- World of Tanks - MMO
- Xbox Series X|S
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- Augusztustól PC-n is használható lesz a PlayStation VR2
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Elden Ring
- Diablo IV
- PlayStation 5
- Bestbuy játékok
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #21468 üzenetére
Neked bömi van nem?
Nekem 6-6,5 l/100. Vagy rövid tavon jarok (4-5km, varos, ilyesmi), vagy autobahn, ott meg nagyon ritka, hogy 120-130 tempomattal csorogjak. Pont az egyenletes, 90-100 utazas nincs nekem, pedig ott ez is tudna sokkal szebb szamokat hozni, megha az 1.7 cdti kicsit öskövület konstrukcio is es nem volt soha fogyasztas rekorder
-
deicide
veterán
válasz szőröscica #21468 üzenetére
Én meg hogy örültem, hogy tegnap tankolás után pályán 130-nál végre az átlag 9.5 is volt. Mondjuk nem sokáig, mert beértem lakott területre, ott meg mindig beüt a huligánfaktor.
Pont most számolgattam, - mert hogy hamarosan 1 éves évforduló a verdával - hogy jelenleg ~22.000km-nél tartok és 11.9 az átlag a BC szerint. Az nagyjából 1 millió Ft üzemanyag. De minden kilométer megérte.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #21471 üzenetére
Egy dizel autoval, ennel jobbat nem tehetsz
(#21470) deicide ezert csökken akkor az üzemanyagok ara a kormanytol es a MOL tol tuti küldenek egy karacsonyi lapot
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz szőröscica #21481 üzenetére
Akkor a linkelttel megpróbálkozok. Banner volt benne, valamiért azt is kerestem, amikor vettem... De jó ezt tudni.
Boltot ezek szerint nem ismeri senki?[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #21528 üzenetére
Hasznaltan vettem, csak sejtem, hogy rendszeresen csereltek, de biztosan sose tudhatom.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #21538 üzenetére
Ebbe AGM-es? Ebbe se energiavisszanyeres, se start-stop nincs. (Meg maig sem raknak, ez nem sporolos modell) Ami benne van, az meg egy sima mezei darab, talan meg a regi fajta Bosch S4 szint.
A tanitast azt tudom. Majd a szerelom megcsinalja, csak inkabb itt kint vennem meg, felarral, mert otthon ahogy neztem max 2 ev gari van rajuk.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #21540 üzenetére
Igen, ez ilyen kesztetes, hogy a legjobb kell, de badarsag AGM-es aksiert kifizetni a felarat, mikor az autod ki sem hasznalja. Nagy diesel E60-ba sem volt start-stop, csak nemelyik blue efficient vagy mi a banat 20D-be. Azokba kell a draga agm aksi, hogy birja a folyamatos leall-indul metodust. Elvileg a sima S4 is eleg lenne, ahogy a gyari is az a szintu volt, csak ugye olyan jot ugysem kapsz, mint a gyari. Szerintem ezzel siman elmenne meg par evet, mig egy OEM szerintem maximum 6 evig jo.
2007-ben meg nem igen voltak AGM aksik wgyebkent sem[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
FuRiONight
őstag
válasz szőröscica #21675 üzenetére
5w40 és 5w30 között mi a különbség? Én úgy tudom, h Minnél kopottabb a motor annál nagyobb az első szám (több a kenőanyag benne). A 0 pedig csak új autókhoz javalott. Főleg, h van benne 255e km
Mit ajánlanám ami a legjobb lenne?
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz szőröscica #21769 üzenetére
A 348-as féktárcsára 16-os felni
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz szőröscica #21777 üzenetére
Az valami nagyon spéci felni lehet.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #21777 üzenetére
Hát ez furán hangzik, nekem a 310-es fékre nagyon szűkösen megy fel a 16-os felni...
Same rules apply!
-
TaaT
veterán
válasz szőröscica #21796 üzenetére
Egy gyors gugli után olyan fék biztosan volt az 550i-n is.
17" alá beférhet az 348-as fék, ez itt 345-ös véwé [link]
Give them hell Ukraine!
-
tomcsi23
veterán
válasz szőröscica #21796 üzenetére
Jah, úgy látom mindenhol, az újabb még nagyobb tárcsával van.
Lehet a 17-es nem látszott akkorának a ballonos gumival....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #21816 üzenetére
Budapesten soha nem volt cél, hogy autóval lehessen normálisan közlekedni. Csak fizess.
Same rules apply!
-
AMD Power
titán
válasz szőröscica #21816 üzenetére
Nah erről van szó. Ott a pont!!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #21865 üzenetére
Köszönjük a közérdekű információt
-
veterán
válasz szőröscica #21865 üzenetére
Az tök jó!
Fél tank alatt járok, 11,5 l/100km (Bp. nagyobb dugó nélkül, 2-3x jártam Budaörsön.)
-
hroberto
veterán
válasz szőröscica #21870 üzenetére
A Mann Filtert kb. 14 ezerért tudom elhozni. Akkor ettől lejjebb ne adjam?
Igen, 1.3 JTD-be kell.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
tomiii.
aktív tag
válasz szőröscica #21865 üzenetére
Haverom most panaszkodik, hogy már felment a fogyija 4 literre, mert ereszt valamelyik üzemanyagcső.
-
Snoop-y
veterán
válasz szőröscica #21873 üzenetére
Fraszt, gyalogos vagy biciklis. Nagyapam ( isten nyugosztalja ) allohelyzetben fogyasztott annyit
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
veterán
válasz szőröscica #21870 üzenetére
Golf 7-ből elég sok GTI/GTD-t látok én is manapság, a héten eddig 3-ra biztosan emlékszem (1 fehér GTI, 2 db különböző szürke GTD) úgy, hogy nem mentem többet 100 kilométernél.
@TaaT: itthon csak kombiban van és nincs piros csík
-
Richard!
addikt
válasz szőröscica #21870 üzenetére
Itt Németországban rengeteg GTD/GTI tanulóvezetőautó van. Sőt, nyomokban megtalálható A3, Q3, Q5 és Focus ST is. Mindegyik 2015-ös. Nagyon sajnálom szegény autókat, mennyit kaphatnak a tanulóktól
Eladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
TaaT
veterán
válasz szőröscica #21717 üzenetére
"Ettől viszont sokkal fájóbb, hogy csak 4 a hengerek száma."
Give them hell Ukraine!
-
8th
addikt
válasz szőröscica #21889 üzenetére
Szoktasd magad a hanghoz: [link] Elég TZ4K feelingje van.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
zoo8800
veterán
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #21942 üzenetére
Ajándék kell neki?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #21949 üzenetére
Valakinek volt itt hasonló problémája, talán relé gond volt.
Mágus kartárs lesz a gyógyítója.
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #21949 üzenetére
Moost mondjam az, hogy csak egy renault?
De nem
Inkabb tenyleg beszelj Magus doktorral, lehet tavolrol okosabb, mint a hires pesti szerelo"mesterek" -
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #21949 üzenetére
Az nem kattanás, hanem ránt egyet a főtengelyen, mikor ismét elindul. Sokminden lehet, de nem sok mindent nem mutat a diag. Ilyenkor érdemes élő adatot olvasni, és amikor ezt játssza, megnézni, nem esik-e ki velemi létfontosságú szenzor jel. Nem sok olyan szenzor van, ami nélkül nem tud járni a motor, speciel a motorfordulat jeladó ilyen. Annak ha kiesik a jele egy pillanatra, leáll a motor, de ha visszatér a jel, ismét jár, ha nem érkezett leállni.
Lehet még táp relé, ü.a pumpa, befecskendezés kimaradás egy vagy több hengeren, meg még vagy 3000 másik apróság. A fent említettek a valószínűbbek. Most más csak egy péket kell találnod, aki végig zongorázza és kizárja a lehetőségeket.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #21981 üzenetére
Kéne egy obd olvasó és azzal nézni mizujs ha éppen előjön a hiba. Voltam hasonló cipőben ott végül a gyújtótrafó és/vagy kábelköteg hiba maradt a két fő esélyes. Érdemes a legolcsóbbtól a drágább felé haladni. Tehát ilyenre gondolok hogy előbb üzemanyagszűrő csere meg ilyesmi olcsóbb dolgok cseréje ha nem segít akkor lehet menni a drágább felé. Nincs annál kellemetlenebb érzés mikor cserélsz trafót sok-sok tíz ezerért meg kábelköteget és kiderül hogy amúgy csak a 2k-s szűrő miatt volt a hiba adott esetben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #21981 üzenetére
A gázolajszűrő mikori? Csak mert nem szereti a vizet a motor.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #21986 üzenetére
Én 10.000-ként. 1x cseréltem 20-nál, meg is szivatott.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #21986 üzenetére
A legutóbbi csere előtt is csinálta? Cseréld ki a szűrőt(minden egyes olajcserénél ki kellene belőle engedni a vizet), ha marad a hiba méress a pékkel résolaj veszteséget mindegyik injektoron. Ha nem egyforma, akkor küldd el felújításra, ha már mind egyformán pisil, akkor van egy jó alap, amiből ki lehet indulni.
Nem mellesleg ez a CR rendszeri zzít amikor intenzíven gyorsítasz, szóval ha gond van valamelyik izzító gyertyával, az is okozhat galibát.
Nem tudom mennyi egy ilyen szűrő az autódba, de biztosan olcsóbb, mint a befecskendező rendszer bármelyik része. Inkább az olajjal cserélném, mint a TDI-s kolléga.
[ Szerkesztve ]
-
válasz szőröscica #21995 üzenetére
Nekem is 3 fokozatú, de nagyon jól teszi a dolgát, sosem forró, csak mindig tökéletes.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #21995 üzenetére
Enyémben 6 és ez sem kapcsolgatja.
-
stickermajom
addikt
válasz szőröscica #22073 üzenetére
A vállalat már korábban bejelentette, hogy a tervezett 16 milliárd jenes nyereséggel szemben a folyó üzleti évben a nettó veszteség elérheti a 24 milliárd jent (235 millió dollár). A Reuters szerint a cég – amelynek vezérigazgatója, Shigehisa Takada bocsánatot kért a részvényesektől a júniusi éves közgyűlésen – nettó vesztesége a 2012/2013-as üzleti évben 21,1 milliárd jenre rúgott.
Reméljük maradnak
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #22085 üzenetére
Nekem meg bent van a LM top tec 4300 + a mann filter olajszuro, meg az uj hatso betetek
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #22085 üzenetére
Nekem meg töltés után még feltámadt valamelyest az akkum, talán még kihúzza ezt a szezont.
Same rules apply!
-
deicide
veterán
válasz szőröscica #22131 üzenetére
2k km --> 5L vs 22k km --> 10L, az szép difi.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz szőröscica #22136 üzenetére
Persze, nem vagyunk egyformák. Nekem a jobb1-ről szokott szólni esőben az utas, hogy miért nem törlöm a szélvédőt, fél, mert nem lát ki, én meg igen és nem zavar.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #22090 üzenetére
Bármi lehet, akár ez is, de azt mutatná a diag élő adat, hogy össze-vissza ugrál a rail nyomás.
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #22165 üzenetére
dec 28-án nem sokan fognak dolgozni
-
TaaT
veterán
-
TaaT
veterán
válasz szőröscica #22309 üzenetére
"Nagynyomású szivattyú az már más történet."
Ilyenkor kell a kasszához fáradni és befizetni az üa-on megspórolt pénzt, legalábbis ezt mondják a fórumon ha valakit el akarnak tántorítani a dízel vásárlástól. De szurkolok hogy ne legyen drága.
Give them hell Ukraine!
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #22309 üzenetére
Imadkozz
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #22312 üzenetére
Csak megjön az eszed
-
TaaT
veterán
válasz szőröscica #22441 üzenetére
Oh, nálunk ehhez nem kellet sicc, addig fetrengett a tetőn amíg elkezdett lecsúszni és akkor kivetette a horgonyokat
Így kellett volna megijeszteni [link]
Give them hell Ukraine!
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #22480 üzenetére
E46-ról volt szó
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #22482 üzenetére
Ne mondd már a bangle jobban tetszik Vagy csak azért nem kéne E46 mert túl régi?
Ahogy számolok engem pár évtizedig még amúgy sem fenyeget a probléma, hogy E90-et vegyek[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz szőröscica #22493 üzenetére
Az semmi gyakorlatilag akkor Ha szembejönne most egy jó 330d Touring lehet elcserélném rá a mostanit
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs