-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Vismajor01 #217351 üzenetére
Dehogy, mar a C5 alatt is jó futómû volt, C6-C7 meg már nem is kritizálható. A C8 szerintem bûn ronda, és nem is Corvette.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Vismajor01 #217369 üzenetére
Mi a gond a Charger futomuvevel? Az, hogy kemeny a Hallcat, nem csoda, de az egy modern, soklengokaros futomu.
C5 Z06 Nurburgringen Porsche GT3, SLS AMG idot fut, szar futomuvel elkepzelhetetlen. Hellcat Charger pedig 2015 óta van."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Vismajor01 #217378 üzenetére
GT3 7:56:33 (996)
Z06 7:56:00 (nem alapmodell, de nem is R/ZR1)Z06 alatt felépítését tekintve ugyanolyan futómű van, mindene aluminium elöl hátul, kettős keresztlengőkarral, és kompozit laprugóval keresztben. (70%-kal könnyebb, mint az acél tekercsrugó, és ötször tartósabb összenyumások/kirugózások ciklusát nézve, alacsonyabb súlypont)
Charger/Challenger/300 elöl szintén kettős keresztlengőkarok, hátul 5 lengőkaros multilink.
5. gen Mustangot még megértem a merev hídjával, de a többit nem.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz focvis #217424 üzenetére
Néztem én is ezt, de nekem sok az Abarth, nem szeretem az ilyen jellegu, kivagyi autokat.
Szurke eger vagyok, ruhazaton sem szeretem a hatalmas markajelzeseket.
Kaptam egy HH kabátot tavaly, mint egy reklámtábla úgy érzem magam, úgyhogy csak ilyenkor hordom, amikor sokaig sotet van es hamar sotetedik."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz MasterMark #217468 üzenetére
Kint fújtam fel. Nyáron a forró aszfalton a 2,4-re fújt gondolom lesz 2,8 is, tippre a most 2,6-ra fújt sem lesz több annàl.
Plusz a gyárinál kicsit nagyobb gumik is vannak fent, így talán indokoltabb is.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Nyaron M5-M51 felhajtón egy fácán állt lesben, én meg készenlétben, de nem mozdult, majd az utolsó pillanatban, mint akit felrúgtak kiugrott a szalagkorlattól, és a motorháztetô közepére érkezett, majd a szelvedôn végig. Polírozni kellett. :(
Facant meg valami biztos megette."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #218006 üzenetére
Gyömrőn laknak, a környéken gyakran látom őket.
Vályit és Stump Andrást "ismerem" személyesen, Benkő családjával jóban vagyok, és az egyik épületünkben lakik Deák Dániel, OV-vel és Matolcsyval többször is találkoztam különböző rendezvényeken ha ez számít."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #218017 üzenetére
Kitüntetett lantmûvész (érdemrend), aki az elmúlt idôszakban, haláláig polgárpukkasztott.
D.D. pedig a Capo egyik idomított influenszere.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #218531 üzenetére
Nekem semmi bajom az Osrammal. Szóval passz.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz grizlisandor #218784 üzenetére
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz hacki87 #219185 üzenetére
Óvatosan kell menni ahhoz, hogy ez összejöjjön, sebességet mindenhol betartva, minimalisan neha felette, de semmi extrém gyorsítás, vagy felesleges pörgetés.
Tisztán autópályával, 143 GPS szerint 7,9 l lett.
Meg ez is jo szerintem, de a Dunlop Wintersport nem igazán partner a fogyasztás csökkentésében, nyárihoz képest közel egy liter plusz.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tboldi #219318 üzenetére
Oldalindexet nezzetek meg, annak a buraja ha rosszul veszik ki repedhet és beaázik (ilyen oldalindex van a Maserati Quattroporten, GT-n, Alfa 4C-n, Lybran, Musan, Ferrari 612-on.
A "nivosabb" markakon fem az rogzito abroncs, az orok eletu, en kicsereltem ilyenre a Lybran, az nem torik el).
Homero a jobb tukorben van.Body computer az utasterben van, nem hiszem, hogy az azott el.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Na ez gáz, szélvédô volt cserélve?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #219417 üzenetére
Én ezért kelek mosáskor 5 körül, hogy elmenjek az Auchanhoz Soroksárra, 6-ra már kész az autó. Elmosok 1500-300 Ft-ot nem akadályozok senkit, mert nincs más, a mosót fenntartó sem nyávog, hogy vitt anyaggal (hernyós szivacs) dolgozok, mert még alszanak.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz kisza25 #219915 üzenetére
Ez az egesz fura, nekem ugyanez a motor van a Fiatban. Szelephézag állításhoz veztengelyeket ki kell venni, okoskerekeket le, magyarul a vezerles ugrik, bontott szijat nem rakunk vissza, tehat megbontot a vezérlést 2x 20e km alatt.
Viszont nekem a konyve 150-re ir mindent.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Tsebacsi #219997 üzenetére
Van olyan épületünk, ahol nyaranta a hatalmas esôzésekkor az utcáról is befolyik a víz a mélygarázsba, a garázskapu nem vízzáró, az összefolyók csak kármentesítôk, viszont vannak olyan helyzetek, amikor az utcai ág nem bír el a vízmennyiséggel.
Na akkor van ez."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz kisza25 #230987 üzenetére
Azért tud baj lenni a korai T-jet motorokkal. Turbó és a leömlô repedése éppen elég, PCV szelepet, és az egész lecsapatót érdemes tisztítani, különben jön az olajfogyasztás. MultiAirnél meg a modul önmagában.
A 124-nél már az elôbbi kettô nem áll fent, más a leömlôje és a turbója is, mondjuk az is érdekes, hogy a japán IHI turbók repednek...
Az egesz autó japán, csak a belsô és külsô dizájn tér el.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz focvis #231010 üzenetére
Nem mondom, ha nincs gondja, akkor felesleges. Nem 60e km körül lesz tele nyálkával, inkább 150 körül, nekünk a T-Jet-en két hete lett cserélve.
Bárcsak az Opel motoros rettenethez is ilyen olcsó lenne, teli áron szelepfedéllel együtt 150e Ft."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz bandus #231305 üzenetére
"Olyat csinal, hogy ablakmosasnal 30 masodpercre belso keringetesre kapcsol, hogy ne tudozd le az ablakmoso szagat"
Ezt megszoktam a Lybrában is, csodálkoztam, hogy ez a migráns olasz miért nem tudja, hát kiderült, hogy a szennyezettség érzékelője szar. Ok. Aztán az is kiderült, hogy kb egyik Vectrában sem jó. Elmentem több bontóba, kaptam 8 darabot kézbe, próbálgassam. 1 volt jó.
De így már működik ebben is."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tboy93 #231339 üzenetére
Nagyon szûk családon belül (szülôk testvér és mi)
Lancia Lybra
Lancia Lybra
Alfa 145
Fiat Bravo 2
Fiat Croma
Toyota Corolla
Toyota Auris
Volvo XC40
Ford Ka
Ford C-Max
Skoda Praktik
Seat Cordoba
Seat Alhambra felnik (az autót ellopták)És most tervezek venni egy Lancia Kappa Coupet, vagy egy Prismat elrakni.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- LEGO klub
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Asustor NAS
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs