224183 üzenetére
Tekekre menet az autopalyan szoktam latni egy i3-at. Mindig vmi kamion mogott gurulgat.
Amugy jopofa auto es amire terveztek arra boven-boven jo.
Akkor szepen fogtal rajta. Meg nem szamoltam ki mennyi aramot sporoltam azzal, hogy benzines kocsival jarok de ha lesz egy lyukas oram kiszamolom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz cOxeR #224182 üzenetére
Én kia soulokat nézegettem, de 6mFt-ot nem tartabék egy daily driverben. Trió kiesik, leaf akku miatt szintén, marad mondjuk a pici Zoé, se az se épp olcsó. De mivel van fent napelem, így még inkább megérné a dolog nekünk.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz cOxeR #224186 üzenetére
Nekem pont ez az, ami zavaró az e-autózásban.
Annyira el tudnék képzelni egy olyan lehetőséget, mint régen a vadnyugaton a "lócsere állomás" (de már volt erről szó). Na akkor egy fokozattal jobb lenne a helyzet.
(Persze pénz nélkül tökmindegy')
Persze az is igaz, hogy évente 2x hosszabb távot menvén mégis lenne benne ráció. De az olyan jútúb videók, ahol az infrastruktúra gyerekcipőben létét prezentálják... az megint olyan visszafogó.
Melőba járni viszont ideális lenne. Családinak viszont csak kiépített infrastruktúrával lenne élhető nekem (mert megyek, mint az állat).
Sajnos még nem keresett meg egy politikus sem, hogy "te figyu Cappa... itt egy e-autó, de aztán rám szavazzám'!" Elegendő pénz nélkül meg csak olvasok, oszt' annyi.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz cOxeR #224189 üzenetére
Milyen aukciós oldalon?
A régi, olcsó autóval az a baj, hogy bár gyakorlatban fenntartható olcsón, akár még élhető is egy-egy szebb példány, viszont a mai autók mellett városon belül is simán kapsz akkorát, hogy darabokban szednek ki belőle. Én már nagyon nem szívesen ülök ~2000 előtti autókban és nem azért, mert gazdag lennék vagy sznob. De van családom, nem szeretném, ha gyermekeim apa nélkül nőnének fel.
I3 nekem eleve a márka miatt sem szimpatikus - flottásként az egyik leginkább problémás márka volt, amíg le nem építettük, jelenleg egy darab GT van, kényszerből -, de a karbon váz a másik ok. Casco elég combos rá és pillanatok alatt lehet rajta GTKt csinálni emiatt. Ugyanakkor aláírom, hogy a könnyebb súly miatt nem rossz a fogyasztása és biztonságos is.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz cOxeR #224189 üzenetére
Át kell állni rá agyban picit
Ezzel teljesen egyetértek; nem kicsit, és nem elég egy személynek - az egész családnak kell. Ők is szeretnek mihamarabb a célhoz odaérni, és nem mindegy, hogy egy nyaralásnál 8 vagy 10 órát megyünk. (ugyanakkor nagyszülő látogatásnál ez csak 250km
Igazából nem az ember kora számít, hanem a pénztárcája. Hiába korosodok, nem lesz több pénzem Hiába akarnék spórolni, és kevesebb közvetlen károsanyagot kibocsátani, ha nem tehetem meg.
Nekem a 22 éves kisöreg az elsődleges munkábajárós. Arra tuti nem kell költeni 1-2M-t (a tervezett karbantartásokat nem számítom ide).@#224190CactuS
Többek között ezért is szeretnénk másikat. A biztonság miatt. Bár az F Astra vége már erősített ajtókkal van (a 22 éves akkori technikának megfelelően), de az manapság már elavult. De amilyen árak vannak, és amennyire nincs autó, ami értelmes az 1-2 nap alatt elkel, így egyelőre felfüggesztettük a projektet. Helyette lesz garázsajtó.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
rbalint88
addikt
válasz cOxeR #224456 üzenetére
Nalam kulteri erdesitett gres jarolap van, konnyu tisztan tartani es nem marodik meg a felulete, illetve nem sullyed meg, mint ahogy az onterulo burkolatok (es az aszfalt is) meg tudnak sullyedni a kerek helyenel. A sima betont meg fel tudja marni a kerekekrol lefolyo dzsuva. A jarolapnal csak a fuga serulhet, igy erdemes fugazo szilikont hasznalni inkabb
-
macilaci78
nagyúr
válasz cOxeR #224456 üzenetére
Szüleimnél sima beton van, középen akna 2" vastag deszkával takarva, két szélén pedig egy csík PVC csak úgy kigurítva. Szerintem vagy 30 éve ilyen.
A másik garázs emlékeim szerint le van lapozva, sima fugával fugázva, de akna ott is van.Munkahelyem alatt a teremgarázs aszfaltozva van, be is van nyomódva, ahol rendszeresen van terhelve. A fém polcok lábai alá tenyérnyi fa talpakat vágtam, de a gumi bordázata is meglátszik.
Öcsémnél simított padló van, robogóval, biciklivel könnyű elesni, mert úgy csúszik, mint a fene.
Nálam nem tudom, mivel van behúzva, de a robogó azon is csúszkál, bár kevésbé.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
válasz cOxeR #224456 üzenetére
Ma reggel dokumentáltam a vízhőfok és az olajhőfok alakulását.
10,5 Celsius fokos temperált garázsból indultam, külső hőfok 0,5 C.
A napi km-számláló (trip) 363,0 km-en állt mikor kiálltam a garázsból, idő 8:29. Start-stop végig kikapcsolva.- 3,2 km után beállt az "elvi" 90 fokra a víz, az olajat 50 C alatt nem jelzi ki. [kép]
- 3,9 km után 52 C az olaj [kép]
- 5,6 km után 74 C [kép] ekkor értem a Petőfi hídhoz, eddig jól haladtam, itt belassult a forgalom, rosszabb a szokásosnál
- 6,7 km, 88 C [kép] leértem a hídról, innen már végig lassú a haladás
- 7,1 km, elérte a 90 Celsiust [kép]
- 8,1 km, 95 C [kép]
- 9,2 km, beértem a célba, 95 C maradt [kép] (volt, hogy felugrott 97-ig, de visszahűlt).
Teljes menetidő 32 perc, fogyi 11,0 [kép]Ismétlem, az út 2. felében az átlagosnál rosszabb volt a forgalom. Optimális / átlagos esetben eléri az út végére a 98-100 C-t az olaj, és 9,5 - 10 körüli a fogyasztás.
Figyelmeztetés: Tudom, hogy poros a műszerfal, ősszel takarítottam legutóbb.
-
Qtya123
őstag
válasz cOxeR #224655 üzenetére
Igen, a fotózás egy szakma. Nekem nincs látásmód, elég annyi, hogy nem a lakóhelyemen fényképeztem és nem is egy full alap parkolóban. Nekem elég ennyi.
A többi meg úgyis az ár és az állapot lesz.Erről jut eszembe. A forgalmiban még a nyáron eladott lakásunk címe van, most már máshová szól a lakcímkártyánk, mint ami a forgalmiban van. Ez eladásnál probléma vagy tök mindegy?
-
barnam_
nagyúr
válasz cOxeR #224776 üzenetére
Hogy ne süllyedjen el a "nincs hol tankolni" posztok között
Ha nem kerül forgalomba, akkor mi a cél vele?
Gányolni nyilván lehet otthon, de szép nem (hiszem, hogy) lesz. Nem beszélve a belefektetett időről és energiáról, ki kell számolni az "órabéreddel", hogy megéri-e.
Véleményem szerint inkább olyan öreg autót keress ami még átmegy műszakin és ezáltal van egy kis hobbi használati-értéke.
Illetve még egy faktor, hogy hogy néz ki alulról az autó. Mert az egy dolog, hogy kívülről lecsiszolod a rozsdát, de az alján már lehet hegeszteni kell.#224781 stickermajom: "lesz még itt szar világ."
Én is ettől tartok, pedig igyekszem pozitívan nézni alapvetően a dolgokat...[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz cOxeR #224788 üzenetére
Kutya legyek ha értem a felhasználás módját-mikéntjét a FakeTaxi-n kívül
De ha fix telepítés, -és feltételezem nem a "szép" kisbuszt akarod fotózni- akkor szerintem pont tök mindegy hogy néz ki, amíg viszonylag egyben van a gép.
Én csak azt tudom, hogy amikor nekiálltam az acélfelniket csiszolni és festeni nagyon hamar elment tőle a kedvem -
Szada85
aktív tag
válasz cOxeR #224836 üzenetére
Szerintem az emberek (különösen otthon - no offense) jelentös része nem ér fel odáig gondolkodásban, hogy ezt összerakja.
Különösen ha az otthoni kommunikációt hozzáveszed, ahol a pénzromlásra is ráfogják, hogy "Gyúcsány", vagy "Brüsszel"...Ahogy tele a Fb mindenféle tartálykocsis, kannás képekkel, amiböl annyi jön le, hogy "a b*zi évekre elöre tankol", az eszükbe sem jut, hogy munkagépbe, a földekre is viheti. Csak egy példa.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz cOxeR #224836 üzenetére
Meg viszi fel az elektromos autó árakat is, azok is ugrottak egy szépet az elmúlt időszakban (nem csak az euró miatt). Mondjuk a háború miatt ami még jön az kemény lesz.
De legalább végre értéktartóbb lesz a német prémium.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Arena Breakout: Infinite
- Formula-1
- Escape from Tarkov
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Energiaital topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Tudományos Pandémia Klub
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- További aktív témák...
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen