-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
-
#94529552
törölt tag
válasz Snoop-y #63193 üzenetére
Ezt írják egy 1/2"-os 310Nm-es légkulcshoz: meghúzott kerékcsavar lelazítására nem alkalmas, ahhoz legalább 6-700 Nm nyomatékú légkulcs szükséges[link]. Lelazítás utáni lecsavarozásra viszont kiválóan alkalmas. Én ennél jobbat is használtam, és még az se mindig bírt el a kerékcsavarokkal[link]. A gumisok még erősebbet használnak, amivel nem szabadna meghúzni a kereket, csak behajtani érintőre esetleg.
-
#94529552
törölt tag
válasz Magnum_ #63395 üzenetére
Vannak itt is jó anyagok. Mein Auto und ich
-
#94529552
törölt tag
válasz pècsimunkás #63439 üzenetére
Milyen autóra? Használt cuccokat vett, vagy versenyautója van?
-
#94529552
törölt tag
válasz z123456789 #63489 üzenetére
Hát, valamivel a németeknek is kell foglalkozni, ha már gyereket nevelni nem akarnak, az autó nekik a baby.
Speeedfire: A G4 féle a jobb választás, az Armster és a másik is kicsit gyenge konstrukció. Mondjuk kíméletesen használva pár évig kibírja az is. -
#94529552
törölt tag
válasz kovacsroli #63534 üzenetére
Ne hideg motornál történjen az olajcsere.
4. leeresztő visszateker és új szűrő felhelyez (jól meghúz)helyett:
4.1 új leeresztőcsavar(de minimum új tömítőalátét legyen) visszateker és érzéssel meghúz
4.2 új szűrő gumitömítést halványan bezsíroz(vagy a friss olajjal beken), és felhelyez és finoman meghúz.6. fáradt olaj és a szűrő leadása a Mol kútnál?
-
#94529552
törölt tag
válasz KisBundi #63618 üzenetére
Értem, az alváz látható és elérhető részeit a bevonat felvitele előtt rozsdaátalakítóval lehet kezelni. Aztán jöhet a korrózióvédelem, de mindegyik oldalán teljesen le kell neki fedni a lemezeket. A dinitrolnál megvan a szerződött cégeknek a technológia, autó típusokra egyedileg, tehát nem csak random lekenés, vagy ráfúvás van.
-
#94529552
törölt tag
válasz BigBlackDog #63974 üzenetére
Van benne valami, a kipuff meg azért van itt jobb oldalon, hogy ne annyira a kerékpárosok, gyalogosok, kutyák orra alá pöfögjön.
Más: a gyújtáskulccsal nyitható tanksapka se nagyon tud elveszni, pl. 206-os. mert benne marad a fedélben a kulcs, amíg tankolunk. Mint ennél is[link].
-
#94529552
törölt tag
Ha már Check engine, az itt is világít, de ez egy Subaru PD.TDI.
-
#94529552
törölt tag
Ez se semmi: Vadnyugati jelenetek az M7-esen: zsinórban négy benzinkutat kirabolt[link] Még lövöldözött is a kutakon.
-
#94529552
törölt tag
válasz Speeedfire #66255 üzenetére
Ritka, mert jobbost például az vesz, aki utálja az anyóst, de a legtöbben szeretik.
-
#94529552
törölt tag
Indul az igazi motoros szezon. Ilyen balesetet is ritkán látni, ilyenkor ki a hibás?
-
#94529552
törölt tag
válasz Skillet #67299 üzenetére
Nem ez a lényeg. Egyszerűen veszélyesebb, mint a rendes oldalon vezetni. Attól, hogy tagadod, még így van. Lehet, hogy vannak jópáran, akik a rossz tapasztalatról tudnának beszámolni, de már nem tehetik meg, mert beleugrottak egy előzésbe rosszkor. Nemcsak a rosszabb pozíció, kilátás, hanem a bal oldalon űlő személy tevékenysége is hátrányos, akadályoztató tényező lehet.
-
#94529552
törölt tag
válasz kovacsroli #68422 üzenetére
Amikor átveszed az autót, ki kell próbálnod(kötelezően) minden esetben, és csak utána kifizetni. Elhárították a hibákat? Ha nem, vagy csak félig, akkor állj az egész. Félmunka nem munka.
Ha minden rendben van, a próbaút után még át kell nézned, hogy ugyanolyan állapotban legyen az autód, mint amikor átadtad neki, pl. ne legyen több horpadás, sérülés mint előtte, tartozékok, pótkerék, stb, megléte....
A cserélt alkatrészek a te tulajdonod, azokat is át kell adnia, (ha csak nem mondasz le róla), de meg kellene hogy mutassa, minimum.
Amúgy pedig Jorus leírta, ahogy működnie kell az ügymenetnek egy normális szervizben. Mindennek nyoma van, követhető, és számon kérhető, ha hibáznak. Viszont, ha a haver ismerőséhez visszük, és szóban megállapodunk vele, majd kifizetjük kontroll, próba nélkül, utána lehet menni a sóhivatalba reklamálni, ha problémák adódnak.