Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz parandroid #163891 üzenetére
Igen, F56. Rövid, de szélességben nagyjából ott van, ahol a többi B szegmensbeli konkurens (Corsa, Polo, Ibiza, A1, stb.), viszont egy kompakt A3 5 centivel szélesebb csak. Nőnek ezek is. Az ajtó tényleg nem segít.
(#163943) Tsebacsi: EQM-mel kell egyetértenem, nekem nagyon fura a szedán A3. Mondjuk az új szedán jelentősen szebb lett, mint az előző volt. Amúgy sok tesztben panaszolták a beltér minőségét, látszik videók alapján is, hogy spóroltak kicsit.
-
brumi1024
veterán
válasz parandroid #163952 üzenetére
A JCW-nél még magyarázható, nem fér kisebb felni alatt a fék, nálam a 18"-nál is szűkös. De az S-nél nem indokolt.
-
brumi1024
veterán
válasz parandroid #164181 üzenetére
Az teljesen jó. Ebben sem kizárólag a plusz ló miatt ennyi, mert normálisan közlekedve a családban lévő S (szintúgy automata) 6.7-7.5 közt elvan. A váltó jelentősen sportosabbra van hangolva, nem vitorlázik, csak green módban (az S normálban is teszi), sokkal aggresszívabban vált vissza. A fékérzet is más, emiatt méginkább adja alád a lovat, hogy menj. Meg hát a cw-je is rosszabb a plusz hűtő és az extra műanyagok miatt. Illetve az sem segít, hogy nem teljesen gyári teljesítményű már.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Napi “nem nagypapás vezetés”: 3 sávos 70-es út, békésen állok a belsőben, a lámpánál elsőként. A középsőbe bejön mellém egy Murano nagy lendülettel, mellé pedig egy Nissan GT-R csendben. Zöldre vált a lámpa, kerékcsikorgás -> Murano padlózva indulna, keresi a tapadást. Ennek fele sem tréfa, gondolja a GT-R, és óvatosba ad egy nagyobb gázt. Én meg, hogy sztereóba hallhassa a durrogást szintén. 70-ig megküzdöttünk az ESP-vel, a hanghatás is király volt. Egész jól tartottam a GT-R-t 70-ig (neki is küzdős volt az indulás), a Murano lemaradt köztünk.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Oppenheimer #164216 üzenetére
JCW: [link] Gyanús a gumi, nagyon ficánkolt induláskor. Normál esetben ~2 másodperccel simán gyorsabb nálam 100-ig.
Fehér Farkas:
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Oppenheimer #164274 üzenetére
Nem, ma nem jartam arra.
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #164602 üzenetére
A sportos változatoknál máshogy hangolják a váltót. Mininél is ezt tapasztaltam: az S-en az automata S módja teljesen élhető hétköznap, csak dinamikusabb tőle az autó, ezzel szemben a JCW-n S-ben közel tiltáson vált még kis gázra is, és simán visszagangol, hogy ne essen a fordulat 3/4000 alá.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz sutszi #164723 üzenetére
Egyetertek. Teljesen jogos, hogy nagyobb hangsulyt kellene kapnia az alternativ kozlekedesi modoknak a belvarosban, ezzel nincs problema. De ide szerintem nem az az ut, hogy egy huszarvagassal megszuntetjuk/ellehetetlenitjuk az eddigi megoldast (rakpartlezaras, sebessegkorlatozas) es alternativakon csak utana kezdunk el dolgozni.
Mas: valamelyik cikk felhozta ervnek a sebessegkorlat csokkentes mellett a par evvel ezelotti tragikus Szentendrei uti balesetet. De nem a lenyeges kerdest tettek fel: ha valaki 70 helyett 170-nel megy, mitol fogja ot barmiben gatolni az eddigi 70 helyetti 50-es tabla? Ha meg bevezetik biztos sokan lesznek (legalabbis az atmeneti idoszakban), akik mennek tovabb az evek alatt megszokott tempojukban, illetve lesznek akik szigoruan tartani fogjak a korlatot. Na ebbol lesz majd par balesetveszelyes szituacio.
-
brumi1024
veterán
Jaja, Auchan, OMV, Shell vagy Mol, ami épp útbaesik. Szubjektív megítélés szerint a Shellel durrog a leginkább. A pályás fogyasztásnál sokat segít, hogy GPS szerinti 130-nál épp hogy 2000 fölött forog.
Automata refi témára: én is szeretem, sokat használom, de főleg főúton, pályán a kamionok miatt nem szoktam. Azért előfordul, hogy bele kell nyúlni, de látszik a fejlődés, minél újabb a komfortelektronika, annál kevésbé szükséges a kézi beavatkozás.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #165605 üzenetére
Gratula, sok balesetmentest vele! Kulon dicseretes, hogy nem a dizel.
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #165633 üzenetére
A nemet Kecskemetre gondolsz termeszetesen, ugye?
-
brumi1024
veterán
válasz Oppenheimer #165661 üzenetére
BMW konfigurator 330i (2 liter B48, mint a Miniben), 330d (3 liter sor6 B57).
-
brumi1024
veterán
válasz Oppenheimer #165667 üzenetére
Méretkategóriát mondtam, és a BMW-t linkeltem, mert ott egyben látszanak a gyári gyorsulási adatok. Az Audi ugyanez pepitában, mert a német trió nagyon együtt mozog, mind árban, mind teljesítményben. De itt a benzines A5, és a dízel.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #165683 üzenetére
Igazából akkor lesz vége, amikor lesz védőoltás. Addig remélhetőleg ésszerű lépésekkel (korlátozások, nyit-zár megfelelő ütemben, elfelejtjük a kézfogást kb örökre, távolságtartás stb) visszatérhet az élet a normálisabb kerékvágásba. Nálunk pl nem tervezik belátható időn belül feloldani a homeoffice-t (szeptember-október után opcionális).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Dluinet #165690 üzenetére
A SARS speciális eset, mert egyrészt 8,098 megbetegedés volt, másrészt 2004 januárja óta nem volt megbetegedés. Ettől függetlenül létezik rá védőoltás prototípus fázisban, de érthető okokból nem költöttek a tömeggyártásba hozásra.
[vilike]: Jogos, bocsi.
Hogy ON is legyek: (#165688) Oppenheimer: Erősebb motoros coupénak ott van a
ToyotaBMW GR Supra.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #165703 üzenetére
Szokták mostanában beépíteni a durrogás funkciót, tanusítom, nagy móka. Bár az Euro6d miatt halkul (/megszűnik), illetve teljesen “mesterséges”, színház kedvéért van.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz stickermajom #165712 üzenetére
Mi egyszer tudtunk rendelni egy pár hete, de azt 4 nap próbálkozás előzte meg.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #165805 üzenetére
Sokat jarok Hollandiaba, elo-elofordul a havazas, de ez oket nem zavarja a biciklizesben. Siman tekertek a tukorjegen szoges gumival a varosi biciklin.
(#165780) Oppenheimer: Nem vagyok biztos benne, hogy a nagy dugokra az lesz a valasz, hogy egybol biciklire ulnek az emberek. Sokkal inkabb tartom valoszinunek a tavolkeleti minta alapjan a robogok tomeges elterjedeset.
(#165787) Tsebacsi: Ezzel az epitsunk irodat a belvarosban temaval en sem tudok azonosulni. Sokkal elonyosebb jol megkozelitheto, de varos szeli helyekre rakni a nagyobb irodakomplexumokat (lasd Kelenfold Budapest One). Ha megvan a megfelelo tomegkozlekedesi eszkoz (pl metro), akkor a varosbol is jol megkozelitheto, de ha valaki peremkeruletrol, agglomeraciobol vagy esetleg kozeli nagyobb varosokbol szeretne bejarni mondjuk vonattal az is megoldhato. De persze akkor tobbet kellene kolteni a belvarosi epuletek karbantartasara.
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #166003 üzenetére
Tapasztalatból a piros sem éppen könnyen tisztán tartható.
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #166007 üzenetére
Az tuti. Az ezüst tényleg jó, mondjuk nekem az kevés autón tetszik igazán. A grafit jellegű szürkék sem rosszak amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz simonjoe #166039 üzenetére
Sok a felfestés, de ha az ideális íven haladsz szerintem lehet követni mi merre van. Nem szabad körforgalomnak felfogni, az elején el kell dönteni merre mész (melyik sávba állsz) és bent már csak tartani kell. Határozottan jobb amúgy ez, mint előtte a kétsávos/később egysávos körforgalom volt, mert ahogy az Auchan előtti példa mutatja, a kétsávos körforgalom itthon nem működik. Mindenki belülről egyenesen kijön, simán keresztezve a külső sávban a következő kijáratig haladó autós pályáját.
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #166161 üzenetére
Hat ha jol remlik EQMontoya jart a legkozelebb. Mondjuk arnyalja a kepet, hogy nem teljesen gyari.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen