-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #106759 üzenetére
Sok apróság van, amiből látszik, hogy most kezdik a hothatchezést, pl a gyenge ablaktörlőmotor, ami 170+ tempónál nem tud törölni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #106776 üzenetére
Pl, 11:40-től. Vagy fórum, itt a spriccelőkre is panaszkodnak. Ugyanitt eggyel feljebb a motorral is vannak problémák, de azokba nem néztem bele.
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #106776 üzenetére
Focvis szerintem egészen tisztában van a valós Golf árakkal (nem a listaárral, az nem ugyanaz), hisz vett egyet újonnan.
Johnny_vT: Nem tudok róla, szerintem nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #106991 üzenetére
Csomag nélkül jöhetne. Úgy 18 körüli összegért meg is kaphatod.
Focvis: És mi volt a vélemény az S3-ról? A GTI után nem lenne nagy változás szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #107311 üzenetére
Beterhelésről beszélek, nem a fizetendő összegről. Ezt visszaadják a végén, csak általában elfelejtik feloldani és kifuttatják. Teljesen érthető, ha valaki a normál költőpénz és a tartalék mellett mondjuk nem akar 1-2 ezer dollárt pluszban nem lekötve a számlán tartani (mert mondjuk a kártyaadat lopás valós dolog).
Ez paranioa (hitel = rossz) a részedről. Ahogy a többiek is írták, ésszel kell használni és jól is ki lehet jönni belőle (én pl 2 hete kaptam 30k visszatérítést és semmi díja nincs a kártyámnak/számlámnak).
Miért kell: mert mondjuk a világ másik felén vagy, és bármikor jól jöhet?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Na a 170 lovas Giuliettaval pariban van/hangyányit jobban megy az A3. Három egymásutáni 0-80(-100)-ból mindegyiknél el tudtam menni egy autóhossznyit.
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #108113 üzenetére
Hogy közte hol és hogy cserélsz olajat senkit nem zavar, szóval örülni kell ennek. Audinál a longlife normál szervizek 140-160k-nál indulnak, és ez egy A3-ra/Q3-ra vonatkozik, egy A6-A8 ennek simán duplája (legalábbis szervizóradíjban).
-
brumi1024
veterán
válasz Zizmand #109307 üzenetére
Nekem gyanús, hogy 10-et elkérni érte merész, mondjuk tele van túlárazott példányokkal a hasznaltauto. 12-ből simán kihozható egy új, faceliftelt sima változat, alkuval szerintem nem lesz 1 millió a különbség a két éves használt és az új között. Értem én, hogy a villanyautó aktuálisan menő, de az ilyen értéktartáshoz túl megosztó a forma (több egyértelműen negatív véleményt hallok róla, mint pozitívat vagy semlegeset).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Integrale #109344 üzenetére
10 milliós i3-ból 30+ milliós Jaguarba, amiből 10-12 darab érkezik első körben a hazai importőrhöz? A Model S-t drágállta, ez meg egészen az a kategória.
(#109361) Zizmand: Úgy látszik a youtuberség kifizetődő. Annak fényében vicces az elvitel ténye, hogy alku után 11 körül már újat kapni, amibe még belefér az állami támogatás.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Declare #109373 üzenetére
De miért vennél használtat, ha ott van az új is, nem drágábban?
(#109372) Integrale: Ha jól rémlik ott említette eladáskor, hogy az lízingelt, amióta pedig nincs cég nehéz megoldani a jó konstrukciókat. Mindegy, nem a zsebében szeretnék turkálni, csak nem hiszem, hogy bejutott az első 12 jelöltbe i Paceből (és ha igen akkor sem most hirdetné az autót, mert itthon jövő március előtt nem lesz az utakon).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Peter.70 #109414 üzenetére
Reggel 8 körül tömött lesz a rakpart, de nem vészes, nem éri meg kerülőzni. 30p alatt simán teljesíthető a budai rakpartos rész.
Mágusnak: w333 által linkelt/rajzolt térkép annyiban csalóka, hogy az Árpád hídról nincs délfele lemenetel az alsórakpartra (felsőre se így), legkorábban a Margit hídnál lehet, de az be szokott állni. Waze a javaslatom nekem is.
(#109412) Tsebacsi: Dél fele pont hogy csendes a rakpart, a 9 előtti időszak az igazán rossz, illetve a 4 utáni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Integrale #109492 üzenetére
Se a Jaguar se az Alfa nem komoly konkurencia Európában. A német triót belövik hasonló menetteljesítményre és szvsz nekik rendben van. Nyilván tudnának erősebb 4 hengerest (Audinál van 310 lovas az S3-ban), gondolom nem cél. Felfele mindhárom márkánál van mèg több lépcső a sportváltozatig (Alfánál ugye nincs).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Elektrosokk #109497 üzenetére
Sosem értettem miért az M3-hoz hasonlítják, a C63 AMG vagy RS5 van ott teljesítményben. A TTRS tippre gyorsabb, így az RS5 is az (ahogy ez a laptimingben is látszott). A BMW meg szimplán nem akar házon belüli konkurenciát az M5-nem, így nem viheti 500 ló környékére az M3-at (talán majd most a modellváltáskor), mert a németeknél alap, hogy a nagyobb M/RS gyorsabb a kicsiknél.
Ádám16: Nekem az áráért hiányzik a 6 henger és a németek belső tere, így az eldobnám az túlzás, de megnézném.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz mekker #109520 üzenetére
A telefon kijelzője egyszerűen kicsi a normál autós kijelzőkhöz képest. Nekem szimpatikusabb megoldás lenne, ha nem spórolnának a panelen és a hardveren (esetleg akár moduláris is lehetne, de bilibe lóg a kezem), illetve jobban integrálva lenne az android auto/carplay.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Integrale #109550 üzenetére
Mármint melyikbe került Android Auto?
A 3er szerintem nem ennyire rossz (lehet csak meg szoktam), de tény, nem egy liga az Audival. A nem fullosra felextrázott F10-es 5er (ami az F30 3er felett van jelentősen belsőtérben) mellé simán oda lehet tenni az A3-at (8V), nincs annyi helyen bőr, de a műanyagok, a gombok és az összeszereltség igényesebb szvsz. Az X5-re, vagy az új designra (X3, 5, 7m) már ezt nem lehet mondani, az megint más szint.
focvis: Az mx5 még mindig gyenge, vagy más gond van vele?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Snoop-y #109563 üzenetére
Pedig szerintem az iDrive (újabb változatok) messze az egyik legjobb a fedélzeti rendszerek közül. Simán ott van/bizonyos szempontokból jobb, mint az MMI, a többi, amit láttam nagyon messze utána kullog. A Tesláét nézném meg még, az maradt ki egyedül a modernkoriak közül. A Mercié serintem szégyen, UI designerük monnyonle.
-
brumi1024
veterán
válasz Snoop-y #109586 üzenetére
De egy mindennapi használatra vett autónál (ami mondjuk másodállásban mókázásra is jó) az idő nagy része hétköznapi vezetés. Ott pedig számít, hogy a 140-160-180-200-nál is lehet normál hangerővel beszélgetni, hogy hogy szól a hifi és hogy milyen érzés megfogni bent úgy bármit.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Declare #109735 üzenetére
Az Audi fillérre pontosan ugyanannyiért adja az autóit, viszont már az első olajcseréért elkérnek 1-200k-t. És emellett te vagy hülyének nézve, ha valami problémád van az autóval. Kevesebbet kellett költeni az F10-esre 4 év alatt, mint az A3-ra 1 alatt (1 szett téli + a kötelező szervizek + assistance meghosszabítás). Sőt, meg merem kockáztatni, hogy az X5 is olcsóbb egy lízingperiódus alatt, mint az A3 (pedig a 315-ös téli nem olcsó mulatság).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #109890 üzenetére
Ahogy iránytváltasz érzed a koppanást? Nekem is rémlik több bérelt autónál (meg anno a Kia Venga is csinálta, de annak szörnyű volt a kormánya), de a G6 és az A3/Q3 sem csinálja, így gondolom a G7, Octi, Leon trió sem.
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #109990 üzenetére
Jut eszembe kb reprodukáltam a horvát utadat sebesség terén (itt-ott volt egy kitekintés felfele 200-ig), nekem az A3-mal 6.7 lett a fogyi.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs