-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
stickermajom #180269 üzenetére
Az oda van photoshoppolva, hogy értsétek a szöveget!
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
freeknight #180365 üzenetére
A 17e Ft-os, vagy a 6 e Ft-os töltőről van szó?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
MasterMark #180470 üzenetére
Én Mobilarénáról nézem az oldalt, olyan mint előtte, asztali nézetben.
HD-n, FHD-n és QHD-n is olyan.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #180564 üzenetére
Havernak a Priusáról lopták le mind a két rendszámot januárban, aztán tavasz végén a katalizátort is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
-
Integrale
veterán
válasz
#24845312 #180837 üzenetére
Ezek a dolgok a 90-es evekben piacra dobott autokban mar altalanosak voltak, legtobbjuk mar a 80-as evekben is. EGR sok 80-as evekbol szarmazo dizelen is volt. 99-ben meg mar felkeszultek az Euro3-ra, azert kellett a ket lambda.
Ujpesten szoktam latni egy Vectra B-t, Irmscher optikaval, eleg baba.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
#24845312 #180869 üzenetére
70-es evek ota hasznaljak a szekunder levego szivattyut, sok VW termekben, rengeteg amerikai es japan autoban is van, ahol indokolt. Meg tudjak oldani a katalizator felfuteset enelkul is, ezert is kerult a motorterbe a leomlore, vagy kozvetlen utana a katalizator, valtozo szelepvezerlessel (osszenyitassal es annak idejevel) szinten tobblet levegot lehet juttatni a katalizatorhoz (ezt kombinalva a valtozo szivocso hosszusaggal foleg).
Benzinesen az EGR a mai napig nem kotelezo, van olyan motorcsalad, ami anelkul is teljesiti a vonatkozo normakat.
Szoval ezeknek a dolgoknak a hasznalata, nem feltetlenul azert van, kell, mert fejlett a motor. (Fiatnak a 80-as evekben is volt a dizelein EGR, mert anelkul nem tudtak az akkori, vagy kesobb eletbelepo normakat)"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
#24845312 #180915 üzenetére
Nem, ugy ertettem, hogy ezek nem voltak mar akkor sem ujdonsagnak szamito berendezesek. Amelyik motor nem tudta az aktualis eloirasokat, azokra aggattak ilyeneket. Az X20 motor 60-as evek vegerol szarmazik, folyamatosan aktualizalva, sokszelepes fejek, turbo, stb.
Nem azt irtam, hogy minden autoban volt, foleg azert, mert sok gyarto 90-es evekben dobott piacra teljesen uj alapora helyezett motorokat, ahol maskepp oldottak meg ezeket a dolgokat (szeleposszenyitas, valtozo szelepvezerles, mas illesztesek, mas olajak, stb stb, a regebbi konstrukcios motorok, amik nem tudtak a normakat, arra aggattak egr-t, szekunder levegoztetest stb.
Altalanos dolognak szamitott mar akkoriban, (70-es evekben mar sok autot szereltek ilyennel) hogy ha "gond van", akkor ezekhez tudnak nyulni. Ha a Qru altal irt Suzuki boosterjet motor majd oda kerul, hogy nem lesz megfelelo, akkor raraknak egy EGR-t, aztan nyernek egy kis idot.Ha felreertheto voltam, akkor elnezest.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Valamilyen Kei car lesz. Honda Beat szeru...
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
stickermajom #181032 üzenetére
Bravoval most hetvegen Sülysáp- Pápa 6,98 lett. Bérelt Master ezen a távon 9,7 (620e km-rel az orajaban)
Dizel Lybra Budapest - Mezôtúr 5,4
Benzines Lybra 7,42."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
MunezXBK #181034 üzenetére
120-130 kozott mentem vele, mert volt egy tartomany, ahol razkodott, remegett a hajtas, es annyira megpupozva sem volt.
Viszont szomszed szallit nemzetkozi utakon ilyen Masterrel, 210-et viszi GPS szerint, hitelesitett fotom is van rola. :D
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
CactuS #181177 üzenetére
En sokszor Valyirol is azt gondolom, hogy csak jol eloadja magat, de nem igazan ert hozza. Viszont mostanaban a stilusa az kozelebb van a nezhetetlenhez.
Gobi azt, ami erdekli es benne van, ugy adja elo, hogy a 40 perc is keves (nekem), ami B oldalon van, azt erezhetoen kevesebb lelkesedessel mutatja be, viszont szamomra jelenleg O az, aki nezheto szakmailag, es az eloadasmodja is emberkozeli, kez a kezben Bazsoval."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
ngaba #181275 üzenetére
Így jó igazán. 1.0 3 hengeres Turbo. enyhe hibrid rendszerrel. Van szó 1.3 FireFly motorról is, Abarthban vagy a Sportban, 180 lóerővel.
Viszont Andróczi hozza a szokásos minőséget.
Lámpák LED-esek elöl hátul, műszeregység digitális, központi képernyő nőtt, gyorsult, Uconnect 5. USB-k hátra is, új kormány, új kisebb váltógomb. Új anyagok, színek, felnik. A Crosshoz adnak tetőkorlátot, az ad +3 centi magasságot.
1.6-os dízel marad, 95 és 130 lóerővel (eddig 1.3 volt és 1.6 120 lóerővel).[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
ngaba #181287 üzenetére
Pedig aztán egy Golfra sem hasonlít, sem korábbira, sem későbbire. Állandóan az 5-ös Golfot hozzák fel, pedig évekkel később mutatták be.
1.6-ot kerülni kell a motorvezérlője miatt, Opeltől származó 1.6-ot pedig azért, mert alkatrészt nem kapsz hozzá (tartóbakok stb), de szerencsére ez csak 1 évig volt gyártásban.
1.2 kevés, 1.4 már elég jó, 1.8 és a dízelek a legjobbak, elektronikai problémák jelentős része akkumulátorra vezethető vissza, arra kényes. Légzsákok csatlakozói, ülések foglaltságérzékelői elfáradnak, tönkremennek, főleg ha beletérdelnek az ülésbe. (80-as évekbeli foglaltságérzékelőik jobbak voltak az olaszoknak, nem igazán megy tönkre, igaz, hogy ott csak a fejtámlák emeléséhez, lebillentéséhez használták, nem légzsákhoz)
Bravo pedig egy olaszos köntösű Stilo.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Pont írtam a másik csoportba is, hogy nézőpont kérdése. Mazda 6, Lexus IS, Jaguar XE, Kia Stinger, Kia Optima sem fogy jobban, sőt!
BMW-vel sem célszerű összevetni, mert ott meg a 3-as eladásaihoz van számolva a szedán, kombi, kupe, kabrio, GT és a GC is, ahogy a C osztály esetében is.
Ettől eltekintve lehetnének jobbak is a számok, évi 25-30e db világviszonylatban nem sok. Sajnálatos, és egyben szánalmas is, hogy nincs SW."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
tboy93 #182015 üzenetére
Hugom nemreg csinalta a jogsit, mentunk egyutt legutobb, es azt latom, hogy kanyarban all bele a fekbe (eleg megteveszto kanyar, van az ivben egy tores, ezert ra kell huzni, tehat ha az elso ivre jo a tempo, a masodikra mar sok lesz).
Mondtam neki, hogy ezt felejtse el, lassitson elotte, de semmikeppen se ugy, ahogy most tette.
Hat neki az oktato semmit sem mondott errol, csak annyit, hogy fekezzen, ha soknak erzi."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Synology NAS
- Filmvilág
- Honor 90 - modellalkat
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Anime filmek és sorozatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...