-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
MasterMark #201399 üzenetére
Na meg az agyra, hogy marad-e felfekvô felület a központosítónak.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
stickermajom #201421 üzenetére
Mázli, nemsokkal utána értem le fenyvesre. :D
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Bravo 1.4 T-Jet, 49 literből 714 km, 4 fő, 140 tempomat + klíma. Ebben van városi használat is (reggel 6-körül keresztül rajta Kelenföldre, majd délután 3-kor vissza, ezt 2x), többi pálya.
Croma ezzel a kacat váltóval 8,1 liter ezen a távon.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
Reggie0 #202457 üzenetére
Nyomatékcsúcs 3800-nál van, így élhetően gyorsít bőven 4000 alatt is.
Van ennél még hosszabb váltó is, az 3300 körül van 130-nál, de az már lehet, hogy kívánná a visszaváltást dombra fel.
BigBlackDog: 1.8-as motor. Nem tudom, sosem volt Opelem, vannak is fenntartásaim a technikával szemben.
Igazából egy langyos autó, semmi kiemelkedő, hely van benne, megy, megáll, már jól felszerelt (már odarakható a Lybra mellé), halk, kényelmes.
kisza25:
Szerintem nem, ilyen áttételű váltóval nem szerelték ezt a típust, Vectrát is csak a 4.19-es végáttételűvel, ezt csak mint írtam, 3.74 vagy 3.94 (most 4.29).
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Szerintem ennél csak jobb lehet. 10 másodperc gyárilag a 0-100, most véleményem szerint a rövid váltó miatt ezt nem tudja.
2. fokozatnak pont 100-nál kellene elfogynia, 1-es 60-nál.Nekem jelenleg így szenvedés városban menni, nem tudok úgy kilőni vele lámpától, mert nem vagyok huligán, hogy egyest 5000-ig forgassam, ha nem így teszek, akkor váltok kettőt 60-ig, és már fel is tartom a sort. Ugye itt a végáttétel a rövid, nem csak 1-1 fokozat.
BigBlackDog
Ezen az embléma és a dizájn ami olasz, ha vezettél Vectrát, akkor tudsz mindent.
Ennek elég jó a zajszigetelése szerencsére (kerekek felől lehetne halkabb), így sem hangos, csak a tudat zavar.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Stylewars_kp #202513 üzenetére
Uj gumik vannak rajta, iden ezeket nem cserelem mar le, majd jovore nagyobb felnik miatt.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Heti fogyasztas. 438 km, 29 lityi. M0, orszagut, es Bp csucsforgalom nelkul (kiveve ma, mert beszoptam az M5 bevezetôt. Vinnem kell magammal kannat Sopronba menet, hogy leengedjem amit termel.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
stickermajom #203197 üzenetére
Tömegközlekedést kellene erôsíteni, és a budapestieket (fôleg) átterelni arra, akár ingyen bérlettel.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
MC Pite #203202 üzenetére
Nem írtam, hogy rossz, sôt, én elégedett vagyok vele, fôleg Dublin és olasz közlekedés után.
A fejlesztést úgy értem, hogy az így megnövekedô igényt elégítsék ki.tboy93, a vidéki menjen be autóval, gyorsabban bejut, ha a fôvárosi lerkaja az autót.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
grizlisandor #203213 üzenetére
Azt írja, hogy a sofôrnek járt le a mûszakija.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
rasotamas #203535 üzenetére
Most kutatok a Fiatra másik felniket, nekem meglepő, hogy ekkora szórás van a feltehető méretek között.
Az alap modellekre 205/55 16 került, egyel feljebb 215/55, majd 215/50 17, 225/45 18. A két véglet között 3 cm különbség van átmérőben.
Sokallom a 18"-t, pedig a forma miatt kell rá a nagy kerék.
[kép][ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
focvis #203543 üzenetére
Nem az ár a döntő, inkább az elérhető esztétikum és a kényelem arány. Így a lehető legballonosabbra szavazok. 225/45 és 215/50 között is van sugárban 7 mm eltérés, az sok.
Tehén forma miatt jól mutat rajta a nagy felni, illetve kompletten a nagy kerék. 18" passzol a formához (szerintem) a legjobban, viszont ezekre az utakra fene tudja, hogy jó lenne-e."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
Találnom kell jó váltót, időm viszont nincs sok.
Plusz a járulékos dolgok, ha már lent a váltó, akkor kuplungra ránézni (bár az új), főtengely szimering, ha már lent a segédkeret, amihez a kipufogót is le kell kapni, akkor onnan már csak pár csavar az olajteknő (1 cm-es szakaszon van olajköd), ha már lent az olajteknő, akkor az olaj szintérzékelőjét is érdemes cserélni.
Ha már a féltengelyek kint, akkor a csuklókat/csillagokat megnézni.
Aztán már pótoltam minden hiányzó, vagy korábban eltört/hőtől elöregedett patentet, rögzítőt stb, bármennyire is lelkiismeretes a szaki, és olcsó (30 pénz a csere), óhatatlan, hogy ne kelljen megint 1-1 vackot pótolni.
Utálom a dupla munkát."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
stickermajom #204176 üzenetére
Azt sem értem, hogy minek állt meg az ellenkező oldalon, torlódást és veszélyhelyzetet generálva.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
Tsebacsi #204432 üzenetére
Na majd nyár vége felé már meg tudok jelenni én is. Előtte még van egy hátsó lökhárító javítás, hogy szalonképes legyen a zautó. Illetve most tűnt fel, hogy az első lökhárító más árnyalatú.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
focvis #204466 üzenetére
Nem sajnos/szerencsére. 17. kerületben ajánlott egyet Csikós haverja, de tapasztalatom nincs vele. Állítólag jól dolgozik, és fényezni is tud.
Aki fényeztetett már részlegesen, azok szerint mennyi állja meg a helyét az az állítás, hogy kis területet metál fényezés esetén nem javítanak, mert kiülnek a szemcsék és csúnya lesz!?"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Snoop-y #204582 üzenetére
Thesisek is szelloztethetoek Alcantaraval, szovettel es borrel egyarant, elol hatul.
Petyyyy: Nem, a Vectra az a Vectra utódja, az Insignia lett olyan modell, ami igazabol ket auto helyett lett piacradobva.
Vectra C es az Omega B2 futott parhuzamosan.
A kep tetejen mi az, amit bal es jobb oldalra lehet kulon allitani?[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
Dél-Pesten szilva méretű jég is esett, még talán időben sikerült letakarni az autót, még jó, hogy egész héten garázsban pihent, most meg el kellett hoznom onnan...
"Bad reklám is reklám too"