-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz
stickermajom #200646 üzenetére
1. 10% előleg, nem jár vissza ha sikertelen.
Ez igy erosen wtf, az ugyfelkapuval egyutt. Ilyen gyakran probalkoznak sikertelenul a palyazatokkal, hogy idot vesz el, amit ki akarnak fizettetni?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
CactuS #200657 üzenetére
Persze, nyilvan, es a kopoalkatreszek (pl fekbetet) sincsenek benne. De a konkurenciahoz kepest (Audi) meg mindig jobban all, ott semmi nincs benne, es ott (is) vastagon fog a ceruza.
Disclaimer: Mindez az elso 4/x garis evben igaz, utana szepen elszallnak az arak ha valamit javitani kell.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
aero. #200715 üzenetére
Tudják gyárilag is, csak valamiért ez extra.
Miniben van vezetéknélküli CarPlay (Android Auto nem is lehetett akkor), de érdekes módon nem a “kiterjesztett csatlakozás” (vagy hasonló fantázianevű) csomaggal jön, ami az alap egy helyett két USB-t, egy közepesen használhatatlan vezetéknélküli töltőt (kicsi és túlmelegszik benne a telefon), több beltéri mikrofont és dupla aktív BT kapcsolatot ad, hanem van külön extrája.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
bandus #200772 üzenetére
Nagyon egyszerű az ösztönzés: meghatározni egy fogyasztási limitet és csak addig visszatéríteni az üzemanyagköltséget. Hardcore megoldás: a gyári fogyasztási értékek beállítása limitnek.
BBD: Az nem kevés.
A fékbetét miatt lehet a VAG túllépné, de nem sokkal.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
szabonagyur #200994 üzenetére
Honvéd egyből adták a papírt, Nyírőben a fél óra várakozás után.
-
brumi1024
veterán
válasz
Tsebacsi #201475 üzenetére
Rajtprogram: Sport mód, sport váltó, ESC legalább traction módban, fék benyomva padlóig mindeközben padlógáz. Ilyenkor megjelenik egy zászló a műszerfalon és 3 másodperc van leugrani a fékről. Ha erre nem működik, akkor nincs benne, a “Steptronic Sport váltó” nevű extra kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
Kickass #201977 üzenetére
Szoftverfrissitest, uj feature-ok hozzaadasat el tudnam kepzelni. Kell az uj udvozlo lampa animacio (lasd Audi), ugyesebb savtarto? Fizetsz, es kapod az OTA frissitest. Szimpatikusabb lenne, mint a konstrukcios hibak miatti ido elotti csere, avagy "ne nekem kelljen fizetni a javitast".
rbalint88: Es ez mar teljesiti is a hazat lehet belole kapni szempontot is.
Doki: Meg lehet csinalni, de kerdes megeri-e - abbol az arbol lehet kapni (megkockaztatom a modositottnal is) jobb hangu, elmenyautozasra alkalmasabb autot is, persze az nem lesz hibrid. Egyetertek, ez kicsit fabol vaskarika.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
MC Pite #203097 üzenetére
Mondjuk a P7-et sem mondanám kiemelkedőnek semmiben, cserében vizes úton kriminális. VAG/BMW szereti gyári szerelésként adni, G6-on, A3-on az volt, de még a Minit is azzal szerelték defekttűrő kiadásban, bejáratás után adtam is el és jött helyette az F1 SuperSport.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Ahol lehetne még szerintem fejleszteni a tömegközlekedésen az a sugárirányú mozgás. Békásról, Rómairól pl pillanatok alatt bent vagy a belvárosban, de ha mondjuk Újpestre kell menni az kellemetlenebb.
De vannak elég jó alternatívák. Bubi, Limo, Lime (mondjuk kicsit drága), Blinkee, Sharenow mind elég jól használható, a Bubi meg jelenleg elég megérős áron megy. -
brumi1024
veterán
válasz
MasterMark #203271 üzenetére
Város széle (lásd Kelenföld - Budapest One, vasút, 4-es metró, M1/M7), vagy több központ szétszórva az országban. Ahogy Bitpork is írja, szvsz jót tenne az országnak a decentralizáltság, nem növekedhet a végtelenségig Bp.
-
brumi1024
veterán
válasz
MasterMark #203313 üzenetére
Éttermek, parkok (nem lebetonozva
), boltok, szolgáltatást nyújtó létesítmények, kisebb irodák stb. De ezeknek az 1000+ fős monstrumoknak (ahol lényegében semmi értelme nincs ott lennie, mert lényegében helyfüggetlen a munka) nincs bent a helye, ha csak a felső 10% kap céges autót már 100+ autóról beszélünk.
-
brumi1024
veterán
válasz
focvis #205428 üzenetére
Melyik fejegysegekkel megy az Android Auto?
Az elmaszast ugy tudod megnezni/leginkabb akkor latszik, amikor eppen lefele halad attekered a tukorallito knobot (butyok?) nullas vagy a masik oldali allasba. Ilyenkor elmeletileg megall, es elindul felfele ugyanannyit, mint amennyit lefele fordult volna.
Szarny szelben is tart meg?
-
brumi1024
veterán
válasz
tboldi #205577 üzenetére
Bezony, mindig van. Szokott itt allni a kornyeken egy RAV4 osszesen 6! "kipufogoval".
-
brumi1024
veterán
válasz
Kickass #205613 üzenetére
Ha nincs memoria akkor ugy lesz bugos, hogy az esetek nagy reszeben mukodik, de meghatarozott utvonalat jar be. Ha feluton megallitod/kikapcsolod a funkciot (tehat attekered a masik oldalra az allitobutykot) akkor a teljes utat fogja felfele megtenni, tehat nem az eredeti allapotban lesz a vegen. Hidegben ugyanez, ott ide-oda el fog terni kicsit. Nem veszes egyebkent, A3-ban igy hasznaltam (nem mindig), ket kezemen meg tudom szamolni hanyszor kellett hozzanyulni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
parandroid #206087 üzenetére
Megvan még bizony.
Ketten tök simán utazgatunk is vele, szóval ajánlom nagyon, főleg ha van mellette családi.
-
brumi1024
veterán
válasz
parandroid #206115 üzenetére
Az 5 ajtós vs Clubman vonalon amúgy én is az utóbbit választanám. Tetszik neki vagy más indoka van a váltásra?
Kezd beütni bizony, emlegettek már 9 hónapos szállítási időket a standard 2-3 helyett. Már-már a biciklik szállítási idejét/raktárkészletét közelítik.
-
brumi1024
veterán
válasz
BigBlackDog #206428 üzenetére
Bezony, én úgy találkoztam vele először, sőt vizet is ott kért.
-
brumi1024
veterán
válasz
rbalint88 #206451 üzenetére
Igen, a rendszer ezen részével szemben kicsit más elvárások vannak, mint az infotainmenttel. Ha valami nem biztos inkább hibát dob, vagy mutat valami figyelemfelkeltő értéket mint hogy rossz értéket mutasson. Az infotainment meg ha nem működik, akkor maximum nincs zene vagy navi, na bumm.
Qru: Illetve bemelegedett motornál lehet pontosan méretni vele, 2-3 perces manőver álló helyzetben, különböző fordulatszámokon járatja kicsit a motort.
[ Szerkesztve ]