-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz CactuS #242202 üzenetére
Nem akarsz. :D
Fenntartás szempontjából olyan, mint egy 40-50 éves veterán, specifikus dolgok nincsenek hozzá, önálló platformon van, nincs erre épülô egyetlen más modell sem.
Viszont biztos, hogy keresett veterán lesz, szebbek most is 15e euro felett mennek, nem ritka a 25-30e sem. [link]Kevesebb mint 17e db-ot gyártottak belôle, ami nagyon gáz, 3.2 V6-ból nincs 900 db összesen, és az már most vágyott példány a köreiben.
Egyébként szép!
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz radi8tor #242341 üzenetére
Jött hozzám egy vállalkozónk, aztán lóhalálában sietett haza, mert hívták, hogy viszik a tüzifát, de nem várnak max 20 percet, 200e Ft-tal olcsóbban megkapta a mennyiséget. Úgyhogy Bp-ről kifele 50 helyett 183-mal bemérték, 300e Ft.
Így drágább lett a tüzifa."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz grizlisandor #242944 üzenetére
Tetszik nekem is a forma, pedig csak egy nagy krumpli, FL elôttire hegesztôszemüvegben tudok csak ránézni.
Csak az Opel dolgok ne lennének, fôleg a motor...
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz focvis #242949 üzenetére
Benne vagyok. :D
A különbség ott lesz, hogy a tied valószínûleg egyedi eset, ezek meg mind ilyen kelletlen, kulturalatlan apró problémáktól szenvedô motorok.Pedig Opel közösségben nagyon az megy, hogy az Opel legjobb benzines motorja, milyen a többi? Erôben egész jó, fogyasztásban is, de zajos, legalabb 10-et megnéztem, mind ilyen zakatolos, furcsaság. Egyszerû szívóhoz képest kb fél millát el lehet költeni a tipushibák kigyomlálására, már bôven 200e km alatt is. És akkor ez még csak a motor, váltót már nem is írom, jövô hónapban megy fel a másik, vagyis már a 4. Minden más jó. :D
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Balló Marci valamelyik TC videóján akadt fent a szemem. Opelbe ezt az 1.6-os és 1.8-as motort javasolja, olcsón karbantartható egyszerû szívó. Aha, vezérléscsere úgy, hogy ne kelljen megint hozzányúlni, tehát alaposan, és mondjuk nem otthon, az úgy indul, hogy okoskerekek 100e /db, szolenoidok hozzá, stb csak a vezérlés anyagárban 3-400e Ft plusz munkadíj, aztán még ott van a szelepfedél mint hibaforrás (60+ a gyári, utángyártottak nem érnek semmit), olajhûtô tömítései, ami miatt az olaj a vízzel vagy fordítva, keveredhetnek. Nem otthon ez is közel 100e Ft.
De 10-12 évesen már az olajszivattyú tömítése is elfàrad, akkor vezérlés le, olajteknô le stb a tömítés meg 7e Ft. Nyilván itt az olajnyomás is elmehet, de víz és olaj keveresés szintén.
Cruze csoportban mostanában kezdenek ezek megszaporodni, pedig javaslatra ezt vették, mert szívó és jó Opel motor. De azoknál legalább már nem a motoron van az ECU, így egy 100e Ft körüli kiadástól mentesültek. :D"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Azt azért hozzá kell tenni, hogy az alkatrész viszonylag olcsó hozzá, mármint ami kopó, fogyó. Vezérlést le lehet cserélni 50+ munkadíjból is, de újabb 10 évet és 150e km-t nem fog kibírni a szimering, okoskerék és társai, tehát célszerûbb egy szusszra.
Bárdis kedvezménnyel az egész procedúra otthon megcsinálható 160-180 között, és akkor új minden tömítés, szimering stb, ebben az esetben nincs vele további tennivaló.De egy átlag felhasználónak tud zsebbenyúlós lenni, ha rendes munkát akar, nem zörgô indulást, erôtlen, sokat fogyasztó motort.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz focvis #242968 üzenetére
Volt Mitoban, Deltában, Bravoban, 500x-ben és L-ben., Kisebb Jeepekben.
MultiAir modul hibáján kívül nincs igazán tipushibaja. Kiderült már az ok?Vectraban kicsit hosszabb a végáttétel, amiatt egy kicsit egyébként is lomhább. Cromában rövidebb, 159-ben még rövidebb, ezért jobb a gyorsulásuk, mimt akár egy Astranak.
1.9 dízeleken M32 van, nem F40, ami mégrosszabb. :D[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz kisza25 #247853 üzenetére
Ez a magasság jó, csak valahogy a pala kialakítás fura a Tipoban, ahogy a legtöbb autóban.
Most a Cromában is rosszabb, hogy lejjebb van, nekem nem kényelmes.
Lybra navija sokkal jobb helyen volt.Húgomnak van egy idei Corollája, abban annyira nem zavaró a tablet és a magassága is remek.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz macilaci78 #247919 üzenetére
Hallottam már úgy us, hogy "nem-e áll-e ott". De nyelvtanilag Munez alakja a helyzes.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tboy93 #248481 üzenetére
Nekem legutóbb be sem dugták a kipufogóba, még csak elô sem készítették.
Emellé a pótféklámpa sem világított, de nem vették észre, én sem csak fura volt, hogy a fickó állandóan kapcsolgatja a lámpákat, aztan nem az volt, csak a fekpedalt nyomkodta, viszont csak a két széle világított."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz macilaci78 #248508 üzenetére
Ha van lámpa, akkor annak mûködnie kell.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tboldi #250794 üzenetére
150 lovas az nem multiair, Punto Abarthban is sima T-Jet van. Bravo engem annyira nem gyozott meg, jo-jo, de! M32, klima allitomotorok (manualisnal nincs ilyen gond, de nalam feltetel a ket zona), leomlo es turbo repedes (Abarthokat tapasztalatok szerint nem erinti).
Ez a 3 tetel bô fél millió. 2010 utaniaknal kihuzhato az M32, szivonal a turbo repedese , manualis klimasnal a klima terelôk.
A legtbiztosabb az 2010 utáni 1.4 T-Jet, manualis klimaval, es Abarth leömlôt rá.Delta szerintem feleslegesen nagy (Igen, tudom, en mondom a Cromabol).
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #254154 üzenetére
Fôleg, hogy a Depo és TYC lámpákkal olaszos körökben nem jók a tapasztalatok.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz bszilvagyi #254428 üzenetére
Hát nem tudom, nálunk elektronikai gondja még nem volt egyik olasznak sem. A 84-es Lanciában romlott el a bal (vagy a jobb ) hátsó elektromos ablak, de az is vezetéktörés volt, persze télen állt meg, és lent.
Viszont abban is a zárban volt már a mikrokapcsolója a kp zárnak/világításnak/nyitásérzékelőnek/ felszereltebb modellekben a hátsó fejtámla működtetőjének.
Szemben pl a Toyotákkal, amikben egy gumigomb van az ajtónál."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tboldi #254477 üzenetére
Ja, Denso. Szokott is gond lenni az állítómotorokkal. De MiTo/GP, Corsa stb trió esetében kevésbé jellemző, mint a nagyobb Stilo/Bravo/Delta családnál.
De az olaszok össze-visszasága azért jelen van. Lybrában nekem Magneti Marelli gyártmány mind a 6 állítómotor, teszi a dolgát.
Viszont van olyan ami Bosch és van Denso is, ezekkel már van probléma.
Na de hogy mikor melyik került bele, senki sem tudja."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz kisza25 #254491 üzenetére
De az egy zónás. (érdekes módon nincs is belőle 2 zónás, pedig már a 2-es Puntóból is volt, és a Tipo platformján sok más modellben is).
Jellemzően a két zónásakban a bal és jobb állítása megy tönkre, 90-es években a Lybrában, 156-ban pl. csak a hőfok volt állítható oldalanként, utánuk már az irányok is változtathatóak voltak oldalanként."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tboldi #255100 üzenetére
Átérzem.
A Lybrában ezért nem volt BT-s Loudlink, mert arra CDC-t írt volna.
AUX-ot kiírta, így az gyárias volt, emiatt maradt a múlt századi jack.Egyébként valóban van olyan, amit bedugsz a CD-tár (jelen esetben a Blue & Me) helyére, de nem mindegyik vezérelhető kormányról, valamelyik csak hangot közvetít. A linkelt pl biztos, hogy nem vezérelhető kormányról.
Plusz győződj meg a csatlakozóról, mert MiTo körül már volt variálás. Utána ki kell hajítanod az USB aljzatot a Blue & Me dobozával együtt.
Ilyesmit keress, ez irányítható kormányról, hívás fogadás, bontás stb, mikrofonnak kell valami jó helyet találni. Cromában nem lett a legszebb, de jobb ott, mint fent a világos kárpiton.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Vicces képek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- EAFC 24
- Anime filmek és sorozatok
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Sorozatok
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Elektromos autók - motorok
- Starfield
- További aktív témák...